Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2003. - 142 с. - Літ. в кінці статей. - 10.60 грн. Содержание: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Ростовський, О. Я. Проблема методологічної переорієнтації професійної підготовки майбутніх учителів музики у контексті реформування сучасної загальноосвітньої школи / О. Я. Ростовський. - С .5-8 Дряпіка, В. І. Аксіологічний аспект професійно-педагогічної підготовки вчителя музики / В. І. Дряпіка. - С .9-11 Смирнова, Т. А. Організація педагогічного експерименту з метою перевірки функціонування організаційно-методичної системи / Т. А. Смирнова. - С .12-16 Михаськова, М. А. Проблеми формування фахової компетентності майбутнього вчителя музики / М. А. Михаськова. - С .17-19 Дашківська, Т. Г. Проблеми організованого дозвілля та музичні орієнтири студентської молоді / Т. Г. Дашківська. - С .20-23 Кречківський, А. Ф. Умови хормейстерської підготовки майбутнього вчителя музики (ступеневий характер фахової підготовки вчителя-хормейстера) / А. Ф. Кречківський. - С .24-26 Хижна, О. П. До проблеми професійного вдосконалення майбутнього вчителя початкової школи / О. П. Хижна. - С .27-31 Резан, Л. І. Педагогічні проблеми структури та змісту музично-виконавського процесу / Л. І. Резан. - С .32-34 Арделян, О. М. Художні та естетичні цінності музичного мистецтва / О. М. Арделян. - С .35-37 Свещинська, Н. В. Новий "образ" фортепіано у сучасній музичній педагогіці / Н. В. Свещинська. - С .38-40 Бірюкова, Л. А. Диригент хору: комунікативний аспект / Л. А. Бірюкова. - С .41-44 Бузова, О. Д. Виховний протенціал стильової інтеграції у сучасній музичній культурі / О. Д. Бузова. - С .45-47 Дорохін, В. Г. Виховання баяніста. Деякі проблеми та суперечності методик / В. Г. Дорохін. - С .48-50 Ростовська, В. Г. Професійні переконання як якісна характеристика особистості вчителя хореографії / В. Г. Ростовська. - С .51-53 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Тимошко, Г. М. Вивчення стану готовності складу кадрового резерву до управління загальноосвітньою школою / Г. М. Тимошко. - С .54-56 Заболотний, І. П. Репертуар як основа діяльності хорового колективу / І. П. Заболотний. - С .57-59 Крицький, В. М. Формування діагностичних умінь у процесі музично-виконавської підготовки / В. М. Крицький. - С .60-62 Абдуліна, Н. В. Естетичне виховання у розвитку креативності майбутніх учителів / Н. В. Абдуліна. - С .63-64 Єременко, О. В. Чуття ладу як основа розвитку музичного сприймання у підлітків / О. В. Єременко. - С .65-67 Ростовська, І. О. Використання нетрадиційних форм музикування у процесі навчання гри на фортепіано учнів загальноосвітніх шкіл з поглибленим вивченням музики / І. О. Ростовська. - С .68-69 Фалько, М. І. Розробка і використання педагогічних технологій як важливий чинник формування дослідницьких умінь майбутнього вчителя музики / М. І. Фалько. - С .70-73 Скрипець, С. В. Реалізація принципів особистісного підходу в педагогічній взаємодії музичного керівника з дитячим хоровим колективом / С. В. Скрипець. - С .74-76 Баладинська, І. В. Патріотичне виховання майбутніх учителів музики / І. В. Баладинська. - С .77-79 Станіславська, К. І. Використання елементарних вокально-хорових вправ у процесі підготовки студентів театральних спеціалізацій / К. І. Станіславська. - С .80-82 Зуєва, Л. В. Специфіка роботи над поліфонічними творами І. С. Баха в класі баяна та акордеона / Л. В. Зуєва, П. К. Зуєв. - С .83-85 Долматова, М. П. Формування естетичного досвіду студентів педагогічних вузів / М. П. Долматова. - С .86-89 Хоменко, З. В. До проблеми формування навичок розспівування хору у майбутніх учителів музики / З. В. Хоменко. - С .90-92 Кузьменко, В. Ю. Формування в учнів позитивного ставлення до свого здоров’я та здорового способу життя на уроках фізичної культури / В. Ю. Кузьменко, П. І. Щербак, Ф. С. Сипченко. - С .93-95 Маруфенко, О. В. Аналіз ефективності технології формування вокально-слухових навичок майбутніх учителів музики / О. В. Маруфенко. - С .96-99 Дарійчук, Л. П. Структура навчання продуктивного мовлення у мовних закладах вищої освіти / Л. П. Дарійчук. - С .100-103 Салан, К. О. Оптимізація практичної підготовки майбутніх вчителів музики (Деякі аспекти з досвіду експериментально-дослідницької роботи) / К. О. Салан, О. П. Петрикова. - С .104-107 Кондратенко, Г. Г. Формування дитячої творчої активності майбутніх вчителів музики в процесі їх професійної підготовки / Г. Г. Кондратенко. - С .108-111 ВІТЧИЗНЯНИЙ ТА ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Юцевич, Ю. Є. Витоки підготовки учителів музики в Україні / Ю. Є. Юцевич. - С .112-114 Дорохина, Л. А. Аматорское хоровое движение в музыкальной культуре Черниговщины начала ХХ века / Л. А. Дорохина. - С .115-119 Новікова, В. М. Рух і музика у музично-педагогічній концепції Карла Орфа / В. М. Новікова. - С .120-123 Баленко, Н. М. Особистість Каменяра у спогадах сучасників / Н. М. Баленко. - С .124-127 Малашевська, І. А. Історико-стильова орієнтація як необхідна навичка майбутнього вчителя музики / І. А. Малашевська. - С .128-131 Киричок, І. І. Система виховання у професійній підготовці вчителів Ніжинського історико-філологічого інституту (1875-1917) / І. І. Киричок. - С .132-136 Коваль, О. В. Проблема формування музичності у педагогічній спадщині Е. Жак-Далькроза, К. Орфа, та З. Кодая / О. В. Коваль. - С .137-138
РУБ 15 Рубрики: Вчитель музики--підготовка Вчитель початкової школи--підготовка Музичне мистецтво Фортепіано--навчання гри Диригент хору Вчитель хореографії Управління школою--кадри Репертуар хору Естетичне виховання--майбутні вчителі Музичне сприймання--підлітки Здоровий спосіб життя--формування Доп.точки доступа: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Орф, Карл \о нем\; Франко, Іван Якович \о нем\; Жак-Далькроз, Е. \о нем\; Кодай, З. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\ Экземпляры всего: 5 аб (2), Ч.З.№2 (2), фб (1) Свободны: аб (2), Ч.З.№2 (2), фб (1) |
К 38 Київська фортепіанна школа: імена та часи [Текст] = Киевская фортепианная школа: имена и времена : До 100-річчя Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського: [колективна монографія] / М-во культури України, Нац. муз. акад. України ім. П. І. Чайковського ; [авт. проекту Т. О. Рощина, авт.-упоряд.: Т. О. Рощина, О. В. Ринденко ; ред.: О. В. Сахарова, О. Є. Степанюк]. - К. : НМАУ ім. П. І. Чайковського, 2013 (Ніжин : ПП Лисенко М. М.). - 630 с. : іл. - 65.00 грн., 120.00 грн. РУБ 781.2 Рубрики: Музика--історія Музичне виконавство Фортепіано--навчання гри Музикознавство--збірники наукових праць Музикознавці України Кафедра інструментально-виконавської підготовки Аннотация: Ювілейне видання висвітлює процес становлення Київської фортепіанної школи протягом своєї сторічної історії в персоналіях яскравих особистостей української фортепіанної культури. Колективна монографія поєднує статті, спогади. архівні матеріали знаних фахівців та молодих дослідників, в яких розкривається панорамний погляд на мистецький стиль піаністів-педагогів Київської фортепіанної школи. Доп.точки доступа: Рощина, Т. О. \сост.\; Ринденко, О. В. \сост.\; Сахарова, О. В. \ред.\; Степанюк, О. Є. \ред.\; Міністерство культури України (Київ); Національна музична академія України імені П. І. Чайковського Экземпляры всего: 2 фб (1), муз. (1) Свободны: фб (1), муз. (1) |
Щ 64 Щербініна, Ольга Миколаївна. Основи фортепіанної підготовки [Текст] : Навчальний посібник для студ. ВНЗ. Ч. 2 / О. М. Щербініна, О. М. Павленко ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 162 с. - ISBN 978-617-527-042-4 : 36.67 грн. РУБ 781.2(075.3) Рубрики: Кафедра інструментально-виконавської підготовки Викладання фортепіано Фортепіано--навчання гри Танці Доп.точки доступа: Павленко, Олексій Миколайович; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 30 муз. (30) Свободны: муз. (30) |
Р 78 Ростовська, Ірина Олександрівна. Формування мотивації учіння гри на фортепіано [Текст] : навчально-методичний посібник / І. О. Ростовська ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 159 с. - 38.00 грн. РУБ 781.2(075.3) Рубрики: Кафедра інструментально-виконавської підготовки Викладання фортепіано Фортепіано--навчання гри Мотивація навчальна Доп.точки доступа: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 6 ав (1), муз. (5) Свободны: ав (1), муз. (5) |
С 23 Сборник научных трудов [Текст] = Transactions. №1(28) / Телавский Государственный Университет им. Якова Гогебашвили. - Тбилиси : ТГУ им. Я. Гогебашвили, 2015. - 454 с. - ISSN 1512-0600. - 150.00 грн., 120.00 грн. Содержание: Дудка, Раиса Анатольевна. Нью-эйдж и трансгуманизм как проявления глобальной идеологии / Р. А. Дудка. - С .95-101 Никоненко, Юлия Петровна. Особенности переживания фрустрации у подросков / Ю. П. Никоненко. - С .111-115 Власенко, И. А. Психологические Факторы внутриличностных конфликтов в профессиональной деятельности учителя / И. А. Власенко. - С .116-120 Папуча, Николай Васильевич. Психологические особенности переживаний учащихся / Н. В. Папуча. - С .121-125 Медведь, Евгений Сергеевич. Проблемы психологической герменевтики / Е. С. Медведь. - С .126-132 Петренко, Виктория Евгеньевна. Коррекция личностной тревожности у старшеклассников общеобразовательных учебных заведений нового типа средствам социально-психологического тренинга / В. Е. Петренко. - С .136-139 Кричковская, Татьяна Доминиковна. Психологические проблемы генезиса ценностного отношения к жизни как источника духовности / Т. Д. Кричковская. - С .146-152 Забарный, Александр Вадимович. Иван Кавалеридзе - талантливый грузинский сын украинского народа / А. В. Забарный. - С .167-171 Парубец, Анна Сергеевна. Функции искусства в контексте проблемы дефиниции художественного произведения / А. С. Парубец. - С .172-175 Якубина, Юлия Васильевна. К истокам творчества Гоголя / Ю. В. Якубина. - С .258-262 Бойко, Надежда Ивановна. Онимное пространство поэзий В. Стуса / Н. И. Бойко, Т. В. Леус. - С .263-267 Судденко, Марина Сергеевна. Синтаксическая структура афоризмов И. Котляревского / М. С. Судденко. - С .268-272 Володченко, Жанна Михайловна. Смысложизненные ценности личности: характеристика понятия и классификация / Ж. М. Володченко, И. М. Кондратьев. - С .292-296 Корнеева, Людмила Леонидовна. Ленд-арт в контексте эволюции творчества / Л. Л. Корнеева. - С .297-301 Матюшко, Богдан Константинович. Дмитрий Чижевский о сциентизме в украинской философской мысли второй половины XIX- начала XX века / Б. К. Матюшко. - С .308-311 Драчук, Любовь Ивановна. К вопросу развития театрального искусства Черниговщины / Л. И. Драчук. - С .328-331 Остапенко, Наталья Игоревна. Специфика методической подготовки будущих учителей музыкального искусства / Н. И. Остапенко. - С .344-347 Гусейнова, Лариса Васильевна. Технология формирования исполнительской культуры в процессе инструментально-исполнительской подготовки будущего учителя музыки / Л. В. Гусейнова. - С .348-351 Дворник, Юрий Федосиевич. Компьютерные технологии как средство формирования профессиональных качеств музыканта-педагога / Ю. Ф. Дворник. - С .352-356 Коваль, Е. В. Методологические аспекты развития музыкальных способностей школьников / Е. В. Коваль. - С .357-360 Костенко, Людмила Васильевна. Дирижерско-хоровая подготовка студентов в условиях внедрения кредитно-модульной системы / Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумская. - С .396-400 Костенко, Людмила Васильевна. Педагогическая модель творческой мастерской хора "Свитыч" как средство формирования духовности студенческой молодежи (к 210- годовщине основания Нежинской высшей школы и к 50-летию факультета культуры и искусств) / Л. В. Костенко, Л. Ю. Шумская. - С .401-406 Шумский, Николай Александрович. Система режиссерской подготовки будущих учителей музыки в условиях кредитно-модульного обучения / Н. А. Шумский. - С .407-411 Ярмак, Наталия Александровна. Гармоничное развитие ребенка как доминанта педагогической системы / Н. А. Ярмак. - С .412-415 Ярмак, Наталия Александровна. Особенности формирования умений джазовой импровизации будущего учителя музыки в процессе инструментально-исполнительской подготовки / Н. А. Ярмак, А. Н. Павленко. - С .416-421 Бобро, Артур Анатольевич. Социальная активность студенческой молодежи как показатель социального здоровья / А. А. Бобро. - С .422-426 Демченко, Наталья Михайловна. Реформирование системы образования Украины на современном этапе / Н. М. Демченко. - С .427-431 Малько, Наталия Николаевна. Образовательно-воспитательные аспекты деятельности А. Я. Герда в педагогическом журнале "Учитель" (1866-1867) / Н. Н. Малько. - С .432-437 Щербинина, Ольга Николаевна. Современные подходы в системе фортепианной подготовки музыканта-педагога / О. Н. Щербинина. - С .438-442 Стахова, Ольга Александровна. Теоретические аспекты развития профессионального самосознания будущего учителя начальных классов / О. А. Стахова. - С .443-449 РУБ 378 Рубрики: Вища освіта в Україні--міжнародне співробітництво Вища освіта Підлітки--вікова психологія Вчителі--професійна діяльність Герменевтика--психологія Психічне здоров’я'я--особистість Підготовка майбутніх вчителів музики Підготовка майбутніх вчителів початкової школи Фортепіано--навчання гри Студенти--готовність--трудова діяльність Кафедра педагогіки Чернігівщина--мистецтво--театри фывфывфыв: музичні здібності -- диригентсько-хорова освіта Доп.точки доступа: Кавалерідзе, Іван Петрович (український скульптор, кінорежисер, драматург, сценарист, художник кіно. Народний артист УРСР (1969) ; 1887-1978) \о нем\; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Стус, Василь Семенович (укр. поет ; 1938-1985) \о нем\; Котляревський, Іван Петрович (укр. письменник ; 1769-1838) \о нем\; Чижевський, Дмитро Іванович (укр. вчений-славіст, філософ ; 1894-1977) \о нем\; Герд, Олександр Якович (рос. педагог ; 1841-1888) \о нем\; Телавский Государственный Университет им. Якова Гогебашвили Экземпляры всего: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Л 11 Лі Лань Формування художнього сприйняття підлітків у процесі фортепіанного навчання [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступенч канд.пед.наук. Спец.13.00.02-теорія та методика музичного навчання / Лі Лань ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2018. - 21 с. -
автореферати дисертацій--музичне мистецтво--музичне виховання Кафедра музичної педагогіки та хореографії фывфывфыв: художнє сприймання Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Ш96 Шумський, Микола Олександрович. Основи фортепіанної підготовки [Текст] : навчальний посібник для студентів факультету культури та мистецтв, спеціальність "Хореографія" / М. О. Шумський, О. М. Щербініна, О. М. Павленко ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - 2-е вид., уточ., доп. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - 236 с. - 108.33 грн.
Фортепіано--навчання гри Танці Кафедра інструментально-виконавської підготовки фывфывфыв: фортепіанна підготовка Доп.точки доступа: Щербініна, Ольга Миколаївна; Павленко, Олексій Миколайович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 20 муз. (20) Свободны: муз. (20) |
Н 34 Ляшенко, Тетяна Валеріївна. Методичні підходи викладання гри на фортепіано [Текст] / Т. В. Ляшенко> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021 = Research Notes. Psychology and Pedagogy Research. - № 2. - С. 64-69
Музична підготовка Інструментально-виконавська діяльність Доп.точки доступа: Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2) |