> Шифр: ВМДЗ/2011/5 Журнал 2011г. N 5 Вовчик-Блакитна, Леся. Обдарованість як норма дитячого розвитку / Л. Вовчик-Блакитна. - С.4-10. Савченко, Юрій. Статеве виховання та статева просвіта дітей дошкільного віку / Ю. Савченко. - С.33-39. Сьоміна, Анжела. Особливості гендерного виховання дошкільників різного віку / А. Сьоміна, О. Куксенко, В. Гармаш. - С.40-56. Миронова, Світлана. Педагогічна допомога дитині раннього віку з особливостіми психофізичного розвитку / С. Миронова. - С.65-72. Олінковська, Тетяна. Попередження дитячого травматизму та перша долікарська допомога / Т. Олінковська. - С.73-79 (далі буде). Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
В 61 Вовчик-Блакитна, Леся. Обдарованість як норма дитячого розвитку [Текст] / Л. Вовчик-Блакитна> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2011. - N 5. - С. 4-10. Рубрики: Обдаровані діти--дошкільники Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2012/5 Журнал 2012г. N 5 Дятленко, Наталія. Експеримент у дошкільному закладі: перші кроки / Н. Дятленко. - С.4-8. Кіндрат, Інна. Застосування інтелект-мап у методичній роботі / І. Кіндрат. - С.9-15. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на червень-липень. - С.16-18. Гурляєва, Тетяна. Виховуємо відповідальність у дошкільників / Т. Гурляєва. - С.19-29. Сварковська, Л. Граємо у футбол / Л. Сварковська. - С.30-39. Сварковська, Ліна. Діагностика рівня оволодіння старшими дошкільниками вміння грати у футбол / Л. Сварковська. - С.40-42. Вовчик-Блакитна, Леся. Невеселі роздуми дитячого психолога біля порогу першого класу, або і знову про шкільну готовність / Л. Вовчик-Блакитна. - С.43-49. Голота, Наталія. Психологічна готовність старших дошкільників до викликів початкової освіти / Н. Голота. - С.50-54. Безруких, Мар'яна. Під знаком прискорення / М. Безруких. - С.55-58. Гурковська, Тетяна. Щоб дитина не загубилася у школі / Т. Гурковська. - С.59-61. Дитина йде до школи. - С.62. Садова, Надія. Наповнюємо сайт дошкільного навчального закладу / Н. Садова. - С.63-70. Петрова, Олена. Удосконалення інформаційно-комунікаційної компетентності педагогів дошкільного навчального закладу / О. Петрова, Л. Погорєлова. - С.71-77. Свята та цікаві події липня і серпня. - С.78-79. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
В 61 Вовчик-Блакитна, Леся. Невеселі роздуми дитячого психолога біля порогу першого класу, або і знову про шкільну готовність / Л. Вовчик-Блакитна> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 5. - С. 43-49.
фывфывфыв: дошкільний вік -- розвиток дошкільників -- умови розвитку -- готовність до школи -- систематичне навчання -- сучасні дошкільники -- самоцінність Аннотация: У статті розглядаються проблеми, які турбують психологів не лише про підготовку шестирічок до шкільного навчання, а й неготовності вчителів до навчання шестирічок. Про протиріччяя між потребами дітей і тими умовами життєдіяльності, які пропонує їм сучасна школа. Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден) |
В 61 Вовчик-Блакитна, Леся. Невеселі роздуми дитячого психолога біля порогу першого класу, або і знову про шкільну готовність [Текст] / Л. Вовчик-Блакитна> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2012. - N 5. - С. 43-49. Рубрики: Дошкільна освіта--підготовка дитини до школи--шкільна адаптація психолог --дошкільна установа Кафедра дошкільної освіти фывфывфыв: готовність шестирічок до школи -- неготовність вчителів донавчання шестирічок Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: ВМДЗ/2012/12 Журнал 2012г. N 12 Шевчук, Антоніна. Творче освоєння дитиною світу культури / А. Шевчук. - С.4-10. Закамська, Тетяна. Полікультурна педагогіка / Т. Закамська, А. Таржиманова. - С.11-15. Долинна, Ольга. Праця - ефективний засіб формування предметно-практичної компетенції дошкільників / О. Долинна, О. Низковська. - С.16-27. Сидоренко, Ганна. Формування ціннісного ставлення до рідної домівки у дітей старшого дошкільного віку / Г. Сидоренко, В. Карачук, В. Сосенкова. - С.28-36. Вовчик-Блакитна, Леся. Малюнок як візерунок дитячої душі / Л. Вовчик-Блакитна. - С.37-43. Переживання у фарбах. - С.44-45. Фактор, Людмила. Розмаїття засобів музейної педагогіки в роботі з дошкільниками / Л. Фактор. - С.46-59. Безсонова, Ольга. Коректурні таблиці як стимул пізнавальної активності дошкільників / О. Безсонова. - С.60-68. Свята та цікаві події лютого. - С.69-70. Клименко, Антоніна. Прийняття на посаду вихователя методиста двох осіб / А. Клименко. - С.71-72. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
В 61 Вовчик-Блакитна, Леся. Малюнок як візерунок дитячої душі / Л. Вовчик-Блакитна> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 12. - С. 37-43. Рубрики: виховання художнє Кольори--вплив на організм фывфывфыв: дитячі малюнки -- індивідуальна символічна система -- психологія дитячого малюнка -- психологічний розвиток Аннотация: Матеріал статті розглядає тему діагностики психічного стану дитини дошкільного віку через його малюнок. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |