> Шифр: В948662/2012/11 Журнал 2012г. N 11 Теремко, Василь. Відкритість до змін як ключова умова стабільності видавництва : [аналіз ситуації в сучасній видавничій сфері] / В. Теремко. - С.3-5 Булах, Тетяна. Роль соціальної реклами в підвищенні збуту видавничої продукції / Т. Булах. - С.6-8 Ракушина, Маргарита. "Історія Національної бібліотеки України ім. В.І. Вернадського. 1965-1991" очима ветеранів / М. Ракушина. - С.8-10 Кочупалова, Віта. Книги України в дзеркалі бібліографії : (за матеріалами державного бібліографічного покажчика "Літопис книг" за 2010-2011 рр.) / В. Кочупалова. - С.10-16 Ісаєнко, Олександр. Комплексне інформаційне Обслуговування віддалених користувачів НБУВ: концепція, регламентувальна документація / О. Ісаєнко, Н. Каліберда. - С.16-21 Колеснікова, Тетяна. Вппровадження інноваційної моделі бібліотеки університету як чинник глибокої інтелектуалізації бібліотечної професії / Т. Колеснікова. - С.21-22 Іващенко, Наталія. Джерельна база ветеринарної імунобіології / Н. Іващенко. - С.22-25 Каїді, Вікторія. Електронне видання як інструмент підвищення якості дистанційної освіти / В. Каїді. - С.25-30 Цибенко, Ірина. Українська періодика у творчому житті Михайла Грушевського / І. Цибенко. - С.30-34 Тихоненко, Олена. Різноманіття образотворчих видань 1933-1935 років / О. Тихоненко. - С.34-39 Шейко, Василь. Харківська наукова школа книгознавства, бібліотекознавства та бібліографознавства: система комунікаційних зв’язків / В. Шейко, Н. Кушнаренко. - С.40-45 Біличенко, Ольга. Соціальне функціонування масової літератури в загальній системі текстів / О. Біличенко. - С.45-48 Терещенко, Катерина. Свято книги завжди з нами : (за матеріалами ЗМІ) / К. Терещенко. - С.49-51 Сенченко, Микола. Пам’яті Маргарити Семенівни Ракушиної / М. Сенченко. - С.51-52 Имеются экземпляры в отделах: ІБв Экз. 1 (свободен) |
Булах, Тетяна. Роль соціальної реклами в підвищенні збуту видавничої продукції / Т. Булах> // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2012. - № 11. - С. 6-8. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 2076-9326 Рубрики: Видавнича справа в Україні--реклама фывфывфыв: соціальна реклама -- видавнича продукція -- читання -- реклама видавничої продукції Аннотация: Розглядаються сутнісні характеристики соціальної реклами видавничої продукції та її роль у розвитку книготорговельного бізнесу. Имеются экземпляры в отделах: ІБв Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: В948662/2013/8 Журнал 2013г. N 8 Булах, Тетяна. Система критеріїв оцінювання якості книжкової продукції / Т. Булах. - С.3-8. - Бібліогр.: 24 назв. Виходець, Олександр. Засади соціальних комунікацій у взаєминах співробітників видавництва / О. Виходець. - С.8-11. - Бібліогр.: 6 назв. У друкованій пресі стартувала кампанія по збиранню коштів на користь незрячих дітей. - С.11 Кучеренко, Леся. Відображення газетних публікацій у державному бібліографічному покажчику "Літопис газетних статей" за 2011 рік / Л. Кучеренко. - С.12-16 Ржеуський, Антоній. Впровадження комплексу маркетингових комунікацій у НТБ Національного університету "Львівська політехніка" / А. Ржеуський, Н. Кунанець. - С.17-21. - Бібліогр.: 13 назв. Бєлінська, Валентина. Інституційний репозитарій як інструмент інформаційного забезпечення навчальної, наукової та міжнародної науково-дослідницької діяльності ЧДІЕУ / В. Бєлінська, Н Мороз. - С.22-25. - Бібліогр.: 3 назв. Патрикей, Світлана. Інформаційні потреби вчених-краєзнавців : за результатами соціологічного дослідження / С. Патрикей. - С.25-31. - Бібліогр.: 40 назв. Бірюкова, Тетяна. Методологічні підходи до дослідження функцій документно-комунікаційних інститутів / Т. Бірюкова. - С.31-33. - Бібліогр.: 14 назв. Мілясевич, Ірина. Еволюція волинської преси в останнє десятиріччя російського самодержавства (1906-1916) / І. Мілясевич. - С.34-38. - Бібліогр.: 31 назв. Зніщенко, Микола. "Красный библиотекарь" - роки 1927, 1928: події, факти, коментарі. Погляд із XXI століття. Хроніка надій та ілюзій / М. Зніщенко. - С.39-42. - Бібліогр.: 2 назв. Шекера, Ірина. Праці відомих релігійних діячів у фонді колекції "Бібліотека Київського Золоверхого монастиря" / І. Шекера. - С.43-46. - Бібліогр.: 16 назв. Рева, Ірина. Помітний набуток української поезії / І. Рева. - С.47-50. - Бібліогр.: 8 назв. Солонська, Наталія. Християнство: історія і сучасність / Н. Солонська. - С.50-51 Серпневий книжковий зорепад в Одесі. - С.51 Имеются экземпляры в отделах: ІБв Экз. 1 (свободен) |
Б 90 Булах, Тетяна. Система критеріїв оцінювання якості книжкової продукції / Т. Булах> // Вісн. Кн. палати : наук.-практ. журн. - 2013. - № 8. - С. 3-8. - Бібліогр.: 24 назв. . - ISSN 2076-9326 Рубрики: Видавнича справа в Україні--книжкові видання фывфывфыв: якість книжкової продукції -- критерії якості -- реалізація -- видавнича справа -- верстання -- дизайн книги -- обкладинка книги -- поліграфія Аннотация: Визначається поняття "якість книжкової продукції", характеризуються її складові та їхній вплив на вибір покупця. Имеются экземпляры в отделах: ІБв Экз. 1 (свободен) |