З-12 За лаштунками театру образів "Афлатот" / Олена Черешнюк, Оксана Артоуз [та ін.]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 3. - С. 25–28. - Зміст: Програма театру образів "Афлатот".
Дошкільне виховання--економічне виховання фывфывфыв: економічне виховання -- Афлатот, програма -- Афлатот, театр образів -- театр образів -- освіта батьків -- фінансова грамотність -- соціальна грамотність Аннотация: У статті подано програму театру образів Афлатот, змістом роботи якого є розігрування життєвих ситуацій, котрі часто виникають під час взаємодії батьків з дітьми. Мета роботи театру – формування економічної грамотності батьків як запоруки ефективної соціальної та фінансової освіти дітей дошкільного віку. Доп.точки доступа: Черешнюк, Олена; Артоуз, Оксана; Оцалюк, Наталія; Ратушна, Людмила; Довгань, Лідія; Верхова, Лілія; Журавель, Наталія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 20 Баластрік, Г. Я економний, я заощадливий: програма економічного розвитку / Ганна Баластрік> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 3. - С. 36–44. - Зміст: Концептуальні засади ; Мета й завдання освітньої роботи ; Методичні рекомендації для педагогів ; Дод. 1 : План освітньої діяльності з дітьми у межах реалізації програми економічного розвитку "Я економний, я заощадливий" ; Дод. 2 : План заходів з підвищення професійної майстерності та самоосвіти вихователів : навчаємося працювати за програмою екон. розвитку дітей "Я економний, я заощадливий" ; Дод. 3 : Показники сформованості економічної компетентності дитини старшого віку.
фывфывфыв: дошкільне виховання -- економічне виховання -- економічний розвиток -- Я економний, я заощадливий, програма -- концептуальні засади -- мета -- завдання -- методичні рекомендації -- планування -- методична робота -- вихователі -- професійна майстерність -- самоосвіта -- економічна компетентність -- старший дошкільний вік -- сформованість -- показники Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 20 Баластрік, Г. Пізнаємо секрети фінансової грамотності разом з Економчиком / Ганна Баластрік> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 3. - С. 45–50. - Зміст: Слухання й обговорення пізнавальних казок ; Сюжетно-рольова гра ; Екскурсії ; Дод. 1 : Пізнавальні казки ; Дод. 2 : Реєстраційна картка проекту "Сюжетно-рольова гра "Банк"" ; Дод. 3 : Розвивальні вправи на закріплення економічних знань.
фывфывфыв: економічне виховання -- економічні знання -- фінансова грамотність -- форми роботи -- сюжетно-рольові ігри -- пізнавальні казки -- екскурсії -- розвивальні вправи Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 13 Савчук, О. Оселю ремонтуємо – бюджет сімейний правильно плануємо: гра-стратегія / Олена Савчук> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 7. - С. 64–69.
Дошкільне виховання--економічне виховання фывфывфыв: дошкільні навчальні заклади -- освіта батьків -- взаємодія з батьками -- економічне виховання -- ігри-стратегії -- сімейний бюджет Аннотация: У статті подано розробку гри-проекту економічного спрямування для батьків вихованців "У нашій оселі ремонт". Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 40 Безсонова, О. Як заощаджувати електроенергію: тренінг для батьків / Ольга Безсонова, Лариса Дудинська> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 8. - С. 57–61.
Дошкільне виховання--економічне виховання фывфывфыв: дошкільні навчальні заклади -- робота з батьками -- школи для батьків -- освіта батьків -- основи раціонального споживання -- раціональне споживання -- електроенергія -- види -- джерела -- збереження -- заощадження -- економія -- тренінги -- економічне виховання Аннотация: У статті описано досвід дошкільного навчального закладу № 67 міста Краматорська Донецької області щодо створення та діяльності Школи для батьків "Основи раціонального споживання". Подано розробку тренінгу для батьків з теми "Економія електроенергії –справа всіх і кожного". Доп.точки доступа: Дудинська, Л. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 69 Соціально-економічне виховання дошкільників: основні терміни та поняття> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 1. - С. 45.
Дошкільне виховання--економічне виховання фывфывфыв: дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- економічне виховання дошкільнят -- соціально-економічне виховання -- дошкільники -- терміни -- поняття -- глосарій Аннотация: Глосарій. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 88 Стягунова, О. "Економічний ігроленд" як технологія економічного виховання дошкільників / Ольга Стягунова, Ганна Степанченко, Марина Летенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 30–38. - Зміст: У чому суть ; Як створити економічно-освітній осередок ; Чим наповнити осередок сюжетно-рольових ігор ; Для чого потрібні економічні подорожі містом ; Як працювати з педагогами ; Як залучати батьків : Додаток : Економічне поняття "Гроші".
фывфывфыв: економічне виховання дошкільників -- економічний ігроленд -- ігорові технології -- економічна грамотність дошкільників -- економічні подорожі -- сюжетно-рольові ігри -- робота з батьками -- робота з педагогами Аннотация: У статті описано досвід закладу дошкільної освіти № 91 "Лісова казка" міста Краматорська Донецької області щодо використання ігрової освітньої технології "Економічний ігроленд" під час економічного виховання дошкільнів. Вміщено технологічну карту до теми "Економічне поняття "Гроші!"". Доп.точки доступа: Степанченко, Г.; Летенко, М. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 88 Стягунова, О. Мій тато – турист, або Як ознайомлювати дошкільників із професіями дорослих / Ольга Стягунова, Оксана Корнєєва> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 39–48. - Зміст: Як ускладнювати тематику проектів ; Що слід враховувати під час реалізації проектів ; Як активізувати творчу роботу вихователів ; Додаток 1 : Проект "Професії поруч мене" ; Додаток 2 : Проект "Мультиплікатор" ; Додаток 3 : Щоденник спостережень рівня розвитку сюжетно-рольової гри.
фывфывфыв: дошкільне виховання -- економічне виховання дошкільників -- професії -- метод проектів -- сюжетно-рольові ігри -- щоденник спостережень Аннотация: У статті описано досвід закладу дошкільної освіти № 31 "Мир" міста Костянтинівки Донецької області щодо використання методу проектів під час ознайомлення дошкільників з професіями. Доп.точки доступа: Корнєєва, О. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |