Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 206 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 55.33 грн. Содержание: Артемова, Любов Вікторівна. Проблеми співробітництва вихователя дошкільного навчального закладу з сім’ями у вихованні дітей / Л. В. Артемова. - С .7-12 Каталимова, Наталія Борисівна. Инновационная направленность педагогической деятельности в дошкольном образовании / Н. Б. Каталимова. - С .13-17 Бєлєнька, Галина Володимирівна. Роль з’їздів працівників дошкільної галузі у розвитку теорії та практики суспільного дошкільного виховання / Г. В. Бєлєнька. - С .18-22 Коваленко, Євгенія Іванівна. Історико-педагогічний досвід як основа інноваційних технологій дошкільної освіти / Є. І. Коваленко. - С .23-28 Оржеховська, Валентина Михайлівна. Здоров’язбережувальне навчання і виховання: проблеми, пошук / В. М. Оржеховська. - С .29-31 Довбня, Софія Олегівна. Методологічні засади дослідження проблеми вітчизняногодосвіду програмно-методичного забезпечення ігрової діяльності дітей дошкільного віку / С. О. Довбня. - С .32-35 Венгловська, Олена Анатоліївна. Внесок педагогічної думки в розвиток дошкільної освіти в Українській державі / О. А. Венгловська. - С .36-39 Лобода, Ольга Володимирівна. Актуальність проблеми наступності у навчанні іноземної мови старших дошкільників і учнів початкової школи / О. В. Лобода. - С .40-43 Мішечкіна, Марина Євгенівна. Наступність у вихованні соціальної впевненовсті у старших дошкільників та молодших школярів / М. Є. Мішечкіна. - С .44-47 Товкач, Ірина Євгеніївна. Теоретичний аналіз проблеми урахування індивідуальних особливостей дітей як психологічного супроводу навчально-виховної роботи / І. Є. Товкач. - С .48-51 Кондратенко, Руслана Василівна. Креативне середовище як умова розвитку інноваційної особистості дошкільника / Р. В. Кондратенко. - С .52-54 Куземко, Л. В. Індивідуальне виховання дітей дошкільного віку: технологічний підхід / Л. В. Куземко. - С .55-59 Лопатіна, Галина Олександрівна. Діагностика рівня сформованості діалогічного мовлення молодших дошкільників / Г. О. Лопатіна. - С .60-63 Онищук, Ірина Анатоліївна. Музика як підгрунтя творчого самовираження дошкільників / І. А. Онищук. - С .64-67 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Особливості виникнення негативних проявів у поедінці дошкільників, зумовлених несприятливою адаптацією до ДНЗ / Н. П. Пихтіна. - С .68-72 Федорченко, Тетяна Євгеніївна. Причини і фактори негативних проявів у поведінці дітей / Т. Є. Федорченко. - С .73-78 Стрельнікова, Ніна Михайлівна. Особливості взаємостосунків батьків та дітей у сучасній родині / Н. М. Стрельнікова. - С .79-81 Тонконог, Леся Миколаївна. Знання іноземних мов з раннього віку - вимога сучасності / Л. М. Тонконог. - С .82-85 Фасолько, Тетяна Степанівна. Відповідальність дошкільника: практичний аспект / Т. С. Фасолько. - С .86-90 Шматченко, Ганна Олексіївна. Освітнє середовище як засіб логіко-математичного розвитку старших дошкільників / Г. О. Шматченко. - С .91-94 Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Гувернерська діяльність як фактор соціалізації дітей дошкільного віку з обмеженими можливостями / С. Р. Хлєбік. - С .95-98 Гаращенко, Лариса Василівна. До проблеми формування культури здоров’я педагога сучасного дошкільного закладу / Л. В. Гаращенко. - С .99-102 Іванюк, Ганна Іванівна. Проблема формування дослідницької культури майбутніх магістрів із дошкільної освіти / Г. І. Іванюк. - С .103-106 Коваленко, Олена Володимирівна. Теоретико-методичні формування у студентів готовності до співпраці з сім’ями вихованців ДНЗ: історія і сучасність / О. В. Коваленко. - С .107-109 Бадер, Світлана Олександрівна. Технологія педагогічної підтримки соціалізації дітей-сиріт дошкільного віку в умовах дитячих будинків / С. О. Бадер. - С .110-114 Качалова, Тетяна Василівна. Використання театрального мистецтва як щзасобу соціалізації особистості в дошкільному віці / Т. В. Качалова. - С .115-117 Ковшар, Олена Вікторівна. Формування відповідального ставлення дошкільників до навчання в процесі наступності / О. В. Ковшар. - С .118-121 Ластівка, О. О. Використання нетрадиційних форм і методів роботи з батьками дітей дошкільного віку / О. О. Ластівка. - С .122-125 Бабій, Інна Володимирівна. Технологія морального виховання старших дошкільників засобами народної педагогіки / І. В. Бабій. - С .126-129 Вертугіна, Валентина Миколаївна. Гра як засіб формування соціального благополуччя дітей дошкільного віку з відхиленням зору / В. М. Вертугіна. - С .130-133 Біденко, Л. В. Використання дистанційних технологій навчання у процесі підготовки до практичних занять / Л. В. Біденко. - С .134-140 Сидоренко, Т. В. Способы действий как механизм формирования интеллектуально-речевых учений школьников в процессе лексикологии / Т. В. Сидоренко. - С .141-143 Бурнос, Е. Ю. Лингводидлактическое описание медицинской терминологии при обучении студентов-иностранцев на продвинутом этапе / Е. Ю. Бурнос, Н. А. Пилипенко-Фрицак. - С .144-147 Журавель, Валентина Іванівна. Формування професійної компетентності майбутніх вихователів при викладанні курсу "Методика фізичного виховання" / В. І. Журавель. - С .148-151 Козлюк, Ольга Андріївна. Підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до формування гуманістичної спрямованості спілкування дошкільників / О. А. Козлюк. - С .152-155 Мартинчук, Олена Валеріївна. Готовність педагогів дошкільної освіти до організації корекційно-розвивальної роботи з дітьми з особливими потребами в загальноосвітньому просторі / О. В. Мартинчук. - С .156-159 Матвієнко, Світлана Іванівна. Підготовка майбутнього фахівця дошкільної освіти до використання елементів культури рідного краю / С. І. Матвієнко. - С .160-163 Машовець, Марина Анатоліївна. Сучасні підходи до організації педагогічної практики майбутніх дошкільних педагогів / М. А. Машовець. - С .164-167 Новгородська, Юлія Григорівна. Формування управлінських умінь майбутніх керівників дошкільних навчальних закладів / Ю. Г. Новгородська. - С .168-171 Лавріненко, Олександр Андрійович. Ретроспектива розвитку професійної майстерності педагогів дошкільних закладів України (початок ХХ століття) / О. А. Лавріненко. - С .172-177 Криловець, Микола Григорович. З історії дошкільного виховання ІІ половини ХІХ століття / М. Г. Криловець. - С .178-181 Новгородський, Руслан Григорович. Русова С. про засоби соціалізації дітей дошкільного віку / Р. Г. Новгородський. - С .182=186 Демченко, Наталія Михайлівна. Проблема дидактичних принципів у спадщині словесників Ліворежжя ІІ половини ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Демченко, Ю. М. Мачача. - С .186-190 Січкар, Анна Дмитрівна. Становлення інституту підготовки фахівців з дошкільної освіти в Українській Народній Республіці / А. Д. Січкар. - С .191-194 Філоненко, Олена Станіславівна. Розвиток мережі та аналіз діяльності піонерських таборів у 50-60- рр. ХХ століття в Україні / О. С. Філоненко. - С .195-198 Катруца, Наталія Борисівна. Особливості японської дошкільної педагогічної практики / Н. Б. Катруца. - С .199-204
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Дошкільна освіта--професійна підготовка педагогів Діти з особливими потребами Освіта--наступність в освіті Дошкільна освіта--інноваційна діяльність Дошкільна освіта--наступність у навчанні Заклади дошкільної освіти--управління--підготовка керівників Дошкільна освіта в Україні--історія фывфывфыв: наступність в навчанні -- підготовка педагогів дошкільної освіти -- діти дошкільного віку Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ВМДЗ/2020/9 Журнал 2020г. N 9 Савінова, Наталія. Методист-початківець у новому колективі: як стати успішним / Н. Савінова. - С.4-9. Як методисту-початківцю завоювати довіру педагогів. - С.10-12. Скрипка, Ганна. EduScrum у методичній роботі / Г. Скрипка. - С.13-17. Алгоритм роботи над проєктом за методикою EduScrum. - С.18-19. Термінологічне поле EduScrum. - С.20. Що робити, якщо в дитячому садку виявили підозру на COVID-19. - С.24-25. Чинні освітні програми на 2020/2021 навчальний рік. - С.26-27. Бадер, Світлана. Три кроки до зразкового плану освітньої діяльності / С. Бадер. - С.28-31 Волинчук, Алла. Педагогічні комітети як форма методичної роботи / А. Волинчук. - С.32-35. Маленкова, Наталія. Компетентнісний підхід у роботі з педагогами / Н. Маленкова. - С.36-39. Філомошкіна, Наталія. Життя за розкладом, або Навіщо дитині розпорядок дня / Н. Філомошкіна. - С.40-43. Гурковська, Тетяна. Міфи та реальність адаптаційного періоду / Т. Гурковська. - С.44-47. Про переліки навчальної літератури, рекомендованої Міністерством освіти і науки України для використання у закладах освіти у 2020/2021 навчальному році : лист... від 22 лип. 2020 р. № 1/9-394. - С.52-53. Як організувати діяльність закладів дошкільної освіти у 2020/2021 навчальному році. - С.54-58. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2020/10 Журнал 2020г. N 10 Бех, Іван. Як формувати особистісну зрілість дошкільника / І. Бех. - С.4-5. Крутій, Катерина. Що таке сенсорно збагачене середовище / К. Крутій, О. Попович. - С.6-10. Крутій, Катерина. ECERS-R для оцінки сенсорно збагаченого середовища груп раннього віку / К. Крутій, О. Попович. - С.12-16. Гавриш, Наталя. У фокусі уваги - освітній процес у групах раннього віку / Н. Гавриш, С. Васильєва, В. Рагозін. - С.20-26. Гавриш, Наталя. Школа мислення для дошкільників / Н. Гавриш. - С.30-31. Ліннік, Олена. Як організувати проєктну діяльність дошкільників / О. Ліннік. - С.32-35. Бадер, Світлана. Уперед до інновацій: організуйте роботу творчої групи / С. Бадер. - С.38-41. Літіченко, Олена. Гурток не для галочки / О. Літіченко. - С.45-48. Бондар, Лариса. Помандруй і відшукай, або Як ми створили путівник рідним містом / Л. Бондар, О. Баран. - С.50-52. Карета, Алла. Маленькі дизайнери, або Навчаємо творити / А. Карета. - С.53-55. Гавриш, Наталія. Про заборони та заохочення у вихованні / Н. Гавриш. - С.56-60. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Бадер, Світлана. Три кроки до зразкового плану освітньої діяльності [Текст] / С. Бадер> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 9. - С. 28-31 Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--методичні поради фывфывфыв: освітня діяльність дошкільників -- перспективний план -- календарний план -- нормативні документи -- план роботи вихователя Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Бадер, Світлана. Уперед до інновацій: організуйте роботу творчої групи [Текст] / С. Бадер> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 10. - С. 38-41. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователь-методист фывфывфыв: вихователь-методист -- методист-початківець -- творча група -- діяльність творчих груп у ДНЗ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2020/11 Журнал 2020г. N 11 Бадер, Світлана. Від трьох до семи, або Як організувати освітній процес у різновіковій групі / С. Бадер. - С.4-9. Стваєнна, Олена. У пошуках скарбів: організуйте квест для дошкільників / О. Стваєнна. - С.9-14. Кучерява, Наталія. Вам слово! або Мистецтво публічного виступу / Н. Кучерява. - С.14-18. Як зробити виступ цікавим і зрозумілим. - С.18-20. Філоненко, Олена. Презентації в сервісі Google: стильно та мобільно / О. Філоненко. - С.20-25. Як підготувати презентацію та не згаяти на неї день. - С.25-28. Герасименко, Олена. Blogger для вихователя: як вести авторський блог / О. Герасименко, О. Дорошенко. - С.28-32. Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на грудень. - С.32-35. Мартинюк, Людмила. Пограємо на столі: новий формат відомих ігор / Л. Мартинюк. - С.35-38. Соловйова, Людмила. Сюжетно-рольова гра - школа довільної поведінки / Л. Соловйова. - С.38-43. Близнюк, Віта. Проводимо тифлопедагогічне обстеження за допомогою LEGO / В. Близнюк, Н. Бригинець. - С.43-49. Качур, Оксана. Методичний захід у форматі 5-М / О. Качур. - С.49-53. Целіна, Вікторія. Ігри В’ячеслава Воскобовича в корекційній роботі : сценарій майстер-класу / В. Целіна, Л. Іллічова. - С.53-56. Дистанційка для дошкільників: поради батькам. - С.56-58. Що відзначати у грудні. - С.58-60. Джемула, Галина. В гостях у рукавиці : сценарій розваги для дітей старшої групи до Дня рукавиці / Г. Джемула. - С.60-63. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Бадер, Світлана. Від трьох до семи, або Як організувати освітній процес у різновіковій групі [Текст] / С. Бадер> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 11. - С. 4-9. Рубрики: Дошкільна освіта--методична робота--робота з педагогами фывфывфыв: освітній процес у різновіковій групі -- праця з вихователями -- різновікова група -- робота з вихователями -- методична робота в ЗДО Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2021/2 Журнал 2021г. N 2 Нерянова, Світлана. Державний стандарт: аналізуємо зміни / С. Нерянова. - С.4-8. Оновлений Базовий компонент дошкільної освіти: що взяти до уваги. - С.14-15. Кіндрат, Інна. Математичний диктант - метод моніторингу компетентності дітей / І. Кіндрат. - С.22-25. Шкарупа, Єлизавета. LEGO-конструктор в освітньому процесі: граємо і навчаємось / Є. Шкарупа. - С.26-29. Лисенко, Галина. Сім раз відмір, або Як навчити дітей вимірювати / Г. Лисенко, О. Цетковська. - С.30-33. Середенко, Олена. Крок до школи, або Як ми налагоджуємо наступність між ланками освіти / О. Середенко. - С.34-37. Черкес, Сніжана. Квест як засіб підготовки майбутніх першокласників / С. Черкес. - С.38-41. Дроб’язко, Олександр. Інтерактивна підлога для розвитку дитини / О. Дроб’язко. - С.42-44. Терещенко, Ірина. Дошка вибору: розвиваємо самостійність дитини / І. Терещенко. - С.45-47. Бадер, Світлана. Тест-драйв для педагогів, або Як розробити професійний тест / С. Бадер. - С.48-51. Види тестових завдань. - С.52-53. Як сформулювати коректне тестове завдання. - С.54. Стаєнна, Олена. Майстер-Тест та інші онлайн-сервіси для роботи з педагогами / О. Стаєнна. - С.55-58. Філоненко, Олена. Як створити ілюстровані матеріали в сервісі Canva / О. Філоненко. - С.59-61. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Бадер, Світлана. Тест-драйв для педагогів, або Як розробити професійний тест [Текст] / С. Бадер> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 2. - С. 48-51. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--педагоги--професійна компетентність фывфывфыв: тест-драйв для педагогів -- професійний тест -- професійна компетентність педагога Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2021/5 Журнал 2021г. N 5 Піроженко, Тамара. Як формувати особистісну компетентність дитини / Т. Піроженко, О. Байєр. - С.4-6. Плекаємо особистість дошкільника. - С.7. Левінець, Наталія. У здорового тіла - здоровий рух: оптимізуємо фізичний розвиток дошкільника / Наталія Левінець. - С.8-12. Левінець, Наталія. Пас, гол, шах і мат - навчаємо дітей грати у спортивні ігри / Н. Левінець. - С.13-15. План реалізації річного завдання за фізкультурно-оздоровчим напрямом освітнього процесу. - С.16-17. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на червень. - С.18-19. Полтавець, Юлія. Про слайми, джогери, лепбуки та інші незрозумілі слова / Ю. Полтавець. - С.20-22. Григорович, Раїса. Підвищуємо організаційну культуру в педагогічному колективі / Р. Григорович. - С.23-28. Типові професійні деформації педагогів. - С.29. Як поліпшити психологічний клімат у педколективі. - С.30. Бадер, Світлана. Три кити педагогічного аналізу: підготовка, інструментарій, висновки / С. Бадер. - С.31-36. Як аналізувати заняття в дитячому садку. - С.37. Карачун, Віра. Готуємося до літнього оздоровчого періоду / В. Карачун. - С.38-41. Як вихователю підготуватися до роботи з дітьми в літній період. - С.42-43. Горобчук, Наталія. Болдеринг як засіб фізичного розвитку дітей / Н. Горобчук, І. Павловська, Д. Ковальчук. - С.44-46. Правила техніки безпеки на скеледромі. - С.47. Болотова, Оксана. Не ґуґлом єдиним, або Які онлайн-сервіси поліпшують методичну роботу / О. Болотова. - С.48-51. Етикет професійного онлайн-спілкування. - С.52-53. Прудей, Вікторія. Чому першачкам складно у школі? або Що батьки роблять не так / В. Прудей. - С.54-57. П’ять потенційних проблем майбутнього першокласника та як їх уникнути. - С.58-59. Сім вправ для підготовки руки дитини до письма. - С.60-61. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Бадер, Світлана. Три кити педагогічного аналізу: підготовка, інструментарій, висновки [Текст] / С. Бадер> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 5. - С. 31-36. - Додаток. Аналіз заняття з пріоритетом мовленнєвих завдань. - С. 35-36. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--освітній процес--моніторинг фывфывфыв: освітній процес в ЗДО -- педагогічний аналіз Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2022/2 Журнал 2022г. N 2 Байєр, Ольга. Оцінюємо рівень сформованості мистецько-творчої компетентності дитини / О. Байєр, Л. Шульга. - С.4-10. Карта обдарованості: як використовувати й аналізувати. - С.10-15. Плекаймо обдарованість: поради для дорослих. - С.15-16. План реалізації річного завдання з розвитку творчої діяльності дошкільників. - С.16-18. Індивідуалізація освітньої роботи: три прийоми. - С.18-21. Бадер, Світлана. Готуємося до засідання педагогічної ради: що взяти до уваги / С. Бадер. - С.21-25. Структура діяльності педагогічної ради . - С.25-26. Підготовка та проведення засідання педагогічної ради: підказки вихователю‑методисту. - С.26-28. Бєлєнька, Ганна. Які види праці організовувати в дитячому садку / Г. Бєлєнька. - С.28-31. Бєлєнька, Ганна. Я сам, або Як формувати в дитини навички самообслуговування / Г. Бєлєнька. - С.31-36. Полянська, Вікторія. Медіапедагогіка в дитячому садку: як формувати основи медіаграмотності в дітей і дорослих / В. Полянська. - С.36-41. Гавриш, Наталія. Діалогова взаємодія з дітьми раннього віку: три моделі з прикладами / Н. Гавриш, О. Безсонова. - С.41-47. Сварковська, Ліна. Як налагодити взаємодію інструктора з фізкультури та вихователя / Л. Сварковська. - С.50-54. Миронова, Світлана. Інклюзивна група в дитячому садку: що робить вихователь / С. Миронова, М. Буйняк. - С.54-58. Професійні функції вихователів у звичайних та інклюзивних групах. - С.58-60. Які навички знадобляться дитині в школі. - С.60-62. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Бадер, Світлана. Готуємося до засідання педагогічної ради: що взяти до уваги [Текст] / С. Бадер> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2022. - N 2. - С. 21-25. Рубрики: Дошкільна освіта--методична робота фывфывфыв: засідання педагогічної ради -- педрада -- методисту-початківцю Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2022/5/6 Журнал 2022г. N 5/6 Гавриш, Наталія. Виховуємо патріотів змалечку / Н. Гавриш. - С.4-8. План реалізації річного завдання за громадянсько-патріотичним напрямом освітнього процесу. - С.8-10. Навчаємо дітей спостерігати: два прийоми. - С.10-12. Бадер, Світлана. Експрес-перевірка готовності педагогів до роботи влітку / С. Бадер. - С.12-16. Байєр, Ольга. Природничо-екологічна компетентність дошкільників: що врахувати під час оцінювання / О. Байєр, Н. Погрібняк. - С.16-21. Діти й квіти, або Організовуємо роботу з дошкільниками у квітнику. - С.21-25. Бадер, Світлана. Організовуємо літні прогулянки з дітьми / С. Бадер. - С.25-29. Проводимо тематичні прогулянки в дитячому садку: три пам’ятки для педагогів. - С.29-32. Як здійснювати освітню діяльність у режимі воєнного стану: рекомендації для педагогів. - С.32-35. Сварковська, Ліна. Як мотивувати дошкільників до занять фізичною культурою / Л. Сварковська. - С.35-38. Сварковська, Ліна. Проводимо рухливі ігри в обмеженому просторі / Л. Сварковська. - С.38-42. Що врахувати під час добору рухливих ігор. - С.42-43. Гурковська, Тетяна. Щоб дитина не загубилася в школі: поради турботливим батькам / Т. Гурковська. - С.43-46. Які вміння допоможуть дитині адаптуватися до нового колективу. - С.46-48. Лісіна, Дар’я. Методична робота на власному сайті / Д. Лісіна. - С.48-52. Дистанційні заняття з дошкільниками: дев’ять нових ідей. - С.52-56. Як поліпшити дистанційні заняття з дітьми. - С.56-57. Савінова, Наталія. Навчаємо дітей безпеки в побуті / Н. Савінова. - С.57-61. Губрій, Інна. Щенячий патруль в гостях у малят / І. Губрій. - С.61-63. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Бадер, Світлана. Експрес-перевірка готовності педагогів до роботи влітку [Текст] / С. Бадер> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2022. - N 5/6. - С. 12-16. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Бадер, Світлана. Організовуємо літні прогулянки з дітьми [Текст] / С. Бадер> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2022. - N 5/6. - С. 25-29. Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання Дошкільна освіта--виховна діяльність фывфывфыв: літні прогулянки з дітьми -- тематичні прогулянки у дитячому садку Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2023/5 Журнал 2023г. N 5 Бех, Іван. Професія вихователя: концептуальні основи / І. Бех. - С.4-6. Які види прогулянок провести з дітьми влітку. - С.10. Золотарьова, Мирослава. Сім одиниць: оцінюємо досягнення дошкільників / М. Золотарьова. - С.11-14. Бадер, Світлана. Експрес-перевірка організації розваг у дитячому садку / С. Бадер. - С.15-17. Половіна, Олена. Як осучаснити свято в дитячому садку: чотири маркери для педагога / О. Половіна. - С.19-24. Скрипка, Ганна. Онлайн-дошка - дієвий помічник під час дистанційних методичних заходів / Г. Скрипка. - С.25-29. Марціновська, Ірина. Дитина з розладами аутизму в дитячому садку : налагоджуємо взаємодію / І. Марціновська. - С.34-39. Формуємо в дитини вміння правильно виражати свій гнів. - С.42-45. Підтримуємо колег, які пережили психотравмівні події. - С.46-49. Свірковська, Ліна. Організовуємо фізкультурно-оздоровчу роботу влітку / Л. Свірковська. - С.51-54. Клименко, Антоніна. Як простій впливає на розрахунок відпускних / А. Клименко. - С.58-61. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Бадер, Світлана. Експрес-перевірка організації розваг у дитячому садку [Текст] / С. Бадер> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 5. - С. 15-17. Рубрики: Дошкільна освіта--робота в літній період--розваги дітей фывфывфыв: розваги у дитячому садку -- літні розваги дітей -- музичні розваги -- спортивні розваги Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2023/11 Журнал 2023г. N 11 Бадер, Світлана. Вивчаємо стан роботи щодо соціалізації дітей / С. Бадер. - С.4-7. Литвин, Інна. Соціалізація малюків: на що звернути увагу під час спостереження / І. Литвин. - С.10-12. Літвінова, Наталія. Культура добросусідства в дитячому садку: готуємо педагогів до впровадження / Н. Літвінова. - С.14-18. Нерянова, Світлана. Позачергова атестація педагогів: що зробити до 20 грудня / С. Нерянова. - С.19-21. Літіченко, Олена. Вирушаємо на Марс, або Віртуальна екскурсія в дитячому садку / О. Літіченко. - С.27-31. Гавриш, Наталія. Три технології для розвитку монологічного мовлення дошкільників / Н. Гавриш. - С.32-37. Гречишкіна, Ірина. Порушення мовлення в дітей: що має знати вихователь / І. Гречишкіна, Є. Шкарупа. - С.38-41. Бушанова, Тетяна. Заримуй, малюче! або Виправляємо вимову за допомогою римівок / Т. Бушанова, С. Зарва. - С.43-46. Ільченко, Тамара. Як налагодити ефективну взаємодію в педагогічному колективі / Т. Ільченко. - С.48-53. Гурковська, Тетяна. П’ять методів самоменеджменту для планування роботи / Т. Гурковська. - С.54-56. Кляпець, Ольга. Когнітивний потенціал педагогів під час війни / О. Кляпець. - С.57-61. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Бадер, Світлана. Вивчаємо стан роботи щодо соціалізації дітей [Текст] / С. Бадер> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 11. - С. 4-7. Рубрики: Дошкільна освіта--соціалізація дітей фывфывфыв: соціалізація дітей -- соціальні навички дошкільнят -- формування соціальних навичок Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |