> Шифр: ОД1/2008/6 Журнал 2008г. N 6 Ваганова, Н. А. Гуманістичні принципи розвитку творчої особистості дитини [дошкільного віку] / Н. А. Ваганова. - С.7-8 Ваганова, Н. А. Розвиток творчого потенціалу дітей дошкільного віку / Н. А. Ваганова, Г. В. Парандій. - С.9-18 Тищук, Л. І. Творчість як умова особистісного розвитку і підвищення рівня професійної майстерності педагога дошкільного навчального закладу / Л. І. Тищук. - С.19-25 Бірук, Н. П. Система роботи вихователя по розвитку мовленнєвої творчості дошкільника / Н. П. Бірук. - С.26-32 Янковчук, М. М. Розвиток обдарованості: практичний досвід / М. М. Янковчук. - С.43-49 (далі буде) Нечаєва, О. С. Розвиток навичок спілкування підлітків і старшокласників з проявами інтелектуальної обдарованості / О. С. Нечаєва, О. А. Гомель. - С.50-58 (далі буде) Біла, І. М. Аналіз передумов становлення творчих здібностей у дошкільному віці (на прикладі О.Блока) / І. М. Біла. - С.59-63 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ваганова, Н. А. Гуманістичні принципи розвитку творчої особистості дитини [дошкільного віку] [Текстььь] / Н. А. Ваганова> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2008. - N6. - С. 7-8 Рубрики: психологія дошкільника діти обдаровані творча особистість дошкільника Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ваганова, Н. А. Розвиток творчого потенціалу дітей дошкільного віку [Текстььь] / Н. А. Ваганова, Г. В. Парандій> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2008. - N6. - С. 9-18 Рубрики: творча особистість дошкільника Доп.точки доступа: Парандій, Г. В. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2009/3 Журнал 2009г. N 3 Моляко, В. А. Психологические аспекты поэтического восприятия / В. А. Моляко. - С.3-12 Міщиха, Л. П. Спілкування як прояв творчої активності особистості / Л. П. Міщиха. - С.13-19 Овчаренко, Н. І. Синдром дефіциту уваги і гіперактивності обдарованої дитини як найпоширеніша причина хронічних порушень її поведінки / Н. І. Овчаренко. - С.20-23 Костюк, Т. М. Завжди рівняюсь на молодих...: [Про відомого перекладача, лінгвіста І.В.Корунця] / Т. М. Костюк. - С.24-27 Іваненко, Л. І. Розвиток критичного мислення учнів на уроках української мови та літератури як засіб формування творчої особистості / Л. І. Іваненко. - С.32-38 Соснюк, О. П. Психологічний тренінг як засіб профілактики використання маніпуляційних технік в мас-медіа / О. П. Соснюк. - С.39-43 Увага: корекція і розвиток / укладач Колісник Г.О. - С.44-51 Ваганова, Н. А. Оптимізація розуміння дітьми нової інформації / Н. А. Ваганова ; Ю. А. Гулько ; Ю. А. Гулько. - С.52-57 Гулько, Ю. А. Проявление перцептивной одаренности младенцев (первое полугодие жизни) / Ю. А. Гулько. - С.58-65 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ваганова, Н. А. Оптимізація розуміння дітьми нової інформації [Текстььь] / Н. А. Ваганова; Ю. А. Гулько> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2009. - N3. - С. 52-57 Рубрики: психологія дитяча психологія дошкільника Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОД1/2009/8 Журнал 2009г. N 8 Моляко, В. А. Поэтическое восприятие человека в кризисных и экстремальных ситуациях / В. А. Моляко. - С.4-13 Ваганова, Н. А. Як діти старшого дошкільного віку сприймають і розуміють картини різного жанру / Н. А. Ваганова. - С.14-19 Бондарук, Л. М. Самооцінка та самоконтроль знань на уроках літератури / Л. М. Бондарук. - С.31-36 Зінченко, С. М. Ділова гра як метод активного навчання / С. М. Зінченко. - С.36-41 Ревуцька, О. В. Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами ТРВЗ / О. В. Ревуцька. - С.41-54 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Ваганова, Н. А. Як діти старшого дошкільного віку сприймають і розуміють картини різного жанру [Текстььь] / Н. А. Ваганова> // Обдарована дитина : Науково-практичний освітньо-популярний журнал для педагогів, батьків та дітей. - 2009. - N8. - С. 14-19 Рубрики: сприймання дитяче психологія дошкільника фывфывфыв: творче сприймання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |