> Шифр: ПШ-2/2017/2 Журнал 2017г. N 2 Бех, Іван. Грані духовного зростання особистості / І. Бех. - С.1-6. Митник, Олександр. Взаємодія вчителів, учнів та їхніх батьків у навчально-виховному процесі як підгрунтя щасливого дитинства / О. Митник, С. Манзер, Н. Цілик. - С.6-10. Охріменко, Леся. Організація групової роботи учнів під час вивчення української мови в початкових класах / Л. Охріменко. - С.10-13. Берник, Орися. Душа нашого народу в піснях : інтегрований урок літературного читання та музичного мистецтва (4 клас) / О. Берник, М. Кривко. - С.14-16. Лапіна, Алла. лінгвістичний аналіз тексту - запорука розуміння художнього твору учнями початкових класів / А. Лапіна, В. Плювака. - С.17-18. Чайковська, Марія. Перевірка та оцінювання сформованості аудіативних умінь учнів на уроках літературного читання в початковій школі / М. Чайковська, С. Шароварко. - С.25-28. Рикова, Ольга. Використання задач екологічного та краєзнавчого змісту на уроках математики як засобу формування екологічної культури учнів / О. Рикова. - С.31-33. Ліщук, Галина. Математичні задачі з природним сюжетом / Г. Ліщук. - С.33-35. Гречук, Василь. Вивчення геометричного матеріалу у початковій школі / В. Гречук. - С.38. Передерій, Ольга. Розвиток емоційно-вольових якостей учнів на уроках рукоділля в вальдорфській школі / О. Передерій. - С.41-42. Білоконна, Н. Емоційний компонент як важливий чинник організації навчально-виховного середовища у групі продовженого дня / Н. Білоконна. - С.43-46. Колупаєва, Алла. Інклюзія - соціальна модель устрою суспільства / А. Колупаєва, О. Таранченко. - С.47-50. Суховєєва, Наталія. "Родина, родина - це вся Україна...” : відкритий захід за участі 3-А класу / Н. Суховєєва. - С.59-61. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Білоконна, Н. Емоційний компонент як важливий чинник організації навчально-виховного середовища у групі продовженого дня [Текст] / Н. Білоконна> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 2. - С. 43-46. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--групи продовженого дня фывфывфыв: навчально-виховна робота -- група продовженого дня -- емоційний компонент -- педагогічне середовище -- індивідуальний розвиток учня -- пізнавальна активність Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2017/8 Журнал 2017г. N 8 Про внесення до Закону України "Про освіту" щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг. - С.1. Гавриш, І. Розбудовуючи Нову українську школу: теоретико-методологічні основи реалізації компетентнісного підходу в освіті в науково-педагогічному проекті "Інтелект України" / І. Гавриш, А. Ткачов. - С.2–5. Савченко, О. Розуміння молодшими школярами літературних творів: сутність процесу і засоби формування / О. Савченко. - С.6–12. Пономарьова, К. Засоби формування орфографічної грамотності четверокласників / К. Пономарьова. - С.12–15. Мартиненко, В. Читацька діяльність молодших школярів: сучасні тенденції розвитку / В. Мартиненко. - С.16–20. - Бібліогр.: 7 назв. Вашуленко, О. Формування комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів на уроках літературного читання / О. Вашуленко. - С.20–24. - Бібліогр.: 10 назв. Андрусенко, І. Організаційно-педагогічні умови формування екологічної грамотності молодших школярів / І. Андрусенко. - С.25–28. - Бібліогр.: 3 назви. Бібік, Н. Ознаки компетентнісно орієнтованого уроку з предмета "Я у світі" / Н. Бібік. - С.29–33. Дробчак, Я. Формування міжпредметної компетенції в учнів на уроках трудового навчання / Я. Дробчак, О. Дозорців. - С.33–39. Філіпінко, Л. Урок з математики у 1 класі / Л. Філіпінко. - С.39–41. Про відзначення державними нагородами України з нагоди Дня Конституції України. - С.41. Яновицька, Н. Граматичні вправи як основа засвоєння української мови в початкових класах / Н. Яновицька. - С.42–46. - Бібліогр.: 7 назв. Митник, О. Підготовка батьків-вихователів до формування міжособистісних стосунків вихованців дитячого будинку сімейного типу / О. Митник, О. Чистяк. - С.47–49. Ходакова, Т. Секрети успішного виступу : (з досвіду ораторського мистецтва педагога) / Т. Ходакова. - С.49–51. Стрілець, С. Діти – дзеркало душі батьків / С. Стрілець. - С.52–53. Кацубо, Я. День народження нашого класу : (відкритий урок-мандрівка з елементами гуманної педагогіки Ш. О. Амонашвілі) / Я. Кацубо. - С.54–56. Білоконна, Н. Професійна періодика як важливий засіб підготовки майбутнього вчителя початкових класів / Н. Білоконна. - С.58–60. - Бібліогр.: 3 назви. Коломенська, Т. Природа – наш дім, а ми дбайливі жителі в нім / Т. Коломенська. - С.61–62. Генатуліна, С. Народні символи України / С. Генатуліна. - С.62–63. Коряченко, Л. Хліб – усьому голова / Л. Коряченко. - С.63–64. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Б 11 Білоконна, Н. Професійна періодика як важливий засіб підготовки майбутнього вчителя початкових класів / Ніна Білоконна> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 58–60. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: підготовка вичтелів -- вчителі початкової школи -- професійна періодика -- професійна підготовка -- особистісні якості -- професійна позиція -- періодичні видання Аннотация: Мета статті – окреслити можливості фахового видання у професійному становленні майбутнього вчителя початкових класів. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |