Серегина, О. Все предметы в одном русле? Да, но не для того, чтобы просто плыть по течению. Личностно ориентированное обучение: практический подход [Текстььь] / О. Серегина> // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2002. - N10. - С. 39-40 . - ISSN 1561-2457
Рубрики: навчання особистісно-орієнтоване Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Бамбурак, Н. Аналіз інноваційних моделей навчання за параметричними ознаками Я-концепції [Текстььь] / Н. Бамбурак> // Психологія і суспільство : Науково-єкономічний та соціально-психологічний часопис. - 2002. - N3/4. - С. 124-141. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 966-654-0
Рубрики: освіта інноваційна Модульно-розвивальне навчання Я-концепція навчання особистісно-орієнтоване фывфывфыв: психосоціальний розвиток Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Подмазін, С. Педагогічна свідомість як чинник розвитку суспільства [Текстььь] / С. Подмазін; М. Веселовська, О. Куриленко> // Завуч : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів. - 2005. - N4 (лютий). - С. 23-26
Рубрики: педагогічна психологія мислення педагогічне свідомість педагогічна Психологія вчителя навчання особистісно-орієнтоване Доп.точки доступа: Ковальчук, О. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Слободчиков, В. Психологические основы личностно ориентированного образования [Текстььь] / В. Слободчиков> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2004. - N21/24. - С. 26-30.
Рубрики: розвиток особистості саморозвиток психологія навчання навчання особистісно-орієнтоване фывфывфыв: саморазвитие -- нормы развития Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Афанасьева, Л. Психологічна модель особистісно орієнтованої освіти [Текстььь] / Л. Афанасьева> // Психолог. - 2005. - N36(вересень). - С. 7-10.
Рубрики: психологія навчання навчання особистісно-орієнтоване Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Вєтохов, О. М. Психолого-педагогічна характеристика основних сучасних методичних підходів до навчання іноземних мов у школі [Текстььь] / О. М. Вєтохов> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2005. - N2. - С. 89-97.
Рубрики: викладання іноземної мови навчання особистісно-орієнтоване методи навчання фывфывфыв: особистісний підхід -- гуманістичний підхід -- комунікативний підхід, автономний, проектний підхід Заказаны экз-ры для отделов: Ч.З.№2 |
Білаш, В. Критерії оцінювання досягнень учнів в особистісно-орієнтованому навчанні [Текстььь] / В. Білаш> // Все для вчителя : Інформаційно-практичний бюлетень. - 2006. - N3/4. - С. 133-134 Рубрики: навчання особистісно-орієнтоване Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (2), Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2), Ч.З.№3 (2) |
Балл, Г. Про сутнісний зміст особистісної орієнтації в освіті [Текстььь] / Г. Балл> // Професійно-технічна освіта : Науково-методичний журнал. - 2006. - N2. - С. 39-43 Рубрики: навчання особистісно-орієнтоване психологія навчання Аннотация: Ідея запровадження особистісної орієнтації в освіті на всіх її рівнях набуває в наш час дедалі ширшого визначення. Проте зміст такої орієнтації трактується дуже по-різному. У статті робиться спроба окреслити вказаний зміст, спираючись на розуміння особистості у психологічній науці й уникаючи однобічних підходів. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Береснєв, А. А. Особистісно орієнтовані технології у контексті сучасної парадигми освіти [Текстььь] / А. А. Береснєв> // Гуманітарні науки : Науково-практичний журнал. - 2006. - N1. - С. 11-16 Рубрики: навчання особистісно-орієнтоване Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Давер, М. В. Система самооценочных контрактов в личностно ориентированном обучении [Текстььь] / М. В. Давер> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2006. - N7. - С. 68-73. . - ISSN 0869-561Х Рубрики: навчання особистісно-орієнтоване фывфывфыв: личностноориентованный подход (ЛОП) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободных экз. нет Издания есть только в отделениях/филиалах |
Коломієць, Н. Інтерактивні технології в особистісно зорієнтованій освіті [Текстььь] / Н. Коломієць> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2006. - N17/18. - С. 12-15 Рубрики: навчання інтерактивне навчання особистісно-орієнтоване фывфывфыв: інтерактивні технології Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Верзацька, Л. Міжпредметна інтеграція в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти [Текстььь] / Л. Верзацька> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N7. - С. 6-9 Рубрики: навчання особистісно-орієнтоване Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Якиманская, І. Планування та технологія особистісно зорієнтованого уроку [Текстььь] / І. Якиманская, О. Якуніна> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2006. - N19/20. - С. 17-21 Рубрики: урок сучасний навчання особистісно-орієнтоване Доп.точки доступа: Якуніна, О. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Волковська, Т. Особистісно зорієнтоване виховання [Текстььь] / Т. Волковська, Л. Овчаренко, С. Волковський> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2006. - N19/20. - С. 38-56 Рубрики: навчання особистісно-орієнтоване Доп.точки доступа: Овчаренко, Л.; Волковський, С. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Вершинін, В. Особистісно зорієнтоване виховання - виховання, орієнтоване особистістю? [Текстььь] / В. Вершинін> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2006. - N19/20. - С. 57-66 Рубрики: навчання особистісно-орієнтоване Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Барамзина, С. А. Учебная деятельность школьников в контексте личностно ориентированного обучения [Текстььь] / С. А. Барамзина> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2006. - N8. - С. 41-47 . - ISSN 0869-561Х Рубрики: навчання особистісно-орієнтоване Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободных экз. нет Издания есть только в отделениях/филиалах |
Мамчур, Л. Роль діалогічної комунікації в особистісно орієнтованому навчанні [Текстььь] / Л. Мамчур> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N12. - С. 3-5. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: навчання особистісно-орієнтоване Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
Прокопенко, В. Система проектної діяльності спеціалізованої школи "Інтелект" в умовах особистісно орієнтованого навчання [Текстььь] / В. Прокопенко> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N12. - С. 52-58. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: навчання особистісно-орієнтоване метод проектів Доп.точки доступа: Ситенко, Н. Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
Ясакова, Т. Різнорівневі завдання в особистісно орієнтованому навчанні [Текстььь] / Т. Ясакова> // Біологія і хімія в школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N6. - С. 36-37. Рубрики: навчання особистісно-орієнтоване Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (1), бот. (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), бот. (1) |
Лаврик, В. Індивідуально-диференційований підхід - основа особистісно зорієнтованого навчання [Текстььь] / В. Лаврик> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N1. - С. 14-16 Рубрики: навчання особистісно-орієнтоване Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободных экз. нет Экз.1 (Ч.З.№3) занят |