> Шифр: ВШ-3/2014/7 Журнал 2014г. N 7 Дніпров, Олексій. Концептуальні засади розвитку освіти України / О. Дніпров. - С.7-12. Панасевич, Дмитро. Деякі методологічні та практичні підходи до складання переліку спеціальностей фахівців з вищою освітою / Д. Панасевич. - С.13-36. Грицюк, Лідія. Реалізація програм "подвійний диплом” як спосіб входження вітчизняних ВНЗ до європейського простору вищої освіти / Л. Грицюк, А. Лякішева. - С.46-54. Бобало, Юрій. Комп’ютеризована лабораторія практикуму з електротехнічних дисциплін / Ю. Бобало, О. Гамола, П. Стахів. - С.55-61. Даців, Галина. Підготовка ІТ-фахівців: потреби бізнесу і співпраця з університетами / Г. Даців. - С.72-85. Корсак, Костянтин. Погляд ноофутурології на науки і вищу освіту XXI століття / К. Корсак. - С.86-94. Вороніна, Марина. До проблеми розвитку творчого потенціалу майбутніх дизайнерів / М. Вороніна. - С.95-104. Вища освіта і наука : огляд періодичних видань / укладач Т. Бєлоусова, З. Чернобровкіна, А. Козонущенко. - С.105-119. Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОН України у березні 2014 року / О. А. Удод. - С.120-126. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 85 Грицюк, Лідія. Реалізація програм "подвійний диплом” як спосіб входження вітчизняних ВНЗ до європейського простору вищої освіти [Текст] / Л. Грицюк, А. Лякішева> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2014. - N 7. - С. 46-54. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта в Україні--міжнародне співробітництво Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--навчальна частина фывфывфыв: академічна мобільність -- консорціум -- двостороння угода -- подвійний диплом -- інтегрована навчальна програма -- узгоджений навчальний план Доп.точки доступа: Лякішева, А. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВШ-3/2014/10 Журнал 2014г. N 10 Грабко, Володимир. Технічна освіта - фантастичний потенціал України / В. Грабко. - С.7-12. Базилевич, Віктор. 70-річчя економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка / В. Базилевич. - С.12-20. Сухарніков, Юрій. Нормативно-правові підстави для модернізації вищої освіти в Україні / Ю. Сухарніков. - С.20-40. Слісаренко, Олена. Гарвард іде у відрив: динаміка і стратегії розвитку топ-закладів вищої освіти у світі / О. Слісаренко. - С.40-53. Дебич, Марія. Оптимізація суспільно-гуманітарної складової у підготовці студентів: міжнародний досвід / М. Дебич. - С.53-63. Грицюк, Лідія. Компетентнісний підхід до підготовки фахівців соціально-педагогічного спрямування у ВНЗ Польщі / Л. Грицюк, А. Лякішева. - С.63-71. Черепков, Сергій. На основі якісних перетворень у суспільстві / С. Черепков. - С.83-86. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 85 Грицюк, Лідія. Компетентнісний підхід до підготовки фахівців соціально-педагогічного спрямування у ВНЗ Польщі [Текст] / Л. Грицюк, А. Лякішева> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2014. - N 10. - С. 63-71. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: вища освіта в зарубіжних країнах Польща--вища освіта Доп.точки доступа: Лякішева, Анна Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2015. - 196 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 102.25 грн. Содержание: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Коваленко, Євгенія Іванівна. Інноваційні підходи до управління загальноосвітніми навчальними закладами / Є. І. Коваленко. - С .7-14 Короленко, Віктор Леонтійович. Діяльнісні підходи до організації морального виховання дітей шкільного віку / В. Л. Короленко. - С .15-18 Лупивовк, Юлія Олексіївна. Асоціативність як психологічна основа монологічного мовлення / Ю. О. Лупивовк. - С .19-23 Лякішева, Анна Володимирівна. Сутнісні характеристики стилю життя особистості у соціальному оточенні / А. В. Лякішева, Л. К. Грицюк. - С .24-28 Mihokova, E. Analysis of the legal status quo fight against trafficking in human beings in Slovakia / E. Mihokova. - С .29-36 Потапчук, Тетяна Володимирівна. Моральна культура студентів: основні складові досліджуваного феномену / Т. В. Потапчук. - С .37-43 Примачок, Людмила Леонтіївна. Еволюція ідей альтруїзму в західній філософській і психологічній думці / Л. Л. Примачок. - С .44-48 Ратинська, Інна Василівна. Моральна відповідальність і свобода: логіка взаємозв’язку / І. В. Ратинська. - С .49-53 Ришкевич, Ольга Викторовна. Теоретико-методические аспекты актуализации синтеза искусств в процессе вокальной подготовки будущих учителей музыкального искусства / О. В. Ришкевич. - С .54-59 Стаднік, Надія Вікторівна. Сутнісні характеристики соціальної відповідальності студентів / Н. В. Стаднік. - С .60-64 Сухорукова, Світлана Вікторівна. Ресурсний підхід до формування індивідуального стилю майбутнього вихователя дітей дошкільного віку / С. В. Сухорукова. - С .65-70 Чирчик, Сергій Васильович. До проблеми діагностики якості вищої дизайн-освіти / С. В. Чирчик, С. В. Можаровський. - С .71-76 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Budnik-Przybylska, Dagmara. Changing in motivation for practising karate as individuals gain experience through training / D. Budnik-Przybylska. - С .77-85 Бережок, Владислава Юріївна. Значення природоохоронної діяльності в еколого-естетичному вихованні старшокласників / В. Ю. Бережок. - С .86-89 Ворник, Марія Миколаївна. Проектна методика навчання іноземної мови студентів-філологів гуманітарного вишу / М. М. Ворник. - С .90-94 Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Використання у виховній роботі з молодшими школярами родинних традицій українського народу / Т. В. Гордієнко. - С .95-98 Дубровська, Лариса Олександрівна. Класна година в системі діяльності класного керівника / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський. - С .99-102 Дудчак, Галина Іванівна. Реалізація контрольно-результативного компонента педагогічного керівництва самостійною роботою майбутніх учителів початкових класів / Г. І. Дудчак. - С .103-107 Киричок, Інна Іванівна. Вплив Інтернету на морально-духовні та соціальні цінності старшокласників / І. І. Киричок, О. С. Гармаш. - С .108-113 Назаренко, Галина Анатоліївна. Потенціал варіативної складової навчального плану в контексті виховання культури демократизму учнів старших класів / Г. А. Назаренко. - С .114-119 Солова, Валентина Миколаївна. Толерантність вихователя літнього дитячого закладу оздоровлення і відпочинку у вирішенні педагогічних ситуацій / В. М. Солова. - С .120-125 Федак, Софія Андріївна. Особливості викладання предмета "Будівельна механіка" для іноземних студентів з англійською мовою навчання / С. А. Федак, С. І. Федак. - С .126-131 Шевчук, Марина Олександрівна. Організаційні основи позакласної роботи з трудового навчання в початковій школі / М. О. Шевчук. - С .132-136 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Вовк, Оксана Романівна. Готовність студентів до гуманістично спрямованого вирішення проблемних ситуацій: діагностика емоційно-ціннісного компонента / О. Р. Вовк. - С .137-142 Завгородня, Євгенія Євгенівна. Організаційно-педагогічні умови розвитку творчого потенціалу майбутніх хореографів / Є. Є. Завгородня. - С .143-147 Клунко, Роксолана Юріївна. Формування правової культури майбутнього вчителя як елемент підготовки до професійної діяльності / Р. Ю. Клунко. - С .148-151 Козубцов, Ігор Миколайович. Обґрунтування переліку навчальних дисциплін навчального плану підготовки аспірантів у системі вищої військової освіти / І. М. Козубцов. - С .152-156 Костенко, Олена Сергіївна. Педагогічні умови формування культурологічної компетенції у майбутніх інженерів-педагогів / О. С. Костенко. - С .157-159 Ніколаєску, Інна Олександрівна. Інноваційна спрямованість діяльності викладача системи післядипломної освіти як умова професійно-педагогічної самореалізації / І. О. Ніколаєску. - С .160-164 Плаксін, Андрій Анатолійович. Роль креативності в розвитку дидактичної культури викладача ВНЗ МВС України / А. А. Плаксін. - С .165-170 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Матвієнко, Світлана Іванівна. Розвиток музичної освіти на Чернігівщині у I половині ХIХ ст. / С. І. Матвієнко. - С .171-175 Пасічник, Лариса Леонідівна. Професійна підготовка майбутніх вчителів у Німеччині: традиційні та інноваційні підходи / Л. Л. Пасічник. - С .176-180 Петько, Людмила Василівна. Педагогічні та виховні ідеї В. О. Сухомлинського у формуванні професійно орієнтованого іншомовного навчального середовища в умовах університету / Л. В. Петько. - С .181-187 Яблочнікова, Ірина Остапівна. Підготовка магістрів-фінансистів у державах Балтії / І. О. Яблочнікова. - С .188-193
РУБ 15 Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів Викладання іноземної мови Освіта--заклади освіти--управління Класний керівник--виховні години Психологія старшокласника Оздоровчі табори--виховна діяльність Професійна підготовка вчителів Вища освіта--якість вищої освіти Історія педагогіки--Україна Історія педагогіки в зарубіжних країнах Кафедра психології Кафедра педагогіки Чернігівщина--освіта--історія Німеччина--вища освіта Прибалтика--освіта Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) Свободны: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) |
Л 97 Лякішева, Анна. Сутнісні особливості академічної групи як середовища соціальної взаємодії студентів [Текст] / А. Лякішева, Л. Грицюк> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 6. - С. 69-78. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Студенти--академічна група Студенти--соціальна взаємодія фывфывфыв: академічна група -- групова взаємодія -- соціальна взаємодія -- студенти Аннотация: Розкриваються теоретичні засади вивчення особливостей академічної групи як середовища групової взаємодії студентів. Доп.точки доступа: Грицюк, Лідія Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВШ-3/2016/6 Журнал 2016г. N 6 Русаловський, Віктор. Одеська національна академія зв’язку: впровадження новітніх інформаційних технологій в освітній процес / В. Русаловський. - С.7-12 Воробієнко, Петро. Компетентнісний підхід у вищій освіті - від теорії до практики / П. Воробієнко, А. Ложковський. - С.13-20. - Бібліогр. в кінці ст. 7 назв Греба, Роман. Децентралізація освіти та освітні фінанси / Р. Греба. - С.21-29. - Бібліогр. в кінці ст. 10 назв Хоружа, Людмила. "Науки про освіту": чи є в них місце педагогіці? / Л. Хоружа. - С.30-39. - Бібліогр. в кінці ст. 12 назв Кірик, Тамара. Реформи освіти в Україні у світлі західних інноваційних ідей / Т. Кірик. - С.40-49. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв Дударенко, Людмила. Напрями подальшої екологізації середньої і вищої освіти / Л. Дударенко. - С.50-59. - Бібліогр. в кінці ст. 18 назв Політова, Олена. З музою в серці: парадигма професійно-мистецької освіти Михайла Чембержі / О. Політова. - С.60-68. - Бібліогр. в кінці ст. 25 назв Лякішева, Анна. Сутнісні особливості академічної групи як середовища соціальної взаємодії студентів / А. Лякішева, Л. Грицюк. - С.69-78. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв Артюх, Станіслав. Професійні компетенції як базові орієнтири для викладання навчальних дисциплін у технічних ВНЗ на прикладі курсу "Психологія" / С. Артюх, Сапельникова. - С.79-88. - Бібліогр. в кінці ст. 12 назв Войціх, Інна. Критерії та показники сформованості емоційної компетентності майбутніх психологів / І. Войціх. - С.89-96. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв Кучер, Анатолій. Формування вмінь професійного спілкування студентів агроекономічного профілю / А. Кучер. - С.97-107. - Бібліогр. в кінці ст. 16 назв Мисник, Ольга. Ензими - біохімічний фундамент життя на Землі / О. Мисник. - С.108-117. - Бібліогр. в кінці ст. 20 назв Клименко, Світлана. Педагогічне використання етимологічного підходу до мовного виховання майбутніх учителів-філологів / С. Клименко. - С.118-126. - Бібліогр. в кінці ст. 13 назв Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |