М 54 Методологія і методи соціально-педагогічних досліджень [Текст] : Програма курсу для спец. "Соціальна педагогіка. Практична психологія" / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Укл. С. О. Борисюк, А. І. Конончук. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 12 с. - 0.70 грн.
РУБ 371(073.3) Доп.точки доступа: Борисюк, Світлана Олексіївна; Конончук, Антоніна Іванівна; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 98 Ч.З.№2 (20), аб (75), ав (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (20), аб (75), ав (2), фб (1) |
С 69 Соціальна педагогіка і технології соціально-педагогічної діяльності: Програма державного екзамену освітньо-кваліфікаійного рівня "бакалавр" для спеціальності "Соціальна педагогіка та практична психологія" [Текст] : учебник / А. І. Конончук, Н. М. Суховєєва, С. О. Борисюк, Н. П. Пихтіна ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя, Кафедра соціальної педагогіки. - Ніжин : Технограф, 2003. - 20 с. - Список основної літ.: с. 17-18. - 0.70 грн.
РУБ 371(073.3) Доп.точки доступа: Конончук, Антоніна Іванівна; Суховєєва, Наталія Миколаївна; Борисюк, Світлана Олексіївна; Пихтіна, Ніна Порфиріївна; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя; Кафедра соціальної педагогіки Экземпляры всего: 98 аб (97), ав, фб (1) Свободны: аб (97), фб (1) |
Р 58 Робота на "Телефоні довіри" [Текст] : Програма та навчально-методичні матеріали до курсу / Уклад.: С. О. Борисюк ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2003. - 154 с. - б/ц
РУБ 158.9(075.3) Доп.точки доступа: Борисюк, Світлана Олексіївна; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 299 фб (1), ав (2), аб (276), Ч.З.№2 (20) Свободны: фб (1), ав (2), аб (276), Ч.З.№2 (20) |
М54 Методологія і методи соціально-педагогічних досліджень [Текст] : Плани практичних та лабораторних зянять / Уклад.: С. О. Борисюк, А. І. Конончук, Ю. М. Щербина ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 30 с. - 1.20 грн.
РУБ 371(075.35) Доп.точки доступа: Борисюк, Світлана Олексіївна; Конончук, Антоніна Іванівна (канд. пед. наук, доцент); Щербина, Юрій Миколайович; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 143 аб (121), Ч.З.№2 (20), ав (1), фб (1) Свободны: аб (121), Ч.З.№2 (20), ав (1), фб (1) |
К 93 Курсова робота з соціальної педагогіки [Текст] : методичний посібник для студентів спеціальності "Соціальна педагогіка" денної та заочної форм навчання / Уклад.: Н. М. Суховєєва, А. І. Конончук, С. О. Борисюк ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 63 с. - 7.25 грн., 7.25 грн. РУБ 371(070.3) Рубрики: Курсові роботи--соціальна педагогіка Доп.точки доступа: Суховєєва, Наталія Миколаївна; Конончук, Антоніна Іванівна; Борисюк, Світлана Олексіївна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 106 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (14), НМК ф-т ПСР (30), пед. (10), аб (50) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (14), НМК ф-т ПСР (30), пед. (10), аб (50) |
Д 36 Державний екзамен із соціальної педагогіки і технологій соціально-педагогічної діяльності [Текст] : навчально-методичний комплекс для студентів спеціальності "Соціальна педагогіка" освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр" (денної і заочної форми навчання) / уклад.: А. І. Конончук, Н. М. Суховєєва [та ін.] ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 55 с. - 4.75 грн., 5.70 грн. РУБ 371(073.3) Рубрики: Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Соціальна педагогіка--державний екзамен Доп.точки доступа: Конончук, Антоніна Іванівна; Суховєєва, Наталія Миколаївна; Хлєбік, Світлана Ростиславівна; Лісовець, Олег Васильович; Пихтіна, Ніна Порфиріївна; Володченко, Жанна Михайлівна; Борисюк, Світлана Олексіївна; Останіна, Ніна Степанівна; Качалова, Тетяна Василівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи Экземпляры всего: 72 Ч.З.№2 (5), НМК ф-т ПСР (8), фб (1), пед. (1), аб (57) Свободны: Ч.З.№2 (5), НМК ф-т ПСР (8), фб (1), пед. (1), аб (57) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 6. Ч. 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 218 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 53.33 грн. Содержание: Поліщук, Юрій Йосипович. Проблема підготовки майбутніх соціальних педагогів до участі у педагогізації позашкільного соціуму / Ю. Й. Поліщук. - С .7-10 Плахотнік, Ольга Василівна. Толерантність суб’єкт-суб’єктних відносин у соціальній сфері як основа формування професійної культури фахівця / О. В. Плахотнік, Т. П. Спірина. - С .11-14 Богданова, Інна Михайлівна. Особистісна змобілізованість майбутнього соціального педагога як предмет дослідження / І. М. Богданова, О. С. Юрчик. - С .15-17 Міцик, Людмила Іванівна. Теоретичні засади підготовки соціальних педагогів до соціально-педагогічної діяльності / Л. І. Міцик. - С .18-21 Петрович, Валерій Степанович. Особливості процесу професійного розвитку фахівців центрів соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді / В. С. Петрович. - С .22-26 Лукасєвич, Агнешка. Новий погляд на проблеми осіб з особливими потребами в контексті Міжнародної класифікації ушкоджень, дій і участі / А. Лукасєвич. - С .27-30 Галек, Чеслав. Загрози й шанси для дітей - користувачів комп’ютерними іграми / Ч. Галек. - С .31-34 Шубіна, Іванна. Культурні розбіжності між Польщею та Україною у сприйманнівізульної соціальної реклами / І. Шубіна. - С .35-39 Скварек, Януш. Музика, математика й арттерапія в педагогіці / Я. Скварек. - С .40-42 Доброскок, Ірина Іванівна. особливості професійної підготовки викладача соціально-педагогічних дисциплін у контексті Болонського процесу / І. І. Доброскок. - С .43-47 Боксгорн, Віта Василівна. Умови формування креативних умінь та навичок у майбутніх соціальних педагогів / В. В. Боксгорн. - С .48-51 Аніщенко, Алла Петрівна. Система організаційно-метощдичного забезпечення діяльності соціального педагога у територіальній громаді / А. П. Аніщенко. - С .52-56 Борисюк, Світлана Олексіївна. Проблема розвитку у майбутніх педагогів здатності до фасилітативної взаємодії у професійній діяльності / С. О. Борисюк, Л. М. Степченко. - С .57-59 Грабовська, Марія Василівна. Роль соціального педагога у налагодженні нормальної життєдіяльності дисфункційної сім’ї / М. В. Грабовська. - С .60-62 Бондаренко, Зоя Петрівна. Виховні можливості вищої школи: проблеми та перспективи / З. П. Бондаренко. - С .63-66 Колбіна, Людмила Анатоліївна. Забезпечення домінування соціально-ціннісного мотиву у мотиваційно-настановчій педагогічній діяльності / Л. А. Колбіна. - С .67-70 Архипова, Світлана Петрівна. Соціально-педагогічний зміст поняття "гендерна компетентність" / С. П. Архипова, Н. В. Байдюк. - С .71-74 Віцукаєва, Катерина Михайлівна. Умови підготовки майбутнього соціального як суб’єкта професійної діяльності / К. М. Віцукаєва. - С .75-78 Марій, Марина Миколаївна. Підготовка майбутніх фахівців нового типу як нагальна потреба подальшого розвитку соціально-педагогічної сфери / М. М. Марій. - С .79-82 Кисла, Наталія Юріївна. Вивчення стану підготовки викладачів ВНЗ ІІ рівня акредитації до навчання студентів із соматичними захворюваннями / Н. Ю. Кисла. - С .83-87 Олексюк, Наталія Степанівна. Зміст та особливості соціально-педагогічної підтримки сімей військовослужбовців Збройних Сил України / Н. С. Олексюк. - С .88-91 Скіць, Андрій Вікторович. Соціально-педагогічні проблеми соціально-виховної та психологічної служби виховної колонії / А. В. Скіць. - С .92-95 Кручек, Вікторія Аркадіївна. Аналіз реалізації педагогічної взаємодії в системі "викладач-студент" / В. А. Кручек. - С .96-99 Коваль, Вадим Володимирович. Особливості соціалізаційних процесів у пенітенціарних установах для неповнолітніх / В. В. Коваль. - С .100-104 Гуріч, Володимир Олексійович. Соціально-правова клініка як форма організації навчальної практики майбутніх соціальних педагогів / В. О. Гуріч. - С .105-107 Лях, Віктор В'ячеславович. Напрями профілактики ВІЛ/СНІДу у закладах освіти / В. В. Лях. - С .108-110 Гладиш, Марія Олександрівна. Соціально-педагогічні умови підготовки студентів з обмеженими можливостями у ВНЗ / М. О. Гладиш. - С .111-113 Усик, Олена Федорівна. Організаційні умови підвищення якості професійної підготовки соціального педагога вищої школи / О. Ф. Усик. - С .114-116 Тимошко, Ганна Миколаївна. Організаційна культура ЗНЗ - важливий фактор управлінської діяльності / Г. М. Тимошко. - С .117-120 Білоусова, Надія Валентинівна. Структурно-функціональна модель процесу формування потреби у самовдоконаленні молодших підлітків у позаурочній діяльності / Н. В. Білоусова. - С .121-125 Корпач, Надія Іванівна. Формування здорового способу життя дитини в процесі гувернерської діяльності / Н. І. Корпач. - С .126-128 Сидорук, Ірина Ігорівна. Профілактична робота соціального педагога з підлітками, схильними до адиктивної поведінки / І. І. Сидорук. - С .129-132 Лісовець, Олег Васильович. Методика проведення презентації як форми семінарскьо-практичного заняття у процесі професійної підготовки соціальних педагогів / О. В. Лісовець. - С .133-135 Гарасимів, Юлія Володимирівна. Зміст індивідуальної соціально-педагогічної роботи з неповнолітнім засудженим у процесі його ресоціаллізації / Ю. В. Гарасимів. - С .136-138 Маценко, Леся Миколаївна. Виховання здорового способу життя у фахівців із соціальної педагогіки / Л. М. Маценко. - С .139-142 Чубук, Руслав Валентинович. коучинг як інноваційна форма управління соціально-педагогічною роботою зі студентською молоддю / Р. В. Чубук. - С .143-146 Бондаренко, Юлія Юріївна. Соціально-педагогічний тренінг як метод формування життєвої компетентності дітей-сиріт / Ю. Ю. Бондаренко. - С .147-150 Лях, Тетяна Леонідівна. Прийоми формування довіри дитини до працівника центру соціально-психологічної реабілітації та притулку для дітей / Т. Л. Лях. - С .151-153 Гордієнко, Ніна Василівна. Особливості роботи соціальних педагогів із сім’ями трудових мігрантів та підготовки фахівців до цієї діяльності у педагогічному університеті / Н. В. Гордієнко, А. Ю. Ізотова. - С .154-157 Конончук, Антоніна Іванівна. Волонтерство як шлях професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів / А. І. Конончук. - С .158-162 Романовська, Людмила Іванівна. Особливості підготовки соціальних педагогів до роботи з членами неформальних об’єднань та угрупувань / Л. І. Романовська. - С .163-166 Троценко, Наталія Євгенівна. Інноваційне психолого-педагогічне забезпечення професійного самовдосконалення спеціалістів соціально-педагогічної діяльності / Н. Є. Троценко. - С .167-169 Гриник, Ігор Миронович. До питання про взаємодію у професійно-правовій підготовці соціального педагога / І. М. Гриник. - С .170-172 Заверико, Наталія Віталіївна. Підготовка соціальних педагогів до використання соціально-педагогічних технологій у професійній діяльності / Н. В. Заверико. - С .173-175 Петрочко, Жанна Василівна. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до соціально-педагогічного забезпечення прав дітей / Ж. В. Петрочко. - С .176-180 Сватенков, Олександр Васильович. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до здійснення рекламної діяльності у соціальній сфері / О. В. Сватенков. - С .181-183 Виговська, Світлана Володимирівна. Практична підготовка майбутніх фахівців до здійснення соціально-педагогічної діяльності / С. В. Виговська. - С .184-187 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Професійна підготовка соціальних педагогів до роботи з дітьми девіантної поведінки / Н. П. Пихтіна. - С .188-192 Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Соціальний супровід неповнолітніх правопорушників як важливий аспект фахової підготовки соціального педагога / С. Р. Хлєбік. - С .193-195 Ярошко, М. М. Організаційно-педагогічні аспекти професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактично-корекційної роботи з педагогічно занедбаними підлітками / М. М. Ярошко. - С .196-198 Лапа, Оксана Вікторівнп. Технологізація процесу професійної підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи в сільському соціумі / О. В. Лапа. - С .199-202 Коваленко, Володимир Опанасович. Соціально-педагогічні ідеї Дж. Дьюї / В. О. Коваленко, Є. І. Коваленко. - С .203-208 Тюльпа, Тетяна Миколаївна. Проблеми соціалізації особистості у процесі естетичного засвоєння світу у вітчизняній педагогіці / Т. М. Тюльпа. - С .209-211 Мохнюк, Р. С. Проблеми розвитку громадянської культури студентів у процесі навчання / Р. С. Мохнюк. - С .212-215
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Соціальні педагоги--професійна підготовка соціальна реклама Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Д 36 Державний екзамен із соціальної педагогіки [Текст] : навчально-методичний комплекс для студентів напряму підготовки 8.01010601 "Соціальна педагогіка" освітньо-кваліфікаційного рівня "магістр" / А. І. Конончук [та ін.] ; за заг. ред. А. І. Конончук ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя, Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 39 с. - 5.41 грн., 6.50 грн. РУБ 371(073.3) Рубрики: Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Соціальна педагогіка--державний екзамен Доп.точки доступа: Конончук, Антоніна Іванівна; Суховєєва, Наталія Миколаївна; Борисюк, Світлана Олексіївна; Володченко, Жанна Михайлівна; Останіна, Ніна Степанівна; Качалова, Тетяна Василівна; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Кафедра соціальної педагогіки і соціальної роботи Экземпляры всего: 6 Ч.З.№2 (4), фб (1), ав (1) Свободны: Ч.З.№2 (4), фб (1), ав (1) |
Б 82 Борисюк, Світлана Олексіївна. Розвиток колективної толерантності та згуртованості засобами групової консультативної роботи [Текст] : методичні матеріали : [для студентів вищих навчальних закладів, соціальних педагогів, працівників соціальних служб] / С. О. Борисюк, О. В. Лісовець ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 108 с. - Бібліогр.: с. 104-105. - 15.00 грн. РУБ 371(070.3) Рубрики: Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Толерантність Консультативна робота Соціальна педагогіка--педагогічна робота з молоддю Інтерактивне навчання Доп.точки доступа: Лісовець, Олег Васильович; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 15 фб (1), аб (4), Ч.З.№2 (5), НМК ф-т ПСР (5) Свободны: фб (1), аб (4), Ч.З.№2 (5), НМК ф-т ПСР (5) |
Д 36 Державний екзамен із соціальної педагогіки та технологій соціально-педагогічної діяльності [Текст] : навчально-методичний комплекс для студентів спеціальності 6.010106 "Соціальна педагогіка" освітньо-кваліфікаційного рівня "бакалавр" (денної і заочної форм навчання) / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; уклад. О. Л. Кононко [та ін.] ; за заг. ред. А. І. Конончук. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 52 с. - 13.75 грн. РУБ 371(073.3) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Соціальна педагогіка--державний екзамен Доп.точки доступа: Кононко, Олена Леонтіївна \уклад.\; Конончук, Антоніна Іванівна \уклад.\; Суховєєва, Наталія Миколаївна \уклад.\; Борисюк, Світлана Олексіївна \уклад.\; Новгородський, Руслан Григорович \уклад.\; Хлєбік, Світлана Ростиславівна \уклад.\; Володченко, Жанна Михайлівна \уклад.\; Качалова, Тетяна Василівна \уклад.\; Лісовець, Олег Васильович \уклад.\; Останіна, Ніна Степанівна \уклад.\; Сватенков, Олександр Васильович \уклад.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 10 НМК ф-т ПСР (7), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: НМК ф-т ПСР (7), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 6 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 244 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 74.33 грн. Содержание: Багрій, Вікторія Неофидівна. Актуалізація рефлексивної здатності студентів як суб’єктів фахової підготовки / В. Н. Багрій. - С .7-10 Бейгер, Галина. Соціальна й професійна активізація підопічних системи соціального забезпечення: парадигми й досягнення / Г. З. Бейгер. - С .11-22 Біла, Олена Олександрівна. Мобілізаційні функції майбутніх фахівців соціономічного профілю у сфері соціально-педагогічного проектування / О. О. Біла. - С .23-29 Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Педагогічні моделі багаторівневої підготовки майбутніх учителів / Т. В. Гордієнко. - С .30-34 Заболотна, Оксана Адольфівна. Трансдисциплінарність як стратегія практичної реалізації засад альтернативної освіти / О. А. Заболотна. - С .35-38 Ковальчук, Василь Іванович. Зміст та структура педагогічної майстерності майстра виробничого навчання ПТНЗ / В. І. Ковальчук. - С .39-44 Леонова, Інна Михайлівна. Особливості професійної етики майбутнього соціального педагога в закладах соціального захисту дітей / І. М. Леонова. - С .45-49 Парфанович І. І., Іванна Іванівна. Особливості діяльності та фахового рівня суб’єктів профілактики девіантної поведінки / Іванна Іванівна Парфанович І. І. - С .50-55 Скиба, Марина Миколаївна. Особливості медіаграмотності майбутніх соціальних педагогів / М. М. Скиба. - С .56-60 Спіліоті, Олена Володимирівна. Проблема формування музично-інтонаційного мислення майбутніх учителів музики у процесі фахової підготовки: теоретико-експериментальне дослідження / О. В. Спіліоті. - С .61-68 Стрельнікова, Ніна Михайлівна. Виховні проблеми сучасної неповної сім’ї / Н. М. Стрельнікова. - С .69-72 Хоменко, Олександр Вікторович. Стан та проблеми іншомовної підготовки у вищій школі України / О. В. Хоменко. - С .73-79 Благінін, Валерій Михайлович. Сучасні інформаційні технології навчання віртуального характеру / В. М. Благінін, Я. І. Наріжна. - С .80-83 Бобро, Артур Анатолійович. Формування потреби здорового способу життя в учнів старших класів / А. А. Бобро. - С .84-88 Бондарчук, Алла Ярославівна. Тренінг як важлива форма оптимізації виховної роботи студентів музично-педагогічних факультетів / А. Я. Бондарчук. - С .89-93 Качалова, Тетяна Василівна. Формування мовно-комунікативної компетентності майбутніх соціальних педагогів у процесі вивчення "Основ красномовства" / Т. В. Качалова, Г. М. Вакуленко. - С .94-98 Мацегора, Анастасія Віталіївна. Профорієнтація як напрям діяльності соціального педагога загальноосвітнього навчального закладу / А. В. Мацегора, Л. М. Степченко. - С .99-103 Москалець, Олена Олександрівна. Етапи навчання іншомовного писемного мовлення як засобу спілкування / О. О. Москалець. - С .104-107 Нагач, Марина Володимирівна. Використання методу проектів на семінарських заняттях з країнознавства / М. В. Нагач. - С .108-112 Новак, Тетяна Анатоліївна. Роль соціально-педагогічного комплексу сільської школи у формуванні соціальної компетентності особистості / Т. А. Новак. - С .113-116 Онищенко, Ірина Володимирівна. Сучасні підходи до використання інформаційно-комунікаційних технологій у професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів / І. В. Онищенко. - С .117-122 Останіна, Ніна Степанівна. Особливості соціально-педагогічної роботи з учнівською молоддю у сфері дозвілля / Н. С. Останіна. - С .123-126 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Особливості формування негативних проявів у поведінці дошкільників, що зумовлені неправильними типами сімейного виховання / Н. П. Пихтіна. - С .127-132 Пожидаєва, Оксана Володимирівна. Педагогічні умови підготовки майбутніх соціальних педагогів до консультативної діяльності / О. В. Пожидаєва. - С .133-139 Половіна, Олена Анатоліївна. Вплив сім’ї на інтелектуальний розвиток дітей / О. А. Половіна. - С .140-144 Равлюк, Тетяна Анатоліївна. Креативні педагогічні технології у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери / Т. А. Равлюк. - С .145-148 Стадник, Денис Олександрович. Педагогічний зміст реабілітації дезадаптованих дітей в умовах освітнього середовища / Д. О. Стадник. - С .149-153 Шрагіна, Лариса Ісааківна. Методи і прийоми управління творчою уявою / Л. І. Шрагіна. - С .154-157 Борисюк, Світлана Олексіївна. Вивчення стану шкільної дезадаптації підлітків як важливий аспект підготовки фахівців до практики соціально-педагогічного консультування у школі / С. О. Борисюк. - С .158-161 Василевська, Людмила Семенівна. Проектна діяльність методиста як засіб удосконалення професійної майстерності педагогів / Л. С. Василевська. - С .162-168 Кабриль, Катерина Володимирівна. Особливості формування ціннісних компетентностей майбутніх учителів музики в процесі диригентсько-хорової підготовки / К. В. Кабриль. - С .169-173 Клос, Лілія Євгенівна. Підготовка майбутніх соціальних працівників до здоров’язбережувальної діяльності: ціннісний вимір / Л. Є. Клос. - С .174-179 Кобилянський, Олександр Володимирович. Практичні аспекти формування основних професійних компетенцій з охорони праці у майбутніх фахівців у вищих навчальних закладах / О. В. Кобилянський. - С .180-185 Ларіна, Тетяна Валеріївна. Професійний розвиток учителів: перспективні напрями реформування / Т. В. Ларіна. - С .186-190 Остапчук, Олена Леонідівна. Гендерний підхід до професійної підготовки соціальних педагогів / О. Л. Остапчук. - С .191-195 Островська, Наталія Олександрівна. Підготовка фахівців соціально-педагогічної сфери до формування усвідомленого батьківства молоді в територіальній громаді / Н. О. Островська. - С .196-199 Підлипська, Світлана Дмитрівна. Основні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до реалізації професійних функцій в умовах ДОЗ / С. Д. Підлипська. - С .200-203 Тукач, Ірина Іванівна. Професійна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до ознайомлення дошкільників з їх правами та обов’язками / І. І. Тукач. - С .204-208 Чусова, Ольга Миколаївна. Професійна мобільність майбутніх соціальних педагогів у процесі взаємодії з молодшими школярами девіантної поведінки / О. М. Чусова. - С .209-212 Захарчук, Мар’яна Євгенівна. Аналіз досвіду США в організації інклюзивного навчання дітей загальноосвітньої школи / М. Є. Захарчук. - С .213-220 Конончук, Іван Миколайович. Використання історичного досвіду Ніжинської вищої школи 20-х рр. XX ст. у підготовці фахівців соціально-педагогічної сфери / І. М. Конончук. - С .221-226 Лещенко, Марина Євгенівна. Загальні засади морального виховання школярів в Україні у др. пол. XX ст. / М. Є. Лещенко. - С .227-229 Романенкова, Людмила Олексіївна. Використання зарубіжного досвіду для підвищення якості підготовки спеціалістів соціальної сфери в Україні / Л. О. Романенкова, І. М. Біляєва. - С .230-233 Трофименко, Марина Юріївна. Порівняльно-історичний аналіз досвіду використання анімаційних технологій у процесі навчання іноземним мовам у Франції / М. Ю. Трофименко. - С .234-237 Устименко-Косоріч, Олена Анатоліївна. Передумови формування Сербської баянно-акордеонної школи (кін. XIX - поч. XX ст.) / О. А. Устименко-Косоріч. - С .238-242
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Соціально-педагогічна робота Соціальна робота робота з сім’ями професійна підготовка вчителів--дошкільна освіта професійна підготовка вчителів--початкові класи Діти з особливими потребами Соціальні працівники--підготовка--практика Соціальна педагогіка Соціальні педагоги--професійна підготовка Сучасні освітні технології Здоровий спосіб життя--підлітки Тренінг Профорієнтація Діти дошкільного віку Дошкільна освіта--інноваційна діяльність підготовка майбутніх вчителів--зарубіжний досвід Дошкільне виховання--історія дозвіллєва діяльність Педагогічна майстерність Сербія--освіта франція--освіта США--освіта Ніжинщина--освіта Україна--Освіта Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Д 46 Дипломна робота із соціальної педагогіки [Текст] : навчально-методичний посібник для студентів спеціальності "Соціальна педагогіка" денної та заочної форм навчання / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; уклад. О. Л. Кононко [и др.] ; за ред. А. І. Конончук. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 124 с. - Бібліогр.: с. 97-99. - 23.92 грн. РУБ 371(070.3) Рубрики: Соціальна педагогіка--Дипломні роботи Соціальна педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ Дипломні роботи--написання--соціальна педагогіка Дипломні роботи--оформлення Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Доп.точки доступа: Кононко, Олена Леонтіївна \уклад.\; Конончук, Антоніна Іванівна \уклад.\; Суховєєва, Наталія Миколаївна \уклад.\; Борисюк, Світлана Олексіївна \уклад.\; Хлєбік, Світлана Ростиславівна \уклад.\; Лісовець, Олег Васильович \уклад.\; Сватенков, Олександр Васильович \уклад.\; Володченко, Жанна Михайлівна \уклад.\; Останіна, Ніна Степанівна \уклад.\; Новгородський, Руслан Григорович \уклад.\; Конончук, Антоніна Іванівна \ред.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 10 фб (1), Ч.З.№2 (5), НМК ф-т ПСР (4) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (5), НМК ф-т ПСР (4) |
П 32 Пізнай себе [Текст] : навчально-методичний посібник факультативного курсу для соціальних педагогів, студентів-практикантів, вчителів початкової школи / уклад.: Г. С. Адамів, С. О. Борисюк, С. О. Коваленко. - Ніжин ; Броди : НДПУ, 2000. - 60 с. - 1.20 грн. РУБ 371.01 Доп.точки доступа: Адамів, Галина Степанівна \сост.\; Борисюк, Світлана Олексіївна \сост.\; Коваленко, Світлана Олександрівна \сост.\ Экземпляры всего: 91 фб (2), аб (59), ав (5), Ч.З.№2 (25) Свободны: фб (2), аб (59), ав (5), Ч.З.№2 (25) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 239 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 83.67 грн. Содержание: Балалаєва, Олена Юріївна. Поняття “дидактичний ризик” у контексті проектування електронних посібників / О. Ю. Балалаєва. - С .7-12 Безносюк, Олександр Олексійович. Сучасні теоретичні підходи до управління військовою освітою / О. О. Безносюк. - С .13-23 Закариашвили, Мариам. Инновация образования: от традиционной технологии обучения до мультимедийных технологий / М. Закариашвили, И. Чичашвили. - С .19-23 Краснолуцький, Костянтин Костянтинович. Проблематика розвитку професійної освіти в Україні: сучасні тенденції та перспективи / К. К. Краснолуцький. - С .24-28 Кучерявий, Андрій Олександрович. Складники навчального навантаження викладача як суб’єкта системи управління самостійною роботою студентів / А. О. Кучерявий. - С .29-34 Мосіюк, Олександр Олександрович. Моделі підготовки майбутнього вчителя математики до інноваційно-дослідної діяльності / О. О. Мосіюк. - С .35-40 Концепція формування превентивного виховного середовища загальноосвітнього навчального закладу в умовах нової соціокультурної реальності (проект) / В. М. Оржеховська (та ін.). - С .41-48 Пасько, Наталія Анатоліївна. Сутність та відмінні ознаки реформ вищої освіти / Н. А. Пасько. - С .49-56 Плахотнік, Ольга Василівна. Проблеми сталого розвитку в еколого-економічній освіті вищої школи / О. В. Плахотнік. - С .57-63 Потапчук, Тетяна Володимирівна. Функції та рівні національно-культурної ідентичності студентів / Т. В. Потапчук. - С .64-67 Яценко, В. В. Розвиток системи підготовки педагогічних кадрів дошкільного профілю на сучасному етапі / В. В. Яценко. - С .68-73 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Арнаута, Наталія Володимирівна. Особливості контролю навчальної роботи студентів-аграріїв під час вивчення вищої математики / Н. В. Арнаута. - С .74-76 Ірза, Валерія Ігорівна. Педагогічні умови організації дослідної роботи учнів / В. І. Ірза. - С .77-81 Коломієць, Альона Анатоліївна. Авторитет викладача – одна з педагогічних умов формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів / А. А. Коломієць, К. І. Коцюбівська, А. В. Оларь. - С .82-85 Малихіна, Яна Анатоліївна. Особливості навчально-виробничої практики при роботі зі студентами віком до 18 років / Я. А. Малихіна. - С .86-89 Попова, Галина Василівна. Тренінг як засіб підвищення рівня педагогічної майстерності викладачів ВНЗ / Г. В. Попова. - С .90-94 Притуляк, Людмила Миколаївна. Взаємозв’язок теорії та практики заохочення дошкільних працівників до самовдосконалення / Л. М. Притуляк. - С .95-98 Слюта, Аліна Миколаївна. Методичні проблеми формування системної діяльності студентів-екологів у процесі виробничої практики / А. М. Слюта, О. В. Лукаш. - С .99-104 Стаднійчук, Ірина Петрівна. Категоріально-понятійний аналіз проблеми дослідження сформованості фахових компетенцій техніків-механіків / І. П. Стаднійчук. - С .105-109 Тарнавська, Тетяна Вердіївна. Цифрові технології у навчальній, дослідницькій та інноваційній діяльності закладів вищої освіти / Т. В. Тарнавська. - С .110-117 Шевчук, Леся Олексіївна. Використання інноваційних технологій у процесі викладання англійської мови студентам технічних спеціальностей / Л. О. Шевчук. - С .118-122 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Гаврілова, Людмила Гаврилівна. Використання електронного посібника “Українська духовна музика” у формуванні соціокультурної компетентності студентів педагогічних вишів / Л. Г. Гаврілова. - С .123-129 Гуменникова, Тамара Рудольфівна. Підготовка керівників освітньої галузі до управління зовнішнім незалежним оцінюванням у магістратурі вищого навчального закладу / Т. Р. Гуменникова. - С .130-136 Катушенок, Ірина Анатоліївна. Формування гуманістичних ціннісних орієнтацій у студентів-філологів у навчальному процесі на основі міжкультурної комунікації / І. А. Катушенок. - С .137-141 Кришталь, Аліна Олександрівна. Сутність і класифікація навчальних проектів у контексті професійної підготовки майбутніх фахівців з пожежної безпеки / А. О. Кришталь. - С .142-147 Овчаренко, Наталія Анатоліївна. Особистісно орієнтований підхід у професійній підготовці майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-педагогічної діяльності / Н. А. Овчаренко. - С .148-153 Одерій, Людмила Євгеніївна. Проблема розвитку позитивних взаємин дітей і дорослих у родині – складова професійного становлення фахівців з дошкільної освіти / Л. Є. Одерій, А. І. Роздимаха. - С .154-159 Рудик, Ярослав Михайлович. Управління фаховою підготовкою випускників професійно-технічних навчальних закладів засобами Інтернету / Я. М. Рудик. - С .160-163 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Коваленко, Є. І. Георгій Вороний в історії української культури / Є. І. Коваленко. - С .164-169 Куліш, Сергій Миколайович. Традиції та інновації при організації вступу абітурієнтів до Харківського університету (1804–1917 рр.) / С. М. Куліш. - С .170-179 Курило, В. С. Аналіз змісту професійної підготовки сербських баяністів-акордеоністів у вищій музичній школі м. Ніш (1987–2005 роки) / В. С. Курило, О. А. Устименко-Косоріч. - С .180-184 Михайленко, Олена Вікторівна. Методи навчання у юридичних коледжах США / О. В. Михайленко. - С .185-190 Мінкіна, Юлія Володимирівна. Вчитель природничих дисциплін як організатор екологічної освіти школярів (90-ті рр. ХХ ст. – початок ХХІ ст.) / Ю. В. Мінкіна. - С .191-194 Плахотнік, Ольга Василівна. Зарубіжний досвід роботи спеціалізованих соціальних служб "Телефону Довіри" / О. В. Плахотнік, С. О. Борисюк, М. Г. Криловець. - С .195-201 Пономаренко, Ольга Володимирівна. Лідерський компонент у педагогічній практиці студентів (досвід США) / О. В. Пономаренко. - С .202-205 Робак, Володимир Євгенович. Система підготовки соціальних працівників у деяких зарубіжних країнах / В. Є. Робак. - С .206-210 Рубан, Лариса Миколаївна. Альтернативний погляд американського педагога Джона Холта на педагогічну майстерність / Л. М. Рубан. - С .211-215 Самойленко, Олена Володимирівна. Проблеми виховання в гімназіях України ХІХ – початку ХХ ст. / О. В. Самойленко, М. В. Коваленко. - С .216-221 Сидоренко, Тетяна Вікторівна. Інтеграція дорослих мігрантів як складова педагогічної діяльності у ФРН / Т. В. Сидоренко. - С .222-226 Смелянська, Вікторія Володимирівна. Особливості підготовки вчителя іноземної мови для початкової школи: американський досвід / В. В. Смелянська. - С .227-232 Шарапа, Світлана Володимирівна. Ціннісні засади загальнопедагогічної підготовки вчителів у вищих педагогічних навчальних закладах України (кінець ХХ – початок ХХІ ст.) / С. В. Шарапа. - С .233-236
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Електронні підручники Технології навчання--мультимедійні Самостійна робота--студенти Реформування освіти--Україна підготовка педагогів дошкільної освіти Підготовка майбутніх вчителів підготовка соціальних працівників вища освіта--внз Педагогіка України--історія освіти дослідницька діяльність учнів Педагогічна майстерність--вища освіта освіта в зарубіжних країнах Сербія--освіта США--освіта та педагогіка фывфывфыв: професійна освіта Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Федорченко, Тетяна Євгенівна; Єжова, Ольга Олександрівна; Вороний, Георгій Феодосійович (укр. математик ; 1868-1908) \о нем\; Холт, Джон (американ. педагог-реформатор ; 1923-1985) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Б 41 б-ка Бойка О. Д. / Б 41-фб Бейгер, Галина. Робота на Телефоні Довіри [Текст] / Г. З. Бейгер, С. О. Борисюк ; рец.: А. І. Конончук, Н. П. Пихтіна. - Ніжин ; Люблін : PRINT GROUP Sp.z o.o, 2013. - 198 с. : табл. - ISBN 978-83-61149-18-7 : 40.00 грн., 22.00 грн. РУБ 158.5 Рубрики: Соціальна робота Соціальна психологія фывфывфыв: Телефон Довіри -- консультативна допомога -- соціально-психологічні послуги Аннотация: Упорядники даної книги розкрили теоретико-історичні аспекти становлення та специфіку діяльності спеціалізованих служб консультативної допомоги "Телефон Довіри" у сфері соціально-психологічних послуг окремих країн і світу в цілому. охарактеризували сутність діалогічної та фасилітативної взаємодії абонента і консультанта Телефону Довіри, розглянули особливості побудови консультативної бесіди з різними категоріями клієнтів. Доп.точки доступа: Борисюк, Світлана Олексіївна; Конончук, Антоніна Іванівна \рец.\; Пихтіна, Ніна Порфиріївна \рец.\ Экземпляры всего: 2 Ч.З.№2 (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1) |
О-75 Основи профорієнтаційної роботи [Текст] : Методичні матеріали для студентів спеціальності "Соціальна педагогіка" / За заг. ред. Н. М. Суховєєвої ; уклад.: С. О. Борисюк, Т. В. Зінченко [та ін.]. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 96 с. - Бібліогр.: с. 93-96 . - 20.42 грн РУБ 371.012 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Професійна орієнтація--підручники та посібники для ВНЗ Профорієнтація--школа Доп.точки доступа: Суховєєва, Наталія Миколаївна \ред.\; Борисюк, Світлана Олексіївна \уклад.\; Зінченко, Тетяна Василівна \уклад.\; Лісовець, Олег Васильович \уклад.\; Останіна, Ніна Степанівна \уклад.\ Экземпляры всего: 5 ав (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (2) Свободны: ав (1), Ч.З.№2 (2), НМК ф-т ПСР (2) |
Т 31 "Телефон довіри" як спеціалізована соціальна служба [Текст] : Навчальний посібник / Г. З. Бейгер [та ін.] ; за заг. ред. С.О. Борисюк ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 139 с. - 29.67 грн, 60.00 грн
РУБ 158.9(075.3) Рубрики: Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Кафедра загальної та практичної психології Телефон довіри Соціальні служби Психологічна допомога Соціальна допомога Психологічне консультування фывфывфыв: волонтери Доп.точки доступа: Бейгер, Галина; Лісовець, Олег Васильович; Плахотнік, Ольга Василівна; Борисюк, Світлана Олексіївна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 7 ав (1), Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (2), аб (1) Свободны: ав (1), Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (2), аб (1) |
С 69 Соціальний педагог: професія чи покликання [Текст] : навчально-методичний посібник / С. О. Борисюк [та ін.] ; за заг. ред. Р. Г. Новгородського ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 170 с. - Література: с.106-107 ; додатки : с.108-169. - 32.50 грн. РУБ 371(075.3) Рубрики: Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Соціальна педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ Соціальний педагог--Професійна діяльність Доп.точки доступа: Борисюк, Світлана Олексіївна; Качалова, Тетяна Василівна; Конончук, Антоніна Іванівна; Лісовець, Олег Васильович; Новгородський, Руслан Григорович; Суховєєва, Наталія Миколаївна; Хлєбік, Світлана Ростиславівна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 20 ав (1), Ч.З.№2 (5), НМК ф-т ПСР (2), аб (12) Свободны: ав (1), Ч.З.№2 (5), НМК ф-т ПСР (2), аб (12) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 182 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 94.25 грн. Содержание: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Благінін, Валерій Михайлович. Питання формування естетичної потреби особистості у науково-педагогічній літературі / В. М. Благінін. - С .7-9 Булавенко, Світлана Дмитрівна. Концепція моделі освітньо-інформаційного середовища як умови формування соціально активної та професійно зорієнтованої особистості / С. Д. Булавенко. - С .10-14 Дернова, Майя Григорівна. Основні положення теорії трансформаційного навчання дорослих / М. Г. Дернова. - С .15-20 Зеленько, Олександр Анатолійович. Психосоціальний аспект проблеми трансформації вищої школи України / О. А. Зеленько. - С .21-25 Кононко, Олена Леонтіївна. Розвиток, соціалізація та виховання особистості майбутнього педагога / О. Л. Кононко. - С .26-31 Куниця, Тетяна Юріївна. Відповідальність особистості як наукова категорія / Т. Ю. Куниця. - С .32-37 Максимова, Олена Олександрівна. Особливості становлення взаємин молодших школярів (психолого-педагогічний аспект) / О. О. Максимова. - С .38-43 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Забезпечення наступності дошкільної і початкової освіти як умова ефективності попередження негативних проявів у поведінці дітей старшого дошкільного і молодшого шкільного віку / Н. П. Пихтіна. - С .44-49 Рудик, Ярослав Михайлович. Суть та структура творчого потенціалу особистості / Я. М. Рудик. - С .50-57 Шендерук, Олена Борисівна. Ключові компетенції майбутніх викладачів іноземної мови як запорука їхнього професіоналізму / О. Б. Шендерук. - С .58-62 Шкільна, Ірина Миколаївна. Вікові особливості виховання моральної самосвідомості старших підлітків у сучасних умовах / І. М. Шкільна. - С .63-67 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Бойко, Анна Едуардівна. Використання арт-педагогічних технологій як засобу творчого самовираження молодших школярів у позашкільних навчальних закладах / А. Е. Бойко. - С .68-73 Борисюк, Світлана Олексіївна. Консультування соціально дезадаптованих підлітків з використанням двосторонніх іграшок / С. О. Борисюк. - С .74-78 Василенко, Надія Володимирівна. Хмарні технології як засіб розбудови інноваційної школи України / Н. В. Василенко. - С .79-83 Долгова, Олександра Валеріївна. Формування організаційних та управлінських умінь старшокласників у діяльності учнівського самоврядування / О. В. Долгова. - С .84-89 Конончук, Данило Іванович. Дослідження впливу субкультури рокерів та металістів на формування життєвих стратегій молоді / Д. І. Конончук. - С .90-94 Лукашова, Ніна Іванівна. Формування навчально-пізнавальної компетентності учнів у процесі вивчення хімії в старшій профільній школі / Н. І. Лукашова. - С .95-100 Павлюк, Лариса Миколаївна. Використання проектних технологій у процесі формування соціальної компетентності старшокласників в умовах ліцею / Л. М. Павлюк. - С .101-106 Пілюгіна, Тамара Володимирівна. Форми і методи іншомовної підготовки майбутніх працівників органів державної фіскальної служби / Т. В. Пілюгіна. - С .107-110 Ранюк, Оксана Петрівна. Використання риторичних методів під час вивчення польської мови / О. П. Ранюк. - С .111-114 Сидоренко, Марина Миколаївна. Розвиток пізнавальної активності учнів засобами дидактичної гри / М. М. Сидоренко. - С .115-119 Сурмило, Олена Анатоліївна. Вивчення педагогічних умов використання казки як засобу морального виховання старших дошкільників / О. А. Сурмило. - С .120-124 Тукач, Ірина Іванівна. Формування соціального досвіду дитини дошкільного віку: історико-педагогічний аналіз / І. І. Тукач. - С .125-129 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Віннікова, Лілія Федорівна. Деякі напрямки гуманізації фахової підготовки студентів вищих навчальних закладів / Л. Ф. Віннікова. - С .130-132 Дубровський, Валерій Леонідович. Готовність майбутнього учителя початкової школи до співпраці з сім’єю учня / В. Л. Дубровський. - С .133-136 Івашньова, Світлана Володимирівна. Підвищення рівня професійної компетентності як складової конкурентоспроможності педагогічних працівників / С. В. Івашньова. - С .137-147 Поночовна-Рисак, Таїсія Михайлівна. Педагогічні умови формування професійних якостей майбутніх податкових інспекторів у процесі фахової підготовки / Т. М. Поночовна-Рисак. - С .148-151 Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Проектна технологія у підготовці майбутніх соціальних педагогів до професійної діяльності / С. Р. Хлєбік. - С .152-155 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Конончук, Іван Миколайович. Культурно-освітній розвиток етнонаціональних меншин в Україні у 20–30-ті рр. ХХ ст. / І. М. Конончук. - С .156-161 Кузів, Марія Зіновіївна. Особливості професійної орієнтації в Україні / М. З. Кузів. - С .162-165 Федоренко, Світлана Вікторівна. Методологічний потенціал трансдисциплінарного підходу в формуванні гуманітарної культури студентів у США / С. В. Федоренко. - С .167-173 Шахрай, Тетяна Олексіївна. Концептуальні засади культурологічної підготовки майбутнього педагога: історичний контекст у вимірах нової парадигми освіти / Т. О. Шахрай. - С .174-180
РУБ 15 Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів Викладання іноземної мови Викладання хімії в школі педагогіка вищої школи психологія молодшого школяра Психологія підлітка Дошкільна освіта Інноваційні технології--методи навчання Підготовка майбутніх вчителів Підготовка майбутніх соціальних педагогів Кафедра педагогіки Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |