> Шифр: КШС-2/2017/1 Журнал 2017г. N 1 Зубченко, Т. М. ІКТ для дослідження динаміки когнітивних можливостей учнів під дією зовнішніх і внутрішніх факторів / Т. М. Зубченко, Ю. А. Науменко, О. Ю. Буров. - С.3-8. Бондар, Я. С. Новий підхід до постановки завдань та пояснення їх розв’язків у середовищі візуального програмування Lazarus / Я. С. Бондар. - С.8-15. Ганжела, С. І. Розвиток інформатичних компетентностей учнів старших класів у процесі навчання інформатики / С. І. Ганжела. - С.15-19. Головня, О. С. Аналіз зарубіжного досвіду навчання операційних систем у вищій школі / О. С. Головня. - С.19-24. Альоша, О. О. Формування моральності дітей і молоді шляхом захисту їх від шкідливої інформації / О. О. Альоша. - С.24-29. Назаренко, Т. Г. Методика застосування педагогічних програмних засобів у навчально-виховному процесі географії / Т. Г. Назаренко. - С.29-35. Підгорна, Т. В. Навчання учнів структурного пошуку хімічних відомостей у мережі Інтернет / Т. В. Підгорна. - С.35-38. Яременко-Гасюк, О. О. Застосування інформаційно-комунікаційних технологій для активізації науково-технічної лексики в аспірантських групах / О. О. Яременко-Гасюк, Ю. В. Простакова. - С.38-48. II тур (міський) Всеукраїнського конкурсу "Учитель року - 2017” в номінації "Інформатика”. - С.48. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1) Свободны: інф. (1) |
Б 81 Бондар, Я. С. Новий підхід до постановки завдань та пояснення їх розв’язків у середовищі візуального програмування Lazarus [Текст] / Я. С. Бондар> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 1. - С. 8-15. Рубрики: Викладання інформатики в школі--програмування фывфывфыв: візуальне програмування -- об’єктивно-орієнтоване програмування Аннотация: У статті запропоновано новий спосіб постановки завдань та пояснення їх розв‘язків у середовищі візуального програмування. Практика показує, що використання такого наочного подання умови задачі й пояснення її розв‘язку сприяє кращому усвідомленню учнями суті завдання і глибшому розумінню логіки майбутнього проекту. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : інф. (1) Свободны: інф. (1) |