74.04(4Укр)
О-58


    Онищенко, О.
    Школа майбутнього-це школа творчості [Текст] / О. Онищенко // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2010. - N 24(червень). - С. 8-11
ББК 74.04(4Укр) + 74.2
Рубрики: школа сучасності
   вчитель--професійна майстерність

   Творчі здібності

   методична допомога вчителям Ніжина

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   уроки інтегровані

фывфывфыв:
творчі здібності вчителів


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.2
П 55


    Пометун, Олена.
    Старша школа : проблеми формування змісту й організації навчальної діяльності учнів / О. Пометун // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 3-7 . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Учні
   Навчальна діяльність учнів

   школа сучасності

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
навчання -- профільне навчання -- освіта -- реформування освіти -- зміст освіти -- профільні предмети -- профільна підготовка -- допрофільна підготовка -- пізнавальна діяльність -- самостійна пізнавальна діяльність -- старша школа -- зміст старшої школи
Аннотация: У статті обгрунтовується необхідність розвитку старшої школи як профільної, що супроводжується серйозними якісними змінами як під час формування змісту освіти, так і добору форм і методів організації навчального процесу. Визначено шляхи реалізації змісту профільної освіти, наголошено на її перевагах порівняно зі знаннєво-орієнтованою моделлю навчання.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)


74.2
О-76


    Остапчук, Олена.
    Сучасна школа : повернення до педагогічної сутності / О. Остапчук // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 8-14. - Бібліогр.: 22 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: школа сучасності
   Зміст освіти

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
педагогічні системи -- гуманітарні системи -- технократизм -- маніпуляції -- зміст освіти -- гуманітарний потенціал -- педагогічні сутності
Аннотация: У статті досліджується гуманітарний потенціал педагогічних систем, коментуються його сутнісні характеристики: людяність, цілісність, духовність, відкритість, незавершеність, інноваційність. Розглянуто такі ключові проблеми сучасної освіти як технократизм і маніпулятивність.


Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)


74.2
В 19


    Васьківська, Галина.
    Теоретико-методичні засади диференціації навчання у сучасній школі / Г. Васьківська, В. Кизенко // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 15-20. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Філософія освіти
   Навчання--диференціація навчання

   школа сучасності

   Особистісно зорієнтоване навчання

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
диференціація навчання -- зовнішня диференціація -- внутрішня диференціація -- рівнева диференціація -- профільна диференціація -- індивідуальний підхід
Аннотация: У статті висвітлено теоретико-методичні засади диференціації навчання в сучасній школі, науково обгрунтоване поняття "диференціація навчання", "диференційований підхід". Розглядаються основні форми диференційованого навчання й даються практичні рекомендації щодо їх реалізації.


Доп.точки доступа:
Кизенко, Василь

Имеются экземпляры в отделах:
Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен)
Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен)


74.2
Л 68


    Лобок, А. М.
    Школа нового поколения [Текст] / А. М. Лобок // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2011. - N 7. - С. 55-68.
ББК 74.2
Рубрики: школа сучасності
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

фывфывфыв:
школа нового покоління -- освітні пріоритети -- освітні потреби дитини


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)