Панченко, С. Психологічні аспекти ефективності сучасного уроку: Методичні рекомендації [Текстььь] / С. Панченко> // Психолог. - 2006. - N6(лютий). - С. 3-28
Рубрики: урок сучасний пізнавальна діяльність учнів Запам’ятовування психологічний аналіз уроку фывфывфыв: самоорганізація вчителя -- мотивація на уроці -- порушення дисципліни -- самоорганізація школярів -- синдром "емоційного вигорання" вчителя -- функції уяви Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Котькова, Г. Добирання матеріалу у сценарії уроку [Текстььь] / Г. Котькова> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід. - 2006. - С. 12-18
Рубрики: урок сучасний Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Кукушин, В. Валеологічно доцільна регламентація уроку [Текстььь] / В. Кукушин> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2006. - N9/10. - С. 3-9 Рубрики: урок сучасний Уроки--методика проведення Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Добротвор, О. Диспут як практична риторика [Текстььь] / О. Добротвор> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2006. - N9/10. - С. 10-14 Рубрики: урок сучасний Уроки--методика проведення Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Островерхова, Н. Аналіз дидактичного аспекту уроку [Текстььь] / Н. Островерхова> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2006. - N9/10. - С. 77-93 Рубрики: урок сучасний Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Соломатін, А. Організація уроку в умовах модернізації освіти [Текстььь] / А. Соломатін> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2006. - N19/20. - С. 3-16 Рубрики: урок сучасний фывфывфыв: модернізація освіти Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Якиманская, І. Планування та технологія особистісно зорієнтованого уроку [Текстььь] / І. Якиманская, О. Якуніна> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2006. - N19/20. - С. 17-21 Рубрики: урок сучасний навчання особистісно-орієнтоване Доп.точки доступа: Якуніна, О. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Гладунський, В. Н. Урок залишається основою навчального процесу [Текстььь] / В. Н. Гладунський> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2006. - N8. - С. 19-28 Рубрики: урок сучасний Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Батан, Л. Навчальна діяльність на сучасному уроці [Текстььь] / Л. Батан> // Відкритий урок : розробки, технології, досвід : Науково-методичний журнал. - 2007. - N1. - С. 3-8 Рубрики: Навчання в школі урок сучасний Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Стецюк, Л. І. Нова технологія уроку [Текстььь] / Л. І. Стецюк> // Все для вчителя : Інформаційно-практичний бюлетень. - 2007. - N8. - С. 23-26 Рубрики: урок сучасний фывфывфыв: інноваційні технології Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Дусавицкий, А. К. О мотивационной системе модели урока в системе развивающего обучения [Текстььь] / А. К. Дусавицкий> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2007. - N10. - С. 1-4 Рубрики: навчання розвивальне урок сучасний Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
Б 86 Боутенок, О. Бінарно-інтегровані уроки [Текст] / О. Боутенок> // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2010. - N 10 (березень). - С. 12-14 Рубрики: уроки інтегровані Особистісно зорієнтоване навчання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності методична допомога вчителям Ніжина урок сучасний фывфывфыв: бінарно-інтегрований урок Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
М 65 Мисан, В. Особливості організації навчального процесу в умовах реформування шкільної історичної иосвіти [Текст] / В. Мисан> // Історія України. - 2010. - N 11(березень). - С. 2-3 Рубрики: урок сучасний Навчальний процес уроки історії методична допомога вчителям Ніжина фывфывфыв: реформування освіти Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 37 Планування і технологія проведення особистісно зорієнтованого уроку [Текст]> // Завуч : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів. - 2010. - N 14 (травень). - С. 6-8 Рубрики: Особистісно зорієнтоване навчання урок сучасний фывфывфыв: особистісно зорієнтований урок Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ч-74 Члек, В. Відкриті форми навчання [Текст] / В. Члек> // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2010. - N 30(серпень). - С. 24-27 Рубрики: Форми навчання виховання духовності Виховання громадянське Методи навчання урок сучасний Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
З-13 Завучу початкової школи [Текст]> // Завуч : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів. - 2010. - N 27(вересень). - [вкладка] Рубрики: Початкова школа урок сучасний методична допомога вчителям Ніжина Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 89 Куксенко, Н. Аспектний аналіз уроку як один із методів вивчення системи роботи вчителя [Текст] / Н. Куксенко> // Завуч : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів. - 2010. - N 30(жовтень). - С. 9-13 Рубрики: Вчитель--діяльність--підготовка аналіз уроку урок сучасний методична допомога вчителям Ніжина Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Д 69 Дороз, Вікторія. Сучасний урок української мови в парадигмі компетентісного підходу : здобутки та перспективи / В. Дороз> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2011. - № 6. - С. 4-10 Рубрики: Кафедра української мови Викладання української мови в школі урок сучасний викладання української мови в школі фывфывфыв: науково-практичні семінари -- компетентісний підхід Аннотация: Стаття присвячена регіональному науково-практичному семінару під назвою "Сучасний урок української мови в парадигмі крмпетентісного підходу: здобутки та перспективи", який відбувся 23 березня 2011 р. у Бердянському державному педагогічному університеті. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№3 Экз. 1 (свободен) |
Уманська, Т. О. "Дай нам, боже, все, що гоже" [Текст] : побажання, приповідки, каламбури, їх оцінний зміст / Т. О. Уманська> // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 26. - С. 3-10. Рубрики: викладання української мови урок сучасний Профільне навчання Кафедра методики викладання української мови та літератури Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Беценко, Т. П. Вивчення народних дум на уроках літератури. Дослідницько-пошуковий формат [Текст] / Т. П. Беценко> // Вивчаємо українську мову та літературу : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 27. - С. 2-7. Рубрики: Викладання української літератури в школі урок сучасний Кафедра методики викладання української мови та літератури фывфывфыв: народні думи Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |