373
Н32


   
    Настільна книга педагога: Актуальні прийоми та методи навчання. Практичні поради. Нормативні документи [Текст] : учебное пособие. Посібник для тих, хто хоче бути вчителем-майстром / Упоряд.: В. М. Андрєєва, В. В. Григораш. - Х. : Основа : Тріада+, 2007. - 352 с. - ISBN 966-333-348-0 : 25.00 грн.
ББК 74.20
РУБ 373
Рубрики: Теорія навчання
   Дидактика навчання

   Методи навчання

   Контроль знань

   Оцінювання знань

   Уроки

   Нестандартні уроки

   Нетрадиційні уроки

   Самоаналіз уроку

   Компетентність учнів

   Технології навчання

   Модульне навчання

   Інтерактивне навчання

   Сугестивне навчання

   Розвивальне навчання

   Ігрові методи навчання

   Психологія уроку

   Робота з батьками

   Батьківські збори (сценарії)

   Сценарії батьківських зборів



Доп.точки доступа:
Андрєєва, В. М.; Григораш, В. В.
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)



    Сіптарова, С. В.
    З досвіду застосування методу проектів [Текстььь] / С.В. Сіптарова // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Науково-методичний журнал. - 2004. - N1. - С. 4-5 . - ISSN 0205-47IX
ГРНТИ
ББК 74
Рубрики: навчання--метод проектів
   дидактика навчання

фывфывфыв:
метод проектів
Аннотация: Метод проектів - організація навчання, за якою учні набувають знань і навичок у процесі планування й виконання практичних завдань-проектів.






    Шевченко, С.
    Я.Б.Рєзнік про використання лекційного методу викладання в школі [Текстььь] / С. Шевченко // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N1. - С. 74 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: дидактика навчання
фывфывфыв:
лекційний метод


Доп.точки доступа:
Рєзнік, Я. Б. \о нем\

Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Свободны: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)




    Тарутіна, З.
    Досягнення точних наук і ефективність особистісного навчання [Текстььь] / З. Тарутіна // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N5. - С. 12-14. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: дидактика навчання


Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Свободны: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)




    Арбузова, Е. Н.
    Вузовская технология обучения: семинарские занятия [Текстььь] / Е. Н. Арбузова // Биология в школе : Научно-теоретический и методический журнал. - 2006. - N3. - С. 15-20. . - ISSN 0320-9660
Рубрики: дидактика навчання
   Вища освіта



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Петрова, А.
    Дидактичні умови організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів [Текстььь] / А. Петрова // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N7. - С. 16-19. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: дидактика навчання


Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)
Свободны: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1)




    Літвін, Т.
    Урок-проект з громадянськї освіти в 3 класі [Текстььь] / Т. Літвін // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2006. - N12. - С. 12-13. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: дидактика навчання
   Початкова школа



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Кон, И. С.
    Плюсы и минусы раздельного и совместного обучения [Текстььь] / И. С. Кон // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2006. - N9. - С. 16-22. . - ISSN 0869-561Х
Рубрики: дидактика навчання
фывфывфыв:
роздільне навчання, сумісне навчання


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободных экз. нет
Издания есть только в отделениях/филиалах




    Воронова, Н.
    Мотивація як фактор успіху навчальної діяльності молодших школярів [Текстььь] / Н. Воронова // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N3. - С. 5-6. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: дидактика навчання
фывфывфыв:
мотивація


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Борисенко, Н.
    Моделі як засіб формування уявлень про явища природи [Текстььь] / Н. Борисенко // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N3. - С. 32-33. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: дидактика навчання
   Початкова школа--уроки природознавства



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Гусак, Т.
    Роль і мета іспитів у процесі навчання [Текстььь] / Т. Гусак // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2007. - N5. - С. 58-60. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: дидактика навчання
фывфывфыв:
іспити


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2)
Свободны: Ч.З.№2 (2)




    Бараник, Е. В.
    Формирование основ профессиональной компетентности как одна из основных задач языковой подготовки в вузе [Текстььь] / Е. В. Бараник // Высшее образование сегодня. - 2007. - N3. - С. 45-47. . - ISSN 1726-667Х
Рубрики: дидактика навчання
   освіта в Росії



Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Ромадіна, Л.
    Сучасні вимоги до уроку [Текстььь] / Л. Ромадіна // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2007. - N6. - С. 66-79.
Рубрики: дидактика навчання
   Росія--освіта
фывфывфыв:
урок


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Лисюченко, Е. В.
    Чтение как рдин из видов работы иностранных студентов по обогащению лексикой [Текстььь] / Е. В. Лисюченко // Русский язык и литература в учебных заведениях : Научно-методический журнал. - 2007. - N4. - С. 50-53.
Рубрики: Вища освіта
   дидактика навчання

фывфывфыв:
ЧИТАННЯ


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)




    Пєтухова, Л. Є.
    До питтання про трисуб’єктивну дидактику [Текстььь] / Л. Є. Пєтухова, О. В. Співаковський // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2007. - N5. - С. 7-9.
Рубрики: Інформаційні технології
   дидактика навчання



Доп.точки доступа:
Співаковський, О. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Пєтухова, Л. Є.
    До питання при трисуб’єктивну дидактику [Текстььь] / Л. Є. Пєтухова, О. В. Співаковський // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2006. - N5. - С. 7-9.
Рубрики: Інформаційні технології
   дидактика навчання



Доп.точки доступа:
Співаковський, О. В.

Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (1), інф. (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), інф. (1)


74
К 26


    Карпов, А. О.
    Три модели обучения [Текст] / А. О. Карпов // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2009. - N 8. - С. 14-26. . - ISSN 0869-561Х
ББК 74
Рубрики: Дидактика навчання
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія--освіта


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74
С 11


    Сімонова, О. Д.
    Системний підхід до формування ключової компетентності "вміння навчатися" [Текст] : порадник предметнику / О. Д. Сімонова // Все для вчителя : Інформаційно-практичний бюлетень. - 2010. - N 31/32. - вкладка "Педагогічний досвід у професійно-технічній освіті". - С. 3-7.
ББК 74
Рубрики: методична допомога вчителям Ніжина
   Дидактика навчання

   компетентність учня

фывфывфыв:
вміння навчатися


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.04(3)
У 52


    Уман, А. И.
    Теория обучения: от традиционной к антропологической дидактике [Текст] / А. И. Уман // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2010. - N 1. - С. 22-30. . - ISSN 0869-561Х
ББК 74.04(3)
Рубрики: Дидактика навчання
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія--освіта


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74
Р 32


    Рева, Юрій.
    Педагогічна технологія розвитку гетерогенного мислення людини в освітньому процесі / Ю. Рева // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 7. - С. 23-27. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Дидактика навчання
   діалогічне навчання

   мислення (загальні питання)

фывфывфыв:
гетерогенне мислення -- діалогічне навчання
Аннотация: У статті розглядається сутність діалогу як основи розвитку гетерогенного мислення особистості. Висвітлена роль учителя в створенні технологічного інструментарію розвитку гетерогенного мислення учнів, а також їхньої пізнавальної активності.

Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден)