Р 70 Роменець, Володимир Андрійович. Психологія творчості [Текст] : навч. посіб. для студ. вузів / В. А. Роменець. - 3-е вид. - К. : Либідь, 2004. - 288 с. - ISBN 966-06-0320-7 : 18.70 грн.
РУБ 15(075.3) Рубрики: Творчість Творчий процес Психологія творчості Ігри Дитячий малюнок Фантазія Уява фывфывфыв: вчинки Аннотация: У посібнику розкриваються ключові питання психології творчості, творчих здібностей людини на різних етапах її шляху. Вперше друкуються матеріали з архіву вченого та статті про невідомі сторінки творчості В. А. Роменця. Доп.точки доступа: Роменець, Володимир Андрійович \о нем\ Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
К 49 Клименко, Віктор Васильович. Психологія творчості [Текст] : навчальний посібник для студентів вузів / В. В. Клименко ; Міністерство освіти і науки України, Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна". - К. : Центр навчальної літератури, 2006. - 480 с. - Бібліогр.: с. 475-476. - ISBN 966-364-321-8 : 35.00 грн.
РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Тести психологічні Уява--розвиток Мислення Психологія творчості Творчість--психологія Працездатність--психологія фывфывфыв: Готовність до творчості Доп.точки доступа: Міністерство освіти і науки України; Відкритий міжнародний університет розвитку людини "Україна" Экземпляры всего: 4 фб (1), Ч.З.№2 (3) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3) |
П 86 Психологічна підтримка творчості учня [Текст] / упоряд. О.Главник, В.Зоц. - К. : Редакції загальнопедагогічних газет, 2003. - 128 с. - (Бібліотека "Шкільного світу") Содержание: Моргун, В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня / В. Моргун. - С .4-8 Стрельніков, В. Методики оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості / В. Стрельніков. - С .9-17 Настенко, Н. Творча обдарованість учнів: характерні особливості / Н. Настенко. - С .18-29 Білик, Н. Моделювання процесу предметних олімпіад / Н. Білик. - С .30-34 фывфыв: тести Настенко, Н. Тренінг із творчої психотехніки / Н. Настенко. - С .35-38 фывфыв: релаксація Ручка, І. Підтримка творчого потенціалу учня у навчально-виховному процесі / І. Ручка. - С .39-42 Зоц, В. Колективне та індивідуальне в освітньому результаті / В. Зоц. - С .43-50 фывфыв: психологія навчання Писаренко, О. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників / О. Писаренко. - С .51-59 фывфыв: психологія навчання Сологуб, А. Креативне навчання: талант і здоров’я / А. Сологуб. - С .60-65 фывфыв: психологія навчання, диференційоване навчання Хрипункова, Л. Як підтримувати творчість учнів? / Л. Хрипункова. - С .66-71 фывфыв: урок, навчальний план, оцінювання Фрідман, Л. Розвиток здібностей / Л. Фрідман, І. Кулагіна. - С .72-89 фывфыв: психологія навчання, навченість., Принципи навчання, форми навчання Бененсон, О. Робота з розвитку творчого потенціалу учнів / О. Бененсон. - С .90-95 фывфыв: допитливість дітей, творчість, психологія навчання Рева, Ю. Самоосвіта та творчість підлітків / Ю. Рева. - С .96-103 фывфыв: психологія навчання, мислення: стилі та рівні Богданова, А. Складові творчості / А., Богданова А., С. Борисов. - С .104-127 фывфыв: мислення, креативність, психологія навчання, допитливість, педагогічна діяльність, майстерність учителя, наукове товариство учнів
Рубрики: психологія творчості здібності обдаровані діти психологія навчання інтелект креативність самоосвіта Доп.точки доступа: Главник, О.; Зоц, В. Экземпляры всего: 2 Ч.З.№2 (1), пед. (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), пед. (1) |
Настенко, Н. Творча обдарованість учнів: характерні особливості [Текстььь] / Н. Настенко> // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 18-29.
Рубрики: психологія творчості обдаровані діти здібності фывфывфыв: здібності -- індивідуальні програми Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ручка, І. Підтримка творчого потенціалу учня у навчально-виховному процесі [Текстььь] / І. Ручка> // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 39-42.
Рубрики: психологія навчання психологія творчості Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Писаренко, О. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників [Текстььь] / О. Писаренко> // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 51-59.
Рубрики: психологія навчання психологія творчості креативність Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Хрипункова, Л. Як підтримувати творчість учнів? [Текстььь] / Л. Хрипункова> // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 66-71.
Рубрики: Мислення психологія творчості психологія навчання фывфывфыв: мислення -- оцінювання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Бененсон, О. Робота з розвитку творчого потенціалу учнів [Текстььь] / О. Бененсон> // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 90-95.
Рубрики: психологія творчості психологія навчання фывфывфыв: допитливість -- творчість Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Рева, Ю. Самоосвіта та творчість підлітків [Текстььь] / Ю. Рева> // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 96-103.
Рубрики: психологія творчості самоосвіта мислення фывфывфыв: мислення -- запам’ятовування, прочитання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Богданова, А. Складові творчості [Текстььь] / А. Богданова, С. Борисов> // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 104-127.
Рубрики: психологія творчості мислення фывфывфыв: мислення. допитливість -- майстерня учителя -- наукове товариство учнів Доп.точки доступа: Борисов, С. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Коротаева, Е. Креативность: детское воображение плюс творческий порыв педагога [Текстььь] / Е. Коротаева> // Директор школы : Научно-методический журнал для руководителей учебных заведений и органов образования. - 2003. - N2. - С. 92-98 . - ISSN 1562-1308
Рубрики: дитяча психологія креативність уява психологія творчості Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Брам, Т. Школа забутих мистецтв [Текстььь] / Т. Брам> // Шкільний світ. - 2003. - N21 (червень). - С. 8-9
Рубрики: психологія творчості обдаровані діти Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Сіліна, Г. О. Некоторые теоретические аспекты психологии творческой деятельности [Текстььь] / Г.О. Сіліна> // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - N2/3. - С. 122-125.
Рубрики: психологія творчості Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Полякова, Г. Показники творчого уроку [Текстььь] / Г. Полякова> // Психолог. - 2003. - N38 (жовтень). - С. 1-3
Рубрики: психологія навчання психологія творчості психологічна компетентність педагогічна психологія Психологія вчителя Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Полякова, Г. Шляхи в творчість [Текстььь] / Г. Полякова> // Психолог. - 2003. - N39 (жовтень). - С. 1-4
Рубрики: психологія творчості творча особистість психологія навчання творчість вчителя творчий підхід фывфывфыв: псевдогеній Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Кочерга, О. Психічне здоров’я дитини [Текстььь] / О. Кочерга, О. Васильєв> // Психолог. - 2003. - N42 (листопад). - С. 17-29.
Рубрики: Психічне здоров’я дітей психологія поведінки інтелект психологія творчості фывфывфыв: рівень розвитку інтелекту -- психологія творчості -- поведінка дитини Доп.точки доступа: Васильєв, О. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Кореневич, Л. Таємниці примхливої Психеї: Ключові питання психології творчості у викладі В.А.Роменця [Текстььь] / Л. Кореневич> // Київ : Літературно-художній і громадсько-політичний журнал письменників України. - 2003. - N9. - С. 167-174 . - ISSN 0208-0710
Рубрики: психологія творчості психологи Психологія України--історія Творчі здібності Аннотация: У поданій статті розглядається історія психології творчості, зокрема наукову спадщину професора В.А.Романця; розглядається процес творення художньої літератури саме через психологію творчості, яка формує і виявляє творчі здібності людини Доп.точки доступа: Роменець, Володимир Андрійович Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Єрмолова, А. М. Креативність в освітньому моніторингу [Текстььь] / А.М. Єрмолова> // Практична психологія та соціальна робота. - 2003. - N8. - С. 71-74
Рубрики: психологія творчості творча особистість креативність Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Ігнатенко, Л. М. Творчість - ефективний засіб інноватики [Текстььь] / Л. Ігнатенко> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2003. - Том6, N3. - С. 107-110
Рубрики: психологія творчості Имеются экземпляры в отделах: всего 3 : Ч.З.№2 (2), ректор (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), ректор (1) |
Воронин, А. Н. Соотношение сходства/различия личностных особенностей учителя и ученика с креативностью учащихся [Текстььь] / А.Н. Воронин; С.А. Гапонова, Н.А. Мартынова; Л. Десев, А. Пенова; Ю.И. Александров, Е.А. Сергиенко> // Психологический журнал. - 2003. - Том24, N6. - С. 77-85 . - ISSN 0205-9592
Рубрики: психологія творчості Доп.точки доступа: Трифонова, И.Г. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |