> Шифр: ПШ-2/2017/10 Журнал 2017г. N 10 Грошева, О. Запаліть вогник дитячих здібностей / О. Грошева. - С.1–3. Ілляшенко, Т. Щоб оцінка перестала бути каральною : (читаючи проект реформи початкової школи) / Т. Ілляшенко. - С.3–6. Маслій, Н. Найкраще виховання – це особистий приклад / Н. Маслій. - С.7. даниленко, Г. Співпраця з батьками над формуванням емоційного інтелекту учнів початкової школи в межах проекту "Інтелект України" / Г. даниленко, О. Щербакова. - С.8–9. Вашуленко, М. Робота над власними висловлюваннями (есе) на уроках української мови / М. Вашуленко, С. Дубовик. - С.10–16. Пархоменко, А. Система інтегрованих завдань під час вивчення буквосполучень дж – дз у 1 класі / А. Пархоменко. - С.16–18. Ткаліч, Р. Урок української мови у 2 класі. Розвиток зв’язного мовлення / Р. Ткаліч. - С.19–20. Савчук, В. Розвиток пізнавальної діяльності на уроці української мови в 3 класі / В. Савчук. - С.20–21. Михайленко, Т. Перевірні тематичні роботи для 2 класц : [літерурне читання, природознавство] / Т. Михайленко. - С.21–28. Онопрієнко, О. Інтеграція у навчанні молодших школярів математики / О. Онопрієнко, С. Скворцова. - С.29–32. Маліновська, О. Творчий проект-екскурс до Дня захисника Вітчизни "Час згадати нашу славу" / О. Маліновська, Ю. Чаюк. - С.33–35. Вільк, Г. Хліб – це багатство нашої країни / Г. Вільк. - С.35–39. - Бібліогр.: 12 назв. Яковенко, Л. Екскурсії як вид роботи з учнями на уроках природознавства / Л. Яковенко. - С.40–43. Пасічник, М. Урок-подорож з математики у 4 класі / М. Пасічник. - С.43–45. Кучер, Т. Урок з основ здоров’я, 2 клас / Т. Кучер. - С.46–48. - Бібліогр.: 5 назв. Храмова, Г. Урок-тренінг з основ здоров’я : (3 клас) / Г. Храмова, С. Фаріончук. - С.48–49. Красоткіна, Н. Кодекс честі батьків. Кодекс честі учнів. Кодекс честі вчителя / Н. Красоткіна. - С.50–52. Анісімова, Г. Формування здатності до саморозвитку та самореалізації учнів початкової школи шляхом упровадження науково-педагогічного проекту "Росток" / Г. Анісімова, В. Полтавська. - С.53–55. - Бібліогр.: 8 назв. Шуліменко, Л. Досвід роботи з соціальної адаптації та розвитку дітей-аутистів у загальноосвітній школі / Л. Шуліменко. - С.55–57. - Бібліогр.: 4 назви. Сухаревська, О. Організація роботи мобільних творчих груп – важлива умова ефективних змін у системі початкової освіти / О. Сухаревська. - С.58. Крих, Л. Свято української мови в 1 класі / Л. Крих. - С.59–60. Бутенко, В. "Козацькому роду – нема переводу!" / В. Бутенко. - С.62. Гнат, І. Ми – маленькі львів’яни / І. Гнат. - С.63–64. - Бібліогр.: 6 назв. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 89 Грошева, О. Запаліть вогник дитячих здібностей / Оксана Грошева> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 1–3. . - ISSN 0131-5358
фывфывфыв: обдаровані діти -- обдарованість -- талант -- здібності -- сфери обдарованості -- творчі роботи -- молодші школярі Аннотация: У статті розповідається про те, що у перші роки навчання в школі допомогти самій дитині, сім’ї визначити сферу обдарованості, підтримати її, надати практичні поради батькам та створити сприятливі умови для подальшого розвитку. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2018/2 Журнал 2018г. N 2 Ковальова, В. Розвиток творчої особистості молодшого школяра в умовах компетентнісно орієнтованої освіти / В. Ковальова. - С.1–3. - Бібліогр.: 6 назв. Каракоз, С. Олександр Захаренко (1937–2001) / С. Каракоз. - С.4–7. Піка, Т. Виховання духовно осмисленого патріотизму / Т. Піка. - С.8–9. Козінцева, Т. Критичне мислення як засіб формування та розвитку творчих здібностей молодших школярів / Т. Козінцева. - С.10–13. - Бібліогр.: 7 назв. Губарєва, С. Урок української мови у 2 класі / С. Губарєва. - С.14–15. - Бібліогр.: 7 назв. Гуцалюк, Т. Урок розвитку зв’язного мовлення у 2 класі з використанням технології "Сторітелінгу" / Т. Гуцалюк. - С.15–17. - Бібліогр.: 4 назви. Билиця, І. Вивчення життя та творчості Лесі Українки на уроці літературного читання у 4 класі / І. Билиця. - С.17–20. Романь, Н. Чекаємо весну : (урок позакласного читання, 2 клас) / Н. Романь. - С.20–23. Тарнавська, С. Практична спрямованість обчислювальних навичок молодшого школяра / С. Тарнавська. - С.24–28. - Бібліогр.: 10 назв. Шишова, О. Спрощення таблиці множення / О. Шишова. - С.29–33. Ковальчук, Л. Цікаві задачі не для ледачих / Л. Ковальчук. - С.33–36. Кацубо, Я. Відкритий інтегрований урок у 2 класі / Я. Кацубо. - С.37–39. Філіпінко, Л. Формування екологічної свідомості у молодших школярів : (позакласний захід у 1 класі) / Л. Філіпінко. - С.40–41. Дробчак, Я. Оригамі у навчально-трудовій діяльності як засіб формування творчих компетентностей учнів початкової школи / Я. Дробчак. - С.41–44. Балютіна, К. "Шпаргалка" для батьків / К. Балютіна. - С.45–46. Грошева, О. Створення сприятливого середовища для розвитку соціальної компетентності молодших школярів / О. Грошева. - С.47–49. - Бібліогр.: 5 назв. Кириленко, В. Корекційна робота психолога та соціального педагога / соціального працівника з профілактики й подолання агресивної поведінки молодших школярів / В. Кириленко. - С.50–53. - Бібліогр.: 8 назв. Марченко, Н. КЛЮЧ до читання / Н. Марченко. - С.54–57. Висоцька, Л. Тепло татусевих долонь : (виховний захід, 3-й клас) / Л. Висоцька. - С.58–60. Авдусенко, Л. Цінності інклюзивної освіти / Л. Авдусенко. - С.61. - Бібліогр.: 2 назви. Петрина, А. Світла зірка Лесі Українки / А. Петрина. - С.62. Гринишак, Я. Шануймо рідне / Я. Гринишак. - С.63–64. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 89 Грошева, О. Створення сприятливого середовища для розвитку соціальної компетентності молодших школярів / Оксана Грошева> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 2. - С. 47–49. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
Початкова школа--освітній простір--розвиток соціальної компетентності учнів фывфывфыв: соціалізація особистості -- соціальна компетентність -- якості особистості -- громадянська позиція -- соціальні ролі -- лідерські якості -- молодші школярі Аннотация: Автор статті пропонує матеріал з власного досвіду щодо соціалізації молодших школярів. Проаналізовано поняття соціалізації молодших школярів, перешкоди, які виникають у процесі формування цієї компетентності. Матеріал має зацівити учителів початкових класів на етапі підготовки до педради, серпневих нарад, планування засідань методичних об’єднань. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2019/1 Журнал 2019г. N 1 Лук’янець, А. Історія журналу – це історія розвитку і становлення початкової освіти України / А. Лук’янець ; А. Лук’янець. - С.1. Савчук, Т. Сила добрих сердець / Т. Савчук. - С.3–7. Панчак, О. Розвиток навички читання як виду мовленнєвої діяльності : (з досвіду роботи) / О. Панчак. - С.8–12. Базарницька, І. Урок української мови у 3 класі з використанням комп’ютерних технологій / І. Базарницька. - С.13–14. Шишова, О. Урок української мови у 4 класі / О. Шишова. - С.15–17. Піддубко, О. Урок математики у 1 класі / О. Піддубко. - С.17–19. Ягупа, І. Інтегровані заняття у 1 класі / І. Ягупа. - С.19–28. Ісаєва, Л. Конспект уроку з використанням міжпредметних зв’язків : (3 клас) / Л. Ісаєва. - С.28–30. Веремійчик, І. Інтеграція трудового навчання, образотворчого мистецтва, математики та природознавства у предметних дидактичних іграх : (2 і 3 класи) / І. Веремійчик. - С.31–34. Висоцька, Л. Ранкова зустріч / Л. Висоцька. - С.34–36. Губарєва, С. Пташина їдальня / С. Губарєва. - С.37–39. Геряк, Т. Захисники Вітчизни у моїй родині / Т. Геряк. - С.39–40. Гільберг, Т. Встановлення причиново-наслідкових зв’язків як спосіб формування дослідницьких умінь у молодших школярів на інтегрованих уроках курсу "Я досліджую світ" / Т. Гільберг, С. Тарнавська. - С.41–46. - Бібліогр.: 4 назви. Підберезня, Я. Інтегрований урок з інформатики та основ початкового курсу природознавства / Я. Підберезня, О. Ільйонок. - С.47–49. Гонтаровська, Н. Організаційно-педагогічні умови впровадження науково-педагогічного проекту "Інтелект України" : (практична робота навчальних закладів м. Дніпра) / Н. Гонтаровська. - С.50–53. - Бібліогр.: 8 назв. Зубченко, Т. Культура взаємин у сім’ї / Т. Зубченко. - С.54–57. Палій, В. Гра "23 мислинки" / В. Палій. - С.57. Кацубо, Я. Щаслива родина – щаслива дитина : (свято з елементами гуманної педагогіки) / Я. Кацубо. - С.58–60. Грошева, О. Готуємося до НУШ: співучителювання / О. Грошева, М. Грішак. - С.62. Конкурс "Розповідь про добрі справи". - С.63–64. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 89 Грошева, О. Готуємося до НУШ: співучителювання / Оксана Грошева, Марія Грішак> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 1. - С. 62. . - ISSN 0131-5358
Початкова школа--ранкові зустрічі фывфывфыв: реформування освіти -- педагогіка партнерства -- співучителювання -- співпраця вчителів -- ранкові зустрічі в початковій школі -- комфортна атмосфера -- початкова школа Аннотация: У статті зазначено, що однією з концептуальних засад, що покладені в основу Нової української школи, є педагогіка партнерства. В педагогіці партнерства доцільно виокремити таке явище, як співучителювання. У рамках підготовки Нової української школи учителі майбутніх перших класів СЗШ № 49 спільно працювали над створенням розробок "Ранкових зустрічей". Доп.точки доступа: Грішак, М. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |