> Шифр: ВМДЗ/2011/11 Журнал 2011г. N 11 Погорєлова, Лариса. Методична робота як складова післядипломної педагогічної освіти / Л. Погорєлова. - С.4-14. Галяпа, Марія. Керівництво проектною діяльністю педагогів дошкільного закладу / М. Галяпа, Л. Бондар. - С.26-35. Ігнатенко, Валентина. Батьківський клуб як форма ефективної взаємодії з батьками / В. Ігнатенко. - С.44-50. Клименко, Світлана. "Кулінарна" математика / С. Клименко. - С.51-53. Як зробити саморобку із солоного тіста? Ліпимо разом з дітьми. - С.55. Мироненко, Ольга. Прилучення дітей до читання / О. Мироненко. - С.59-69. Джемула, Галина. Книжки - наші друзі : сценарій розваги для дітей старшого дошкільного віку / Г. Джемула. - С.70-79. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 17 Галяпа, Марія. Керівництво проектною діяльністю педагогів дошкільного закладу [Текст] / М. Галяпа, Л. Бондар> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2011. - N 11. - С. 26-35. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--підвищення кваліфікації педагога-дошкільника Заклади дошкільної освіти--методична робота--проектна діяльність фывфывфыв: методичний супровід -- анкетування педагогів -- ділова гра для педагогів Доп.точки доступа: Бондар, Лариса Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2012/11 Журнал 2012г. N 11 Бєлєнька, Ганна. Освітня лінія "Дитина у природному довкіллі" / Г. Бєлєнька. - С.4-9. Бєлєнька, Ганна. Експериментально-дослідницька діяльність дітей у природі як технологія пізнавального розвитку / Г. Бєлєнька. - С.10-21. Панченко, Ірина. Експериментально-дослідницький проект "Планента динозаврів" / І. Панченко, О. Бадуненко. - С.22-28. Галяпа, Марія. Вивчення організації експериментально-дослідницької діяльності дошкільників / М. Галяпа, Л. Бондар. - С.29-36. Андрєєва, Тамара. Атестація педагогічних кадрів - складова педагогічної та управлінської діяльності дошкільних закладів / Т. Андрєєва, Ю. Туженкова. - С.37-54. Малишева, Ольга. Правомірність відмови в атестації вихователю, що отримав вищу фахову освіту / О. Малишева. - С.55-59. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на грудень. - С.60-61. Гавриш, Вікторія. Логоритміка як засіб вдалої співпраці / В. Гавриш. - С.62-72. Свята та цікаві події січня. - С.73-74. Осипова, Олена. Українські вечорниці / О. Осипова, Н Бондар, А Магей. - С.75-79. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Г 17 Галяпа, Марія. Вивчення організації експериментально-дослідницької діяльності дошкільників / М. Галяпа, Л. Бондар> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 11. - С. 29-36.
Заклади дошкільної освіти--методична робота фывфывфыв: освітні процеси -- експериментальна діяльність -- організація тематичного вивчення -- дитяче експериментування -- предметно-розвивальне середовище -- циклограми -- експериментально-дослідницька діяльність Доп.точки доступа: Бондар, Лариса Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: ВМДЗ/2013/2 Журнал 2013г. N 2 Піроженко, Тамара. Методичні аспекти реалізації освітньої лінії "Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі" / Т. Піроженко, М. Машовець, О. Коваленко. - С.4-9. Рома, Оксана. Конструктори LEGO Education як засіб формування пізнавальної сфери дітей дошкільного віку / О. Рома. - С.10-17. Бондар, Лариса. LEGO-конструктор в освітньому процесі різновікової групи / Л. Бондар, С. Гуцол. - С.18-26. Козлова, Тамара. Сенсорна кімната як засіб оптимізації корекційної роботи з дітьми, які мають вади зору / Т. Козлова, Н. Кондратенко. - С.27-32. Карабаєва, Ірина. Формуємо у вихователів мультисенсорний підхід до організації освітнього процесу / І. Карабаєва. - С.33-38. Сенсорне виховання дітей у дошкільному навчальному закладі. - С.39. Візуал, аудіал, кінестетик - хто вони?. - С.40-41. Бєлєнька, Ганна. Ознаймлюємо дошкільників зі складними явищами навколишнього світу: крок за кроком / Г. Бєлєнька : 42-49. Шелудько, Олена. Подорожуємо "Комп’ютерними сходинками" / О. Шелудько. - С.50-57. Ген, Дора. Місце консультування в системі методичної роботи / Д. Ген, Л. Ненова. - С.58-65. Ільченко, Лариса. Працюємо з КОЗА-ДИСКом: запускаємо програму / Л. Ільченко. - С.66-70. Малишева, Ольга. Атестація педагога-сумісника / О. Малишева. - С.71-73. Міжнародний день птахів у дитячому садку. - С.74. Користуємося календарем. - С.72-73. Карачун, Віра. Співом солов’їним йде до нас весна, гомоном пташиним повниться земля / В. Карачун, С. Артюшенко. - С.75-79. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1 |
Бондар, Лариса. LEGO-конструктор в освітньому процесі різновікової групи / Л. Бондар, С. Гуцол> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 2. - С. 18-26. Рубрики: Конструювання--дошкільники--ігри Дошкільна освіта--ігри Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності фывфывфыв: метод Монтессорі -- конструктивна діяльність -- дидактичний ігровий засіб -- інтеграція -- дидактичні ігри Аннотация: Матеріал статті знайомить з проведенням дидактичних ігор та використання LEGO-конструктора в ДНЗ. Доп.точки доступа: Гуцол, Світлана; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\ Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Инв./УК 1 (1 экз.) - свободны 1 |
> Шифр: ВМДЗ/2013/4 Журнал 2013г. N 4 Кононко, Олена. Вихователь-методист стратег і тактик / О. Кононко. - С.4-16. Галяпа, Марія. Планування як один з головних засобів управління часом / М. Галяпа, Л. Бондар. - С.17-24. Романюк, Ірина. Оперативний контроль - інструмент швидкого реагування на актуальні проблеми освітнього процесу в дошкільному закладі / І. Романюк. - С.25-33. Лимаренко, Наталія. Здоров’язбережувальні технології в дошкільному закладі: фітнес-програми / Н. Лимаренко. - С.34-39. Полякова, Людмила. Ходьба на ходулях - нетрадиційна форма фізкультурно-оздоров’ячої роботи / А. Полякова, О. Даніш. - С.40-44. Миронова, Світлана. Оформлення документації вчителями-дефектологами та вчителями спеціального дошкільного навчального закладу / С. Миронова. - С.46-51. Овденко, Тетяна. Особливості логопедичної роботи з дітьми, які мають порушення зору / Т. Овденко. - С.52-59. Ільченко, Лариса. Працюємо з КОЗА-ДИСКом: вивчаємо функції програми / Л. Ільченко. - С.60-67. Користуємося календарем. - С.68-69. Карабаєва, Ірина. Подорож на повітряних кульках / І. Карабаєва, С. Рогова. - С.70-77. Клименко, Антоніна. Тривалість відпустки інструктора з фізкультури / А. Клименко. - С.78-79. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Г 17 Галяпа, Марія. Планування як один з головних засобів управління часом / М. Галяпа, Л. Бондар> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 4. - С. 17-24. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота фывфывфыв: планування освітнього процесу -- довгострокове планування -- перспективні плани -- форма річного плану -- короткострокове планування Аннотация: У статті розглядається матеріал на допомогу керівникам та методистам-початківцям зі складання багатоступеневого плану в організації освітнього процесу з дошкільниками. Доп.точки доступа: Бондар, Лариса Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: УПШ/2014/5 Журнал 2014г. N 5/6 Захарійчук, Мар’яна. Українська мова: текстоцентричний підхід у 3-му класі / М. Захарійчук, А. Мовчун. - С.3-6. Пономарьова, Катерина. Мовлення зв’язне - чисте й виразне : напрями та засоби мовленнєвого розвитку другокласників / К. Пономарьова. - С.7-11. Лапшина, Ірина. Читаємо російською : організація літературної освіти у 3-му класі / І. Лапшина. - С.12-14. Масол, Людмила. Мистецтво розвиває і виховує : інтегративні художньо-педагогічні технології / Л. Масол. - С.15-20. Орієнтовні календарні плани. 3-й клас : [добірка]. - вкладка. - С. 1-22. Альтернативні календарні плани. 3-й клас : [добірка]. - С.22-32. Барна, Марія. Пізнавальна подорож у просторі та часі : урок-екскурсія до музею для учнів 2-го класу / М. Барна [и др.]. - С.21-24. Другие авторы: Біда Д., Волощенко О., Козак Олександра, Щур Надія Кучер, Тетяна. Економіка - для всіх : тематичне планування та розробки уроків для 3-го класу / Т. Кучер. - С.26-29. Хомич, Світлана. Гуманна педагогіка: навчаємо з любов’ю / С. Хомич. - С.30-32. Бень, Неля. Ігри зі словами / Н. Бень. - С.33. Бобруйко, Олександра. Маленькі поради для розв’язання великих проблем / О. Бобруйко. - С.34-35. Бондар, Лариса. Послухай музику землі : заняття для 1-го класу / Л. Бондар. - С.36-37. Мізіна, Олена. Зоряний час : конкурс для 6-7 років / О. Мізіна. - С.38-40. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 81 Бондар, Лариса. Послухай музику землі [Текст] : заняття для 1-го класу / Л. Бондар> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 5/6. - С. 36-37. Рубрики: Початкова школа--уроки музичного мистецтва фывфывфыв: початкова школа -- уроки музичного мистецтва -- 1 клас Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2014/11 Журнал 2014г. N 11 Дорошенко, Зеля. Організація методичної роботи з педагогами на мережевій основі: використання інтернет-технологій / З. Дорошенко. - С.4-11. Мороз, Владлена. Нетворкінг як принцип успішного спілкування / В. Мороз, Л. Бондар. - С.12-16. Алєксєєнко, Катерина. Оброблення зображень у графічному онлайн-редакторі / К. Алєксєєнко. - С.17-29. Правила написання інформаційного повідомлення для веб-сторінки дошкільного навчального закладу. - С.30. Визначення рівня використання інформаційно-комунікаційних технологій у педагогічній діяльності. - С.31. Дем’янчук, Ірина. Використання ІКТ в роботі з дітьми-логопатами / І. Дем’янчук. - С.32-36. Коршенко, Наталя. Навчаємо читати за допомогою розвивальної технології "Ребус-метод" / Н. Коршенко. - С.37-42. Рублевська, Тетяна. Психолого-педагогічний супровід сімей, які виховують дітей з порушенням зору / Т. Рублевська. - С.43-49. Як зберегти та поліпшити зір дитини за допомогою зорової гімнастики. - С.50-51. Миронова, Світлана. Посадові обов’язки та тривалість робочого тижня вчителя-логопеда / С. Миронова. - С.52-53. Клименко, Антоніна. Тривалість відпустки вихователя-методиста дошкільного навчального закладу комбінованого типу / А. Клименко. - С.53-54. Клименко, Антоніна. Утримання із заробітньої плати: підстави та дії працівника за неправомірних відрахувань / А. Клименко. - С.55-57. Брєжнєва, Олена. Жива математика, або Технологія інтегрованих дидактичних модулів для логіко-математичного розвитку дітей : форми роботи з логіко-математ. розвитку / О. Брєжнєва. - С.58-65. Ляшенко, Людмила. Мандрівка казковими стежками : зимова мандрівка для дітей дошкіл. віку / Л. Ляшенко, О. Шаповал. - С.68-71. Имеются экземпляры в отделах: Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен) |
М 80 Мороз, В. Нетворкінг як принцип успішного спілкування / Владлена Мороз, Ларисав Бондар> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 11. - С. 12-16. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--вихователі--спілкування фывфывфыв: мистецтво спілкування -- етикет -- нетикет -- закони нетворкінгу -- правила спілкування -- вихователь-методист Доп.точки доступа: Бондар, Лариса Имеются экземпляры в отделах: Экз. 1 (свободен) Ч.З.№2 Экз. 2 (свободен) |
> Шифр: УПШ/2016/9 Журнал 2016г. N 9 Зеленько, Олександр. Учитель - мама чи не зовсім? : роль школи в соціалізації учня / О. Зеленько. - С.3-6. Коршунова, Ольга. В технологіях сучасних компетентні ми. Презентацію створити - справа техніки : ознайомлення з редактором презентацій на основі компетентнісного підходу / О. Коршунова. - С.6-10 Скворцова, Світлана. Дослідницька діяльність - засіб знаходження способів розв’язування задач : методика ознайомлення учнів 4-го класу із задачами на рух / С. Скворцова. - С.10-16. Єфименко, Микола. Казкова фізкультура : нетрадиційний урок фізичного виховання / М. Єфименко. - С.16. Єфименко, Микола. Пригоди роботів-файників у школі : урок фізкультури для 1-го класу / М. Єфименко. - С.16-20. Ферток, Вікторія. Нас рослини дикорослі запросили нині в гості : урок природознавства у 1-му класі / В. Ферток. - С.20-23. Королюк, Тетяна. У пошуку мистецькому невтомні, досліджуємо творчості закони : дослідницька діяльність на уроках образотворчого мистецтва / Т. Королюк. - С.23-26. Новиченко, Ольга. Над звуками старанно попрацюймо і півника від лиски порятуймо : урок навчання грамоти (читання) / О. Новиченко. - С.26-28. Пинка, Надія. Цікаво бджіл життя навчати й невтомно разом працювати : проект для учнів 3-4-го класів / Н. Пинка. - С.28-31. Пинка, Надія. Бджілки - невтомні трудівниці : свято-презентація результатів роботи над проектом / Н. Пинка. - С.31-35. Чарковська, Катерина. Our hardworking heart. Наше працьовите серце : інтегрований урок природознавства й англійської мови у 3-му класі / К. Чарковська. - С.35-38. Бондар, Лариса. Сила і мужність, добро і любов - це крила твої, Україно! : сценарій заходу до Дня захисника України / Л. Бондар. - С.38-40. Про структуру 2016/2017 навчального року та навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів : лист... від 09.06.2016 № 1/9-296, витяг. - вкладка. - С.1-2. Методичні рекомендації щодо викладання навчальних предметів у початковій школі у 2016/2017 навчальному році : додаток до листа... від17.08.2016 № 1/9-437, витяг. - вкладка. - С. 2-10. Орієнтовні вимоги до контролю та оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи : додаток до наказу... від 19.08.2016 № 1009. - вкладка. - С. 10-28. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 81 Бондар, Лариса. Сила і мужність, добро і любов - це крила твої, Україно! [Текст] : сценарій заходу до Дня захисника України / Л. Бондар> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 9. - С. 38-40. Рубрики: Початкова школа--виховання--національно-патріотичне виховання фывфывфыв: сценарій заходу до Дня захисника України Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УПШ/2018/8 Журнал 2018г. N 8 Барабаш, Ольга. Педагогіка партнерства - сучасний тип взаємодії між учасниками освітнього процесу / О. Барабаш. - С.3-7. Островська, Катерина. Незалежне життя : організація роботи з дітьми, що мають особливі освітні потреби / К. Островська. - С.8-11. Митник, Олександр. Знайомтесь: площа й довжина. Їх вивчить зусебіч пора : методика вивчення одиниць вимірювання довжини і площі / О. Митник, Н. Семеній. - С.12-16. Суховірський, Олег. Інтелектуальна власність: використовуємо коректно : вивчення норм авторського права на уроках інформатики / О. Суховірський. - С.17-19. Стахів, Марія. Художнє слово як засіб формування юного громадянина : практикум для педагогів / М. Стахів. - С.20-22. Єфименко, Микола. Оптимальний руховий режим: які чинники слід враховувати : експрес-діагностика фізичного розвитку учнів 1-4-х класів / М. Єфименко. - С.23-25. Щербак, Тетяна. Така святкова, хоч звучить щоденно, мого народу спадщина пісенна : інтегрований урок літературного читання та музичного мистецтва в 4-му класі / Т. Щербак, Т. Куш. - С.26-28. Жаловага, Галина. Природу ми вчимось оберігати й слова з новою буквою читати : урок навчання грамоти / Г. Жаловага. - С.29-31. Чеберко, Олена. Завдання непросте чекає знову. Нам допоможуть капелюхи кольорові! : урок математики у 2-му класі / О. Чеберко. - С.32-34. Петлюшенко, Наталія. Емоцій дивних, настрою скарбничка - золотокоса осінь-мальовничка : інтегрований урок з природознавства та образотворчого мистецтва у 2-му класі / Н. Петлюшенко. - С.35-37. Джемула, Галина. Пригоди прийменників : детективна історія до уроків української мови у 4-му класі / Г. Джемула. - С.38-41. Макарова, Оксана. Не залишимо брехні жодного шансу : дев’яте заняття Школи батьківства / О. Макарова. - С.42-44. Бондар, Лариса. Дорогою добра : захід з нагоди 100-річчя з дня народження В. О. Сухомлинського / Л. Бондар. - С.45-48. На вкладках: Вивчення в закладах загальної середньої освіти навчальних предметів та організації освітнього процесу у 2018/2019 навчальному році (додаток до листа МОН України від 03.07.2018 р. № 1/9-415. Початкова школа) Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Бондар, Лариса. Дорогою добра [Текст] : захід з нагоди 100-річчя з дня народження В. О. Сухомлинського / Л. Бондар> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 8. - С. 45-48. Рубрики: Початкова школа--виховні заходи Доп.точки доступа: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УПШ/2019/1 Журнал 2019г. N 1 Класний журнал: оформлюємо записи по-новому : методичні рекомендації щодо заповнення класного журналу учнів першого класу: додаток до назаку МОН України від 07.12.2018 р. № 1362. - С.3-4. Грибачова, Майя. Сходинки до олімпу : організація конкурсу дослідницьких робіт для учнів 3-4-х класів / М. Грибачова, О. Калініченко, Н. Лихачова. - С.5-7. Лагола, Ірина. Хай книжечка дитині допоможе зробити світ барвистим і погожим / І. Лагола, Л. Свиріпа. - С.8-12. Шевчук, Кристина. ТРВЗ-технологія: вчитмо розглядати проблеми під різними кутами зору : використання інтерактивних методів на уроках природознавства / К. Шевчук. - С.13-17. Долинюк, Мирослава. Математика - це цікаво : ділові ігри на уроках математики / М. Долинюк. - С.18-21. Перхач, Людмила. Розкриття моделей соціальної взаємодії засобами літературних творів та гри : формування просоціальної поведінки молодших школярів / Л. Перхач. - С.22-27. Зубрицька, Оксана. Пісні виконуємо, граємо й англійську весело вивчаємо : прийоми актвивізації уваги учнів на уроках англійської мови / О. Зубрицька. - С.29-33. Тищенко, Анжеліка. Ми ще не знаємо, що будем майструвати, та дружними майстрами хочем стати : урок літературного читання у 3-му класі / А. Тищенко. - С.34-35. Бондар, Лариса. Усі свята зимові пригадаймо, лічити повправляймось і пограймо! : урок математики у 3-му класі / Л. Бондар. - С.36-38. Кривошеєва, Лілія. Подарунок однокласнику: цікава ідея колективного привітання : урок трудового навчання в 2-му класі / Л. Кривошеєва. - С.39-41. Довгополюк, Наталія. Вивчаймо нове. Хай нам стануть у пригоді казкова природа і казка в природі : тренінг для педагогів / Н. Довгополюк. - С.42-46. Кавун, Вікторія. У країні Мурляндії : заняття в групі продовженого дня / В. Кавун. - С.47-49. Волошина, Галина. Якщо друг у тебе є, жити радісно стає : виховна година / Г. Волошина. - С.50-51. Куса, Тетяна. Сім футів під кілем : інтелектуально-пізнавально гра для учнів 3-5-х класів / Т. Куса. - С.52-56. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Бондар, Лариса. Усі свята зимові пригадаймо, лічити повправляймось і пограймо! [Текст] : урок математики у 3-му класі / Л. Бондар> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 1. - С. 36-38. Рубрики: Початкова школа--уроки математики в 3 класі фывфывфыв: уроки математики в 3-му класі -- повторення вивченого на уроці Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2020/6 Журнал 2020г. N 6 Кучерява, Наталія. Дистанційна освіта для найменших - підготуйте відеозаняття / Н. Кучерява. - С.4-7. Бєлєнька, Ганна. Хочу знати все! або Експериментуйте разом із дітьми / Г. Бєлєнька. - С.7-12. Довбня, Софія. Секрети вдалого спостереження з дітьми / С. Довбня. - С.12-16. Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на липень. - С.16-19. Оперативний контроль: що перевіряти влітку. - С.19-22. Приклад картки оперативного контролю. - С.22-23. Бондар, Лариса. Перевірте роботу педагогів з екологічного виховання / Л. Бондар. - С.23-27. Як провести спостереження у природі цікаво і корисно : рекомендації педагогам. - С.27-28. Що запропонувати дітям під час літньої прогулянки : орієнтовний перелік виносного обладнання. - С.28-30. Сім правил для педагога про виносне обладнання. - С.30-32. Щодо організації роботи закладів дошкільної освіти під час карантину. - С.32-34. Першина, Олена. Виразний чорно-білий світ, або Графіка в дитячому садку / О. Першина. - С.34-40. Половіна, Олена. Артосвіта дошкільників - емоції + творчість / О. Половіна, Т. Андронова. - С.40-46. ІКТ для художньо-естетичного розвитку дошкільників: 5 ідей педагогам : пам’ятка. - С.46-49. Богомолова, Любов. Нумо до пригод, або Природничі квести для дошкільників / Л. Богомолова, І. Свірщук. - С.49-52. Панченко, Лариса. Готель для комах та інші принади екологічної стежки / Л. Панченко, Н. Афанасьєва. - С.52-56. Як уберегти дитину від алергічного запалення в сезон цвітіння. - С.56-58. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2020/7 Журнал 2020г. N 7 Савінова, Наталія. Як працювати в реаліях коронавірусу: хто що робить / Н. Савінова. - С.4-11. Орієнтовний розпорядок дня на період карантину. - С.11-12. Організація освітнього процесу влітку під час адаптивного карантину. - С.12-13. Шість правил літніх прогулянок. - С.13-14. Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на серпень. - С.14-17. Відновлення діяльності закладів дошкільної освіти: документ за 5 хвилин. - С.17-20. Бондар, Лариса. Як підготувати дитячий садок до нового навчального року / Л. Бондар, Н. Савінова. - С.20-24. Савченко, Анна. Методичний кейс для організації розвивального середовища дитячого садка / А. Савченко. - С.24-26. Гурковська, Тетяна. Дитина раннього віку: що потрібно знати педагогу / Т. Гурковська. - С.26-32. Фортунатова, Марина. Увага, малюки: як оптимізувати розвиток / М. Фортунатова. - С.32-37. Лахненко, Ірина. No_stress вправи для збереження працездатності в посткарантинній напрузі / І. Лахненко. - С.37-40. Мій рівень стресостійкості : експрес-тест. - С.40-42. Як щоденно підвищують рівень стресостійкості. - С.42-43. Околович, Олена. Відновлюємо діяльність дитячого садка: досвід практика / О. Околович. - С.43-46. Шинкар, Ірина. Сходинки до здоров’я, або Стоп-аеробіка у дитячому садку / І. Шинкар. - С.46-52. Гагаріна, Наталія. Навпроти чи поряд? або Як співпрацювати з батьками вихованців / Н. Гагаріна, Л. Сорока. - С.52-57. Повертаємось у дитячий садок!. - С.57-58. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |