К 32 Квинн, Вирджиния Николс. Прикладная психология [Текст] : учеб. пособ. для студ. вузов и слушателей курсов психол. дисциплин / В. Н. Квинн. - 4-е междунар. изд. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 2000. - 560 с. : ил. - (Учебник нового века). - Слов.: 541-548; Библиогр.: с. 549-558. - Пер. изд. : Applying Psychology / V. N. Quinn. - ISBN 5-88782-395-Х. - ISBN 0-07-051339-2 : 26.00 грн.
РУБ 158 Рубрики: Прикладна психологія Сприйняття Поведінка Пам’ять--удосконалення Мислення Розвиток Мотивація Емоції Регуляція і адаптація Поведінка--аномальна Психологічна допомога Життя--вибір стилю Комунікація Установка Група--вплив Кар’єра--планування Доп.точки доступа: Quinn, V. N. Экземпляры всего: 5 фб (1), Ч.З.№2 (4) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (4) |
Н 50 Нємов, Роберт Семенович Психологія [Текстььь] : підручник для студ. пед. вузів: У 3-х кн. / Р. С. Нємов. - Рівне : ВЕРТЕКС, 2002 - . Кн. 1 : Загальні основи психології : Пер. з рос. - 576 с. - 33.00 грн.
РУБ 15(075.3) Рубрики: Психологія--наука Психіка Свідомість Діяльність Відчуття Увага Пам’ять Уява Мислення Мовлення Особистість--психологія Здібності Темперамент Характер Воля Емоції Мотивація Колектив--група Спілкування Міжособистісні стосунки Дружба Любов і кохання Ворожнеча Самотність Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П 86 Психологія [Текст] : Підручник для студ. вузів / Ю. Л. Трофімов, В. В. Рибалка, П. А. Гончарук та ін.; За ред. Ю. Л. Трофімова. - 5-е вид., стереотип. - К. : Либідь, 2005. - 560 с. - ISBN 966-06-0378-9 : 20.30 грн., 24.00 грн., 35.00 грн.
РУБ 15(075.3) Рубрики: Психологія--наукова--життєва--народна Особистість--розвиток особистості Відчуття Сприймання Пам’ять Увага Мислення Інтелект Уява Творчість Конфлікти--розв’язання Спілкування Міжособистісні стосунки Діяльність Потреби Мотиви Мотивація Поведінка--психологія Інженерна психологія--основи екологічна психологія Психологія менеджменту Психологія сім’ї Соціально-психологічний клімат Доп.точки доступа: Трофімов, Юрій Леонідович; Рибалка, Валентин Васильович; Гончарук, Петро Антонович Экземпляры всего: 92 Ч.З.№2 (5), аб (87) Свободны: Ч.З.№2 (5), аб (87) |
З-49 Зелінська, Тетяна Миколаївна. Практикум із загальної психології [Текст] : навчальний посібник для студентів факультетів іноземної філології / Т. М. Зелінська, С. В. Воронова, А. Е. Хурчак. - К. : Каравела, 2006. - 216 с. - англ., нім., фр., польською мовами. - ISBN 966-8019-48-2 : 26.00 грн., 28.60 грн., 26.00 грн.
РУБ 151(075.35) Рубрики: Відчуття Сприймання Пам’ять Мислення Уява Мова і мовлення Увага Мотивація Почуття Емоції Воля Психічне здоров’я Доп.точки доступа: Воронова, Світлана Василівна; Хурчак, Ангеліна Едуардівна Экземпляры всего: 103 нмк іноз. мов (5), фб (1), Ч.З.№2 (5), аб (92) Свободны: нмк іноз. мов (5), фб (1), Ч.З.№2 (5), аб (92) |
Б 82 Бордовская, Нина Валентиновна. Педагогика [Текст] : учебник для вузов / А. А. Бордовская, А. А. Реан. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 2001. - 304 с. - (Учебник нового века). - ISBN 5-8046-0174-1 : 22.40 грн., 22.40 грн.
РУБ 371(075.3) Рубрики: Педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту Вища освіта--інновації Педагогічна діяльність Мотивація Мотивація учіння Професійна мотивація Педагогічні ситуації Педагогічні задачі Діагностика психологічна Тести педагогічні фывфывфыв: освіта у світі Доп.точки доступа: Реан, Артур Александрович Экземпляры всего: 2 Ч.З.№2 (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1) |
Д44 Діденко, Василь Миколайович. Менеджмент [Текст] : підручник для студентів вищих навчальних закладів / В. М. Діденко ; Буковинська Державна Фінансова Академія. - К. : Кондор, 2008. - 584 с. - Бібліогр.: с. 436-437. - ISBN 978-966-351-162-7 : 56.00 грн.
РУБ 338(075.3) Рубрики: Тести економічні Управлінські рішення Планування в організації Мотивація Управлінський контроль Лідерство Управління підприємством Ефективність управління Менеджмент організацій Доп.точки доступа: Буковинська Державна Фінансова Академія Экземпляры всего: 10 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3), аб (5) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3), аб (5) |
Мишура, Н. П. Игра как средство формирования положительной мотивации к самостоятельному изучению иностранного языка [Текстььь] / Н.П. Мишура, > // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2002. - N9. - С. 48-51 . - ISSN 1561-2457
Рубрики: Ігрові методи навчання мотивація Навчання психологія навчання іноземним мовам Доп.точки доступа: , Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Корнилова, Т. В. Группировки мотивационно-личностных свойств как регулятивные системы принятия решений [Текстььь] / Т.В. Корнилова, С.Д. Смирнов> // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2002. - N6. - С. 73-83 . - ISSN 0042-8841
Рубрики: саморегуляція Когнітивні стилі мотивація фывфывфыв: осознанная саморегуляция -- глубинная мотивация -- принятие решений Доп.точки доступа: Смирнов, С.Д. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Афанасьева, Т. Руководство педагогическим коллективом: технологии диагностики и развития [Текстььь] / Т. Афанасьева> // Лучшие страницы педагогической прессы : Журнал для руководителей учебных заведений и органов образования. - 2002. - N6. - С. 3-9
Рубрики: психологія управління мотивація психодіагностика фывфывфыв: мотивационная среда школы Аннотация: Общий механизм формирования мотивации к труду состоит в том, чтобы предоставить человеку возможность извлекать из своей работы максикум положительных эмоций посредством удовлетворения всего набора своих потребностей, превратив работу в занятие по реализации собственных потребностей Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Рибалка, В. Теорія динамічної функціональної психологічної структури особистості за К.Платоновим [Текстььь] / В. Рибалка> // Психолог. - 2003. - N12 ( березень). - (вкладка). - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Здібності мотивація формування особистості фывфывфыв: Карта особистості Доп.точки доступа: Платонов, Костянтин Костянтинович (1906-1985) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Гледвелл, М. Миф о таланте: Талантливые сотрудники... Не переоценивают ли их роль в корпорации? [Текстььь] / М. Гледвелл> // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2003. - N18 (травень). - 8-10(Вкладка)
Рубрики: Здібності Талант мотивація формування особистості обдарованість Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Насиновская, Е. Е. Вопросы мотивации личности с позиций деятельностного подхода [Текстььь] / Е.Е. Насиновская; А.Н. Леонтьев> // Психология в вузе : Научно-методический журнал. - 2003. - N1/2. - С. 216-226
Рубрики: психологія особистості мотивація фывфывфыв: особистісно-змістовий аспект мотивації Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Майорова, Н. Мотивація підлітків до волонтерської роботи з дітьми з інтелектуальною недостатністю [Текстььь] / Н. Майорова> // Соціальна політика і соціальна робота : Український науковий і громадсько-політичний часопис. - 2001. - N4 (20). - С. 73-80
Рубрики: дитяча психологія "важкі" діти соціальна психологія мотивація Психологія підлітка психологічне здоров’я волонтерська робота Розумово відсталі діти інтелектуальна недостатність Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Журавлёв, Д. Экзамен - способ проверки знаний или психологическое испытание? [Текстььь] / Д. Журавлёв> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2003. - N4. - С. 124-132
Рубрики: педагогічна психологія Стрес психологія особистості дитини емоції дитини мотивація Екзамени--психологічний аспект тести Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Русинка, І. Принципи і методи формування системи психологічних знань: Методика психології [Текстььь] / І. Русинка> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N2. - С. 133- . - ISSN 966-654-0
Рубрики: викладання психології Здібності мотивація формування особистості фывфывфыв: пізнавальні здібності, вміння і навички -- саморозвиток -- індивідуальний стиль діяльності Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Фирсанова, Е. Ю. Исследование мотивов учения у детей 6-7 лет с нарушениями речи [Текстььь] / Е.Ю. Фирсанова> // Психология и школа : Ежеквартальный научно-практический журнал. - 2003. - N3. - С. 73-83
Рубрики: Мотивація Мовні відхилення Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Виноградова, Е. Л. Мотивационные предпочтения различных форм познавательной деятельности старших дошкольников [Текстььь] / Е.Л. Виноградова, Е.О. Смирнова> // Журнал прикладной психологии. - 2003. - N2. - С. 45-50
Рубрики: психологія навчання мотивація Пізнавальні процеси психологія дошкільника Доп.точки доступа: Смирнова, Е.О. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободных экз. нет Все экз-ры 2-Ч.З.№2) заняты Все экз-ры 2-Ч.З.№2) заняты |
Гуменюк, О. Ціннісно-індивідуальнісний самовплив у структурі модульно-розвивальних взаємостосунків [Текстььь] / О. Гуменюк> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N3. - С. 78-96 . - ISSN 966-654-0
Рубрики: індивідуальність Менталітет Мотивація Самовплив фывфывфыв: простір-час Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Гапонова, С. А. Зависимость динамики психических состояний взрослых учащихся от способов предъявления информации [Текстььь] / С.А. Гапонова; Л. Десев, А. Пенова; Ю.И. Александров, Е.А. Сергиенко> // Психологический журнал. - 2003. - Том24, N6. - С. 86-94 . - ISSN 0205-9592
Рубрики: психічний стан мотивація психологія навчання фывфывфыв: мультимедиа -- информационная технология -- НАСТРОЕНИЕ Доп.точки доступа: Мартынова, Н.А. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Громова, Е. В. Спецкурс "Технологія успіху" (для учнів 8-11 класів) [Текстььь] / Е.В. Громова> // Управління школою : Науково-методичний журнал. - 2004. - N7(55). - вкладка "Методичний банкъ"
Рубрики: психологія навчання педагогічна психологія мотивація Аннотация: Мотивація є провідним фактором регуляції особистості, її поведінки і діяльності. Від сили і структури мотивації залежить як навчальна активність і успішність учнів, так і соціальна. Мета курсу: Сприяння особистісному зростанню лиціїстів через збагачення й розвиток мотиваційної сфери. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |