> Шифр: ДВ-2/2009/1 Журнал 2009г. N 1 Наливайко, О. Блочно-тематичне планування організації життєдіяльності дітей середньої групи / О. Наливайко, І. Деуля, Л. Пугуль. - С.14-20 Школьник, С. Веселі пальчики : пальчикова гімнастика для рук і ніг / С. Школьник, І. Терещенко. - С.22-23 Пащенко, О. Тактильні та предметні асоціації / О. Пащенко. - С.24-25 Гончарова, Л. Розумна карусель : Ігри для дітей 3 - 6 років / Л. Гончарова, В. Мельянцова, Л. Тризна. - С.28-29 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Гончарова, Л. Розумна карусель : Ігри для дітей 3 - 6 років [Текстььь] / Л. Гончарова, В. Мельянцова, Л. Тризна> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2009. - N1. - С. 28-29 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--ігри Доп.точки доступа: Мельянцова, В.; Тризна, Л. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: УШ/2019/28/30 Журнал 2019г. N 28/30 Остапчук, Т. В. Сертифікати для вчителів: необхідність часу чи модний тренд самоосвіти? / Т. В. Остапчук. - С.2–3. Шлапак, Г. М. Створення якісного освітнього простору закладу освіти як невід’ємного компонента нової української школи / Г. М. Шлапак. - С.4–6. - Бібліогр.: 8 назв. Луговська, С. О. Особливості впровадження інтернет-технологій на уроках контролю / С. О. Луговська. - С.7. Горлова, Т. І. Використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках / Т. І. Горлова. - С.8–10. Зубкова, Н. О. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі / Н. О. Зубкова. - С.11–14. Сабат, А. М. Реалізація особистісно зорієнтованих технологій / А. М. Сабат, Н. О. Стовбовенко. - С.15–23. Кузьміч, Т. О. Парк педагогічних технологій як альтернативна форма навчання дорослих / Т. О. Кузьміч, Н. А. Гмизіна. - С.24–29. - Бібліогр.: 10 назв. Кошевич, Ю. О. Рейтингова система оцінювання / Ю. О. Кошевич, М. В. Медведєва. - С.30–39. Добровольський, В. В. Використання мультимедійних і дистанційних технологій у професійній діяльності педагога-новатора / В. В. Добровольський. - С.40–50. Сергєєва, І. М. Використання сучасних інноваційних технологій під час підготовки та проведення масових і виховних заходів / І. М. Сергєєва. - С.51–55. - Бібліогр.: 6 назв. Жульєва, А. М. Формування в учнів соціалізованих умінь на основі проектних технологій навчання / А. М. Жульєва. - С.56–60. - Бібліогр.: 11 назв. Руденко, О. М. Проект "Розиток обдарованості учнів школи" / О. М. Руденко. - С.61–75. - Бібліогр.: 7 назв. Филипська, В. І. Система роботи з обдарованими учнями на уроці й у позаурочний час : (засідання пед. ради) / В. І. Филипська. - С.76–84. Гончарова, Л. М. Інноваційні технології виявлення, навчання й підтримки розвитку обдарованої молоді / Л. М. Гончарова, С. М. Сінєгіна, В. М. Богомолов. - С.85–93. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 65 Гончарова, Л. М. Інноваційні технології виявлення, навчання й підтримки розвитку обдарованої молоді / Л. М. Гончарова, С. М. Сінєгіна, В. М. Богомолов> // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 28/30. - С. 85–93.
фывфывфыв: особистісне зростання учнів -- соціально-психологічна служба -- адаптація -- профільне навчання Доп.точки доступа: Сінєгіна, С. М.; Богомолов, В. М. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |