> Шифр: ВДВ-1/2008/3 Журнал 2008г. N 3 Меделяєв, В. М. Основи європейської інтеграції (спецкурс). Законодавство країн ЄС. Тематичний блок №2 / В. М. Меделяєв. - С.27-35 Колективна творчість учителів (на допогу вчителеві історії). Випуск третій: творчі завдання, дидактичні ігри, вправи, задачі, диктанти... - С.47-66 Бережна, Т. С. Опорні сигнали у викладанні історії / Т. С. Бережна. - С.67-70 Пеняєв, С. М. Основи сучасної цивілізації / С. М. Пеняєв. - С.71-74 Жадан, Л. В. Мова - то цілюще народне джерело / Л. В. Жадан. - С.90-92 Зачарованные кирпичные башни. - С.128 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Бережна, Т. С. Опорні сигнали у викладанні історії [Текстььь] / Т. С. Бережна> // Все для вчителя : Інформаційно-практичний бюлетень. - 2008. - N3. - С. 67-70 Рубрики: викладання історії в школі фывфывфыв: опорні сигнали Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІПУ/2012/27 Журнал 2012г. N 27 Бережна, Т. С. Формування образного мислення засобами опори / Т. С. Бережна. - С.2-3. Гриценко, А. П. Система підготовки до ДПА з історії України : презентація / А. П. Гриценко. - С.4-11. Крупа, Т. М. Визначні пам’ятки архітектури України. Випуск 1 / Т. М. Крупа. - С.12-15. : цв.ил. Лила, Л. В. Доба Директорії. Історія України. 10 клас / Л. В. Лила. - С.16-19. Пилипюк, Е. В. Розгром імперії Наполеона. Віденський конгрес. Всесвітня історія. 9 клас / Е. В. Пилипюк. - С.20-23. Попова, Н. В. Виникнення та розвиток Київської Русі. Історія України. 7 клас / Н. В. Попова. - С.24-27. Криклюк, Н. М. Галицько-Волинська держава. Історія України. 7 клас / Н. М. Криклюк. - С.27-30. На вкладках: Визначні пам’ятки архітектури України. Випуск 1 [кольорові фото] Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Бережна, Т. С. Формування образного мислення засобами опори [Текст] / Т. С. Бережна> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 27. - С. 2-3. Рубрики: Викладання історії в школі--наочність--опорні конспекти Мислення образне--формування фывфывфыв: опорні схеми -- образне мислення Аннотация: У статті автор пропонує для кращого засвоєння фактичного матеріалу учнями використовувать на уроках опорні конспети (схеми). Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІПУ/2016/31/32 Журнал 2016г. N 31/32 Бережна, Т. С. Формування образного мислення на уроках історії за допомогою образотворчого мистецтва / Т. С. Бережна. - С.2-5. Гудко, Ж. Г. Як ІКТ сприяють формуванню предметних компетенцій у 7-му класі / Ж. Г. Гудко. - С.6-10. - Бібліогр.: 24 назви. Бахурська, Т. М. Середньовічна Україна. Хронологічні рівняння / Т. М. Бахурська. - С.11-14. Хаджиміті, К. А. Провідні держави світу у 20-30-х рр. XX ст. : всесвітня історія. 10-й клас / К. А. Хаджиміті. - С.15-17. Нужа, Ю. П. Визвольний рух наприкінці 50-х - на початку 60-х років XIX ст. у Наддніпрянській Україні : історія України. 9 клас / Ю. П. Нужа. - С.18-21. Івашко, Р. В. Україна в подіях Північної війни : історія України. 8 клас : (з досвіду навчання дітей з порушенням інтелектуального розвитку) / Р. В. Івашко. - С.22-25. - Бібліогр.: 9 назв. Шпак, В. А. Франція в XVI - першій половині XVII ст. : всесвітня історія. 8 клас / В. А. Шпак. - С.27-29. Люди, які не стримують емоцій, сильніші за інших : інтернет-новини. - С.29. Тисовська, О. С. Греко-перські війни 500-449 рр. до н. е. : всесвітня історія. 6 клас : урок-дослідження. / О. С. Тисовська. - С.31-33. - Бібліогр.: 5 назв. Лук’янченко, І. В. Становлення держави Давній Рим : всесвітня історія. 6 клас / І. В. Лук’янченко. - С.34-39. - Бібліогр.: 5 назв. Лук’яненко, І. В. Римська республіка V - середини III ст. до н. е. : всесвітня історія. 6 клас / І. В. Лук’яненко. - С.40-46. Незвичайні будівлі України. - С.47-50. Бабич, М. М. Практичне заняття № 1. Відлік часу в історії Стародавнього світу. 6 клас / М. М. Бабич, Г. В. Стрільчук. - С.51-53. Машика, В. Т. Порівняльні завдання. Всесвітня історія. 9-11 класи / В. Т. Машика. - С.54-61. Грицун, В. П. Скасування кріпосного права в Наддніпрянській Україні : історія України. 9 клас / В. П. Грицун. - С.62-63. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 48 Бережна, Т. С. Формування образного мислення на уроках історії за допомогою образотворчого мистецтва [Текст] / Т. С. Бережна> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 31/32. - С. 2-5. Рубрики: Викладання історії в школі--формування образного мислення--використання творів образотворчого мистецтва фывфывфыв: уроки історії -- твори живопису з історичної теми -- художні картини на уроках історії -- робота з творами живопису -- методичні прийоми Аннотация: В статті розповідається про застосування на уроках історії творів живопису історичної тематики. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІПУ/2018/31/32 Журнал 2018г. N 31/32 Дмитрова, Г. Л. Голодомор - геноцид української нації : [презентація методичного уроку з історії України] / Г. Л. Дмитрова. - С.3-13. Шиманчик, Я. М. Голодомор 1932-1933 рр. у документах і спогадах земляків : [урок з історії України] / Я. М. Шиманчик. - С.14-20. Мушинський, В. І. Київ за часів голодомору 1932-1933 рр. : [урок з історії України] / В. І. Мушинський. - С.21-23. Бережна, Т. С. Карикатура як особливе джерело історичної інформації / Т. С. Бережна. - С.25-28. Драган, В. І. Робота з писемними джерелами на уроках історії України в 7 класі / В. І. Драган. - С.29-36. Сенат США затвердив резолюцію стосовно Голодомору : [із джерел Інтернету]. - С.36. Шурхало, Дмитро. 360-річчя Гадяцької угоди: велич задуму і причини краху : [розмова з істориком Віктором Горобцем] / Д. Шурхало. - С.37-40. Безглузді випадковості : [цікаві матеріали до уроку історії]. - С.41. Горбачова, Г. Г. Матеріали до уроків тематичного оцінювання : історія України. 8 клас / Г. Г. Горбачова. - С.42-48. Болтромюк, В. В. Трипільці та Трипільська археологічна культура : всесвітня історія. 6 клас / В. В. Болтромюк. - С.49-53. Забара, Т. С. Практичне заняття "Зовнішня політика Данила Романовича” : історія України. 7 клас / Т. С. Забара. - С.54-58. Чуб, Н. В. Брейнстормінг для вчителя : [поради психолога] / Н. В. Чуб. - С.59-61. Шпак, В. А. Як годували солдат під час Великої вітчизняної війни / В. А. Шпак. - С.62-63. На вкладках: Як підготуватися до презентації проектної роботи ; Важливі “друбниці” успішного виступу Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 48 Бережна, Т. С. Карикатура як особливе джерело історичної інформації [Текст] / Т. С. Бережна> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 31/32. - С. 25-28.
фывфывфыв: засвоєння історичних знань -- політична карикатура -- уроки історії -- наочність на уроках історії -- методична цінність карикатури Аннотация: Стаття присвячена методиці використання карикатури на уроках історії. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |