> Шифр: П2/2006/11 (березень) Газета 2006г. N 11 (березень) Шпортій, Т. Організація діяльності творчих лабораторій : досвід практичних психологів закладів освіти / Т. Шпортій, Д. Романовська. - С.3-4 Романовська, Д. Технології вивчення ефективності діяльності психолога / Д. Романовська. - С.5-10 Романовська, Д. Регуляція творчої діяльності учня: створення адекватних умов для розвитку творчої особистості / Д. Романовська. - С.11-12 Романовська, Д. Методи та прийоми стимулювання творчої активності учнів / Д. Романовська. - С.13-15 Гончарова-Чагор, А. Адаптація першокласників до школи / А. Гончарова-Чагор. - С.16-19 ШпортійТ. Соціалізація учнів :методи роботи практичного психолога / ШпортійТ., С. Собкова. - С.20-22 Кочурка, Ж. Формування самосвідомості у підлітків , батьки яких перебувають за кордоном / Ж. Кочурка. - С.23-24 Кривошаєва, Г. Обери своє майбутнє! : тренінг професійного самовизначення / Г. Кривошаєва. - С.25-27 Майковська, О. Організація педагогічного спілкування :основні рекомендації / О. Майковська. - С.28-29 Шилін, Т. Формування самоповаги в підлітків з особливими потребами / Т. Шилін. - С.30-31 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |
Гончарова-Чагор, А. Адаптація першокласників до школи [Текстььь] / А. Гончарова-Чагор> // Психолог. - 2006. - №11 (березень). - С. 16-19
Рубрики: Адаптація учнів Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1) |