37(09)(4УКР)
Н 53


   
    Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. и.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн.
    Содержание:
Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14
Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22
Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26
Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42
КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240
Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52
Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57
Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60
Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65
Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74
Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88
Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98
Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103
Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110
Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119
Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129
Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133
Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136
Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141
Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146
Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153
Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157
Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160
Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165
Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177
Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189
Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193
Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201
Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206
Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214
Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223
Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227
Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233
Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237
РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385
Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267
Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280
Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309
Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322
Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326
Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332
Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337
Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340
Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352
Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366
Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370
Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
ГРНТИ
ББК 74.04(4УКР)
РУБ 37(09)(4УКР)
Рубрики: освіта--неперервна професійна
   Особистість--розвиток особистості--культура

   Освіта в Україні

   Синенергетика

   Вчитель

   Педагогічна майстерність

   Навчання

   Освіта--наступність в освіті

   Середня школа

   Педагог--статус--культура

   Допрофесійна підготовка

   Учитель початкових класів--підготовка

   Самостійна робота

   Розвивальне навчання

   Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст.

   Вчителі--підготовка

   Майбутні вчителі

   Освіта--вокальна

   Культура--вплив на освіту

   Молодь--допрофесійна підготовка

   Обдарованість

   Здібності--розвиток

   Інформаційна культура

   Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації

   Вчитель--творчість

   Моральне виховання студентів

   Викладання зарубіжної літератури

   Вчитель музики

   Практичні психологи--взаємодія з вчителем

   Технології--інноваційні

   Толерантність

фывфывфыв:
наступність в освіті


Доп.точки доступа:
Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти
Экземпляры всего: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

Шифр: КШС-2/2007/8
   Журнал

Комп’ютер у школі та сім’ї [Текстььь] : Науково-методичний журнал/ Інститут педагогіки АПН України; Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України. - К. : Фенікс, 1998 - . - Выходит 8 раз в год
2007г. N 8
Содержание:
Мельник, В. В. Досвід підготовки керівних а педагогічних кадрів до використання інформаційно-комунікаційних технологій / В. В. Мельник. - С.5-7.
Ребрина, В. А. Досвід використання ІКТ для розвитку пізнавальних здібностей обдарованих учнів / В. А. Ребрина. - С.8-9
Антонова, О. П. Комп’ютерне тестування професійної майстерності вчителя / О. П. Антонова, Н. О. Мойсеєнко. - С.10-12
Афікцький, С. І. Новітні інформаційні технології в навчальному процесі / С. І. Афікцький, . - С.21-24
Сікора, М. М. Використання формату DJYU / М. М. Сікора. - С.26-27
Гесаль, А. В. Метод проектів на уроках інформатики / А. В. Гесаль. - С.28-31
Костриба, О. В. Дистанційне навчання як засіб самоосвіти вчителів інформатики / О. В. Костриба. - С.34-35
Кузьмінська, О. Г. Організація дослідницької діяльності як засобу інтелектуального розвитку учнів / О. Г. Кузьмінська. - С.47-51
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Антонова, О. П.
    Комп’ютерне тестування професійної майстерності вчителя [Текстььь] / О. П. Антонова, Н. О. Мойсеєнко // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2007. - N8а. - С. 10-12
Рубрики: вчитель--професійна майстерність


Доп.точки доступа:
Мойсеєнко, Н. О.

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


151
П 86


   
    Психологія [Текст] : Республіканський науково-методичний збірник. Вип.22 / Міністерство освіти УРСР. - К. : Радянська школа, 1983. - 137 с. - 0.60 руб.
    Содержание:
Злочевський, С. Є. Психічні новоутворення в ранньому онтогенезі / С. Є. Злочевський, В. К. Котирло. - С .19-28
Курганов, С. Ю. Учбовий діалог як форма навчання / С. Ю. Курганов, Ф.В. Литовський. - С .47-52
Яценко, Т. С. Підготовка студентів до педагогічного спілкування / Т. С. Яценко. - С .52-60
Антонюк, М. С. Особливости формування в студентів умінь і навичок навчальної діяльності / М. С. Антонюк, Т. П. Муляєва, О. М. Добровольський. - С .60-65
Сапожникова, Л. С. Про особливості прояву значущих правил в поведінці підлітків / Л. С. Сапожникова. - С .79-88
Яковенко, С. І. Психологічні умови вдосконалення виховної роботи з важкими підлітками / С. І. Яковенко. - С .96-104
Антонова, О. Г. Про становлення позицій важковиховуваних підлітків у сім’ї / О. Г. Антонова. - С .11-120
Кисельова, Н. Й. Оцінка майбутніми педагогами профессійно важливих якостей особистості / Н. Й. Кисельова. - С .129-137
ГРНТИ
ББК 88
РУБ 151
Рубрики: педагогічне спілкування
   підлітки

   особистість

   педагогічне спілкування



Доп.точки доступа:
Міністерство освіти УРСР; Науково-дослідний інститут психології УРСР
Экземпляры всего: 7
фб (2), Ч.З.№2 (3), пед. (1), аб (1)
Свободны: фб (2), Ч.З.№2 (3), пед. (1), аб (1)

151
П 86


   
    Психологія [Текст] : республіканський науково-методичний збірник. Вип.32 / Міністерство освіти УРСР. - К. : Радянська школа, 1989. - 96 с. - ISSN 0131-565Х. - 0.40 руб.
    Содержание:
Дорохіна, В. Т. Формування психологічної готовності підлітків до продуктивної праці / В. Т. Дорохіна, С. І. Равикович. - С .27-33
Пенькова, О. І. Формування колективістських якостей у молодших школярів / О. І. Пенькова. - С .52-61
Антонова, О. Г. Психологічні резерви вдосконалення праці вихователя з важкими підлітками / О. Г. Антонова, С. І. Яковенко. - С .73-79
Гурлєва, Т. С. Психологічні умови попередження відхилень у статевій поведінці підлітків / Т. С. Гурлєва. - С .85-90
ГРНТИ
ББК 88
РУБ 151
Рубрики: підлітки


Доп.точки доступа:
Міністерство освіти УРСР; Науково-дослідний інститут психології УРСР
Экземпляры всего: 3
Ч.З.№2 (2), фб (1)
Свободны: Ч.З.№2 (2), фб (1)

151
П 86


   
    Психологія [Текст] : Республіканський науково-методичний збірник. Вип.37 / Міністерство освіти УРСР. - К. : Радянська школа, 1991. - 89 с. - ISSN 0131-565Х. - 1.40 руб.
    Содержание:
Татаренко, Т. М. Психологічні аспекти гармонізації життевого світу особистості / Т. М. Татаренко. - С .12-20
Вержиківська, Л. Т. Психологічні умови підготовки школярів до творчої діяльності / Л. Т. Вержиківська, Н. І. Литвинова, Л. В. Ходочок. - С .26-34
Савчин, М. В. Психологічні основи формування саморегуляції трудової діяльності у старшекласників / М. В. Савчин. - С .34-41
Хомуленко, Т. Б. Деякі психологічні аспекти пізнавального розвитку молодших школярів / Т. Б. Хомуленко. - С .58-61
Головань, Н. О. Особливості спілкування і відособлення у першокласників / Н. О. Головань. - С .61-68
Іанчик, Г. Ф. Вплив сім’ї на розвиток у молодших школярів позитивного ставлення до навчальної діяльності / Г. Ф. Іанчик. - С .68-72
Осадько, О. Ю. Особливості усвідомлення дитиною взаємин у сім’ї як мотиваційний фактор її спілкування у групі однолітків / О. Ю. Осадько, С. П. Тищенко. - С .72-84
Заїка, Е. В. Психологічні механізми розвитку особистості підлітків з відхиленням у поведінці / Е. В. Заїка, Н. П. Крейдуш, О. С. Ячина. - С .84-89
Антонова, О. Г. Особливості поведінки важковиховуваних підлітків у конфліктних ситуаціях / О. Г. Антонова. - С .89-94
ГРНТИ
ББК 88
РУБ 151
Рубрики: молодші школярі
   підлітки



Доп.точки доступа:
Міністерство освіти УРСР; Науково-дослідний інститут психології УРСР
Экземпляры всего: 9
аб (3), фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (4)
Свободны: аб (3), фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (4)

Шифр: ВЛВСШ/2013/6
   Журнал

Всесвітня література в сучасній школі [Текст] : науково-методичний журнал/ Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України. - К. : "Педагогічна преса", 1976 - . - Выходит ежемесячно
2013г. N 6
Содержание:
Ковальська, І. Мої педаогічні роздуми щодо творів про мистецтво серед учнів старших класів / І. Ковальська. - С.2-3.
Андрієнко, О. "Співати по-новому я про любов прагну..." : Комплексна система завдань за творчістю Франческо Петрарки / О. Андрієнко. - С.8-12.
Соколова, Т. Розколотий світ : комплексна система завдань за новелою Ф. Кафки "Перевтілення" / Т. Соколова. - С.12-17.
Вітченко, Андрій. Вивчення монографічної теми у школі "Життєвий і творчий шлях О. Уайльда" / А. Вітченко, А. Вітченко. - С.17-26.
Мотуз, В. Про роботу за новою навчальною програмою дбають заздалегідь / В. Мотуз. - С.35-38.
Матвеїчева, Н. "Здається, байка тільки бреше, а справді - правду ясну чеше..." (Підсумковий урок-гра) / Н. Матвеїчева. - С.41-44.
Секіріна, В. Сумніших оповідей не знайдете, ніж про любов Ромео і Джульєтти : вивчення творчості В. Шекспіра у школі / В. Секіріна. - С.45-47.
Лупенко, Т. Що в житті людини найцінніше? : Урок за "Різдвяною піснею у прозі" Ч. Діккенса / Т. Лупенко. - С.47-48.
Антонова, О. "Срібна доба" російської поезії : Урок позакласного читання / О. Антонова. - С.48-51.
Богданова, Н. Проблема формування творчої особистості / Н. Богданова. - С.59-63.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)


83.3(4Рос)
А 72


    Антонова, О.
    "Срібна доба" російської поезії : Урок позакласного читання [Текст] / О. Антонова // Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 48-51.
ББК 83.3(4Рос)
Рубрики: викладання російської літератури в школі
фывфывфыв:
срібна доба -- російська поезія


Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1)
Свободны: Ч.З.№3 (1)


40
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Текст] : Науковий журнал. Кн. 3 / Відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 235 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - 62.08 грн.
    Содержание:
АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МОВОЗНАВСТВА
Лучик, Алла Анатоліївна. Українська лінгвістика XXI ст. у координаті зіставного методу дослідження / А. А. Лучик. - С .7-12
Компанцева, Лариса Феліксівна. Принципи сугестивної лінгвістики в інтернетній комунікації / Л. Ф. Компанцева. - С .13-20
Манакін, Володимир Миколайович. Особливості внутрішньої форми слова в аспектах зіставного мовознавства / В. М. Манакін. - С .21-27
Войналович, Людмила Петрівна. Модальність як багатоаспектна лінгвістична категорія / Л. П. Войналович. - С .28-32
Вишневська, Наталія Юріївна. Кліше як мовна одиниця: проблеми кліше в мовознавстві / Н. Ю. Вишневська. - С .33-36
Коваль, Людмила Михайлівна. Формально-граматична парадигма складеного головного компонента безособового речення в українській мові / Л. М. Коваль. - С .37-43
Лисейко, Лариса Володимирівна. Стиль як лінгвістична категорія / Л. В. Лисейко. - С .44-47
Терещенко, Тетяна Вікторівна. Семантика локальних прийменників німецької мови an і bei - контрастивний аналіз / Т. В. Терещенко. - С .48-52
Федоренко, Ольга Ігорівна. Закономірності лексичної сполучуваності слів / О. І. Федоренко. - С .53-55
Антонова, О. А. Структурно-семантична характеристика прийменникових еквівалентів слова каузальної семантики у польській мові / О. А. Антонова. - С .56-61
Байло, Юлія Валеріївна. Особливості поняття "військовий термін" (семантичний аспект) / Ю. В. Байло. - С .62-65
Гаращенко, Олена Володимирівна. Основні погляди на поняття партиципності / О. В. Гаращенко. - С .66-69
Голіцина, Ольга Владленівна. Шляхи утворення фразеологічного значення мінімальної фразеологічної одиниці / О. В. Голіцина. - С .70-74
Макаровець, Юлія Вікторівна. Дослідження іміджу публічної особи у лінгвістиці / Ю. В. Макаровець. - С .75-80
Мартиняк, Оксана Андріївна. Гетероосновні словотвірні синоніми в українській науково-технічній термінології / О. А. Мартиняк. - С .81-85
Михайлова, Єлизавета Вікторівна. Етапи формування лексичного корпусу прикметника сучасної турецької мови (діахронічний аспект) / Є. В. Михайлова. - С .86-89
Роман, Вікторія Володимирівна. Функціонування лексичних запозичень у мові ЗМІ: соціолінгвістичний аспект / В. В. Роман. - С .90-94
Синявская, Ольга Евгениевна. Патогенные неймы в сфере современной коммерческой номинации / О. Е. Синявская. - С .95-98
Швець, Наталія Віталіївна. Принципи і критерії розмежування типів мотивації у сучасній лінгвістиці / Н. В. Швець. - С .99-102
Козіцька, Оксана Анатоліївна. Сурядні сполучники як виразники приєднувальних семантико-синтаксичних відношень / О. А. Козіцька, С. В. Давнюк. - С .103-106
ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ КОНТРАСТИВНОЇ ЛІНГВІСТИКИ
Ляшук, Анна Миколаївна. Семантична і формальнамодифікація словникових одиниць української та англійської мов / А. М. Ляшук. - С .17-110
Кардаш, Лариса Василівна. До проблеми зв’язку категорій заперечення та протиставлення з іншими мовними категоріями / Л. В. Кардаш. - С .111-116
Куранова, Світлана Івановна. Прагмалінгвістичні особливості мовної особистості у діалогічному дискурсі (на матеріалі англійської та української мов) / С. І. Куранова. - С .117-120
Оленяк, Мар'яна Ярославівна. Актантно-атрибутивні, сирконстантно-атрибутивні та предикатно-сирконстантні конкретизувальні уточнення (на матеріалі англійської та української мов) / М. Я. Оленяк. - С .121-124
Близнюк, Катерина Ростиславівна. Лексико-семантичні поля концепту "патріотизм" в українській, російській і польській мовах / К. Р. Близнюк. - С .125-128
Євчук, Мирослава Сергіївна. Особливості процесу комплексної адаптації англійських запозичень у польській та українській мовах / М. С. Євчук. - С .129-133
ПРОБЛЕМИ ПЕРЕКЛАДУ
Михальчук, Наталія Олександрівна. Лінгвостилістичні особливості перекладу роману Джона Апдайка "Кентавр" / Н. О. Михальчук. - С .134-140
Мороз, Людмила Володимирівна. Особливості перекладу англомовних письмових рекламних текстів / Л. В. Мороз, Н. В. Кушнір, Л. М. Мороз. - С .141-144
Гуменюк, Олександр Олександрович. Сучасний стан онлайнових перекладачів (німецька та українська мови) / О. О. Гуменюк. - С .145-150
Хацер, Ганна Олексіївна. Особливості перекладу термінологічної лексики на прикладі текстів медичного спрямування / Г. О. Хацер. - С .151-154
Ходаковська, Оксана Олександрівна. Англомовний законодавчий дискурс: граматичні особливості перекладу / О. О. Ходаковська. - С .155-159
Іліх, Мар’яна Володимирівна. Іван Франко як перекладач П. Б. Шеллі: версифікаційна та лексична система оригіналу та перекладу / М. В. Іліх. - С .155-159
Орєхова, Олеся Ігорівна. Теоретичні засади кіноперекладу: історичний аспект / О. І. Орєхова. - С .164-170
Шукало, Ірина Миронівна. Специфіка перекладу комічного у кінодискурсі / І. М. Шукало. - С .171-173
Коваленко, Анна Олексіївна. Стратегії перекладу текстів дискурсу мас-культури / А. О. Коваленко. - С .174-179
СЛОВО В СИСТЕМІ ХУДОЖНЬОГО ТЕКСТУ
Вокальчук, Галина Миколаївна. Неологія Михайля Семенка в контексті словотворчої практики претів 20-30-х рр. XX ст. / Г. М. Вокальчук. - С .179-186
Дубинець, Зореслава Олександрівна. Мовна особистість Зигмунта Левицького / З. О. Дубинець. - С .187-190
Степанова, Ольга Іванівна. Відбиття явища лексичної інтерференції в російськомовних текстах (на матеріалі творів письменників-білінгвів та засобів ЗМІ) / О. І. Степанова. - С .191-195
Кузьмич, Оксана Олексіївна. Еквіваленти речень у сучасній малій прозі / О. О. Кузьмич. - С .196-199
Горбинко, Олена Юріївна. Концепт "Каховка" в романі О. Гончара "Таврія" / О. Ю. Горбинко. - С .200-202
Кирилюк, Ольга Володимирівна. Фольклорна основа складених найменувань у сучасній українській поезії / О. В. Кирилюк. - С .203-206
Приблуда, Людмила Михайлівна. Перифраза як стилістичний засіб зображення дійсності в сучасній малій прозі / Л. М. Приблуда. - С .207-211
Potapenko, Sergiy Ivanovich. The speech thatfailed to fly’: cognitive-rhetorical analysis of effects produced by President Obama’s 2009 inaugural address / S. I. Potapenko. - С .212-225
Тхір, Маркіян Богданович. Лексико-семантична репрезентація теми "війна" в політичних промовах Б. Обами / М. Б. Тхір. - С .226-228
Совтис, Наталія Миколаївна. Запозичення з польської мови у творах Л. Е. Венглінського (на матеріалі збірки "Гіркий сміх. Казки й образки з життя в Галичині") / Н. М. Совтис. - С .229-233
ГРНТИ
ББК 81.00я5
РУБ 40
Рубрики: Кафедра світової літератури та історії культури
   Кафедра української літератури

   Кафедра української мови

   Кафедра німецької мови

   Кафедра англійської мови та методики викладання

   Мовознавство

   Лінгвістика

   Фразеологія зіставна

   Лексикологія і фразеологія

   Переклад--теорія і методика

   Мова художніх творів



Доп.точки доступа:
Самойленко, Григорій Васильович; Франко, Іван Якович (письменник, перекладач, літературознавець ; 1856-1916) \о нем\; Семенко, Михайль (Михайло) Васильович (укр. поет-урбаніст, поет-футурист ; 1892-1937) \о нем\; Левицький, Зигмунт \о нем\; Гончар, Олесь (Олександр) Терентійович (український письменник ; 1918-1995) \о нем\; Венглінський, Лев Евгеніуш (укр. та польс. письменник ; 1827-1905) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Экземпляры всего: 5
фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3)
Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3)