Г 74 Готовність учня до профільного навчання [Текст] / за заг. ред. С. Д. Максименка, О. Главник; упоряд. В. В. Рибалка. - К. : Мікрос-СВС, 2003. - 107 с. - (Психологічний інструментарій). - ISBN 966-96310-5-Х : 6.02 грн. Есть автограф: Рибалка, Валентин Васильович
РУБ 158.9 Рубрики: Профільне навчання Старшокласники Готовність до навчання Доп.точки доступа: Максименко, Сергій Дмитрович; Главник, О.; Рибалка, Валентин Васильович Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 6 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 196 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 12.10 грн. Содержание: Заліський, А. А. Освіта Чернігівщини: модернізація в умовах переходу до інформаційного суспільства / А. А. Заліський. - С .5-8 Химинець, В. В. Соціально-педагогічні аспекти управлінського процесу загальноосвітніми навчальними закладами / В. В. Химинець. - С .9-13 Калініна, Л. М. Якість інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом із використанням технічних засобів (29.05.05 р.) / Л. М. Калініна. - С .14-18 Швидун, В. М. Методологічні основи підвищення професійної компетенції керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів / В. М. Швидун. - С .19-23 Тимошко, Г. М. Педагогічний менеджмент як система управління якістю роботи загальноосвітньої школи / Г. М. Тимошко. - С .24-26 Малафіїк, І. В. Системний характер формування понять у школярів / І. В. Малафіїк. - С .27-30 Василенко, Н. В. Педагогічні основи змісту і структури інноваційної діяльності директора школи / Н. В. Василенко. - С .31-35 Рогова, Т. В. Персоналізований підхід в управлінні педагогічним колективом загальноосвітньої школи / Т. В. Рогова. - С .36-38 Купенко, О. В. Педагогічне обгрунтування зв’язку творчої та пректної діяльностей / О. В. Купенко. - С .39-42 Землянська, О. В. Проекція міської структури та змісту науково-методичної діяльності на план шкільного методичного об’єднання / О. В. Землянська. - С .43-45 Ріхтер, О. Є. Роль дидактичних засобів управління у формуванні професійних умінь студентів при вивченні дисциплін метрологічного профілю / О. Є. Ріхтер. - С .46-48 Логвін, В. Л. Проблема інформаційного забезпечення постановки цілей діяльності педагогічного колективу / В. Л. Логвін. - С .49-52 Слєсаренко, О. В. Освіта та інформаційне суспільство / О. В. Слєсаренко. - С .53-57 Петренко, А. А. Шляхи вдосконалення роботи з кадровим резервом освіти / А. А. Петренко. - С .58-64 Новченкова, К. Д. Стратегії управління системою загальної середньої освіти в місті / К. Д. Новченкова. - С .61-64 Онаць, О. Організаційно-управлінські засади самоосвіти молодого вчителя / О. Онаць. - С .65-69 Вознюк, Л. В. Модель гуманістично зорієнтованої системи внутрішкільного управління в загальноосвітніх навчальних закладах / Л. В. Вознюк. - С .70-76 Гурець, В. Т. Технологія прогнозування якості освіти / В. Т. Гурець. - С .77-79 Давидова, Т. М. Збереження й зміцнення здоров’я учнів - стратегічний напрям роботи сучасної школи / Т. М. Давидова. - С .80-82 Тверезовський, В. А. Загальні принципи побудови дистанційної освіти / В. А. Тверезовський. - С .83-85 Дупляк, Т. В. Підготовка керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти / Т. В. Дупляк. - С .86-88 Климчук, І. О. Деякі аспекти якості економічної освіти в ЗНЗ / І. О. Климчук. - С .89-92 Блакитна, Т. І. Автоматизоване робоче місце керівника навчального закладу / Т. І. Блакитна. - С .93-97 Тельнова, С. А. Управлінський супровід процесу профільного навчання старшої школи / С. А. Тельнова. - С .87-99 Тверезовська, Н. Т. Погляд на інформатизацію освіти черед призму площин / Н. Т. Тверезовська. - С .100-103 Михайленко, Т. В. Управління розвитком персоналу в освітній організації: ретроспектива ровитку та сучасні підходи / Т. В. Михайленко. - С .104-106 Артюх, М. С. Розробка локальних освітніх програм як шлях розвитку періональної системи освіти / М. С. Артюх. - С .107-110 Кивлюк, О. П. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальній діяльності закладів освіти І ступеня / О. П. Кивлюк. - С .111-112 Рябуха, М. І. Проблеми формування соціальної компетенції учнів багатопрофільного ліцею інтернатного типу / М. І. Рябуха. - С .117-120 Вдовиченко, Р. П. Зміст і структура управлінської компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів / Р. П. Вдовиченко. - С .121-123 Письменна, М. Ф. Інформаційний супровід навчального процесу / М. Ф. Письменна. - С .124-126 Філіппова, Л. Л. Інформативна компетентність викладача вищого нвчального закладу / Л. Л. Філіппова. - С .127-129 Губаш, О. П. Управління підвищенням професійного рівня учителів іноземної мови з використанням інформаційно-комунікаційних технологій / О. П. Губаш, В. В. Лапінський. - С .130-133 Звоник, В. Управління навчальним закладом в умовах реалізації освітніх інновацій / В. Звоник. - С .134-137 Деркач, Г. І. Управління сучасною школою на засадах педагогічних інновацій / Г. І. Деркач. - С .138-140 Бережний, С. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській та навчальній діяльності Першої української гімназії імені Миколи Аркаса м. Миколаєва / С. В. Бережний, Л. С. Аристова. - С .141-143 Удовиченко, О. О. Діяльність методичної служби з підготовки керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти / О. О. Удовиченко. - С .144-146 Федоренко, В. О. Інформаційно-комунікативні технології як засіб розвитку гімназії / В. О. Федоренко. - С .147-150 Грушова, А. А. Організаційні умови інформаційного забезпечення управління навчальним закладом / А. А. Грушова. - С .151-153 Петровський, С. С. Ретроспективний аналіз використання методу проектів у контексті вивчення інформатики учнями 10-11 класів / С. С. Петровський. - С .154-156 Коваленко, Є. І. Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх учителів / Є. І. Коваленко. - С .157-159 Авраменко, К. Б. Моніторинг внутрішкільного управління як механізм трансформації освітянської галузі / К. Б. Авраменко. - С .160-162 Островерхова, Н. Оцінка компетентності суб’єктів навчальногопроцесу - стратегія управління якістю уроку / Н. Островерхова. - С .163-167 Пасечнікова, Л. П. Моніторинг динаміки особистісного розвитку учнів / Л. П. Пасечнікова. - С .168-170 Петренко, Л. М. Технологія підготовки педагогічного колективу до експертного оцінювання результатів навчальної діяльності учнів / Л. М. Петренко. - С .171-174 Шалар, Л. В. Індивідуалізація навчально-виховного процесу як засіб самоактуалізації особистості / Л. В. Шалар. - С .175-177 Лебідь, І. Управління становленням початкової освіти в Україні (1917 - 1920 рр.) / І. Лебідь. - С .178-183 Хоменко, В. В. Підготовка керівників освітніх установ другого ступеня у Франції / В. В. Хоменко. - С .184-187 Лисенко, І. В. Розвиток вищої початкової освіти на Чернігівщині в контексті проведення освітніх реформ у кінці ХІХ - на початку ХХ століття / І. В. Лисенко. - С .188-191
РУБ 15 Рубрики: Управління школою Викладання інформатики Директор школи Педагогічний колектив Управління освітою Вища освіта в Україні--якість освіти Здоров’я учнів Дистанційна освіта Економічна освіта Профільне навчання Управління персоналом Викладачі вищих навчальних закладів Початкова освіта в Україні--історія, 1917-1920 рр. освіта в зарубіжних країнах Чернігівщина--початкова освіта--історія Франція--освіта фывфывфыв: підвищення якості освіти Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Н 63 б-ка Бойка О. Д. / Н 63-фб Ніколаєнко, Станіслав Миколайович. Освіта в інноваційному поступі суспільства [Текст] : научно-популярная литература / С. М. Ніколаєнко. - К. : Знання, 2006. - 207 с. - Бібліогр.: с. 204-205. - ISBN 966-346-222-1 : 5.00 грн., 30.00 грн. Содержание: Якість і доступність освіти - запорука інноваційного розвитку країни . - С .3--15 Дошкілля - перша сходинка до школи . - С .16-28 Школа примусу чи школа творчості . - С .29-69 Інформатизація освітнього проуесу - важливий резерв підвищення якості освіти . - С .84-102 Зовніщнє незалежне оцінювання як об’єктивний показник якості освіти т засіб викорінення зловживань . - С .103-116 Поліпшення здоров’я дітей - запорука здоров’я нації . - С .117-133 фывфыв: корекційна освіта, фізичне здоров’я дітей Для освітян немає чужих дітей . - С .134-145 фывфыв: школи-інтернати Держава школою стоїть, а школа - Вчителем . - С .146-164 Роль вищої школи, педагогічної науки, післядипломної освіти у становленні вчителя . - С .165-176 Духовні орієнтири освіти . - С .177-194 Комп’ютерні технології і духовне здоров’я дітей . - С .177-186 Відкритість і демократизація освітнього процесу . - С .187-194
РУБ 371(4Укр)2 Рубрики: Дошкільна освіта Інформатизація освіти Здоров’я учнів Комп’ютерні технології Демократизація освіти Профільне навчання Вчитель--особистість Вчитель майбутній--формування фывфывфыв: школа творчості Экземпляры всего: 2 фб (2) Свободны: фб (2) |
П78 Проблеми сучасного підручника [Текст] : Збірник наукових праць. Вип. 8 / Інститут педагогіки АПН України. - К. : Педагогічна думка, 2008. - 544 с. - ISBN 978-966-644-096-2 : 15.50 грн. Содержание: Загальні питання теорії сучасного підручникотворення Шамелашвілі, Р. М. Підручник для загально-освітньої школи як феномен навчально-методичного та деякі питання його експертного оцінювання / О. М. Топузов; В. В. Мелешко. - С .8-19 Топузов, О. М. Профільне навчання: проблеми формування змісту курсів за вибором та організація навчальної діяльності в загально-освітніх навчальних закладах / В. В. Мелешко; І. М. Семененко. - С .20-27 Мелешко, В. В. Використання навчальної книги як основного засобу фомування ключових компетенцій учнів сільскої малочисельної школи / І. М. Семененко; Т. П. Соколовська. - С .28-34 Семененко, І. М. Підручник як засіб організації навчальної діяльності / Т. П. Соколовська; Ю. С. Мельник. - С .35-41 Теорія і практика створення й використання електронних засобів навчання Соколовська, Т. П. Інноваційні електронні навчально-методичні комплекти як засіб модифікації традиційної системи навчання / Ю. С. Мельник; Л. М. Калініна. - С .42-46 Волинський, В. П. Конструювання і впровадження електронних підручників: проблеми, завдання, шляхи вирішення / К. Г. Назаренко; В. П. Корнєєв. - С .47-55 Мельник, Ю. С. Методичні аспекти використання електронного підручника з фізики у сільській школі / Л. М. Калініна; Л. І. Круглик. - С .56-65 Назаренко, К. Г. Методичні можливості застосування електронних засобів навчання на уроках англійської мови / В. П. Корнєєв; Л. Б. Паламарчук. - С .66-70 Калініна, Л. М. Програмно-методичне забеспечення навчального модулю "інформаційне управління в сфері освіти" для керівників шкіл / Л. І. Круглик; І. В. Лов’янова. - С .71-84 Особливості підручникотворення в галузях природничо-математичних дисціплін і технологій Корнєєв, В. П. Дидактичні і методичні засади підручника географії / Л. Б. Паламарчук; О. В. Корнєєв. - С .85-101 Круглик, Л. І. Результати апробації підручника "загальна географія" для 6-го класу ЗНЗ 12-річної школи / І. В. Лов’янова; В. М. Андрєєва. - С .102-106 Назаренко, Т. Г. Методичні засади та реалізація ії у новому підручнику з географії / Г. М. Ісаєва; П. С. Скавронський. - С .107-111 Паламарчук, Л. Б. Реалізація соціокультурної складової змісту шкільних підручників з географії / О. В. Корнєєв; Т. В. Коршевнюк. - С .112-120 Лов’янова, І. В. Задачі у підручниках з природничих дисциплін як засіб формування інтелектуальних умінь старшокласників / В. М. Андрєєва; Т. В. Колесник, Т. В. Хмара. - С .121-129 Ісаєва, Г. М. Формування умінь і навичок роботи з текстом підручника географії / П. С. Скавронський; О. І. Глобін. - С .130-137 Корнєєв, О. В. Роль і значення географічного краєзнавства в підручниках географії / Т. В. Коршевнюк; Н. Д. Мацько, Д. В. Ситник, А. В. Гривко. - С .138-144 Андрєєва, В. М. Роль шкільного підручника фізичної географії в розвитку творчої діяльності учнів / Т. В. Колесник, Т. В. Хмара; І. П. Крячко. - С .168-175 Скавронський, П. С. Шкільний підручник з географії - один з основних засобів формування картознавчої компетенції учнів основної школи / О. І. Глобін; Є. П. Соколов. - С .188-198 Коршевнюк, Т. В. Знання про молекулярні основи життя у змісті чинних підручників біології для учнів 10 класів / Н. Д. Мацько, Д. В. Ситник, А. В. Гривко; П. В. Мороз. - С .215-223 Колесник, Т. В. Про дидактичні можливості педагогічних программних засобів з алгебри і початків аналізу / І. П. Крячко; М. М. Сидоренко. - С .239-247 Глобін, О. І. Модель побудови системи текстових задач у підручниках з математики / Є. П. Соколов; О. В. Іванова. - С .248-255 Мацько, Н. Д. Оцінювання якості шкільного підручника з математики / П. В. Мороз; В. Собко. - С .256-262 Крячко, І. П. Дидактичні принципи та концептуальні засади створення підручника з астрономії / М. М. Сидоренко; Н. Васильківська. - С .269-277 Соколов, Є. П. Про складні етапи в розв’язуванні фізичних задач шкільного курсу фізики / О. В. Іванова; О. Д. Карпюк. - С .306-316 Проблеми шкільного підручника з гуманітарних дисциплін Мороз, П. В. Роль і місце навчального тексту шкільного підручника історії в умовах дослідницького навчання (на прикладі експериментального підручника історії стародавнього світу) / В. Собко. - С .340-351 Сидоренко, М. М. Система вправ і завдань підручника з іноземної мови як засіб розвитку пізнавальної активності учнів / Н. Васильківська. - С .407-414 Шкільний підручник для початкових та спеціальних шкіл Іванова, О. В. Буквар - видання приоритетне / О. Д. Карпюк. - С .421-425 Суржук, Т. Індивідуалізований підхід до навчання грамоти / Т. Суржук. - С .444-457 Собко, В. Граматична пропедевтика у процесі навчання грамоти / В. Собко. - С .476-482 Васильківська, Н. Громадянське виховання особистості молодшого школяра засобами матеріалів букваря / Н. Васильківська. - С .483-488 Григор’єва, О. Матеріал букваря як засіб формування і розвитку культури мовлення першокласників / О. Григор’єва, С. Олійник. - С .489-498 Карпюк, О. Д. Обгрунтування концепції авторської серії навчальних видань з англійської мови для початкових класів загальноосвітніх шкіл України / О. Д. Карпюк. - С .532
РУБ 371.01 Рубрики: Профільне навчання Електронні підручники Електронні засоби навчання Викладання англійської мови Викладання фізики Підручники географії Підручники математики Підручники астрономії Підручники фізики Підручники біології Підручники інформатики Підручники іноземної мови Підручники англійської мови Підручники історії Підручники для школи Буквар Культура мовлення першокласників навчання грамоти фывфывфыв: електронні підручники -- індивідуальне навчання Доп.точки доступа: Академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Б48 Березан, Ольга Веніамінівна. Система розрахункових задач і вправ з хімії як засіб розвитку інтелектуальних умінь школярів у класах хіміко-біологічного профілю [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання хімії / О. В. Березан ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2006. - 20 с. -
Рубрики: викладання хімії розв’язування задач і вправ профільне навчання інтелектуальні уміння--рефлексія--міжпредметні зв’язки автореферати дисертацій--хімія фывфывфыв: навчально-методичний комплект -- хімія Доп.точки доступа: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
С76 Стадніченко , Світлана Миколаїіна. Методика вивчення молекулярної фізики на основі особистісно орієнтованої технології в умовах профільного навчання [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання фізики / С. М. Стадніченко ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2007. - 20 с. -
Рубрики: викладання фізики профільне навчання Особистісно зорієнтоване навчання автореферати дисертацій--фізика--методика викладання фывфывфыв: молекулярна фізика -- термодинаміка Доп.точки доступа: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Д69 Доротюк, Валентина Іванівна. Діагностика індивідуальних відмінностей учнів загальноосвітньої школи при комплектуванні профільних класів [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.07 - педагогічна і вікова психологія / В. І. Доротюк ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2001. - 21 с. -
Рубрики: Учні профільне навчання діагностика--учнів автореферати дисертацій--психологія Доп.точки доступа: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
К 65 Концепція профільного навчання в старшій школі [Текст]> // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України : Щомісячний науково -методичний журнал. - 2009. - N 11. - С. 2-6 Рубрики: Профільне навчання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
К 65 Концепція профільного навчання в старшій школі [Текст]> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 7. - С. 54-57 Рубрики: Профільне навчання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
П 84 Профільне навчання в старшій школі. 10 клас [Текст]> // Історія України. - 2010. - N 14/15 (квітень) Рубрики: Викладання історії в школі методична допомога вчителям Ніжина Профільне навчання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Білоус, Руслана Миколаївна. Психологічні особливості формування професійних намірів у старшокласників в умовах профільного навчання [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наук. ступеня канд. психол.наук. Спец. 19.00.07 - педагогічна та вікова психологія / Р. М. Білоус ; Державний вищий навчальний заклад "Університет менеджменту освіти" (Київ). - : ДВНЗ"УМО", 2010. - 21 с. -
РУБ 88 Рубрики: Профільне навчання Вікова психологія педагогічна психологія Кафедра психології автореферати дисертацій--психологія Доп.точки доступа: Державний вищий навчальний заклад "Університет менеджменту освіти" (Київ) Экземпляры всего: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Б 91 Буринська, Н. Учителеві - про профільне навчання у старшій школі [Текст] / Н. Буринська> // Біологія і хімія в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 4. - С. 10-11 Рубрики: Викладання біології в школі Профільне навчання Кафедра біології методична допомога вчителям Ніжина Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Т 58 Топузов, О. Проблема підготовки вчителів географії до роботи в умовах профільного навчання [Текст] / О. Топузов, Т. Назаренко> // Географія та основи економіки в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N 7/8. - С. 18-20. Рубрики: методична допомога вчителям Ніжина Викладання географії в школі Профільне навчання вчитель географії Доп.точки доступа: Назаренко, Т. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ф 79 Формування змісту профільної освіти в загальноосвітніх навчальних закладах [Текст]> // Позакласний час : На допомогу вчителю. - 2010. - N 10. - С. 48-60 Рубрики: Профільне навчання методична допомога вчителям Ніжина Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Н 15 Навчання географії в умовах профільної школи [Текст] : спецвипуск> // Краєзнавство. Географія. Туризм. - 2010. - N 46(грудень). - С. 2-24 Рубрики: Викладання географії в школі Профільне навчання методична допомога вчителям Ніжина Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Р 76 Россинская, А. Н. Перспективы сетевой формы организации элективных иноязычных курсов в системе профильного обучения [Текст] / А. Н. Россинская> // Вестник Московского университета. Серия "Педагогическое образование". - 2009. - №: 3. - С. 58-65. Рубрики: викладання іноземної мови в школі Профільне навчання Кафедра англійської мови та методики викладання фывфывфыв: ЕЛЕКТИВНІ КУРСИ |
Н 19 Назаренко, Т. Підвишення мотивації вивчення географії під час обрання відповідального профілю [Текст] / Т. Назаренко> // Географія та основи економіки в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 11/12. - С. 37-39 Рубрики: мотивація навчальна Викладання географії в школі Профільне навчання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ч-29 Чашечникова, О. Шляхи розвитку творчого мислення учнів в умовах профільного навчання математики [Текст] / О. Чашечникова> // Математика в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 10. - 33-36 (далі буде). Рубрики: Викладання математики мислення на уроках з різних шкільних дисциплін Профільне навчання Творче мислення Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 46 Скутилина, Н. В. Сетевая модель профильного обучения [Текст] / Н. В. Скутилина> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2010. - N 8. - С. 107-111 Рубрики: Профільне навчання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Е 15 Евдокимов, Ю. К. Дистанционные и виртуальные технологии в профильном обучении [Текст] / Ю. К. Евдокимов, А. Ш. Салахова, А. Ю. Кирсанов> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2010. - N 8. - С. 157-160 Рубрики: Профільне навчання Дистанційна освіта Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Доп.точки доступа: Салахова, А. Ш.; Кирсанов, А. Ю. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |