> Шифр: Умлш-1/2011/7 Журнал 2011г. N 7 Омельчук, Сергій. Сучасний стан навчання морфології української мови в основній школі на засадах дослідницького підходу / С. Омельчук. - С.2-5 Остапенко, Наталія. Особливості методики проведення нетрадиційних уроків рідної мови в загальноосвітній школі / Н. Остапенко. - С.5-8 Стефурак, Роксолана. Навчальний потенціал тестових завдань із лексикології та фразеології в загальноосвітній школі / Р. Стефурак, Н. Іванишин, І. Бабій. - С.9-14 Шевчук, Лариса. Текст як лінгводидактична основа групової роботи молодших школярів / Л. Шевчук. - С.14-17 Варзацька, Лариса. Опорні вміння в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти (10-11 класи, академічний рівень) / Л. Варзацька. - С.17-22 Овдійчук, Лілія. Вивчення біографії Павла Тичини на уроках української літератури в школі (до 120-річчя від дня народження поета) / Л. Овдійчук. - С.23-26 Колінько, Олена. Імпресіоністична новела в українській і російських літературах (теоретичні та методичні рекомендації до вивчення жанру нового типу) / О. Колінько. - С.27-31 Шевченко, Зоя. Літературний символізм і мистецько-художня концепція О. Скрябіна (матеріали до літературного спецкурсу "Художня література в контексті світової літератури") / З. Шевченко. - С.32-37 Фенцик, Оксана. Формування в старшокласників навичок лінгвістичного аналізу художнього твору / О. Фенцик. - С.38-41 Бойко, Наталія. Застосування ігрових моментів у мовленнєвому розвитку учнів на уроках української мови (тема "Дієприкметник", 7клас) / Н. Бойко. - С.42-46 Семеног, Олена. Університетська лекція крізь призму традицій і сьогодення / О. Семеног. - С.47-50 Набок, Марина. Первісно-поетичний тип епічного героя українських народних дум / М. Набок. - С.51-55 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
В 18 Варзацька, Лариса. Опорні вміння в системі особистісно зорієнтованої мовної освіти (10-11 класи, академічний рівень) [Текст] / Л. Варзацька> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 7. - С. 17-22 Рубрики: освіта мовна Кафедра методики викладання української мови та літератури фывфывфыв: особистісно зорієнтована мовна освіта Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№3 (2) Свободны: Ч.З.№3 (2) |
> Шифр: ДС1/2012/5 Журнал 2012г. N 5 Варзацька, Лариса. Розвиток оргдіяльнісних умінь учнів : 10-11 класи, академічний рівень / Л. Варзацька. - С.2-7. Омельчук, Сергій. Основні аспекти мовленнєво-методичної компетентності сучасного вчителя-словесника / С. Омельчук. - С.13-18. Клочек, Григорій. "Садок вишневий коло хати..." як кінотекст : кінематографічний код Тараса Шевченка / Г. Клочек. - С.19-27. Білоус, Петро. На шляху до животворного слова / П. Білоус. - С.28-30. Демська, Орися. Словник і час / О. Демська. - С.31-37. Марко, Василь. Наближення до Шевченка : аналітичні етюди / В. Марко. - С.44-47. Тетеріна, Ольга. Проблема перекладу крізь призму літературознавчих поглядів Павла Грабовського / О. Тетеріна. - С.48-50. Моклиця, Марія. Стильовий розріз модернізму: полемічні зауваги та практичні настанови / М. Моклиця. - С.51-58. Райбедюк, Галина. "Каїном не був, а в Треносі пребував..." : стоїцизм у ліриці Степана Сапеляка / Г. Райбедюк. - С.59-63. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
В 18 Варзацька, Лариса. Розвиток оргдіяльнісних умінь учнів [Текст] : 10-11 класи, академічний рівень / Л. Варзацька> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2012. - N 5. - С. 2-7. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Уроки української мови--розвиток оргдіяльнісних умінь Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ДС1/2012/9 Журнал 2012г. N 9 Фасоля, Анатолій. Компетентісно зорієнтоване навчання на уроках літератури: проблеми становлення / А. Фасоля. - С.2-7. Варзацька, Лариса. Проектна діяльність у системі компетентнісної мовної освіти / Л. Варзацька. - С.7-10. Сокур, Анжела. Українські народні перекази (Урок позакласного читання в 6 класі) / А. Сокур. - С.23-28. Шумило, Наталя. Прониклива тональність Микити Шумила / Н. Шумило. - С.35-37. Стасюк, Галина. Династія письменників як літературознавча проблема (Феномен роду Драгоманових-Косачів) / Г. Стасюк. - С.51-57. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
В 18 Варзацька, Лариса. Проектна діяльність у системі компетентнісної мовної освіти [Текст] / Л. Варзацька> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2012. - N 9. - С. 7-10. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови--компетентнісне навчання Викладання української мови--проектна діяльність компетентнісний підхід у навчанні Навчально-виховний процес фывфывфыв: міжпредметна інтеграція -- продуктивна діяльність -- змістоутворювальні мотиви -- освітні компетенції Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ДС1/2012/11 Журнал 2012г. N 11 Варзацька, Лариса. Метод опорних умінь у системі компетентнісної мовної освіти / Л. Варзацька. - С.2-4 Меть, Людмила. Літературні диктанти. 10 клас, профільний рівень / Л. Меть, О. Чернова, Ю. Гутник. - С.9-10 Алексєєва, Олена. "Наша мова - мова вісної землі, наше слово - слово вічного народу!" : сценарій вечора-конкурсу для старшокласників до Дня української писемності та мови / О. Алексєєва. - С.14-17 Клочек, Григорій. Драматургічно-театральне і "кінематографічне" в поемі "Катерина" : кінематографічний код Тараса Шевченка / Г. Клочек. - С.19-23 Набок, Марина. Українська усна народна творчість у системі літературної освіти / М. Набок. - С.24-26 Лущій, Світлана. "Буду те говорить, що у серці записано мною" : до 100-річного ювілею А. Малишко / С. Лущій. - С.27-33 Беценко, Тетяна. Народнопісенні універсалії в мовотворчості Андрія Малишка / Т. Беценко. - С.34-39 Ткач, Людмила. Соціолінгвістичні аспекти дослідження української мови у працях професора Лариси Масенко / Л. Ткач. - С.40-46 Гуменюк, Тамара. Слово про вчителя : до ювілею Лариси Масенко, провідного українського соціолінгвіста, професора / Т. Гуменюк, С. Романюк. - С.47-49 Нестелєєв, Максим. Поза межами й у межах: Осип Турянський і його найвідоміший твір / М. Нестелєєв. - С.50-56 Нежива, Людмила. "Мелодія барв" та "фарби звуків": імпресіонізм у системі літературної освіти / Л. Нежива. - С.57-64 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
В 18 Варзацька, Лариса. Метод опорних умінь у системі компетентнісної мовної освіти [Текст] / Л. Варзацька> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2012. - N 11. - С. 2-4 . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови в школі--методи та форми навчання Навчання--компетентнісне навчання навчання--метод проектів Уроки української мови--компетентнісне навчання фывфывфыв: метод опорних умінь -- мовна освіта -- метод проектів -- міжпредметна інтеграція -- опорні вміння -- оргдіяльнісні вміння -- компетенція учнів -- готовність до суспільно корисної праці -- освітні компетенції Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ДС1/2013/11 Журнал 2013г. N 11 Варзацька, Лариса. Типи інтегрованих уроків у системі компетентнісної мовної освіти / Л. Варзацька. - С.2-5. Нахлік, Євген. Щоб у слові "виднілося людське, щиролюдське лице" / Є. Нахлік. - С.22-28. Туровська, Людмила. Галузеве термінознавство в Україні на початку XXI століття / Л. Туровська. - С.38-43. Овчаренко, Наталія. Теоретичні передумови дослідження терміносистем / Н. Овчаренко. - С.43-46. Пилипенко, Євгеній. Діалектне джерело мови прозових творів Івана Нечуя-Левицького / Є. Пилипенко. - С.46-52. Ковалева, Тетяна. Танатологічні мотиви у драматургії Миколи Куліша: до постановки питання / Т. Ковалева. - С.53-56. Мостепан, Олена. Творчість Миколи Хвильового в контексті метафори хвороби (Психологічні захворювання у прозі письменника) / О. Мостепан. - С.56-62. Марко, Василь. Сучасна лірика крізь призму жанру / В. Марко. - С.63-64. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
В 18 Варзацька, Лариса. Типи інтегрованих уроків у системі компетентнісної мовної освіти [Текст] / Л. Варзацька> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2013. - N 11. - С. 2-5. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Інтегровані уроки--українська мова фывфывфыв: мовні зв’язки -- опорні вміння -- комплексні вміння -- метод проектів -- інтерактивне навчання -- суспільно корисна праця -- саморозвиток -- самопізнання -- інтегровані уроки Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ДС1/2014/9 Журнал 2014г. N 9 Омельчук, Сергій. Нормативність культури мовлення в учнівських наукова-дослідницьких роботах у української мови / С. Омельчук. - С.2-7. Варзацька, Лариса. Типологія уроків української мови в системі компетентнісної освіти / Л. Варзацька. - С.7-15. Фасоля, Анатолій. Компетентнісно зорієнтовані завдання: проблеми термінології, типології, створення / А. Фасоля. - С.15-22. Ревчук, Софія. Компетентнісно зорієнтовані завдання у практиці вчителя-словесника / С. Ревчук. - С.22-30. Програма з української літератури для 5-6 класів для загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання. - С.30-38. Кравець, Лариса. Метафоризація концепту МІСТО в мові української поезії XX століття / Л. Кравець. - С.38-41. Фурса, Валентина. Новітні тенденції родового розмежування іншомовних невідмінюваних іменників / В. Фурса. - С.41-44. Дисак, Федір. Павло Грабовський і питання національно-духовного відроджкення України / Ф. Дисак. - С.44-47. Ільницький, Микола. Своє і позичене: "Лис Микита" Івана Франка і "Райнеке-Лис" Йоганна Вольфганга Гете / М. Ільницький. - С.47-54. Нахлік, Євген. Іван Франко і російська інвазія: до 100-річчя початку Першої світової війни / Є. Нахлік. - С.54-60. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
В 18 Варзацька, Лариса. Типологія уроків української мови в системі компетентнісної освіти [Текст] / Л. Варзацька> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - N 9. - С. 7-15. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: компетентнісний підхід у навчанні Викладання української мови в школі фывфывфыв: засвоєння нових знань -- інтегрований урок -- імпровізовані роздуми -- мовленнєва діяльність -- переказ наукового тексту Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ДС1/2016/2 Журнал 2016г. N 2 Варзацька, Лариса. Етапи формування морфологічної компетентності учнів 5-7 класів / Л. Варзацька. - С.2-5 Биконь, Тетяна. "Світ який - мереживо казкове!. Світ який - ні краю, ні кінця!" : 6 клас / Т. Биконь. - С.5-7 Майнаєва, Олена. Формування громадянської позиції школярів на уроках української літератури / О. Майнаєва. - С.8-10 Слюсар, Антон. Цікаві завдання для контролю знань учнів за повістю Олександра Гавроша "Неймовірні пригоди Івана Сили" / А. Слюсар. - С.11-13 Пересунько, Тетяна. Завдання для самостійних робіт з теми "Дієприслівник" / Т. Пересунько. - С.14-17 Прокіп, Валентина. "Лісова пісня" Лесі Українки: у пошуках джерел і прототипів / В. Прокіп. - С.18-21 Сіденко, Вікторія. Поезія Лесі Українки : урок у 10 класі / В. Сіденко. - С.22-24 Ісаєва, Олена. Формування читача-інтерпретатора у сучасній українській школі / О. Ісаєва. - С.25-27 Селігей, Пилип. Логічність і гармонія: як композиція допомогає розуміти текст / П. Селігей. - С.28-31 Петрів, Христина. Ефект палімпсестного накладання як домінанта ідіостилю Оксани Пахльовської : на прикладі міфонімічних і теонімічних метафор / Х. Петрів. - С.32-34 Ющук, Іван. На сторожі рідної мови / І. Ющук. - С.35-37 Омельчук, Сергій. Національна мовна традиція в мовознавчій спадщині Олександра Рибалка / С. Омельчук. - С.37-42 Вздульська, Валентина. Українська підліткова література 2000-2015 років: стислий огляд художньої прози / В. Вздульська. - С.44-49 Мовчан, Раїса. "Світе мій, вишиваний з тривог!" / Р. Мовчан. - С.50-52 Шульга-Пасічник, Ольга. Події 1914-1920 років у творчості Богдана Лепкого / О. Шульга-Пасічник. - С.53-57 Єременко, Олена. Літературознавчі пошуки в царині гуцульщинознавства / О. Єременко. - С.58 Токмань, Ганна. Майдан: сторінки живої історії : уривки із книжки / Г. Токмань. - С.59-64 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
В 18 Варзацька, Лариса. Етапи формування морфологічної компетентності учнів 5-7 класів [Текст] / Л. Варзацька> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 2. - С. 2-5 . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови в школі--компетентнісний підхід фывфывфыв: морфологічна компетентність учнів -- сприймання морфологічного матеріалу -- компетентнісне навчання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: ДС1/2016/3 Журнал 2016г. N 3 Варзацька, Лариса. Етапи формування морфологічної компетентності учнів 5-7 класів / Л. Варзацька. - С.2-5. Римарчук, Наталія. Службові частини мови та вигук. Узагальнення й систематизація знань (7 клас) / Н. Римарчук. - С.5-8. Піскорська, Лідія. Гештальт-завдання на уроках української мови та літератури / Л. Піскорська, Т. Любчич. - С.8-11. Хомеча, Наталія. "А слава - заповідь моя": Тарас Шевченко в рецепції поетів кінця XX - початку XXI століття / Н. Хомеча. - С.11-17. Федунь, Марія. Західноукраїнське шевченкознавство першої половини XX століття на уроках літератури / М. Федунь. - С.17-20. Сітькова, Ірина. Тарас Шевченко. "Давидові псалми", "Ісаія. Глава 35" (Урок у 9 класі) / І. Сітькова. - С.20-25. Букша, Тетяна. Твір, що єднає минуле, теперішнє і майбутнє (Урок за поезією "Заповіт") / Т. Букша. - С.25-28. Братусь, Марія. Лінгвокраїнознавчий аспект вивчення творчості Тараса Шевченка на заняттях з української мови як іноземної / М. Братусь. - С.28-31. Макаренко, Лариса. Нестандартні форми контролю знань за творчістю Кобзаря (9 клас) / Л. Макаренко. - С.31-33. Радчук, Віталій. Як перекласти поетичне "ледь-ледь"? / В. Радчук. - С.33-38. Карповець, Христина. До питання про асиміляцію за місцем і способом творення / Х. Карповець. - С.38-40. Кулаківська, Ольга. Зауваги щодо доцільності вживання деяких іншомовних слів / О. Кулаківська. - С.40-42. Кумеда, Олена. Пантелеймон Куліш: письменник, етнограф, мовознавець / О. Кумеда. - С.42-47. Пахаренко, Василь. Міфотворча місія геніального мистецтва / В. Пахаренко. - С.47-54. Вівчарик, Наталія. Григор Лужницький: митець, який назавжди залишився українцем... / Н. Вівчарик. - С.54-60. Бондарева, Олена. Реалістичні барви модерну / О. Бондарева. - С.62-63. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
В 18 Варзацька, Лариса. Етапи формування морфологічної компетентності учнів 5-7 класів [Текст] / Л. Варзацька> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2016. - N 3. - С. 2-5. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови--компетентнісне навчання фывфывфыв: компетентнісне навчання -- урок української мови в 5-7 класах Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |