Захарченко, Н.
    Педагогічна підтримка родин учнів з особливостями психофізичного розвитку [Текстььь] / Н. Захарченко // Психологічна газета : ТОВ "Мікрос-СВС" за сприяння Інституту психології ім.Г.С.Костюка. - 2004. - N16(серпень). - С. 13-16
ГРНТИ
ББК 88.56
Рубрики: педагогіка підтримки
   Діти з особливими потребами

фывфывфыв:
особливості психофізич.розвитку


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Антонова, Л. Н.
    Педагогика поддержки: смысл, специфика, предназначение [Текстььь] / Л. Н. Антонова // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2005. - N1. - С. 178-184
ГРНТИ
ББК 88.840
Рубрики: педагогічна психологія
   педагогіка підтримки



Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№2 (3)
Свободны: Ч.З.№2 (3)




    Тесленко, В. В.
    Розвиток ідеї соціально-педагогічної підтримки дітей з обмеженими можливостями в історичному контексті [Текстььь] / В. В. Тесленко // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2006. - N2. - С. 93-98
Рубрики: діти з особливими потребами
   педагогіка підтримки

   соціальна педагогіка--історія

   меценацтво,спонсорство,благодійність

фывфывфыв:
милосердя до дітей


Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)




   
    Так учатся дети: Педагогика, ориентированная на ребенка [Текстььь] // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N7. - 56-69 (прод.след.)
Рубрики: психологія педагогічна
   педагогіка лікувальна

   педагогіка підтримки

фывфывфыв:
педагогічна підтримка -- психомоторика
Аннотация: Ребенок сам является актером своего развития и развивается сам по себе. В соответствии с этой точкой зрения, смысл педагогической поддержки состоит в том, что ребенку создаются побуждающая его развитие обстановка и обучающие ситуации. В соответствии с этим пониманием, основной целью деятельности педагога является создание условий, облегчающих его развитие.


Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (4)
Свободных экз. нет
Издания есть только в отделениях/филиалах


88.6
К 28


    Касицина, Н. В.
    Эффективные способы взаимодействия учителя и ученика [Текст] / Н. В. Касицина, Н. Н. Михайлова, С. М. Юсфин // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 4. - С. 9-12
ББК 88.6 + 74
Рубрики: Педагогічна психологія--вчителі--взаємодія--учні
   Педагогіка підтримки

фывфывфыв:
ефективна взаємодія -- шкільний шлагбаум -- тактика допомоги -- прийоми сприяння


Доп.точки доступа:
Михайлова, Н.Н.; Юсфин, С. М.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)