> Шифр: ДзОП-1/2019/4 Журнал 2019г. N 4 Дерев’янко, О. О. Особливості формування ключових компетентностей молодших школярів з порушеннями зору через навчальну діяльність : [розкрито сутність та особливості формування ключових компетентностей школярів, зокрема: ціннісно-смислової, загальнокультурної, навчально-пізнавальної, інформаційної, комунікативної, соціально-трудової, особистісного самовдосконалення] / О. О. Дерев’янко. - С.2–6. - Бібліогр.: 11 назв. фывфыв: навчальна компетентність, навчальна діяльність, діти з порушеннями зору Базілевский, А. Г. Особливості організації логопедичної роботи з дітьми, які мають порушення мовлення в умовах спеціального закладу середньої освіти : [охарактеризовано особливості логопедичної роботи з дітьми з порушеннями мовлення в умовах спеціального закладу середньої освіти як важливої складової комплексної медико-педагогічної реабілітації та соціальної адаптації дітей і підлітків з комплексними порушеннями та відхиленнями мовлення] / А. Г. Базілевский, С. М. Зганяйко. - С.7–9. - Бібліогр.: 5 назв. : фото. фывфыв: логопедична допомога, мовленнєві порушення, логопедична робота Куст, С. М. Частини мови : [презентовано розробку уроку української мови у 5-му класі для дітей з легкою розумовою відсталістю] / С. М. Куст. - С.10–12. : фото. фывфыв: українська мова, уроки, діти з легкою розумовою відсталістю Свириденко, О. В. У лісі : [розробка уроку читання для учнів 2-го класу з дислексією] / О. В. Свириденко. - С.13–14. фывфыв: читання, дислексія, розробки уроків Коваленко, Г. І. Рослини поля : [міститься конспект уроку з природознавства для учнів 7-го класу з порушеннями інтелекту] / Г. І. Коваленко. - С.15–20. - Бібліогр.: 3 назв. : фото., іл. фывфыв: природознавство, розробки уроків, діти з порушеннями інтелекту Кучерява, О. В. Дроби, що дорівнюють одиниці. Розв’язування задач на рух : [презентовано конспект уроку з математики для учнів 4-го класу з інклюзивним навчанням] / О. В. Кучерява. - С.21–24. - Бібліогр.: 3 назв. : фото., іл. фывфыв: математика, розробки уроків, інклюзивне навчання Бабляк, С. В. Технологічні карти для проведення уроків соціально-побутового орієнтування в спеціальних ЗСО : [презентовано технологічні карти для використання на уроках в спеціальних закладах середньої освіти. Призначені для учнів 8–9 класів з легкою розумовою відсталістю] / С. В. Бабляк. - С.25–30. : табл. фывфыв: технологічні карти, технологія приготування, діти з легкою розумовою відсталістю Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Базілевский, А. Г. Особливості організації логопедичної роботи з дітьми, які мають порушення мовлення в умовах спеціального закладу середньої освіти [Текст] : [охарактеризовано особливості логопедичної роботи з дітьми з порушеннями мовлення в умовах спеціального закладу середньої освіти як важливої складової комплексної медико-педагогічної реабілітації та соціальної адаптації дітей і підлітків з комплексними порушеннями та відхиленнями мовлення] / А. Г. Базілевский, С. М. Зганяйко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2019. - N 4. - С. 7–9 : фото. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Діти з особливими потребами--логопедична робота фывфывфыв: логопедична допомога -- мовленнєві порушення -- логопедична робота Доп.точки доступа: Зганяйко, С. М. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |