Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2012. - 234 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 70.58 грн. Содержание: Білоусова, Надія Валентинівна. Визначення сутності і структури потреби у самовдосконаленні молодших підлітків / Н. В. Білоусова. - С .7-10 Дьоміна, Олена Василівна. Про сутність поняття "громадянська позиція" в інформаційно-довідникових джерелах / О. В. Дьоміна. - С .11-13 Зінченко, Тетяна Василівна. Соціальне становлення дітей дошкільного віку / Т. В. Зінченко. - С .14-16 Зель, Ірина Олексіївна. Акмеологічна спрямованість як складова андрагогічної компетентності майбутніх учителів / І. О. Зель. - С .17-19 Івахненко, Тамара Павлівна. Проблема формування сексуальної культури молоді - інноваційна концепція сучасної освіти / Т. П. Івахненко. - С .20-24 Кучер, Анатолій Васильович. Комунікативні аспекти професійної діяльності економіста-аграрника / А. В. Кучер. - С .25-28 Костриця, Наталія Миколаївна. Цінності та норми хліборобського світогляду / Н. М. Костриця. - С .29-32 Малюгіна, Тетяна Ігорівна. Білінгвізм: концептуальні та практичні засади / Т. І. Малюгіна. - С .33-38 Полозенко, Оксана Василівна. Психологічні знання як наукова категорія / О. В. Полозенко. - С .39-43 Попенко, Ольга Михайлівна. Професійна культура вчителя як інтеграційна якість особистості педагога-професіонала / О. М. Попенко. - С .44-49 Потапчук, Тетяна Володимирівна. Національна ідентичність: становлення та розвиток у сучасному суспільстві / Т. В. Потапчук. - С .50-53 Сватенков, Олександр Васильович. Проект як формаор ганізації діяльності з профілактики торгівлі людьми у студентському середовищі / О. В. Сватенков, С. В. Лабузько. - С .54-58 Стрельнікова, Ніна Михайлівна. Проблема моральності у вихованні дітей батьками / Н. М. Стрельнікова. - С .59-61 Абжалов, Роман Рашидович. Зміст знань про хімічні елементи в курсах дисциплін природничого циклу / Р. Р. Абжалов. - С .62-66 Бондаренко, Юрій Іванович. Концептуально-стильовий аналіз літературного твору в школі / Ю. І. Бондаренко. - С .67-71 Валюк, Вікторія Федорівна. Мультимедійні презентації MICROSOFT POWER POINT як засіб вивчення навчальної дисципліни "Органічна хімія" / В. Ф. Валюк Іващенко, Наталія. Педагогічні умови організації навчально-творчої діяльності учнів старших класів / Н. А. Іващенко, Є. І. Коваленко. - С .77-80 Коваленко, Євгенія Іванівна. Групова навчальна діяльність учнів як інноваційна технологія / Є. І. Коваленко, Р. Микитуха. - С .81-85 Колейчик, Оксана Олександрівна. Етапність формування навичок трансформації фахового тексту у студентів немовних спеціальностей / О. О. Колейчик, О. А. Местхарм. - С .86-89 Падун, Ніна Олексіївна. Навчально-дослідна діяльність як засіб формування дослідницьких умінь учнів / Н. О. Падун. - С .90-93 Поліщук, Олена Володимирівна. Правове виховання учнів 5-6 класів шкіл-інтернатів на засадах українських звичаїв / О. В. Поліщук. - С .94-97 Прибора, Наталія Андріївна. Курси за вибором практичного спрямування як засіб підвищення мотивації учнів до вивчення хімії / Н. А. Прибора, В. А. Богатиренко. - С .98-101 Речицький, Олександр Наумович. Проблема оцінювання знань і вмінь студентів за 100-бальною шкалою / О. Н. Речицький, С. Ф. Решнова. - С .102-107 Салій, Володимир Степанович. Сприйняття підлітками художніх образів музики / В. С. Салій. - С .108-110 Шевчук, Марина Олександрівна. Синектика як метод активізації творчого мислення студентів / М. О. Шевчук. - С .111-114 Щербак, Павло Іванович. Мотивації занять фізичними вправами студентів педагогічних вищих навчальних закладів / П. І. Щербак, В. М. Благінін. - С .115-117 Щербина, Анатолій Павлович. Екологічне виховання учнів на уроках хімії та в позакласній роботі / А. П. Щербина, В. М. Щербина. - С .118-122 Благініна, Світлана Вікторівна. Організація самостійної роботи як ефективний засіб самонавчання та самопідготовки майбутнього педагога / С. В. Благініна. - С .123-125 Бобраков, Сергій Вікторович. Передумови реформування професійної підготовки вчителів у Німеччині / С. В. Бобраков. - С .126-128 Головань, Тетяна Костянтинівна. Формування навичок основ техніки диригування у студентів-початківців / Т. К. Головань. - С .129-132 Гура, Вікторія Вікторівна. Методика формування музично-теоретичних знань у студентів педагогічних училищ та коледжів засобами українського музичного фольклору / В. В. Гура. - С .133-138 Данилюк, Сергій Семенович. Формування професійної компетентності майбутніх філологів в аспекті особистісного підходу / С. С. Данилюк. - С .139-143 Дєда, Вікторія Михайлівна. Основні аспекти підготовки фахівців дошкільного профілю до формування екологічної компетенції у дітей дошкільного віку / В. М. Дєда. - С .144-149 Дубровська, Лариса Олександрівна. Підготовка майбутніх педагогів до втілення виховних технологій / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. - С .150-152 Клясен, Наталія Леонідівна. Компетентнісний підхід до розвитку комунікативних здібностей вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти / Н. Л. Клясен. - С .153-156 Лукашова, Ніна Іванівна. Формування готовності майбутнього вчителя до реалізації особистісно орієнтованого навчання хімії в процесі вивчення фахової методики / Н. І. Лукашова. - С .157-163 Остапенко, Світлана Володимирівна. Дидактичні умови формування соціальної компетентності студентів філологічних спеціальностей у процесі самостійної навчальної діяльності / С. В. Остапенко. - С .164-167 Сидоренко-Николашина, Елена Леонидовна. Специфика организации модульного контроля знаний по высшей математике у студентов агротехнологических вузов с помощью тестовых заданий / Е. Л. Сидоренко-Николашина. - С .168-176 Требенко, Дмитро Якович. Формування внутрішнього стимулу і готовності до самоконтролю при вивченні вищої алгебри / Д. Я. Требенко, О. О. Требенко. - С .177-181 Харицкая, Светлана Васильевна. Формирование поисково-информационной компетентности при подготовке презентаций на занятиях по иностранному языку / С. В. Харицкая. - С .182-184 Бєлкіна, Надія Іванівна. Розвиток ідей К. Ушинського про педагогіку як науку і мистецтво виховання в спадщині М. Демкова / Н. І. Бєлкіна. - С .185-187 Демченко, Наталія Михайлівна. Освітня діяльність і педагогічні погляди А. Брока / Н. М. Демченко, А. В. Мацегора. - С .188-191 Крапивний, Ярослав Миколайович. Система професійної підготовки вчителя у Чернігівському колегіумі (1700-1786 рр.) / Я. М. Крапивний. - С .192-195 Осаволюк, Олександр Андрійович. Особливості практичної підготовки майбутніх учителів у Чернігівській земській учительській семінарії / О. А. Осаволюк. - С .196-199 Білецька, Ірина Олександрівна. Проблема розвитку навчання мов у середніх навчальних закладах США у XX - на поч. XXI ст. / І. О. Білецька. - С .200-204 Гаманюк, Віта Анатоліївна. Державне регулювання у сфері іншомовної освіти ФРН / В. А. Гаманюк. - С .205-209 Демешкант, Наталія Андріївна. Екологічна освіта в контексті досліджень польських учених / Н. А. Демешкант. - С .210-211 Киричок, Інна Іванівна. Концепція початкової освіти С. Й. Гессена / І. І. Киричок. - С .212-215 Лякішева, Анна Володимирівна. Ідеї соціальної дії (поведінки) в теоретичних концепціях М. Вебера, Т. Парсонса, Р. Мертона / А. В. Лякішева. - С .216-220 Малько, Наталія Миколаївна. Дидактичні принципи навчання природничих дисциплін у педагогічній спадщині О. Я. Герда / Н. М. Малько. - С .221-224 Ямкова, Катерина Сергіївна. Цілі, завдання, напрями та принципи розвитку соціальної активності учнівської молоді в роботах М. Бунакова / К. С. Ямкова. - С .225-229 Радченко, Ю. П. Основні принципи створення електронних підручників з іноземної мови у школах Франції / Ю. П. Радченко. - С .230-232 РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Викладання хімії в школі Екологічне виховання школярів Самостійна робота студентів Підготовка фахівців з вищої освітою (загальні питання) підготовка майбутніх вчителів Освіта--Зарубіжний досвід Освіта в зарубіжних країнах Електронні підручники Німеччина--освіта Франція--освіта США--освіта Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ушинський, Костянтин Дмитрович (1823-1871) \о нем\; Демков, Михайло Іванович (укр. педагог ; 1859-1939) \о нем\; Брок, Артур Олександрович (педагог ; 1867-) \о нем\; Гессен, С. Й. \о нем\; Вебер, Макс \о нем\; Парсонс, Т. \о нем\; Мертон, Р. \о нем\; Герд, О. Я. \о нем\; Бунаков, М. \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ІПА-1/2013/2 Журнал 2013г. N 2 Вихрущ, Віра. Розумова перевтома як наукова проблема в контексті шкільної дієтики та дидактики кінця XIX - початку XX століття / В. Вихрущ. - С.4-10 Кірдан, Олена. Погляди професорів університетів на проблему управління вищими навчальними закладами Російської імперії (початок XX століття) / О. Кірдан. - С.11-15 Поліщук, Роман. Фізичне здоров’я як проблема в історії класичної західноєвропейської педагогічної думки / Р. Поліщук. - С.16-20 Федосова, Ірина. Методологічне забезпечення дослідження історії розвитку вищої інженерно-технічної освіти / І. Федосова. - С.21-26 Богданець-Білоскаленко, Наталія іванівна. Проблема нової української школи у працях Я. Чепіги / Н. І. Богданець-Білоскаленко. - С.27-31 Гончар, Інна. Концепція морального виховання К. Вентцеля: філософський та педагогічний аспект / І. Гончар. - С.32-37 Гіптерс, Зінаїда. Роль виставок в економічній освіті дітей і дорослих на західноукраїнських землях XIX - першої половини XX століть / З. Гіптерс. - С.38-45 Гончаренко, Наталія. Реальні навчальні заклади в системі середньої освіти Російської імперії (друга пол. XIX - початок XX століття) / Н. Гончаренко. - С.46-56 Татаринов, Сергій. Взаємовідносини земських установ та церковно-приходських шкіл Бахмутського повіту в XIX - на початку XX ст. / С. Татаринов. - С.57-65 Білецька, Ірина. Становлення іншомовної освіти в США (XVI - XIX століття) / І. Білецька. - С.66-71 Кравченко, Оксана. Культурно-просвітницька діяльність театральних студій Пролеткульту / О. Кравченко. - С.72-78 Пахолок, Роман. Особливості організації середньої ланки чоловічої освіти у західноукраїнських гімназіях (XIX - перша третина XX ст.) / Р. Пахолок. - С.79-88 Пєтухова, Ірина. Застосування методів психолого-педагогічної діагностики в установах соціального виховання / І. Пєтухова. - С.89-92 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Білецька, Ірина. Становлення іншомовної освіти в США (XVI - XIX століття) [Текст] / І. Білецька> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2013. - N 2. - С. 66-71 Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--іншомовна освіта США--освіта фывфывфыв: іншомовна освіта Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки [Текст] : Науковий журнал. Кн. 2 / Відп. ред. Г. В. Самойленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - 194 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - 66.67 грн. Содержание: МОВОЗНАВСТВО ПЕРЕКЛАД ЯК ЗАСІБ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМУНІКАЦІЇ Абабілова, Наталія Миколаївна. Молодіжний сленг в аспекті теорії перекладу / Н. М. Абабілова, В. В. Нікішина. - С .7-10 Башук, Наталія Петрівна. Переклад безеквівалентної лексики у публіцистичних текстах / Н. П. Башук. - С .11-15 Бойчук, Дар’я Олександрівна. П’єса Г. Бюхнера "Войцек" у прочитанні Л. Курбаса / Д. О. Бойчук, Н. В. Возненко. - С .16-20 Воєхевич, Аеліта Іванівна. Особливості перекладу компаративних фразеологізмів у сучасній іспанській мові / А. І. Воєхевич. - С .21-26 Гончарук, Руслана Анатоліївна. Читацька рецепція як складова літературної комунікації / Р. А. Гончарук. - С .27-31 Ємець, Олександр Васильович. Стратегії та стилістичні прийоми перекладу поетичних текстів / О. В. Ємець. - С .32-35 Кириченко, Олена Анатоліївна. Антонімічний переклад як ефективний прийом контекстуального перекладу лексичних одиниць / О. А. Кириченко, В. Г. Ступак. - С .36-38 Лисенко, Гелена Людвигівна. Досягнення функціональної тотожності як основи перекладацьких перетворень / Г. Л. Лисенко, З. В. Чепурна. - С .39-41 Мазур, Олена Вікторівна. Методологія вивчення творчої особистості перекладача: інструментарій теорії контекстів / О. В. Мазур. - С .42-47 Муратова, Валерія Факімівна. Актуальні проблеми редагування перекладу / В. Ф. Муратова. - С .48-51 Науменко, Анатолій Максимович. Боротьба двох течій (моделей) в історії європейського перекладу / А. М. Науменко. - С .52-58 Образцова, Олена Михайлівна. Синтаксичні особливості мовлення персонажу художнього твору: перекладацький аспект / О. М. Образцова. - С .59-66 Поворознюк, Роксолана Владиславівна. Інформована згода як об’єкт перекладознавчих студій / Р. В. Поворознюк. - С .67-75 Радецька, Світлана Валеріївна. Відтворення ідіолекту підлітка у повісті дж. Д. Селінджера “Над прірвою у житі”: особливості передачі сленгізмів / С. В. Радецька. - С .76-80 Радецька, Світлана Валеріївна. Субтитрування як вид аудіовізуального перекладу: переваги та недоліки / С. В. Радецька, Т. Т. Каліщак. - С .81-84 Черноватий, Леонід Миколайович. Засоби передачі однорідності у конфесійному стилі в англійській та українській мовах / Л. М. Черноватий. - С .85-91 Шеремета, Катерина Юріївна. Англомовний сленг: перекладацький аспект / К. Ю. Шеремета. - С .92-95 СПЕЦИФІКА І ТРУДНОЩІ ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ ТА ПЕРЕКЛАДУ У ВНЗ Білецька, Ірина Олександрівна. Контроль навчальних досягнень студентів – майбутніх учителів іноземних мов: американський досвід / І. О. Білецька. - С .96-100 Білозерська, Тетяна Володимирівна. Поділ на групи як ефективний елемент інтерактивних методів навчання іноземним мовам / Т. В. Білозерська. - С .101-105 Бранецкая, Марина Сергеевна. Реализация компетентностно ориентированных технологий обучения иностранному языку государственных служащих и должностных лиц местного самоуправления / М. С. Бранецкая. - С .106-110 Василенко, Оксана Миколаївна. Застосування інтерактивних технологій у колективному і кооперативному навчанні англійської мови / О. М. Василенко, С. А. Кондратюк. - С .111-115 Гончарова-Ільїна, Тетяна Олександрівна. Акмеологічний аспект в навчанні дорослих іноземній мові / Т. О. Гончарова-Ільїна. - С .116-120 Данік, Лада Володимирівна. Розвиток кроскультурної компетенції при вивченні іноземної мови за професійним спрямуванням / Л. В. Данік. - С .121-124 Залеская, Юлия Алексадровна. Интенсификация обучения иностранному языку студентов технического вуза / Ю. А. Залеская. - С .125-129 Karpenkova, N. Yu. Deutsch als Zweitsprache (Daz) / N. Yu. Karpenkova. - С .130-133 Кіщенко, Юлія Володимирівна. Становлення лекційного методу в англійській системі підготовки педагогічних кадрів / Ю. В. Кіщенко. - С .134-137 Колкунова, Вікторія Володимирівна. Формування іншомовних лексичних навичок студентів-філологів у контексті корпусної лінгвістики / В. В. Колкунова. - С .138-141 Кудрявцева, Валентина Федорівна. Впровадження компетентнісного підходу у практику комунікативного навчання / В. Ф. Кудрявцева. - С .142-147 Ніколаєнко, Оксана Анатоліївна. Теоретико-методологічні засади укладання робочого зошита для практичних занять з латинської мови для студентів-фармацевтів вищих медичних закладів України / О. А. Ніколаєнко. - С .148-152 Подвойська, Оксана Володимирівна. Редагування перекладів як навчальна дисципліна / О. В. Подвойська. - С .153-157 Приходько, Олена Олександрівна. Організація факультативних занять з іноземної мови (англійської) у технічному ВНЗ / О. О. Приходько. - С .158-161 Смелікова, Вікторія Борисівна. Експериментальна перевірка ефективності методики підготовки майбутніх судноводіїв до професійно-орієнтованого спілкування засобами кейс-технологій / В. Б. Смелікова. - С .162-168 Статкевич, Елена Казимировна. Коммуникативно-ориентированный подход в обучении английскому языку в технических вузах / Е. К. Статкевич. - С .169-172 Тоцька, Наталія Леонідівна. Технічний переклад – формування професійних мовленнєвих навичок студентів ВНЗ / Н. Л. Тоцька. - С .173-177 Фоменко, Наталья Сергеевна. Индивидуализация обучения зрелому профессиональному чтению студентов экономических специальностей / Н. С. Фоменко. - С .177-181 Фролова, Олена Олександрівна. Педагогічні умови формування соціокультурної компетенції у процесі підготовки майбутніх судноводіїв до професійно орієнтованого спілкування / О. О. Фролова. - С .182-187 Якушенко, Инна Александровна. Конструктивистское смешанное обучение как средство повышения эффективности обучения профессиональному иностранному языку в техническом вузе / И. А. Якушенко. - С .188-191
РУБ 40 Рубрики: Мовознавство Мовознавство--переклад Викладання іноземної мови Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів Філологічні науки--збірники Кафедра української мови Кафедра англійської мови та методики викладання Кафедра німецької мови Доп.точки доступа: Самойленко, Григорій Васильович; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3) |
Н 34 Білецька, Ірина Олександрівна. Контроль навчальних досягнень студентів – майбутніх учителів іноземних мов: американський досвід [Текст] / І. О. Білецька> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки : Науковий журнал / Відп. ред. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - Кн. 2. - С. 96-100 РУБ 40 Рубрики: Викладання іноземної мови у ВНЗ--зарубіжні країни Викладання іноземної мови у ВНЗ--контроль знань Підготовка майбутніх вчителів іноземної мови США--вища освіта--професійна підготовка фывфывфыв: професійна підготовка -- мовне портфоліо -- американський університет Доп.точки доступа: Самойленко, Григорій Васильович; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3) |