П 14 Палій, Анатолій Андрійович. Диференціальна психологія [Текст] : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / А. А. Палій. - К. : Академвидав, 2012. - 432 с. - (Альма-матер). - ISBN 978-966-8226-87-8 : 48.00 грн., 56.00 грн., 48.00 грн. Содержание: Теоретико-методологічні засади диференціальної психології Формальні і з містові властивості індивідуальності Диференціальна когнітологія Детермінанти міжгрупових відмінностей РУБ 156(075.3) Рубрики: Кафедра психології Кафедра загальної та практичної психології Диференціальна психологія--підручники та посібники для ВНЗ Темперамент--психологія Психологія темпераменту Психологія характеру Характер--психологія Здібності--психологія Психологія здібностей Психологія інтелекту Інтелект--психологія Обдарованість Тестування здібностей інтуїція (творчість) Креативність--діагностика Экземпляры всего: 38 фб (1), ав (1), аб (26), Ч.З.№2 (10) Свободны: фб (1), ав (1), аб (26), Ч.З.№2 (10) |
Т 89 Турчин, Тамара. Пріоритетність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в навчальному процесі / Т. Турчин> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 6. - С. 69-73. - Бібліогр.: 2 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Творча діяльність учнів Музичне виховання інтуїція (творчість) молодші школярі фывфывфыв: інтуїція -- сприймання -- оцінювання -- творчість -- уроки музики -- інтуїтивне осягнення -- інтуїтивно-образне осягнення Аннотация: У статті визначається сутність інтуїтивно-образного осягнення музичного мистецтва молодшими школярами в процесі їх навчання, що досягається у сфері сприймання, оцінювання музики та творчій діяльності. Автор доходить висновку, що підтримування інтуїтивно-образного начала на уроках музики в початковій школі дасть можливість учням повніше усвідомити естетичну красу художніх образів і їх творення. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен) |