Антощук, Є. Уроки з ейдетики [Текстььь] / Є. Антощук> // Психолог.Бібліотека. - 2002. - N5. - С. 54-89.
Рубрики: образне мислення пам’ять фывфывфыв: образне мислення -- пам’ять Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Савенков, А. И. Обучение детей умению оценивать идеи, формулировать суждения и умозаключения [Текстььь] / А.И. Савенков; П.С. Лернер> // Одаренный ребенок : Научно-практический журнал. - 2003. - N4. - С. 72-78
Рубрики: психологія особистості дитини Здібності дитини-- судження образне мислення Аннотация: Как оценить гипотезу или идею? Самый лучший способ - это проверить ее в ходе исследования, но возможен и другой, более быстрый и экономичный способ оценуи. Идею можно оценить в уме. Воспользуемся для этого специальной матрицей. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Зорин, С. С. Образ как основа творческой деятельности и мышления [Текстььь] / С.С. Зорин> // Искусство и образование : Журнал методики, теории и практики художественного образования и эстетического воспитания. - 2003. - N4. - С. 4-25
Рубрики: образне мислення творча особистість Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Каплунович, И. Я. Структура и основные этапы развития образного мышления в дошкольном детстве [Текстььь] / И. Я. Каплунович> // Вопросы психологии : Научный журнал. - 2004. - N5. - С. 47-55. . - ISSN 0042-8841
Рубрики: дитяча психологія психологія дошкільника мислення образне мислення фывфывфыв: визуальный образ -- ориентация в пространстве -- интеллектуальная готовность к школе Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Абібуллаєва, М. Розвиток образного мислення 2-5-річних дітей [Текстььь] / М. Абібулаєва> // Психолог. - 2004. - N45 (грудень). - С. 12-15
Рубрики: образне мислення Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Т 28 Шопіна М. Творчий потенціал молодшого школяра: психологічні особливості розвитку [Текстььь] : спецвипуск / Шопіна М., Т. Піроженко > // Початкова освіта. - 2010. - N 23 (червень). - 1-34 с. - Содержание: Вправи для розвитку творчого потеніалу засобами образної символіки ; Вправи для розвитку образно-символічного мислення ; Вправи для розвитку уяви ; Вправи для розвитку конвергентного мислення ; Вправи для розвитку дивергентного мислення ; Вправи для підвищення мотивації до виконання творчих завдань ; Діагностичні методики Рубрики: методична допомога вчителям Ніжина психологія молодшого школяра творчий потенціал діагностика мотивації образне мислення Психологічні вправи фывфывфыв: дивергентні завдання -- українська образна символіка -- образно-символічне мислення Доп.точки доступа: Піроженко , Т. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 30 Петровська, Тетяна. Методика розвитку образного мовлення молодших школярів у процесі читання [Текст] / Т. Петровська> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 3. - С. 21-23 Рубрики: Викладання української літератури в школі Образне мислення фывфывфыв: художній твір -- художній образ -- образні засоби -- читання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Л 17 Лазарєва, Катерина Сергіївна. Формування у молодших школярів умінь ставити запитання у процесі оволодіння описовими знаннями [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.09- теорія навчання / К. С. Лазарєва ; Міністерство освіти і науки України, Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків). - Х. : ХНПУ імені Г.С.Сковороди, 2013. - 20 с. -
РУБ 74 Рубрики: образне мислення Мислення--молодші школярі Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: уміння ставити запитання -- описові знання Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Харківський національний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |