Горошкіна, Олена. Роль шкільного підручника в реалізації компететнісного підходу до навчання української мови учнів ліцею [Текст] / Олена Горошкіна> // Українська мова і література в школі. - 2018. - № 3. - С. 2-7. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Українська мова--підручники та посібники фывфывфыв: підручник української мови -- функції підручника -- компетентнісний підхід Аннотация: У статті окреслено функції підручника української мови, зокрема мотиваційну, світоглядну, ціннісно-орієнтувальну, розвивальну, інформативну, рефлексійно-корекційну. Акцентовано на зміні пріоритетності традиційних функцій підручника, зокрема інформативної, запропоновано шляхи реалізації цієї функції в суспільних сучасних умовах, зокрема через збільшення питомої ваги електронної підтримки підручника. Особливу увагу приділено проблемі впровадження компетентнісного підходу в освітній процес, що уможливлює використання теоретичних знань як практичного засобу пояснення явищ і розв'язання проблем, застосування досвіду успішних дій у конкретних ситуаціях. Визначено, що прикметною ознакою сучасного підручника української мови є спрямованість його на формування ключових і предметної компетентності учнів. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 Свободны: 1 |
Горошкіна, Олена. Методика компетентнісно орієнтованого навчання української мови учнів ліцею на рівні стандарту [Текст] : (методичний посібник) / О. Горошкіна, Н. Бондаренко, Л. Попова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2022. - N 2. - С. 37-46. Рубрики: Українська мова--підручники та посібники фывфывфыв: компетентнісно орієнтоване навчання -- навчання української мови -- учні ліцею -- підручники з української мови -- морфологічна норма Доп.точки доступа: Бондаренко, Неллі; Попова, Людмила Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |