О-58 Онищенко, О. Школа майбутнього-це школа творчості [Текст] / О. Онищенко> // Директор школи : Газета для керівників шкіл. - 2010. - N 24(червень). - С. 8-11 Рубрики: школа сучасності вчитель--професійна майстерність Творчі здібності методична допомога вчителям Ніжина Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності уроки інтегровані фывфывфыв: творчі здібності вчителів Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 55 Пометун, Олена. Старша школа : проблеми формування змісту й організації навчальної діяльності учнів / О. Пометун> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 3-7 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Учні Навчальна діяльність учнів школа сучасності Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: навчання -- профільне навчання -- освіта -- реформування освіти -- зміст освіти -- профільні предмети -- профільна підготовка -- допрофільна підготовка -- пізнавальна діяльність -- самостійна пізнавальна діяльність -- старша школа -- зміст старшої школи Аннотация: У статті обгрунтовується необхідність розвитку старшої школи як профільної, що супроводжується серйозними якісними змінами як під час формування змісту освіти, так і добору форм і методів організації навчального процесу. Визначено шляхи реалізації змісту профільної освіти, наголошено на її перевагах порівняно зі знаннєво-орієнтованою моделлю навчання. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен) |
О-76 Остапчук, Олена. Сучасна школа : повернення до педагогічної сутності / О. Остапчук> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 8-14. - Бібліогр.: 22 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: школа сучасності Зміст освіти Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: педагогічні системи -- гуманітарні системи -- технократизм -- маніпуляції -- зміст освіти -- гуманітарний потенціал -- педагогічні сутності Аннотация: У статті досліджується гуманітарний потенціал педагогічних систем, коментуються його сутнісні характеристики: людяність, цілісність, духовність, відкритість, незавершеність, інноваційність. Розглянуто такі ключові проблеми сучасної освіти як технократизм і маніпулятивність. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен) |
В 19 Васьківська, Галина. Теоретико-методичні засади диференціації навчання у сучасній школі / Г. Васьківська, В. Кизенко> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 15-20. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Філософія освіти Навчання--диференціація навчання школа сучасності Особистісно зорієнтоване навчання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: диференціація навчання -- зовнішня диференціація -- внутрішня диференціація -- рівнева диференціація -- профільна диференціація -- індивідуальний підхід Аннотация: У статті висвітлено теоретико-методичні засади диференціації навчання в сучасній школі, науково обгрунтоване поняття "диференціація навчання", "диференційований підхід". Розглядаються основні форми диференційованого навчання й даються практичні рекомендації щодо їх реалізації. Доп.точки доступа: Кизенко, Василь Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен) |
Л 68 Лобок, А. М. Школа нового поколения [Текст] / А. М. Лобок> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2011. - N 7. - С. 55-68. Рубрики: школа сучасності Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: школа нового покоління -- освітні пріоритети -- освітні потреби дитини Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |