> Шифр: А491234/2014/1/2 Журнал 2014г. N 1/2 Вареник, М. С. Міжкультурна комунікація як складова процесу здійснення іншомовної освіти / М. С. Вареник. - С.2-5. - Бібліогр.: 11 назв. Дворницький, В. В. Формування навичок письма / В. В. Дворницький. - С.6-11. - Бібліогр.: 4 назви. Клімчук, А. М. Використання технології веб-квест у викладанні англійської мови / А. М. Клімчук. - С.14-21. Жигло, І. В. Календарно-тематичне планування : (2 клас, за підручником О. Карп'юк) / І. В. Жигло, Т. І. Ряховська. - С.22-24. - Бібліогр.: 2 назви. Комарницька, О. Е. Одяг : (5 клас за новою програмою, за підручником А. Несвіт) / О. Е. Комарницька. - С.27-30. Гєнова, І. О. School life. Learning English for Communication : 7 form / І. О. Гєнова. - С.31-34. - Бібліогр.: 11 назв. Оборина, Т. П. Robin Hood : level: pre-intermediate / Т. П. Оборина. - С.35-37. - Бібліогр.: 5 назв. Трефилова, Т. В. My Toys : 2 form / Т. В. Трефилова. - С.38-39. Фокіна, Є. М. Тестові завдання для роботи з текстами, вміщеними на кольорових вкладках серії "They Changed the World" 2012 року / Є. М. Фокіна. - С.40-64. - Бібліогр.: 15 назв. Стаценко, Н. В. The ABC party : 1 form / Н. В. Стаценко. - С.65-66. - Бібліогр.: 6 назв. Хортіва, О. В. We learn English. We love English. : (захід із використанням ІКТ, 5 клас) / О. В. Хортіва. - С.67-72. Козоріз, І. П. Witty and Cool : 9 form / І. П. Козоріз. - С.73-74. Кобзар, В. В. Robert Burns. His life and lyrics : 8 form / В. В. Кобзар. - С.75-76. Максимова, Т. П. Мелодичность стихов Роберта Бернса / Т. П. Максимова. - С.77-79. Имеются экземпляры в отделах: НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен) |
В 18 Вареник, М. С. Міжкультурна комунікація як складова процесу здійснення іншомовної освіти / М. С. Вареник> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2014. - № 1/2. - С. 2-5. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Іншомовна освіта--міжкультурна комунікація--зміст освіти фывфывфыв: іншомовна освіта -- міжкультурна комунікація -- зміст освіти -- школа -- модульне навчання -- інноваційні технології -- підвищення професійного рівня Аннотация: Мета дослідження - методом експерименту перевірити й обгрунтувати педагогічні умови, навчальне середовище, що забезпечують результативність застосування інноваційних технологій (зокрема, модульного навчання) за умов полілінгвального середовища з метою формування міжкультурної комунікації. Имеются экземпляры в отделах: НМК іноз. мов Экз. 1 (свободен) |