Горошкіна, Олена.
    Роль шкільного підручника в реалізації компететнісного підходу до навчання української мови учнів ліцею [Текст] / Олена Горошкіна // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 2-7. - Бібліогр.: 10 назв.
Рубрики: Українська мова--підручники та посібники
фывфывфыв:
підручник української мови -- функції підручника -- компетентнісний підхід
Аннотация: У статті окреслено функції підручника української мови, зокрема мотиваційну, світоглядну, ціннісно-орієнтувальну, розвивальну, інформативну, рефлексійно-корекційну. Акцентовано на зміні пріоритетності традиційних функцій підручника, зокрема інформативної, запропоновано шляхи реалізації цієї функції в суспільних сучасних умовах, зокрема через збільшення питомої ваги електронної підтримки підручника. Особливу увагу приділено проблемі впровадження компетентнісного підходу в освітній процес, що уможливлює використання теоретичних знань як практичного засобу пояснення явищ і розв'язання проблем, застосування досвіду успішних дій у конкретних ситуаціях. Визначено, що прикметною ознакою сучасного підручника української мови є спрямованість його на формування ключових і предметної компетентності учнів.


Имеются экземпляры в отделах: всего 1
Свободны: 1




    Горошкіна, Олена.
    Методика компетентнісно орієнтованого навчання української мови учнів ліцею на рівні стандарту [Текст] : (методичний посібник) / О. Горошкіна, Н. Бондаренко, Л. Попова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2022. - N 2. - С. 37-46.
Рубрики: Українська мова--підручники та посібники
фывфывфыв:
компетентнісно орієнтоване навчання -- навчання української мови -- учні ліцею -- підручники з української мови -- морфологічна норма


Доп.точки доступа:
Бондаренко, Неллі; Попова, Людмила

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)