С69 Sociology in Ukraine: Selected Works Rublished During 90-th [Text] : сборник / National Academy of Sciences of Ukraine Institute of Sociology ; Ed. E. Golovakha, N. Panina, V. Vorona. - Kiyv : Institute of Sociology of NAS of Ukraine, 2000. - 580 p. - На англ. мові. - Пер. изд. : Соціологія на Україні: Вибрані праці, опубліковані 90-ми роками. - ISBN 966-02-1707-2 : 34.40 грн.
РУБ 301 Рубрики: Еліта Реклама--політична Бідність безробіття міграція населення Діаспора Нації Чорнобильська трагедія--наслідки Доп.точки доступа: Golovakha, Evgeniy \ed.\; Panina, Nataliya \ed.\; Vorona, Valeriy \ed.\; Головаха, Є. ; Паніна, Н. ; National Academy of Sciences of UkraineInstitute of Sociology Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Ш78 Шовкун , Ігор Васильович. Політична реклама як комунікативний процес [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. полит. наук : 23.00.02 - політичні інститути та процеси / І. В. Шовкун ; Львівский національний університет імені Івана Франка. - Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2004. - 17 с. -
Рубрики: Реклама--політична автореферати дисертацій--політологія фывфывфыв: імідж політичний -- комунікативний процес -- реклама політична Доп.точки доступа: Львівський національний університет імені Івана Франка Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Я 94 Яцунська, О. Антиреклама на дострокових парламентських виборах як засіб маніпулювання суспільною свідомістю. (Частина I) [Текст] / О. Яцунська> // Віче : Теоретичний і громадсько-політичний журнал. - 2009. - N 23. - С. 10-12. Рубрики: Політологія Реклама--політична фывфывфыв: виборча кампанія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
А 38 Акайомова, Анжеліка. Політична реклама як процес комунікації [Текст] / А. Акайомова> // Віче : Теоретичний і громадсько-політичний журнал. - 2011. - N 6. - С. 2-5 Рубрики: Реклама--політична Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін фывфывфыв: реклама політичних партій -- структура політичної реклами Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 82 Кривобок, Юлія. Проблема національної самосвідомості (на прикладі політичної реклами) [Текст] / Ю. Кривобок> // Політичний менеджмент. Український науковий журнал. - 2012. - N 3. - С. 145-150 Рубрики: Національна свідомість Реклама--політична фывфывфыв: політична реклама -- національна самосвідомість -- цінності Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |