П 69 Практикум з курсу "Сучасні педагогічні технології" [Текст] : навчально-методичний посібник. Ч. 1 / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за заг. ред. Н. І. Яковець; уклад. В. М. Солова, Н. І. Яковець, Т. А. Мушенок. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2006. - 197 с. - Загл. обл. : Сучасні педагогічні технології. - 10.70 грн. Содержание: ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД В ОСВІТІ Технологізація освіти. Історія виникнення. Етапи . - С .6 Педагогічна технологія як наука . - С .6-8 Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти . - С .8-9 Карпенчук, С. Педагогічна технологія: антропологічний підхід / К. Баханов; Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. - С .9-10 Буркова, Л. Технології в освіті / О. Зубченко; Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова. - С .11-13 Боголюбов, В. И. Педагогическая технология: Эволюция понятия / О. Олійник; Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев. - С .13-16 Назарова, Т. С. Педагогические технологии: новый этап эволюции? / Т. Гришина; С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська. - С .17-21 Баханов, К. Що ж таке технологія навчання? / Л. Макрідіна; С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа. - С .22-24 Зубченко, О. Історичні передумови формування технологічного підходу до навчання в західноєвропейських країнах / Н. Чернега; Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова. - С .24-27 Олійник, О. Про трактування поняття "педагогічна технологія" / Л. М. Зламанюк; Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва. - С .27-29 Гришина, Т. Технологічний потенціал учителя в аспекті реформування освіти / С. Подмазін; І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. - С .30-33 Макрідіна, Л. Сучасні технології навчання / С. Подмазін; Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .34-36 ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНА ОСВІТА І ТЕХНОЛОГІЯ Особистісний підхід у педагогіці. Історія виникнення . - С .38 Особистісно орієнтоване навчання . - С .38 Особистісно орієнтовані технології . - С .39 Індивідуальність учителя й освітні технології . - С .41 Чернега, Н. Особистісно зорієнтоване навчання: сучасні підходи / Н. Зубаль; Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .42-43 Зламанюк, Л. М. Учитель як фактор реалізації особистісно орієнтованої педагогіки / Н. Гоцкало; Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. - С .44-49 Подмазін, С. Особистісно орієнтована освіта як особливий вид діяльності / І. Герасимчук; З. Роговська; О. Іоновва. - С .50 Подмазін, С. Психологія особистісно зорієнтованого навчання / Н. І. Ушивець; О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .50 Подмазін, С. Технологія особистісно зорієнтованого уроку / Н. М. Крикун; Л. Бондарчук; О. Темченко. - С .56 Турянська, О. Методи особистісно орієнтованого наввання в школі / Ю. Музиченко; В. Красновський; А. А. Гин. - С .58-62 Васьков, Ю. Особистісно зорієнтоване навчання - нова освітня парадигма / С. Ящук; О. Литвяк; Т. Мостова. - С .63-65 Волковська, Т. Особистісно зорієнтоване навчання / Т. Бєлявцева, Т. Лобас; В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. - С .65-69 Токова, О. Урок у системі особистісно зорієнтованого навчання (функції та форма організації уроку) / Т. Башинська; І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. - С .70-71 Зубаль, Н. Психологічні показники особистісно зорієнтованого уроку / Т. Новикова; Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .72-73 Гоцкало, Н. Особистісно зорієнтований підхід у творчій спадщині видатних педагогів / Т. Переверзев; О. Іоновва; Я. Костін. - С .74-75 Герасимчук, І. Організація групової навчально-пізнавальної діяльності у навчання іноземної мови в школі / З. Роговська; О. Іоновва. - С .76-78 Ушивець, Н. І. Групова навчальна діяльність школярів і гуманізація шкільної освіти / О. Старуш, Н. Чужа; Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .79-80 Крикун, Н. М. Групова форма роботи на уроках математики / Л. Бондарчук; О. Темченко. - С .80-83 Музиченко, Ю. Зарубіжний досвід організації групової роботи з учнями / В. Красновський; А. А. Гин. - С .84-86 Ящук, С. Розвиток творчого потенціалу учнів у процесі проектно-технологічної діяльності / О. Литвяк; Т. Мостова. - С .87-89 Бєлявцева, Т. Застосування методу проектів при формуванні пізнавальної активності учнів / В. Волинський; Ш. О. Амонашвили. - С .90-91 Башинська, Т. Проектувальна діяльність - основа взаємодії вчителя та учнів / І. Богданов, О. Сергєєв; Ш. О. Амонашвілі. - С .91-93 Новикова, Т. Проектные технологии на уроках и во внеурочной деятельности / Л. Глазунова; Т. В. Потапова. - С .93-97 Переверзев, Т. Проектный подход и требования к учителю / О. Іоновва; Я. Костін. - С .98-99 Роговська, З. Проектні технології в процесі становлення школи / О. Іоновва. - С .100-103 УРОКИ ВІЛЬНОГО ПОЛЬОТУ . - С .103-105 Старуш, О. Метод проектів у освітніх закладах Канади / Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .105-107 Бондарчук, Л. Як створити в шкільному колективі ситуацію успіху / О. Темченко. - С .107-109 Красновський, В. До знань - через радість пізнання / А. А. Гин. - С .110-112 Литвяк, О. Ідея колективної творчої діяльності / Т. Мостова. - С .113-116 Волинський, В. Класифікація комп’ютерних програмно-педагогічних засобів навчання / Ш. О. Амонашвили. - С .117-119 Богданов, І. Школа сідає за комп’ютер / Ш. О. Амонашвілі. - С .120-122 ПРО ВАЛЬДОРФСЬКУ ПЕДАГОГІКУ . - С .122-142 Глазунова, Л. Школа Монтессорі. Золоті зерна "буржуахної" педагогіки зійшли і на нашому шрунті / Т. В. Потапова. - С .143-144 Іоновва, О. Зміст Вальдорфської освіти - засіб розвитку особистості учня / Я. Костін. - С .144-146 Іоновва, О. Евритмія і малювання у вальдорфській школі / О. Іоновва. - С .147-150 ХАРАКТЕРИСТИКА ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ Характеристика сучасного традиційного навчання . - С .152 Характеристика інноваційних систем навчання . - С .152 Технологія "педагогіки співробітництва" як втілення нового педагогічного мислення . - С .153-156 Баханов, К. Шляхом інноваційного навчання / К. Баханов. - С .157-158 Кучеренко, Т. А. Інновації як умова ефективної організації навчально-виховного процесу у сучасній школі / Т. А. Кучеренко, М. Є. Смирнова, О. В. Малюкіна. - С .159-161 Інновації: Від терміна до суті . - С .162-163 Управління інноваційними педагогічними процесами в закладах освіти . - С .164-165 Урахування типових помилок в управлінні інноваційною діяльністю . - С .165-166 Темченко, О. Впровадження інноваційних підходів для підвищення компетентності педагогів / О. Темченко. - С .166-167 Гин, А. А. Конструктор урока / А. А. Гин. - С .167-178 Мостова, Т. Світ на ім'я Амонашвілі / Т. Мостова. - С .179-180 Амонашвили, Ш. О. Антология вечно восходящей Истины / Ш. О. Амонашвили. - С .181-183 Амонашвілі, Ш. О. До школи - у шість років / Ш. О. Амонашвілі. - С .183-185 Васильченко, Н. Упровадження освітніх інновацій / Н. Васильченко. - С .185-188 Потапова, Т. В. Технологія навчання фізики як системний спосіб організації навчання / Т. В. Потапова. - С .189-190 Костін, Я. Програмово-методичне забезпечення модульно-розвивального навчання як інноваційна система / Я. Костін. - С .191-195
РУБ 371(075.35) Рубрики: Педагогічні технології Технології навчання Особистісно зорієнтоване навчання Вальдорфська педагогіка Школа Монтессорі Інноваційні технології навчання Доп.точки доступа: Яковець, Наталія Іванівна; Солова, Валентина Миколаївна; Мушенок, Т. А.; Амонашвілі, Ш. О. \о нем\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 100 Ч.З.№2 (15), фб (1), ав (2), пед. (25), аб (57) Свободны: Ч.З.№2 (15), фб (1), ав (2), пед. (25), аб (57) |
> Шифр: ІШУ-1/2006/9 Журнал 2006г. N 9 Мороз, П. 80-річчя Інституту педагогіки АПН України / П. Мороз. - С.14-15 Баханов, К. Робочий зошит учня - інноваційний засіб навчання у другій половини 1990-х років / К. Баханов. - С.16-21 Малієнко, Ю. Проблеми персоніфікації на уроках історії середніх віків / Ю. Малієнко. - С.21-24 Комар, В. Формувати критичне мислення. Розвиток правового мислення учнів на уроках правознавства / В. Комар. - С.24-29 Крижанівський, О. Релігія Давньої Індії. З циклу " Культура та релігія Стародавнього Сходу". Стаття 8 / О. Крижанівський. - С.47-53 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Баханов, К. Робочий зошит учня - інноваційний засіб навчання у другій половини 1990-х років [Текстььь] / К. Баханов> // Історія в школах України. - 2006. - N9. - С. 16-21 Рубрики: Викладання історії засоби навчання фывфывфыв: робочий зошит Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІШУ-1/2007/3 Журнал 2007г. N 3 Баханов, К. Посилення розвивальної орієнтації українських підручників з історії початку XXI ст. / К. Баханов. - С.6-11 Малієнко, Ю. Загибель Візантії та утворення Османської імперії. Конспект уроку з всесвітньої історії в 7 класі / Ю. Малієнко. - С.19-21 Гупан, Н. Політичні реформи і зростання соціальної та національної активності українського суспільства наприкінці 80-х рр. ХХ ст. Історія України. 11 клас / Н. Гупан, О. Пометун, Г. Фрейман. - С.29-37 Ставнюк, В. Греція XI-IX ст. до н.е. З циклу "Антична цивілізація". Стаття 3 / В. Ставнюк. - С.46-50 Крижанівський, О. Звичаї, обряди й розваги у стародавніх Індії та Китаї. З циклу "Культура та релігія Стародавнього Сходу". Стаття 12 / О. Крижанівський. - С.51-54 Гирич, І. Агатангел Кримський - засновник українського сходознавства / І. Гирич. - С.55-56 : портр Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Баханов, К. Посилення розвивальної орієнтації українських підручників з історії початку XXI ст. [Текстььь] / К. Баханов> // Історія в школах України. - 2007. - N3. - С. 6-11 Рубрики: Викладання історії Підручники Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 30 Баханов, К. О. Історія України з найдавніших часів до XVI ст. [Текст] : робочий зошит учня для 7 кл. / К. О. Баханов. - К. : Абрис, 1997. - 110 с. - 4.17 грн. РУБ 9(4Укр)(070.2) Экземпляры всего: 7 Ч.З.№2 (7) Свободны: Ч.З.№2 (7) |
> Шифр: ІПУ/2012/8 Журнал 2012г. N 8 Баханов, К. О. Діалог культур як предмет дослідження на уроках історії України / К. О. Баханов. - С.2-4. Кутик, О. М. Щодо якості педагогічних тестів навчальних досягнень учнів / О. М. Кутик. - С.5-10. Крупа, Т. М. Про виховання історією, або Роздуми над "Додатком до програми ЗНО-2012 з історії України. Перелік пам’яток архітектури та образотворчого мистецтва, обов’язкових для розпізнавання абітурієнтами" / Т. М. Крупа. - С.11-13. Пилипюк, Е. В. Радянсько-польська війна та Україна : історія України. 10 клас / Е. В. Пилипюк. - С.14-16. Актуальні діалоги. № 1. - Вкладка. - С.16/1-16/16. Волинець, Л. М. "Новий курс" Ф. Д. Рузвельта : всесвітня історія. 10 клас / Л. М. Волинець. - С.17-19. Заїка, С. А. Козацько-селянські повстання 20-30-х рр. XVII ст. : історія України. 8 клас / С. А. Заїка. - С.20-22. Мазур, М. О. Франція в XVI - першій половині XVII ст. : всесвітня історія. 8 клас / М. О. Мазур. - С.23-29. Лук’янченко, І. В. Східний похід Олександра Македонського : 6 клас / І. В. Лук’янченко ; І. В. Лук’янченко. - С.29-31. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 30 Баханов, К. О. Діалог культур як предмет дослідження на уроках історії України [Текст] / К. О. Баханов> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 8. - С. 2-4. Рубрики: Викладання історії України в школі Історія України--Київська Русь (кін. IX-серед. XIII ст.) Дослідницька діяльність учнів фывфывфыв: діалог культур -- половці -- Київська Русь -- дослідження на уроках історії Аннотация: У статті використано матеріали Є. Більченко "Україна як місце діалогу культур", що містяться у посібнику "Нові підходи до історичної освіти в умовах багатокультурного суспільства". Логіка діалогу культур добре простежується на прикладі взаємин русичів із половцями. Ця тема розглядається учнями на практичній роботі. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІПУ/2012/9 Журнал 2012г. N 9 Баханов, К. О. Методичні основи вивчення полікультурності на уроках історії / К. О. Баханов. - С.2-9. Палатна, О. М. Вивчення історичних понять і термінів на уроках історії / О. М. Палатна. - С.5-7. Буцька, Л. М. Західноєвропейські диктатури. Всесвітня історія. 10 клас / Л. М. Буцька. - С.8-12. Конійчук, О. П. Суцільна колективізація в Україні. Історія України. 10 клас / О. П. Конійчук. - С.13-15. Халімон, Н. М. Українська культура першої половини XVII століття. Розвиток освіти та літератури. Історія України. 8 клас / Н. М. Халімон. - С.16-22. Бондаренко, М. П. Розквіт афінської демократії. Історія Давнього світу. 6 клас / М. П. Бондаренко. - С.23-25. Крупа, Т. М. Методичні матеріали "Історія костюма". Випуск 7 / Т. М. Крупа. - С.26-27. Квітень : [історичний календар] / упоряд. О. О. Івакін. - С.28-30. Кущенко, М. Л. Погана юшка буває не лише з дешевої рибки... : [відкритий лист до редакції] / М. Л. Кущенко. - С.31. На вкладках: Історія костюма. Вип. 7 : Костюм 1900-1940-х рр. (кольор. іл.) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 30 Баханов, К. О. Методичні основи вивчення полікультурності на уроках історії [Текст] / К. О. Баханов> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 9. - С. 2-9. Рубрики: Уроки історії--методика навчання фывфывфыв: кооперативне навчання Аннотация: У статті розповідається про європейські методики навчання історії та використання деяких із них (зокрема методика кооперативного навчання) на уроках історії в ЗНЗ Україні. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІПУ/2012/11 Журнал 2012г. N 11 Баханов, К. О. Використання пізнавальних задач для створення навчальної ситуації на уроках / К. О. Баханов. - С.2-5. Муленко, З. М. Опорні конспекти до теми "Пізня Римська імперія". Історія Давнього світу. 6 клас / З. М. Муленко. - С.6-9. Пивоварова, Ю. М. Росія - СРСР у 1917-1939 рр. Всесвітня історія. 10 клас / Ю. М. Пивоварова. - С.10-11. Сичик, О. В. Японія в другій половині XIX ст. Всесвітня історія. 9 клас / О. В. Сичик. - С.12-14. Мазур, М. О. Злет і падіння Іспанської держави. Всесвітня історія. 8 клас / М. О. Мазур. - С.15-18. Можина, Л. В. Криза грецької державності та піднесення Македонії. Історія Давнього світу. 6 клас / Л. В. Можина. - С.19-20. Примак, Л. Г. Включення українських земель до складу Російської імперії. Історія України. 9 клас / Л. Г. Примак. - С.21-23. Дейко, І. О. Українська держава в останні роки життя Богдана Хмельницького. Історія України. 8 клас / І. О. Дейко. - С.24-28. Заїка, С. А. Порушення територіальної цілісності Української держави. Андрусівська угода. Історія України. 8 клас / С. А. Заїка. - С.29-31. Актуальні діалоги № 2 : запитуйте - відповідаємо. - Вкладка. - С. 16/1-16/16. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 30 Баханов, К. О. Використання пізнавальних задач для створення навчальної ситуації на уроках [Текст] / К. О. Баханов> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 11. - С. 2-5. Рубрики: Викладання історії в школі Уроки історії--методика навчання Задачі з історії фывфывфыв: пізнавальні задачі з історії -- проблемно-змістові задачі з історії -- навчальна ситуація Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІПУ/2012/12 Журнал 2012г. N 12 Баханов, К. О. Дослідницька робота учнів на уроках історії / К. О. Баханов. - С.2-3. Чорна, О. С. Національно-визвольний рух на західноукраїнських землях під час революції 1848-1849 рр. в Австрійській імперії. Історія України. 9 клас / О. С. Чорна. - С.4-6. Мазур, М. О. Нідерланди: народження республіки. Всесвітня історія. 8 клас / М. О. Мазур. - С.7-10. Свиридова, О. В. Розквіт Галицько-Волинської держави за часів Данила Галицького та його наступників. Історія України. 7 клас / О. В. Свиридова. - С.11-13. Чехместрук, В. Л. Культура Київської Русі періоду політичної роздробленості. Історія України. 7 клас / В. Л. Чехместрук. - С.14-16. Кацило, Н. В. Узагальнювальний урок з теми "Давня Індія та Давній Китай". Історія Давнього Світу. 6 клас / Н. В. Кацило. - С.17-21. Музиченко, Л. П. Перші князі Київської держави. Вступ до історії України. 5 клас : урок з використанням поетичних творів / Л. П. Музиченко. - С.22-24. Крупа, Т. М. Методичні матеріали "Історія костюма". Випуск 8 / Т. М. Крупа. - С.25-26. Травень / упоряд. О. О. Івакін. - С. 1 грн. 96 коп. на місяць для розвитку інтелекту дитини - це багато чи мало?. - С. На вкладках: Історія костюма. Вип. 8: Мода 50-80-х рр. XX ст. / худож. Шаніна К. О. (кольор. іл.) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 30 Баханов, К. О. Дослідницька робота учнів на уроках історії [Текст] / К. О. Баханов> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 12. - С. 2-3. Рубрики: Дослідницька діяльність учнів Уроки історії--дослідницька робота учнів Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІПУ/2012/14/15 Журнал 2012г. N 14/15 Звєрєва, Н. М. Із журналу "Історія для допитливих" / Н. М. Звєрєва. - С.6-7. Карнацевич, В. Л. Из журнала "История. Все для учителя!" / В. Л. Карнацевич. - С.8-10. Баханов, К. О. Розвиток емпатії на уроках історії / К. О. Баханов. - С.11. Лівенцова, О. С. Застосування кейс-методу на уроках історії / О. С. Лівенцова. - С.12-14. Проект навчальної програми з історії України для 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів Проект Навчальної програми зі всесвітньої історії для 5-9 класів ЗНЗ. - С.28-42. Федюк, Б. Б. Республіка Італія. Всесвітня історія. 11 клас / Б. Б. Федюк. - С.43-44. Єфіменко, Т. М. Другий зимовий похід армії УНР. Припинення боротьби регулярних українських військ за незалежність України. Історія України. 10 клас / Т. М. Єфіменко. - С.45-47. Мельник, Л. С. Порушення територіальної цілісності України. Андрусівське перемир'я 1667 р. Історія України. 8 клас / Л. С. Мельник. - С.48-49. Король, Н. В. Український національний рух наприкінці 40-х рр. XIX ст. Кирило-Мефодіївське братство. Історія України. 9 клас / Н. В. Король. - С.50-54. Сидоренко, І. Л. Україна в роки правління гетьмана І. Виготського. Історія України. 8 клас / І. Л. Сидоренко. - С.55-57. Панченко, Т. А. Країни Сходу в XVI-XVII ст. Всесвітня історія. 8 клас / Т. А. Панченко. - С.58-60. Білоус, О. О. Зміцнення Київської держави. Історія України. 7 клас / О. О. Білоус. - С.61-63. На вкладках: Афіни в кінці V ст. до н. е. / худ. Шаніна К. (кольорова ілюстрація) ; Москва за часів Івана Грозного / худ. Шаніна К. (кольорова ілюстрація) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 30 Баханов, К. О. Розвиток емпатії на уроках історії [Текст] / К. О. Баханов> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 14/15. - С. 11. Рубрики: Виховання на уроках історії Емпатія Психологія виховання фывфывфыв: розуміння іншого -- враження від інших -- стосунки з іншими -- пізнання інших Аннотация: В статті розглядається таке явище як емпатія, що полягає в умінні ставити себе на місце інших. Це допомагає учням краще пізнати людей, зрозуміти себе та поліпшити стосунки з іншими. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІПУ/2012/19/20/21 Журнал 2012г. N 19/20/21 Баханов, К. О. Полікультурна компетентність учителів історії / К. О. Баханов. - С.2-3. Шелудякова, Г. М. Роль самостійної пізнавальної діяльності учнів у формуванні ключових компетентностей / Г. М. Шелудякова. - С.4-10. Власенко, І. І. Документально-методичний комплекс як засіб розвитку творчого мислення / І. І. Власенко. - С.11-14. Факти Середньовіччя. - С.15-16. Грязнова, В. І. Місце Нестора Махно в українській історії. Історія України. 10 клас / В. І. Грязнова. - С.34-37. Арнаутова, Л. О. Духовне розкріпачення і початок національного відродження. Історія України. 11 клас / Л. О. Арнаутова. - С.17-19. Тераніс, А. В. Державотворчий процес в Україні (жовтень 1917 р. - січень 1918 р.). Історія України. 10 клас. / А. В. Тераніс. - С.20-33. Гаврилова, Л. Г. Суспільно-політичне життя в Україні у 20-30-х рр. Історія України. 10 клас. / Л. Г. Гаврилова. - С.38-44. Лівенцова, О. С. Міжнародні відносини 1871-1900 рр. Всесвітня історія. 9 клас. / О. С. Лівенцова. - С.45-56. Мазур, М. О. Міжнародні відносини в першій половині XVII ст. Всесвітня історія. 8 клас. / М. О. Мазур. - С.65-68. Мишовець, Л. М. Підсумковий бізнес-урок з історії середніх віків. Всесвітня історія. 8 клас. / Л. М. Мишовець. - С.69-72. Кравченко, В. О. Монголо-татарська навала на українській землі. Історія України. 7 клас. / В. О. Кравченко. - С.73-80. Муровцева, А. В. Середньовічні університети. Із пітьми до світла. Всесвітня історія. 7 клас. / А. В. Муровцева. - С.81-89. Нужа, Ю. П. Культура давньої Греції. Математичні знання греків. 6 клас / Ю. П. Нужа, О. В. Полтавська. - С.90-92. Кравчук, Т. М. Боротьба козацької старшини за відновлення державних прав України. Зруйнування Січі. 5 клас. / Т. М. Кравчук. - С.93-95. Савінова, С. В. Розробка уроків з теми "Великі географічні відкриття: зустріч цивілізацій". Всесвітня істрія. 8 клас / С. В. Савінова. - С.57-64. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 30 Баханов, К. О. Полікультурна компетентність учителів історії [Текст] / К. О. Баханов> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 19/20/21. - С. 2-3. Рубрики: Вчитель історії--компетентність Компетентність вчителя історії фывфывфыв: полікультурна компетентність -- історична компетентність -- комунікативна компетентність Аннотация: В статті виділено компоненти полікультурної готовності учителів до навчання учнів історії. Це такі: загальногуманітарна компетентність, історична (предметна) компетентність, комунікативна компетентність, крос-культурна компетентність. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІПУ/2012/22/23 Журнал 2012г. N 22/23 Гриценко, А. П. Система підготовки до ДПА з історії України / А. П. Гриценко. - С.2-7. Баханов, К. О. Слідами конкурсу "Учитель року - 2012" у номінації "Етика" / К. О. Баханов. - С.8-14. Гриценко, А. П. Розгортання руху Опору в Україні. Історія України. 11 клас. / А. П. Гриценко. - С.15-18. Передрій, Л. В. Розробка теми "Країни Азії й Африки в другій половині XX - на початку XXI ст.". Всесвітня історія. 11 клас / Л. В. Передрій. - С.19-23. Лила, Л. В. Проголошення Української Народної Республіки. Історія України. 10 клас / Л. В. Лила. - С.24-26. Чорна, О. С. Консульство та імперія. Наполеонівські війни 1800-1810 рр. Всесвітня історія. 9 клас / О. С. Чорна. - С.27-30. Ігнатьєва, А. В. Берестейська унія 1596 р. Церковне життя в другій половині XVI ст. Історія України. 8 клас. / А. В. Ігнатьєва. - С.31-32. Сібільова, С. П. Розробка уроків за темою "Національно-визвольна війна українського народу середини XVII ст.". Історія України. 8 клас / С. П. Сібільова. - С.33-38. Качайло, І. М. Лівобережна та Слобідська Україна. Ліквідація Гетьманщини. Історія України. 8 клас / І. М. Качайло. - С.39-44. Мазур, М. О. Узагальнення знань за темою "Західноєвропейські держави в XVI - першій половині XVII ст.". Всесвітня історія. 8 клас / М. О. Мазур. - С.45-47. Горбенко, І. В. Розробка уроків за темою "Життя людей у первісні часи". Всесвітня історія. 6 клас / І. В. Горбенко. - С.48-52. Гладченко, О. М. Урок пам’яті "Бабин Яр: без права на забуття" / О. М. Гладченко, О. А. Заставська. - С.53-57. Мензул, В. О. Славний лицар Петро Конашевич-Сагайдачний / В. О. Мензул. - С.58-63. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 30 Баханов, К. О. Слідами конкурсу "Учитель року - 2012" у номінації "Етика" [Текст] / К. О. Баханов> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 22/23. - С. 8-14. Рубрики: Конкурс "Учитель року" Педагогічна майстерність фывфывфыв: учитель року - 2012 у номінації "Етика" -- творча діяльність освітян -- підсумки діяльності вчителів Аннотация: В статті розкривається зміст проведення всеукраїнського конкурсу "Учитель року" у номінації "Етика". Конкурс проходив у три тури на базі Хмельницького обласного інституту післядипломної освіти у м. Кам'янці-Подільському. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |