П 54 Полякова, О. Б. Особенности самопонимания и самопринятия психологов и педагогов / О. Б. Полякова> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2010. - № 4. - С. 112-119. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 2073-8528
Рубрики: Педагоги Психологи Педагогічна психологія самосвідомість самовідношення Саморозуміння самоприйняття Самоактуалізація "Я-концепція" фывфывфыв: самоактуалізація -- самосприйняття -- самоставлення -- саморозуміння -- самоприйняття -- самосвідомість -- Я-концепція Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Г 60 Голінська, Т. Формування особистості дітей початкової школи засобами арт-терапевничного впливу / Тетяна Голінська> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 31–33. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: практична психологія -- арттерапія -- формування особистості дитини -- арт-терапевтичний вплив -- арт-терапевтичні прийоми -- малювання пальцями -- малювання по мокрому аркушу -- молодші школярі Аннотация: Метод арт-терапії може використовувати практично кожна особистість незалежно від свого віку, культурного досвіду і соціального статусу. Проведення терапії малюванням з дітьми здійснюєтьмя психологом на заняттях, педагогом або самими батьками. Застосування нетрадиційних технік у розвивально-виховному процесі батьками й педагогами дозволяє реалізувати індивідуальний підхід до дитини відповідно до її бажань, інтересів; сприяє розкриттю її таланту, нормалізує її емоційний стан, розвиває комунікативні навички та вольові якості, що суттєво впливає на підвищення соціальної адаптації і забезпечує її інтеграцію у соціум. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 16 Панок, В. Г. Прикладна психологія: узмістовлення [Текст] / В. Г. Панок> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України = Pedagogics and psychology. Newsletter of the NAPS of Ukraine : наук.-теорет. та інформ. вісн. - 2017. - N 2. - С. 50-62 : рис. - Бібліогр.: с. 59-61 (32 назви) . - ISSN 2304-0629
фывфывфыв: психологічна практика -- функції прикладної психології -- наукова психологія -- психологічна служба -- практичний психолог -- принципи -- категорії -- методологія -- психологічна технологія -- професійна підготовка Аннотация: Дослідження присвячено проблемі узмістовлення теоретико-методологічних засад прикладної психології. Теоретичний аналіз здійснено з позицій системно-структурного та історичного підходів, а також на засадах принципів наукового проектування. Окреслено методологічні вектори дослідження явища психологічної практики, здійснено розрізнення прикладної, наукової, позанаукової і побутової гілок психологічного знання і суспільної практики. Практичне застосування одержаних результатів відображено в розробленні та емпіричному втіленні організаційно-функціональних моделей, принципів і методичного забезпечення діяльності психологічних служб. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 55 Кобильченко, В. Концептуальні засади психологічної допомоги молодшим школярам із порушеннями зору та їх найближчому соціальному оточенню / В. Кобильченко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 7–14. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 2312-2781
фывфывфыв: емпатія -- психологічне здоров’я -- психологічне консультування -- вади зору -- соціальна адаптація -- психологічна допомога -- психологічний супровід -- психологічне консультування Аннотация: Теоретично обгрунтовано та розроблено концептуальні засади психологічної допомоги дітям молодшого шкільного віку, які мають порушення зору. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Л 86 Луценко, І. Психолого-педагогічний супровід дітей в ситуації воєнного конфлікту / Ірина Луценко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 6. - С. 11–13. - Зміст: Чим небезпечні психологічні травми ; Як розпізнати дітей з психологічною травмою ; Які принципи організації освітнього процесу ; У якому порядку діяти ; Чим допоможе лялька.
фывфывфыв: діти дошкільного віку -- психологічна травма -- заклади дошкільної освіти -- психологічна служба -- психологічна робота -- ознаки -- освітній процес -- корекційні технології -- лялька -- тривожність -- психолого-педагогічний супровід Аннотация: У статті йдеться про психолого-педагогічні підходи до організацї життєдіяльності дітей, які входять у категорію членів сімей учасників бойових дій та внутрішньо переміщених осіб, їхньої адаптації до нових умов проживання та здобуття освіти. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 78 Продан, Є. Організація психологічної допомоги батькам дітей з особливими освітніми потребами [Текст] / Є. Продан> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 14–20 : табл. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2312-2781
фывфывфыв: психологічна допомога -- діти з особливими освітніми потребами -- психологічна робота -- психологічна діяльність -- психологічні служби -- інклюзивне навчання -- батьківський всеобуч -- інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- корекційна робота -- психологічний супровід Аннотация: Розглянуто особливості організації психологічної служби навчальних закладів середньої освіти у роботі з батьками дітей з особливими освітніми потребами. Охарактеризовано прийоми роботи з батьками, що виховують дітей з ООС. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 55 Кобильченко, В. Пояснювальні принципи як методологічний орієнтир спеціальної психології [Текст] / В. Кобильченко> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 2. - С. 33–47. - Бібліогр.: 23 назв. . - ISSN 2312-2781
фывфывфыв: спеціальна психологія -- психологічні принципи -- принципи пояснення -- пояснювальні принципи -- депривація -- дизонтогенез -- віктимізація -- редукція -- фрустрація -- невротизація -- психологічна інвалідизація Аннотация: Теоретично обгрунтовано та охарактеризовано пояснювальні принципи спеціальної психології. Доведено, що презентовані принципи тісно пов’язані між собою, взаємозумовлені та взаємозалежні. Встановлено, що дані принципи є ядром наукового методу та регулюють науково-дослідну діяльність,а також спрямовують науковий пошук. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ш 63 Шипелік, Т. Можливості дельфінотерапії у роботі з підлітками з порушеннями інтелектуального розвитку легкого ступеня [Текст] / Т. Шипелік> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2019. - № 3. - С. 53–63 : мал., табл. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 2312-2781
фывфывфыв: дельфінотерапія -- інтелектуальний розвиток -- підлітки -- інтелектуальні порушення -- корекційна робота -- розвивальна робота -- соціальна адаптація -- психологічна адаптація -- анімалотерапія -- порушення інтелекту Аннотация: Презентовано результати формувального експерименту, спрямованого довести позитивний вплив дельфінотерапії на адаптаційні можливості підлітків із порушеннями інтелекту. Представлено трьохкомпонентну модель корекційно-розвивальної програми в основі якої була дельфінотерапія, доповнена методами казкотерпії та когнітивної психотерапії. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Т 98 Тюріна, І. Арт-терапія та арт-техніки в роботі шкільного психолога : (з досвіду роботи) / Ірина Тюріна> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 5/6(611-612). - С. 37–39. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: арт-терапія -- ірт-техніки -- шкільний психолог -- Нова українська школа -- здоров’язбережувальні технології -- психологічне здоров’я -- психологічний супровід -- психосоціальна стійкість -- молодші школярі Аннотация: У статті представлено апробовані арт-техніки та заняття з елементами арт-терапії для молодших школярів. Ключова мета таких заходів – розвиток психоціальної стійкості молодших школярів до стресів, профілактика неадаптивної поведінки, соціальної дезадаптації та допомога у подоланні труднощів налагодження взаємостосунків. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |