> Шифр: ПШ-2/2011/2 Журнал 2011г. N 2 Бех, І. Життя особистості у просторі духовності / І. Бех. - С.4-6 Савченко, О. Дидактико-методичні вимоги до організації контрольно-оцінювальної діяльності вчителя / О. Савченко. - С.7-11 Прудиус, О. Вправи для розвитку мовленнєвих здібностей та уваги школярів / О. Прудиус. - С.17-19 Ткачук, Г. Уроки літературного читання за творами Лесі українки як засіб формування читацької самостійності / Г. Ткачук. - С.20-25 Назаренко, Н. Розв’язування текстових задач алгебраїчним способом / Н. Назаренко. - С.25-27 Лопатюк, Т. Екологія - наука про довкілля (З досвіду роботи) / Т. Лопатюк. - С.29-32 Авдусенко, Л. Живи,вода - природи скарб безцінний (Година спілкування) / Л. Авдусенко. - С.33-34 Митник, О. Позакласна робота - складова цілісного творчого освітнього процесу / О. Митник. - С.56-59 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
А 18 Авдусенко, Л. Живи,вода - природи скарб безцінний (Година спілкування) [Текст] / Л. Авдусенко> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 2. - С. 33-34 . - ISSN 0131-5358 РУБ 28 Рубрики: методика навчання біології Екологічне виховання школярів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2018/2 Журнал 2018г. N 2 Ковальова, В. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах компетентнісно орієнтованої освіти / В. Ковальова. - С.1–3. - Бібліогр.: 6 назв. Каракоз, С. Олександр Захаренко (1937–2001) / С. Каракоз. - С.4–7. Піка, Т. Виховання духовно осмисленого патріотизму / Т. Піка. - С.8–9. Козінцева, Т. Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів / Т. Козінцева. - С.10–13. - Бібліогр.: 7 назв. Губарєва, С. Урок української мови у 2 класі / С. Губарєва. - С.14–15. - Бібліогр.: 7 назв. Гуцалюк, Т. Урок розвитку зв’язного мовлення у 2 класі з використанням технології "Сторітелінгу" / Т. Гуцалюк. - С.15–17. - Бібліогр.: 4 назви. Билиця, І. Вивчення життя та творчості Лесі Українки на уроці літературного читання у 4 класі / І. Билиця. - С.17–20. Романь, Н. Чекаємо весну : (урок позакласного читання, 2 клас) / Н. Романь. - С.20–23. Тарнавська, С. Практична спрямованість обчислювальних навичок молодшого школяра / С. Тарнавська. - С.24–28. - Бібліогр.: 10 назв. Шишова, О. Спрощення таблиці множення / О. Шишова. - С.29–33. Ковальчук, Л. Цікаві задачі не для ледачих / Л. Ковальчук. - С.33–36. Кацубо, Я. Відкритий інтегрований урок у 2 класі / Я. Кацубо. - С.37–39. Філіпінко, Л. Формування екологічної свідомості у молодших школярів : (позакласний захід у 1 класі) / Л. Філіпінко. - С.40–41. Дробчак, Я. Оригамі у навчально-трудовій діяльності як засіб формування творчих компетентностей учнів початкової школи / Я. Дробчак. - С.41–44. Балютіна, К. "Шпаргалка" для батьків / К. Балютіна. - С.45–46. Грошева, О. Створення сприятливого середовища для розвитку соціальної компетентності молодших школярів / О. Грошева. - С.47–49. - Бібліогр.: 5 назв. Кириленко, В. Корекційна робота психолога та соціального педагога / соціального працівника з профілактики й подолання агресивної поведінки молодших школярів / В. Кириленко. - С.50–53. - Бібліогр.: 8 назв. Марченко, Н. КЛЮЧ до читання / Н. Марченко. - С.54–57. Висоцька, Л. Тепло татусевих долонь : (виховний захід, 3-й клас) / Л. Висоцька. - С.58–60. Авдусенко, Л. Цінності інклюзивної освіти / Л. Авдусенко. - С.61. - Бібліогр.: 2 назви. Петрина, А. Світла зірка Лесі Українки / А. Петрина. - С.62. Гринишак, Я. Шануймо рідне / Я. Гринишак. - С.63–64. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
А 18 Авдусенко, Л. Цінності інклюзивної освіти / Людмила Авдусенко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 61. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: інклюзивна освіта -- інтеграція учнів -- психологічний настрій -- інтеграційні класи -- загальноосвітні навчальні заклади Аннотация: Автор статті розповідає про власний досвід роботи в класах, де є учні з особливими освітніми проблемами. Автор наголошує на тому, що мета інклюзивного навчання– не тільки дітей з особливими потребами навчити жити в соціумі, а й здорових дітей розуміти, співчувати й допомогати тим, хто має вади. Суспільство мусить прийняти їх як рівних, зрозуміти, що інклюзивна освіта потрібна, а за інтеграційними класами майбутнє. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2018/5 Журнал 2018г. N 5 Бондарчук, І. Гіперактивна дитина в школі: особливості поведінки, виховання та навчання / Ірина Бондарчук. - С.1–4. - Бібліогр.: 3 назви. Онищенко, О. Урок мужності / Оксана Онищенко, Ірина Назарчук, Світлана Зеленська. - С.5–7. Каракоз, С. Іван Зязюн (1938–2014) / Сусанна Каракоз. - С.8–11. Логачевська, С. Реалізація особистісно орієнтованого підходу у формуванні читацьких умінь у 1 класі Нової української школи / Світлана Логачевська, Олена Іщенко. - С.12–14. - Бібліогр.: 2 назви. Дубовик, С. Культура професійного діалогічного мовлення сучасного вчителя початкової школи / Світлана Дубовик. - С.15–18. - Бібліогр.: 11 назв. Плигань, О. Творчі завдання на уроках української мови / Олена Плигань, Олена Колісник. - С.19–20. Крижанівська, М. Урок літературного читання у 1 класі / Марія Крижанівська. - С.20–22. Рак, Л. Інтегрований урок з математики та природознавства у 2 класі / Любов Рак. - С.22–25. Радченко, В. Урок-квест з математики "Як козаки скарби шукали", 3 клас (НПП "Росток") / Валентина Радченко. - С.25–26. Черешнюк, І. Математичний веб-квест / Ірина Черешнюк. - С.27–28. - Бібліогр.: 3 назви. Шурман, М. Математичні кросворди як засіб підвищення мотивації до навчання / Маргарита Шурман. - С.28–29. Жуганова, О. Інтегрований урок у 4 класі : (природознавство, музичне мистецтво, економічне виховання) / Олена Жуганова. - С.30–33. Гетьман, В. Презентація проекту "Вічний дарунок – хустина квітчаста" / Валентина Гетьман. - С.34–35. - Бібліогр.: 5 назв. Лопатюк, Н. Людина починається з добра : (година спілкування у 3 класі) / Надія Лопатюк. - С.36–39. - Бібліогр.: 6 назв. Одесюк, А. Урок української мови у 4 класі / Алла Одесюк. - С.39–40. - Бібліогр.: 6 назв. Довгаль, Т. Урок-казка з математики у 1 класі / Тетяна Довгаль. - С.40–41. Юхимович, Л. Урок трудового навчання у 2 класі / Людмила Юхимович. - С.42–43. Життя американських ровесників : (інтерв’ю з дітьми однієї із початкових шкіл США). - С.44–45. Рашковська, І. Психологічний супровід формування батьківсько-дитячих стосунків у початковій школі / Ілона Рашковська. - С.46–48. - Бібліогр.: 6 назв. Балютіна, К. "Шпаргалка" для батьків : короткий зміст програми з української мови для 3 класу закладів загальної середньої освіти / Катерина Балютіна. - С.49–52. - Бібліогр.: 3 назви. Філіпінко, Л. Використання методу проектів з метою формування екологічної компетентності у молодших школярів / Любов Філіпінко. - С.52. Авдусенко, Л. Взаємозв’язки уроків фізичної культури / Людмила Авдусенко. - С.53–54. Булахова, Л. Особливості проведення "Ранкових зустрічей" / Людмила Булахова, Галина Жук. - С.55–56. Наливкіна, Н. Педагогіка партнерства – запорука успіху спеціальної школи / Наталія Наливкіна. - С.56–57. - Бібліогр.: 5 назв. Радченко, А. Свято до Дня матері / Анна Радченко. - С.58–59. Ляшишина, Л. Мій перший найкращий зошит – мій перший успіх! : (авторська розробка виховного заходу) / Любов Ляшишина. - С.60–62. Гетьман, В. Вічний дарунок – хустина квітчаста / Валентина Гетьман. - С.63. Вільк, Г. Дитячі роки Тараса Шевченка / Галина Вільк. - С.64. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
А 18 Авдусенко, Л. Взаємозв’язки уроків фізичної культури / Людмила Авдусенко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 5. - С. 53–54. . - ISSN 0131-5358
Початкова школа--уроки фізичної культури фывфывфыв: інтегроване навчання -- фізичне виховання -- взаємозв’язки уроків фізичної культури Аннотация: У статті розповідається про сплановані взаємозв’язки уроків фізичної культури, природознавства, курсу "Основи здоров’я" в початковій школі. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |