Р 49 Рибалко, Л. Еколого-еволюційний підхід до інтеграції знань про живу природу [Текст] / Л. Рибалко> // Біологія і хімія в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 40-43 Рубрики: освіта--біологічна інтеграція знань Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: інтеграція знань про живу природу -- еколого-еволюційний підхід Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Матяш, Н. Проектування міжпредметних компетенцій на основі взаємозв’язку біологічного і хімічного змісту / Надія Матяш> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 6. - С. 44-48 : табл. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: освіта--біологічна освіта хімічна освіта природнича Навчання компетентнісне Навчання--метод проектів--міжпредметні компетенції Кафедра біології фывфывфыв: міжпредметна компетенція -- проектування -- біологічний зміст -- хімічний зміст -- компетенція -- компетентність -- компетентна особистість Аннотация: У статті розкрито зміст поняття "міжпредметна компетенція" і розглянуто проектування міжпредметних компетенцій на основі взаємозв’язку біологічного і хімічного змісту. Автор пропонує детально проаналізувати всі навчальні програми зі споріднених предметів і врахувати під час їх удосконалення структурні та змістові міжпредметні зв'язки. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 60 Колесник, М. О. Сучасний освітній простір: нова парадигма природничої освіти [Текст] : монографія / М. О. Колесник. - Чернігів : Десна Поліграф, 2020. - 264 с. - ISBN 978-617-7833-52-8 : 100.00 грн.
освіта в Україні Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |