Байєр, Ольга Відеосемінари для батьків: сучасно, доступно, ефективно [Текст] / Ольга Байєр> // Дошкільне виховання. - 2013. - № 7. - С. 27-29 . - ISSN 0321-1401 РУБ CUKK-VDPU Рубрики: Заклади дошкільної освіти--психологічна служба--робота серед батьків фывфывфыв: психологічна компетентність батьків -- психолого-педагогічна просвіта батьків -- психологічна служба в ДНЗ Аннотация: Про нові форми (відеосемінари) роботи психологічної служби в дитсадку. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПУДЗ/2018/11 Журнал 2018г. N 11 Ремажевська, Віра. Створюємо центр ранньої допомоги як підрозділ закладу освіти / В. Ремажевська. - С.34-40. Байєр, Ольга. Організація розвивального середовища ігрової кімнати : тримаємо на контролі / О. Байєр. - С.42-44. Арсененко, Віталій. Евакуаційні шляхи та виходи : перевіряємо на відповідність нормам / В. Арсененко. - С.45-48. Ільєнко, Валентина. Створюємо та облаштовуємо зимовий сад у закладі освіти / В. Ільєнко. - С.60-64. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Байєр, Ольга. Організація розвивального середовища ігрової кімнати [Текст] : тримаємо на контролі / О. Байєр> // Практика управління дошкільним закладом : щомісячний спеціалізований журнал. - 2018. - N 11. - С. 42-44. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--ігрова кімната фывфывфыв: розвивальне середовище -- ігрова кімната Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2021/5 Журнал 2021г. N 5 Піроженко, Тамара. Як формувати особистісну компетентність дитини / Т. Піроженко, О. Байєр. - С.4-6. Плекаємо особистість дошкільника. - С.7. Левінець, Наталія. У здорового тіла - здоровий рух: оптимізуємо фізичний розвиток дошкільника / Наталія Левінець. - С.8-12. Левінець, Наталія. Пас, гол, шах і мат - навчаємо дітей грати у спортивні ігри / Н. Левінець. - С.13-15. План реалізації річного завдання за фізкультурно-оздоровчим напрямом освітнього процесу. - С.16-17. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на червень. - С.18-19. Полтавець, Юлія. Про слайми, джогери, лепбуки та інші незрозумілі слова / Ю. Полтавець. - С.20-22. Григорович, Раїса. Підвищуємо організаційну культуру в педагогічному колективі / Р. Григорович. - С.23-28. Типові професійні деформації педагогів. - С.29. Як поліпшити психологічний клімат у педколективі. - С.30. Бадер, Світлана. Три кити педагогічного аналізу: підготовка, інструментарій, висновки / С. Бадер. - С.31-36. Як аналізувати заняття в дитячому садку. - С.37. Карачун, Віра. Готуємося до літнього оздоровчого періоду / В. Карачун. - С.38-41. Як вихователю підготуватися до роботи з дітьми в літній період. - С.42-43. Горобчук, Наталія. Болдеринг як засіб фізичного розвитку дітей / Н. Горобчук, І. Павловська, Д. Ковальчук. - С.44-46. Правила техніки безпеки на скеледромі. - С.47. Болотова, Оксана. Не ґуґлом єдиним, або Які онлайн-сервіси поліпшують методичну роботу / О. Болотова. - С.48-51. Етикет професійного онлайн-спілкування. - С.52-53. Прудей, Вікторія. Чому першачкам складно у школі? або Що батьки роблять не так / В. Прудей. - С.54-57. П’ять потенційних проблем майбутнього першокласника та як їх уникнути. - С.58-59. Сім вправ для підготовки руки дитини до письма. - С.60-61. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Піроженко, Тамара. Як формувати особистісну компетентність дитини [Текст] / Т. Піроженко, О. Байєр> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 5. - С. 4-6. Рубрики: Дошкільний вік--особистісна компетентність фывфывфыв: особистісний розвиток дошкільника -- куточок приналежності -- ранкові зустрічі Доп.точки доступа: Байєр, Ольга Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2022/1 Журнал 2022г. N 1 Байєр, Ольга. Як оцінити рівень мовленнєвого розвитку дитини / О. Байєр, Н. Погрібняк. - С.4-9. Листок експертного оцінювання рівня мовленнєвого розвитку дитини. - С.10-12. Гавриш, Наталія. Організовуємо освітню роботу з дітьми на основі літературного тексту / Н. Гавриш. - С.13-18. Робота з літературними творами: три прийоми. - С.19-21. План реалізації річного завдання з розвитку зв’язного мовлення дошкільників. - С.22-23. Савінова, Наталія. Атестаційний лист: як офрмити та що зазначити / Н. Савінова. - С.24-30. Савінова, Наталія. Як скласти характеристику на педагога / Н. Савінова. - С.31-33. Права педагога під час атестації. - С.34. Вимоги до документів про підвищення кваліфікації педагогів. - С.35. Кожелупенко, Тетяна. Педагогічний батл: прокачуємо професійну майстерність / Т. Кожелупенко. - С.36-40. Карабаєва, Ірина. Як організувати роботу з гіперактивною дитиною / І. Карабаєва. - С.41-43. У групі гіперактивна дитина: вісім правил для вихователя. - С.44-45. Ігри для роботи з гіперактивними дітьми. - С.46-47. Сварковська, Ліна. Професійний портрет інструктора з фізкультури / Л. Сварковська. - С.48-50. Бондар, Лариса. Система фізкультурно-оздоровлювальної роботи в дитячому садку: досвід практиків / Л. Бондар, О. Баран. - С.51-55. Васильєва, Світлана. Фізкультура для малюків: рухові завдання й тематичний план / С. Васильєва, Л. Мацюк. - С.56-59. Вісім рухливих ігор для дітей раннього віку. - С.60-63. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Байєр, Ольга. Як оцінити рівень мовленнєвого розвитку дитини [Текст] / О. Байєр, Н. Погрібняк> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2022. - N 1. - С. 4-9. Рубрики: Дошкільна освіта--розвиток мовлення фывфывфыв: мовленнєвий розвиток дитини -- вікові можливості дитини -- метод експертної оцінки Доп.точки доступа: Погрібняк, Ніна Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2022/2 Журнал 2022г. N 2 Байєр, Ольга. Оцінюємо рівень сформованості мистецько-творчої компетентності дитини / О. Байєр, Л. Шульга. - С.4-10. Карта обдарованості: як використовувати й аналізувати. - С.10-15. Плекаймо обдарованість: поради для дорослих. - С.15-16. План реалізації річного завдання з розвитку творчої діяльності дошкільників. - С.16-18. Індивідуалізація освітньої роботи: три прийоми. - С.18-21. Бадер, Світлана. Готуємося до засідання педагогічної ради: що взяти до уваги / С. Бадер. - С.21-25. Структура діяльності педагогічної ради . - С.25-26. Підготовка та проведення засідання педагогічної ради: підказки вихователю‑методисту. - С.26-28. Бєлєнька, Ганна. Які види праці організовувати в дитячому садку / Г. Бєлєнька. - С.28-31. Бєлєнька, Ганна. Я сам, або Як формувати в дитини навички самообслуговування / Г. Бєлєнька. - С.31-36. Полянська, Вікторія. Медіапедагогіка в дитячому садку: як формувати основи медіаграмотності в дітей і дорослих / В. Полянська. - С.36-41. Гавриш, Наталія. Діалогова взаємодія з дітьми раннього віку: три моделі з прикладами / Н. Гавриш, О. Безсонова. - С.41-47. Сварковська, Ліна. Як налагодити взаємодію інструктора з фізкультури та вихователя / Л. Сварковська. - С.50-54. Миронова, Світлана. Інклюзивна група в дитячому садку: що робить вихователь / С. Миронова, М. Буйняк. - С.54-58. Професійні функції вихователів у звичайних та інклюзивних групах. - С.58-60. Які навички знадобляться дитині в школі. - С.60-62. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Байєр, Ольга. Оцінюємо рівень сформованості мистецько-творчої компетентності дитини [Текст] / О. Байєр, Л. Шульга> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2022. - N 2. - С. 4-10. Рубрики: Дошкільне виховання--виховання засобами мистецтва фывфывфыв: мистецько-творчої компетентності дитини -- музична діяльність -- художньо-продуктивна діяльність -- театралізована діяльність Доп.точки доступа: Шульга, Людмила Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2022/3/4 Журнал 2022г. N 3/4 Рейпольська, Ольга. Показники життєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку / О. Рейпольська. - С.4-9. Стаєнна, Олена. Правове виховання дошкільників: як і що робити / О. Стаєнна. - С.9-13. Що враховувати в організації освітнього процесу в дитячих садках під час воєнного стану. - С.13-16. Дистанційна робота під час воєнного стану. - С.16-18. План реалізації річного завдання з морально-етичного розвитку дошкільників. - С.18-20. Розвиваємо мислення дошкільників: два прийоми. - С.20-22. Алгоритм підготовки освітньої гри. - С.22-23. Сім елементів щоб створити сюжет освітньої гри. - С.23-24. Сім ігор, що допоможуть дітям познайомитися. - С.24-25. Байєр, Ольга. Ігрова компетентність дошкільників: що врахувати під час оцінювання / О. Байєр, Г. Григоренко. - С.25-30. Довбня, Софія. Аналізуємо плани роботи вихователів / С. Довбня. - С.30-32. Шаплавська, Людмила. Володар планів: методичний квест для педагогів / Л. Шаплавська. - С.32-35. Безсонова, Ольга. Як організувати командну взаємодію дошкільників / О. Безсонова, Л. Дудинська. - С.35-39. Бєлєнька, Ганна. Формуємо в дітей звичку до трудових зусиль за допомогою чергувань / Г. Бєлєнька. - С.39-44. Савінова, Наталія. Упроваджуємо кейс-метод в освітній процес дитячого садка / Н. Савінова. - С.44-51. Сварковська, Ліна. Правила безпеки під час навчання дітей основних рухів / Л. Сварковська. - С.51-54. Фортунатова, Марина. Як організувати безстресовий освітній процес: консультація для вихователів / М. Фортунатова. - С.54-58. Сім ознак безстресового освітнього процесу. - С.58-59. Як сконцентруватись на роботі під час війни. - С.59-60. Трофименко, Крістіна. Створюємо мультимедійні дидактичні ігри за допомогою макросів / К. Трофименко. - С.60-63. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2022/5/6 Журнал 2022г. N 5/6 Гавриш, Наталія. Виховуємо патріотів змалечку / Н. Гавриш. - С.4-8. План реалізації річного завдання за громадянсько-патріотичним напрямом освітнього процесу. - С.8-10. Навчаємо дітей спостерігати: два прийоми. - С.10-12. Бадер, Світлана. Експрес-перевірка готовності педагогів до роботи влітку / С. Бадер. - С.12-16. Байєр, Ольга. Природничо-екологічна компетентність дошкільників: що врахувати під час оцінювання / О. Байєр, Н. Погрібняк. - С.16-21. Діти й квіти, або Організовуємо роботу з дошкільниками у квітнику. - С.21-25. Бадер, Світлана. Організовуємо літні прогулянки з дітьми / С. Бадер. - С.25-29. Проводимо тематичні прогулянки в дитячому садку: три пам’ятки для педагогів. - С.29-32. Як здійснювати освітню діяльність у режимі воєнного стану: рекомендації для педагогів. - С.32-35. Сварковська, Ліна. Як мотивувати дошкільників до занять фізичною культурою / Л. Сварковська. - С.35-38. Сварковська, Ліна. Проводимо рухливі ігри в обмеженому просторі / Л. Сварковська. - С.38-42. Що врахувати під час добору рухливих ігор. - С.42-43. Гурковська, Тетяна. Щоб дитина не загубилася в школі: поради турботливим батькам / Т. Гурковська. - С.43-46. Які вміння допоможуть дитині адаптуватися до нового колективу. - С.46-48. Лісіна, Дар’я. Методична робота на власному сайті / Д. Лісіна. - С.48-52. Дистанційні заняття з дошкільниками: дев’ять нових ідей. - С.52-56. Як поліпшити дистанційні заняття з дітьми. - С.56-57. Савінова, Наталія. Навчаємо дітей безпеки в побуті / Н. Савінова. - С.57-61. Губрій, Інна. Щенячий патруль в гостях у малят / І. Губрій. - С.61-63. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Байєр, Ольга. Ігрова компетентність дошкільників: що врахувати під час оцінювання [Текст] / О. Байєр, Г. Григоренко> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2022. - N 3/4. - С. 25-30. Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--навчання грою фывфывфыв: ігрова компетентність дошкільників -- моніторинг в дошкільній освіті -- оцінювання дошкільнят Доп.точки доступа: Григоренко, Галина Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Байєр, Ольга. Природничо-екологічна компетентність дошкільників: що врахувати під час оцінювання [Текст] / О. Байєр, Н. Погрібняк> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2022. - N 5/6. - С. 16-21. Рубрики: Дошкільне виховання--екологічне виховання фывфывфыв: природничо-екологічна компетентність дошкільників -- екологічне виховання дошкільників -- оцінювання дошкільників Доп.точки доступа: Погрібняк, Ніна Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |