Н 53 Неперервна професійна освіта: Теорія і практика [Текст] : зб. наук. праць. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти ; за ред.: І. А. Зязюна, Н. Г. Ничкало. - К. : [б. и.], 2001. - 392 с. - ISBN 966-593-235-7 : 28.50 грн. Содержание: Кремень, В. Г. Освіта в Україні: Стан і перспективи розвитку / В. Г. Кремень. - С .5-14 Зязюн, І. А. Неперервна освіта як основа соціального поступу / І. А. Зязюн. - С .15-22 Зіньковський, Ю. Ф. Перспективи та можливості неперервної технічної освіти / Ю. Ф. Зіньковський. - С .23-26 Ничкало, Н. Г. Теоретико-методологічні проблеми і перспективи розвитку досліджень з неперервної професійної освіти / Н. Г. Ничкало. - С .35-42 КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ РОЗВИТКУ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .43-240 Сисоєва, С. О. Творчий розвиток особистості в процесі неперервної професійної освіти / С. О. Сисоєва. - С .45-52 Лутай, В. С. Синенергетична парадигма як меторлогічна основа неперервної освіти / В. С. Лутай. - С .53-57 Голобородько, Є. П. Неперервна освіта і особистість учителя / Є. П. Голобородько. - С .58-60 Корсак, К. В. Стандарти і освіта ХХІ століття / К. В. Корсак. - С .61-65 Лещенко, М. П. Теоретико-методологічні засади діагностики педагогічної майстерності вчителя в умовах особистісно орієнтованої системи навчання / М. П. Лещенко. - С .71-74 Пєхота, О. М. Особистісно орієнтовані технології в підготовці вчителя / О. М. Пєхота. - С .81-88 Астахова, В. І. Неперервна освіта: Підсумки першого десятиріччя / В. І. Астахова. - С .94-98 Олійник, М. М. Мотивація навчання і розвиток особистості в системі професійної освіти / М. М. Олійник, Ю. А. Романенко, І. В. Катанова. - С .99-103 Козаков, В. А. Педагогізація суспільства як передумова неперервної освіти: шляхи, досвід / В. А. Козаков, Д. І. Дзвінчук. - С .104-110 Предборська, І. М. Теоретико-методологічні проблеми трансформації української освіти / І. М. Предборська. - С .116-119 Гуревич, Р. С. Принцип наступності у навчанні в контексті неперервної професійної освіти / Р. С. Гуревич, С. Д. Цвілик. - С .124-129 Дубасенюк, О. А. Методологічні основи теорії професійної виховної діяльності педагога / О. А. Дубасенюк. - С .130-133 Побірченко, Н. А. Профорієнтаційний супровід підготовки сучасного фахівця до навчання впродовж життя / Н. А. Побірченко. - С .134-136 Пономарьов, О. С. Управлінська культура як важлива складова системи професійної освіти / О. С. Пономарьов. - С .137-141 Радул, В. В. Явище соціально-педагогічної зрілості / В. В. Радул. - С .142-146 Астахова, К. В. Кадровий потенціал вищої школи в умовах переходу до неперервної освіти / К. В. Астахова. - С .147-153 Шевченко, В. І. Проблема глобального зла і статус педагога / В. І. Шевченко. - С .154-157 Кузнецов, Г. В. Середня школа - вищий навчальний заклад: Проблеми неперервної професійної підготовки / Г. В. Кузнецов, О. М. Долгов, А. С. Головченко. - С .158-160 Цехмістер, Я. В. Допрофесійна підготовка учнівської молоді: Теоретичний аспект / Я. В. Цехмістер. - С .161-165 Отич, О. М. Зміст і структура підготовки вчителя початкових класів до виховної роботи в школі на матеріалі пісенного фольклору / О. М. Отич. - С .173-177 Солдатенко, М. М. Самостійна навчально-пізнавальна діяльність як засіб забезпечення неперервності совіти / М. М. Солдатенко. - С .186-189 Крюкова, Д. Ф. Методологічні особливості побудови розвивального навчання / Д. Ф. Крюкова. - С .190-193 Антонова, О. Є. Загальнопедагогічна підготовка майбутнього вчителя як умова неперервної освіти / О. Є. Антонова. - С .199-201 Довбня, В. М. Засади неперервної освіти в українській філософсько-педагогічній думці першої половини ХХ століття / В. М. Довбня. - С .202-206 Смікал, В. О. Використання взаємодії мистецтв у процесі формування світоглядної культури особистості / В. О. Смікал. - С .211-214 Грищенко, Ю. В. Розвиток вокальної освіти в музичних закладах освіти України (друга половина ХІХ-початок ХХ століття) / Ю. В. Грищенко. - С .220-223 Яковлев, А. А. Вплив типу культури на характер освіти / А. А. Яковлев. - С .224-227 Рабош, І. Т. До проблеми гуманітаризації освіти / І. Т. Рабош. - С .228-233 Єгорова, Є. В. Деякі напрями та перспективи психологічного забезпечення підготовки молоді до професійного самовизначення / Є. В. Єгорова. - С .234-237 РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ В СИСТЕМІ НЕПЕРЕРВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ОСВІТИ . - С .241-385 Кульчицька, О. І. Проблеми обдарованості в сучасній психології / О. І. Кульчицька. - С .263-267 Гуревич, Р. С. Формування інформаційної кльтури педагога в контесті неперервної освіти / Р. С. Гуревич, А. М. Коломієць, Д. І. Коломієць. - С .276-280 Пилипчук, В. В. Розвиток творчості вчителя професійної школи в умовах адаптованого колективного навчання / В. В. Пилипчук. - С .305-309 Гаріна, М. Г. До проблем морального виховання студентської молоді / М. Г. Гаріна, І. В. Мухмутова, Л. В. Твердоступ. - С .320-322 Слоневська, І. Б. До проблеми формування ціннісних орієнтацій засобами зарубіжної літератури / І. Б. Слоневська. - С .323-326 Горбунь, Е. Л. Вузівський етап формування відповідальності майбутнього вчителя в системі неперервної професійної освіти / Е. Л. Горбунь. - С .327-332 Лихвар, В. Д. Розвиток художньо-творчих здібностей людини / В. Д. Лихвар. - С .333-337 Антрощенко, Т. О. Формування культури міжнаціонального спілкування майбутніх учителів у вивченні психолого-педагогічних дисциплін / Т. О. Антрощенко. - С .338-340 Фалько, М. І. Формування дослідницьких умінь вчителя музики в системі неперервної освіти / М. І. Фалько. - С .349-352 Онацький, В. М. Взаємодія практичного психолога і вчителя у роботі з обдарованими дітьми / В. М. Онацький. - С .358-366 Гончарук, Т. О. Особливості формування установок толерантної свідомості в учнівської молоді / Т. О. Гончарук. - С .367-370 Грищенко, О. А. Вплив інноваційних технологій на розвиток творчої особистості вчителя / О. А. Грищенко. - С .382-385
РУБ 37(09)(4УКР) Рубрики: освіта--неперервна професійна Особистість--розвиток особистості--культура Освіта в Україні Синенергетика Вчитель Педагогічна майстерність Навчання Освіта--наступність в освіті Середня школа Педагог--статус--культура Допрофесійна підготовка Учитель початкових класів--підготовка Самостійна робота Розвивальне навчання Філософсько-педагогічна думка, І пол. ХХ ст. Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Освіта--вокальна Культура--вплив на освіту Молодь--допрофесійна підготовка Обдарованість Здібності--розвиток Інформаційна культура Викладачі вищих навчальних закладів--підвищення кваліфікації Вчитель--творчість Моральне виховання студентів Викладання зарубіжної літератури Вчитель музики Практичні психологи--взаємодія з вчителем Технології--інноваційні Толерантність фывфывфыв: наступність в освіті Доп.точки доступа: Зязюн, І. А. (д-р філос. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Ничкало, Н. Г. (Док. пед. наук, проф., дійсний член АПН України) \ред.\; Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут педагогіки і психології професійної освіти Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: ВШ-3/2010/2 Журнал 2010г. N 2 Астахова, В. Експеримент із запровадження безперервної освіти (З досвіду народної української академії) / В. Астахова. - С.5-14 Бендера, І. Паспортизація вищих навчальних закладів та їх підрозділів / І. Бендера. - С.14-22 Подольська, Є. Соціологічний портрет сучасного студента: теоретико-методологічні підходи / Є. Подольська. - С.22-34 Михайльова, К. Європейські освітн норми у практиці вітчизняних ВНЗ: студентські оцінки перших років упровадження / К. Михайльова, Т. Зверко. - С.34-41 Астахова, К. Університетський викладач в умовах переходу суспільства до інноваційної економіки: вектори змін / К. Астахова. - С.41-48 Бірюкова, М. Аспірантура і докторантура як механізм формування інтелектуального потенціалу держави / М. Бірюкова. - С.52-60 Вачевський, М. Маркетинг світового господарства та Україна в міжнародних економічних відносинах / М. Вачевський. - С.60-68 Салмі Д., Сароян Е. Рейтинги і ранжирування як інструмент політики (політико-економічні аспекти звітності про вищу освіту) / Д., Сароян Е. Салмі Д. - С.76-104 Виткалов, В. Українська культура в добу глобалізаційних трансформацій / В. Виткалов, О. Граб. - С.104-108 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
А 91 Астахова, К. Університетський викладач в умовах переходу суспільства до інноваційної економіки: вектори змін [Текст] / К. Астахова> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2010. - N 2. - С. 41-48 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Викладачі вищих навчальних закладів Вища освіта--інновації Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВШ-3/2014/1 Журнал 2014г. N 1 Прес-служба МОН України інформує. - С.3-6 фывфыв: ІКТ в освіті, петриківський розпис, перекладачі Шевченкової поезії Теленик, С. ІТ-освіта: проблеми і перспективи, або Що може зробити кафедра / С. Теленик. - С.7-18 : табл. фывфыв: ІТ-освіта, матеріально-технічна база, бази практики Бобало, Ю. Запровадження та використання болонських інструментів прозорості в європейському просторі вищої освіти / Ю. Бобало. - С.19-31. - Бібліогр.: 27 назв. : фот. Другие авторы: Павлиш В., Загородній А., Бабин І. фывфыв: ЄПВО, інструменти прозорості ЄПВО, Болонський процес Астахова, К. Приватна освіта в Україні: розмірковування "низького сезону" / К. Астахова. - С.32-41. - Бібліогр.: 42 назв. фывфыв: приватна освіта, соціальна роль, функції позабюджетного сектору вищої освіти Репнікова, Н. "Системна інженерія" як напрям підготовки фахівців: світові тенденції та вітчизняні завдання / Н. Репнікова, А. Писаренко. - С.42-48. - Бібліогр.: 2 назв. : sh-схемы фывфыв: системна інженерія, компетентності, конкурентоздатні системи Гладченко, М. Збалансована система показників як методика впровадження і контролю процесу стратегічного менеджменту у вищій освіті Німеччини / М. Гладченко. - С.49-56. - Бібліогр.: 14 назв. фывфыв: збалансована система показників, стратегічний менеджмент, перспективи стратегічного розвитку Глуховська, Н. Застосування мультимедійних технологій у професійній підготовці майбутніх керівників навчальних закладів / Н. Глуховська. - С.57-62. - Бібліогр.: 9 назв. фывфыв: професійна підготовка, інформаційно-комунікаційні технології, управлінці навчальних закладів Похресник, А. Філософський аналіз західних прогнозів розвитку вищої освіти у ХХІ ст. / А. Похресник. - С.63-72. - Бібліогр.: 13 назв. : табл. фывфыв: цілі освіти, вища освіта, зовнішні впливи Яковенко, М. Дослідження естетичної компоненти освітнього простору / М. Яковенко. - С.73-80. - Бібліогр.: 8 назв. фывфыв: естетизація, простір, освіта Терлецька, Ю. Ефективність фахової діяльності викладачів вищих навчальних закладів: педагогічно-психологічний аспект / Ю. Терлецька. - С.81-90. - Бібліогр.: 20 назв. фывфыв: ефективність фахової діяльності викладачів, управління навчально-виховним процесом студентів, позитивна поведінка викладача Зверко, Ю. Практичні аспекти управління професійною орієнтацією студентів у ВНЗ / Ю. Зверко. - С.91-95 фывфыв: професійна орієнтація студентів, етапи професійної орієнтації, управління професійною орієнтацією Астахов, В. День майбутнього підприємця / В. Астахов. - С.96-97 фывфыв: школа підприємництва, день майбутнього підприємця, Харківський гуманітарний університет "Народна українська академія" Вища освіта і наука: огляд періодичних видань. - С.98-110 фывфыв: вища освіта, наука, періодичні видання Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОН України у листопаді 2013 року / О. А. Удод. - С.111-126 фывфыв: перелік, книги, гриф МОН України Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
А 91 Астахова, К. Приватна освіта в Україні: розмірковування "низького сезону" [Текст] / К. Астахова> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2014. - N 1. - С. 32-41. - Бібліогр.: 42 назв. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Вища освіта в Україні--приватна освіта Типи вищіх професійних навчальних закладів--приватна освіта фывфывфыв: соціальна роль -- функції позабюджетного сектору вищої освіти -- поняття "приватний" -- поняття "державний" -- приватна освіта Аннотация: Розглядаються окремі аспекти розвитку приватної освіти в Україні. Увага приділяється історіографії питання, обгрунтуванню необхідності аналізу напрацювань позабюджетного сектору, а саме його можливості працювати відповідно до сучасних вимог та виконувати суспільно значущі завдання та функції. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |