Б 51 Бернацька, О. Як загасити агресію батьків: поради вихователю / Олена Бернацька> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 2. - С. 30–31. - Зміст: Причини агресивної поведінки ; Конструктивний діалог.
фывфывфыв: взаємодія з батьками -- психологічна робота в дошкільному закладі -- психологічна служба -- агресивні батьки -- конструктивний діалог -- агресивна поведінка батьків -- психологічні поради -- конфлікти з батьками Аннотация: У статті подано психологічні поради для налагодження конструктивного діалогу з агресивними батьками в закладах дошкільної освіти. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Е 60 Емоційні порушення у дітей: пріоритети командної роботи / Олег Панченко [та ін.]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 6. - С. 4–10. - Зміст: Чому та як реагують діти ; Хто допомагає пережити психологічну травму ; Які етапи роботи.
фывфывфыв: емоційні порушення у дітей -- психологічна служба -- практичні психологи -- корекційна робота -- психокорекція -- гібридна війна Аннотация: Про діяльність практичних психологів закладів дошкільної освіти, спрямовану на корекцію емоціних змін у дітей дошкільного віку, спричинену гібридною війною в Україні. Доп.точки доступа: Панченко, Олег; Піроженко, Тамара; Кабанцева, Анастасія; Олена Хартман, Ольга Стягунова, Оксана Корнєєва, Наталія Цапро, Олена Симоненко Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Л 86 Луценко, І. Психолого-педагогічний супровід дітей в ситуації воєнного конфлікту / Ірина Луценко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 6. - С. 11–13. - Зміст: Чим небезпечні психологічні травми ; Як розпізнати дітей з психологічною травмою ; Які принципи організації освітнього процесу ; У якому порядку діяти ; Чим допоможе лялька.
фывфывфыв: діти дошкільного віку -- психологічна травма -- заклади дошкільної освіти -- психологічна служба -- психологічна робота -- ознаки -- освітній процес -- корекційні технології -- лялька -- тривожність -- психолого-педагогічний супровід Аннотация: У статті йдеться про психолого-педагогічні підходи до організацї життєдіяльності дітей, які входять у категорію членів сімей учасників бойових дій та внутрішньо переміщених осіб, їхньої адаптації до нових умов проживання та здобуття освіти. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 12 Кабанцева, А. SOS! Сигналізують дитячі емоції / Анастасія Кабанцева, Оксана Корнєєва> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 6. - С. 14–19. - Зміст: На що вихователі звертають увагу насамперед ; Що відстежуємо ; Із ким зваємодіємо ; Додаток : Ігри та вправи для роботи з дітьми.
фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- психологічна служба -- діти дошкільного віку -- емоціний розвиток -- емоції -- психологічні спостереження -- психотравмуючі ситуації -- емоціне напруження -- емоціні порушення -- ігри -- вправи -- психологічна робота Аннотация: У статті представлено досвід закладу дошкільної освіти № 31 "Мир" міста Костянтинівки Донецької області щодо організації психологічної роботи, спрямованої на усунення впливу психотравмуючих ситуацій на дошкільників. Доп.точки доступа: Корнєєва, О Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |