Кофанова, О. В. Хімічна підготовка майбутніх фахівців-екологів - важливий напрям забезпечення екологічної безпеки країни / О. В. Кофанова> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 4. - С. 46-54. - Бібліогр.: 14 назв. Рубрики: Викладання хімії в вищих навчальних закладах підготовка екологів фывфывфыв: збалансований розвиток -- екологічна безпека -- хімічна підготовка -- бакалавр екології Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
К 74 Кофанова, Олена. Якісні та кількісні аспекти хімічної підготовки студентів-екологів у ВНЗ Канади та США [Текст] / О. Кофанова> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2012. - N 2. - С. 30-41 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта в зарубіжних країнах Підготовка екологів Канада--Освіта. Педагогіка США--освіта--природнича фывфывфыв: хімічна підготовка -- інженери-екологи -- бакалавр наук з екології -- вища екологічна освіта Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 74 Кофанова, О. В. Концептуальні засади відбору змісту хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів у технічних університетах України / О. В. Кофанова> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 48-56. - Бібліогр.: 21 назв. Рубрики: підготовка екологів фывфывфыв: хімічна підготовка -- інженери-екологи -- підготовка інженерів-екологів -- бакалаври-екологи -- природокористування -- збалансоване природокористування -- вища технічна освіта -- вища екологічна освіта -- підготовка бакалаврів-екологів Аннотация: Обгрунтовано основні принципи відбору змісту хімічної підготовки майбутніх фахівців-екологів у технічних ВНЗ. Вставновлено, що хімічні знання виконують водночас функції фундаментальної і світоглядної освіти, а тому є неодмінною, базою для опанування професійно орієнтованих і фахових дисциплін. Отже, відбір змісту хімічної підготовки здійснюємо за принципами системності, фундаментальності, наступності й послідовності, науковості, практичної спрямованості хімічного матеріалу, а особливу увагу приділяємо посиленню внутрішньо- й міждисциплінарних зв'язків з метою валеологізації, гуманізації та гуманітаризації хімічної підготовки майбутніх бакалаврів-екологів. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |