Г 61 Голота, Наталія. Психологічна готовність старших дошкільників до викликів початкової освіти / Н. Голота> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 5. - С. 50-54.
фывфывфыв: навчання дошкільників -- навчання у школі -- першокласники -- оптимальний вік -- привчання до праці -- самостійність дошкільників -- психофізіологічні особливості Аннотация: Про проблеми підготовки дошкільників до шкільного навчання. Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден) |
Г 95 Гурковська, Тетяна. Щоб дитина не загубилася у школі / Т. Гурковська> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 5. - С. 59-61.
фывфывфыв: підготовка до навчання -- першокласники -- завдання батькам -- знайомство зі школою -- перше вересня Аннотация: Матеріал статті знайомить батьків з завданнями підготовки дітей до школи. Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден) |
Д 49 Дитина йде до школи> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 5. - С. 62.
фывфывфыв: інформація про школи -- рекомендації батькам -- майбутні першокласники -- якості першокласників -- ставлення до навчання Аннотация: Рекомендації батькам майбутніх першокласників. Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден) |
К 56 Коваль, В. Готуємо до школи не лише дітей, а й батьків / Вікторія Коваль, Зінаїда Брежко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 3. - С. 8–15. - Зміст: Формування позитивного ставлення дітей до школи ; Педагогічна просвіта батьків ; Дод. 1 : План роботи батьківського лекторію ; Дод. 2 : Що таке готовність дитини до школи : засід. батьк. лекторію.
Заклади дошкільної освіти--взаємодія ЗДО і школи фывфывфыв: дошкільні навчальні заклади -- взаємодія з батьками -- підготовка до школи -- педагогічна просвіта -- позитивне ставлення -- батьківські лекторії -- готовність до школи Доп.точки доступа: Брежко, З. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
У 45 Україна. М-во освіти і науки. Щодо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти : лист ... від 19 квіт 2018 р. № 1/9-249> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 5. - С. 66–71.
Дошкільна освіта в Україні--офіційні документи фывфывфыв: одо забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти -- наступність дошкільної освіти -- наступність початкової освіти -- нормативно-правові акти -- інструктивно-методичні рекомендації Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 12 Гавриш, Н. І знову про наступність... : [бесіда з проф. кафедри психології і педагогіки дошк. освіти Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-ту ім. Г. С. Сковороди, провід. наук співробітником Ін-ту проблем виховання НАПН України Н. Гавриш / Наталія Гавриш ; бесіду провела Наталія Савінова]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 9. - С. 4–8.
фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- питання наступністі навчання -- Нова українська школа -- Державний стандарт початкової освіти Аннотация: Матеріал містить відповіді щодо наступності двох перших ланок освіти: дошкільної і початкової. Доп.точки доступа: Наталія Савінова \бесіду провела.\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Х 22 Хартман, О. Наступність дошкільної і початкової освіти у запитаннях і відповідях / Олена Хартман> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 9. - С. 20–25. - Зміст: Чому виникла потреба наступності ; У чому багатоплановість поняття "наступність" ; Що визначає наступність: розуміння та хибні думки ; Як забезпечити наступність у час змін.
фывфывфыв: дошкільна освіта -- початкова освіта -- наступність в освіті -- нова українська школа Аннотация: У статті йдеться про сутність поняття "наступність", її орієнтири та забезпечення в закладах дошкільної освіти. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
З-12 Забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 9. - С. 34–36.
фывфывфыв: дошкільна освіта -- початкова освіта -- наступність в освіті -- самодіагностика -- тести -- тестування Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 83 Боровська, О. Готовність дитини до НУШ: важливі аспекти / Олена Боровська, Наталя Стаценко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 1. - С. 37–41. - Зміст: Фізичний розвиток дитини як запорука її успішного навчання ; Психологічна готовність ; Завдання батьків ; Додаток 1 : Формуємо психологічну готовність дитини до школи. Психолого-педагогічний практикум для батьків дітей старшої групи ; Додаток 2 : Тест "Чи готова дитина до школи?".
Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками фывфывфыв: діти дошкільного віку -- дошкільники -- нова українська школа -- початкова школа -- готовність -- фізичний розвиток -- психологічна готовність -- завдання батьків -- психолого-педагогічні практикуми -- тести -- поради -- робота з батьками -- взаємодія з батьками Аннотация: У статті подано поради батькам щодо підготовки дитини дошкільного віку до навчання в школі. Вміщено розробки заходів для батьків, мета яких – підвищення педагогічної культури батьків з проблеми готовності дошкільників до шкільного навчання. Доп.точки доступа: Стаценко, Н. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 59 Поради для батьків майбутніх першоласників : [пам’ятка для батьків] / підгот.: Олена Боровська, Наталія Стаценко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 1. - С. [42].
Заклади дошкільної освіти--взаємодія з батьками фывфывфыв: діти дошкільного віку -- підготовка до школи -- готовність до школи -- робота з батьками -- поради батькам Доп.точки доступа: Боровська, Олена \підгот.\; Стаценко, Наталія \підгот.\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
С 32 Сербіна, Н. Дитячий садок, батьки та школа: форми ефективної взаємодії / Наталія Сербіна, Ірина Січкар, Майя Молочко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 1. - С. 43–47. - Зміст: Які основні тематика та форми роботи з дітьми ; Як взаємодіємо з педагогами ; Як співпрацюємо з батьками ; Додаток 1 : Орієнтовний план взаємодії ЗДО та ЗЗСО (початкова ланка) ; Додаток 2 : Готовність дитини до шкільного життя. Форми роботи з педагогами ЗДО та ЗЗСО, батьками
Заклади дошкільної освіти--робота з дітьми Діти дошкільного віку--готовність до школи фывфывфыв: заклади дошкільної освіти -- початкова школа -- робота з батьками -- робота з дітьми -- тематика -- форми роботи -- співпраця з батьками -- взаємодія з батьками -- взаємодія з педагогами -- орієнтовне планування -- діти дошкільного віку -- готовність до школи Аннотация: У статті йдеться про досвід дошкільного навчального закладу (ясел-садка) № 784 міста Києва щодо налагодження ефективної взаємодії закладу дошкільної освіти, сім’ї та початкової школи. Доп.точки доступа: Січкар, І.; Молочко, М. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Д 49 Дитина йде до першого класу: що мають знати батьки : [пам’ятка для батьків]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 4. - С. [52–54].
фывфывфыв: діти дошкільного віку -- перший клас -- права батьків -- документи -- зарахування -- гласність -- пам’ятка для батьків Аннотация: У статті вміщено пам’ятку для батьків щодо реалізації Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти, затвердженого Міністерством освіти і науки України 16 квітня 2018 року № 367. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
П 84 Прошкуратова, Т. Система інтегрованих завдань [Текст] / Тамара Прошкуратова, Любов Пиліпко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 11/12(617-618). - С. 56-58. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: інтегроване навчання -- інтегровані завдання -- підготовка до школи -- ігрова форма -- пізнавальний розвиток -- мовленнєвий розвиток -- підготовка руки до письма -- художньо-естетичний розвиток -- дитина 5-6 років Аннотация: У статті наголошено, що програма підготовки до школи складена у вигляді проєкту, який допоможе дитині в ігровій формі ознайомитися з навколишнім світом, розвивати логіко-математичну, комунікативну, емоційну компетентність, сприятиме розвитку уваги, пам’яті, самостійності. Завдання підібрані таким чином, щоб відбулося чергування різних видів діяльності – усних, практичних, творчих. Доп.точки доступа: Пиліпко, Л. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |