> Шифр: Д958996/2011/5 Журнал 2011г. N 5 Гурковська, Тетяна. Супровід розвитку дітей раннього віку / Т. Гурковська. - С.128. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 95 Гурковська, Тетяна. Супровід розвитку дітей раннього віку [Текст] / Т. Гурковська> // Дитячий садок. Бібліотека. - 2011. - N 5. - С. 128. Рубрики: Дошкільна освіта діти 3-го року Психічний розвиток дитини Дошкільна освіта--ігри фывфывфыв: діти раннього віку -- супровід розвитку дитини -- психологічний супровід розвитку дитини -- чинники розвитку дітей -- розвивальна робота -- дидактичні ігри Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2011/8 Журнал 2011г. N 8 Жебровський, Борис. Монтессорі Марія і українська освіта XX - XXI століття / Б. Жебровський. - С.4-9 Михальчук, Тетяна. Філософські аспекти педагогічної системи Марії Монтессорі / Т. Михальчук. - С.10-14 Грядовкіна, Жанна. Методика Марії Монтессорі в освітньому процесі дошкільного закладу / Ж. Грядовкіна. - С.15-20 Прибильська, Наталія. Організація роботи педагога за методом спостереження у педагогічній системі Марії Монтессорі / Н. Прибильська. - С.21-26 Пахарь, Олена. Інтерактивні методи навчання педагогів / О. Пахарь. - С.28-38 Саприкіна, Олена. Інтерактивні методи навчання як засіб формування навичок мовленнєвої взаємодії старших дошкільників / О. Саприкіна, О. Мартинюк. - С.39-44 Чернишова, Лана. Розвиваємо мовлення малюків / Л. Чернишова. - С.50-55 Гурковська, Тетяна. Адаптація малюків: чи бути батькам у групі / Т. Гурковська. - С.56-59 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2011/12 Журнал 2011г. N 12 Зедгенідзе, Валентина. Конфліктні ситуації у педагогічному колективі дошкільного закладу / В. Зедгенідзе. - С.4-12 Пахарь, Олена. Ситуаційний аналіз для розв’язання конфліктних ситуацій: крок за кроком / О. Пахарь. - С.13-16 Кононко, Олена. Соціально-психологічна безпека дошкільника: суть та умови / О. Кононко. - С.18-30 Гурковська, Тетяна. Сучасні "Важкі діти": які вони / Т. Гурковська. - С.31-36 Кучеренко, Марина. Емоційний розвиток дітей старшого дошкільного віку / М. Кучеренко. - С.46-56 Сиротич, Наталія. Мова мистецтва, або Використання методів арт-терапії у роботі з дітьми раннього віку / Н. Сиротич. - С.57-61 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 95 Гурковська, Тетяна. Адаптація малюків: чи бути батькам у групі [Текст] / Т. Гурковська> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2011. - N 8. - С. 56-59 Рубрики: Дошкільна освіта--співпраця ЗДО і сім’ї Кафедра дошкільної освіти фывфывфыв: присутність батьків у групі -- тривожність дітей Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 95 Гурковська, Тетяна. Сучасні "Важкі діти": які вони [Текст] / Т. Гурковська> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2011. - N 12. - С. 31-36 Рубрики: "важкі" діти діти гіперактивні фывфывфыв: балакучі діти -- вербалізм Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВМДЗ/2012/3 Журнал 2012г. N 3 Гурковська, Тетяна. Педагогічні стереотипи у взаємодії з дитиною / Т. Гурковська. - С.4-7. Гладкова, Юлія. Технології педагогічного спілкування з батьками / Ю. Гладкова, Н. Баринова. - С.8-15. Грядовкіна, Жанна. Співпраця дошкільного закладу і сім’ї за системою Монтессорі / Ж. Грядовкіна. - С.16-19. Ільченко, Тамара. Розширюємо можливості спілкування з батьками: електронні засоби інформування / Т. Ільченко. - С.20-24. Садова, Надія. Розробляємо сайт дошкільного навчального закладу / Н. Садова. - С.25-32. Туженкова, Юлія. Профілактика жорстокого поводження з дітьми / Ю. Туженкова. - С.33-42. Осадча, Віра. Батькам про значення розвитку дрібної моторики рук / В. Осадча. - С.43-50. Безруких, Мар'яна. Десять кроків до письма / М. Безруких. - С.51-56. Сухенко, Ірина. Використання LEGO-конструювання в освітньому процесі ДНЗ / І. Сухенко. - С.57-66. Малишева, Ольга. Атестація вихователя-методиста, що працює за сумісництвом вихователем. / О. Малишева. - С.67-68. Свята та цікаві події травня. - С.69-70. Джемула, Галина. День Землі / Г. Джемула. - С.71-79. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Гурковська, Тетяна. Педагогічні стереотипи у взаємодії з дитиною / Т. Гурковська> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 3. - С. 4-7. Рубрики: Дошкільна освіта--педагогічна психологія фывфывфыв: подалання педагогічних стереотипів -- взаємодія з дитиною -- проблеми стереотипізації -- сприймання навколишнього -- індивідуальні особливості -- фрагментарні батьківські уявлення Аннотация: Стаття освітлює питання про вміння педагогів реалізовувати сучасні виховні пріоритети через новітні технології. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: ВМДЗ/2012/4 Журнал 2012г. N 4 Ладивір, Світлана. Сьогодення дошкілля / С. Ладивір. - С.4-12. Гурковська, Тетяна. Педагогічні стереотипи у взаємодії з дитиною / Т. Гурковська. - С.13-18. Морозова, Людмила. Аналітичні аспекти планування роботи дошкільного навчальног закладу / Л. Морозова. - С.19-28. Морозова, Людмила. Складання аналізу роботи закладу за минулий рік:: крок за кроком / Л. Морозова. - С.29-32. Косачова, Тетяна. Особливості планування освітньої роботи у дошкільних навчальних закладах на літній період / Т. Косачова, І. Резніченко. - С.33-44. Галяпа, Марія. Планування й організація оздоровчої роботи з дітьми в літку / М. Галяпа. - С.45-50. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на травень. - С.51-52. Садова, Надія. Створюємо сайт дошкільного навчального закладу / Н. Садова. - С.53-57. Кучеренко, Марина. Ніколи не пізно: вчимося мислити / М. Кучеренко. - С.58-65. Дитячий журнал "Малятко" - інструмент виховання дитини. - С.66-67. Клименко, Антоніна. Тривалість робочого часу вихователя-методиста / А. Клименко. - С.68-69. Свята та цікаві події червня. - С.70-71. Джемула, Г. День захисту дітей: дошкільникам про права дитини / Г. Джемула. - С.72-79. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Г 95 Гурковська, Тетяна. Педагогічні стереотипи у взаємодії з дитиною / Тетяна Гурковська> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 4. - С. 13-18. Рубрики: батьки і діти--навчання дітей фывфывфыв: навчання малюків -- раннє навчання -- ранній розвиток -- зарубіжна система освіти -- стереотипи -- взаємодії Аннотация: У статті розкривається роль стереотипів у взаємодії дорослих з дитиною. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: ВМДЗ/2012/5 Журнал 2012г. N 5 Дятленко, Наталія. Експеримент у дошкільному закладі: перші кроки / Н. Дятленко. - С.4-8. Кіндрат, Інна. Застосування інтелект-мап у методичній роботі / І. Кіндрат. - С.9-15. Орієнтовна циклограма діяльності вихователя-методиста на червень-липень. - С.16-18. Гурляєва, Тетяна. Виховуємо відповідальність у дошкільників / Т. Гурляєва. - С.19-29. Сварковська, Л. Граємо у футбол / Л. Сварковська. - С.30-39. Сварковська, Ліна. Діагностика рівня оволодіння старшими дошкільниками вміння грати у футбол / Л. Сварковська. - С.40-42. Вовчик-Блакитна, Леся. Невеселі роздуми дитячого психолога біля порогу першого класу, або і знову про шкільну готовність / Л. Вовчик-Блакитна. - С.43-49. Голота, Наталія. Психологічна готовність старших дошкільників до викликів початкової освіти / Н. Голота. - С.50-54. Безруких, Мар'яна. Під знаком прискорення / М. Безруких. - С.55-58. Гурковська, Тетяна. Щоб дитина не загубилася у школі / Т. Гурковська. - С.59-61. Дитина йде до школи. - С.62. Садова, Надія. Наповнюємо сайт дошкільного навчального закладу / Н. Садова. - С.63-70. Петрова, Олена. Удосконалення інформаційно-комунікаційної компетентності педагогів дошкільного навчального закладу / О. Петрова, Л. Погорєлова. - С.71-77. Свята та цікаві події липня і серпня. - С.78-79. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Г 95 Гурковська, Тетяна. Щоб дитина не загубилася у школі / Т. Гурковська> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2012. - № 5. - С. 59-61.
фывфывфыв: підготовка до навчання -- першокласники -- завдання батькам -- знайомство зі школою -- перше вересня Аннотация: Матеріал статті знайомить батьків з завданнями підготовки дітей до школи. Нет сведений об экземплярах (Источник в БД не найден) |
Г 95 Гурковська, Тетяна. Щоб дитина не загубилася у школі [Текст] / Т. Гурковська> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2012. - N 5. - С. 59-61. Рубрики: Дошкільна освіта--співпраця ЗДО і сім’ї Готовність дітей до школи Кафедра дошкільної освіти фывфывфыв: майбутні першокласники Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: ВМДЗ/2013/6 Журнал 2013г. N 6 Гавриш, Наталя. Книжка - вихователь і учитель, або як допомогти дитині відкрити важливі смисли за допомогою художнього твору / Н. Гавриш. - С.4-12 : фотогр. Кіндрат, Інна. Формування світогляду дошкільників: наукові підходи, аналізування реальної ситуації / І. Кіндрат. - С.13-20 : схеми Плосконна, Марина. Інтегровані підходи до використання літературних творів у освітньому процесі / М. Плосконна, Л. Клименко. - С.21-28 : фотогр. Активний читач: хто він. - С.30-31 : фотогр. Степанович, Кіра. Як виховати любов до книжки: досвід іспанський педагогів / К. Степанович. - С.32-34. Каралашвілі, Олена. Організація роботи з адаптації дітей до дошкільного закладу / О. Каралашвілі, Н. Малахова. - С.35-47 : фотогр. Гурковська, Тетяна. Індивідуальні особливості адаптації малюків / Т. Гурковська. - С.48-49. Білоус, Світлана. Авторська казка як інструмент успішної адаптації дітей раннього віку / С. Білоус. - С.50-53 : фотогр. Вільгоцька, Наталія. Нетрадиційні засоби розвитку мовлення та творчості малюків: ігри із сухим басейном / Н. Вільгоцька. - С.54-60 : фотогр. Резенчук, Наталія. Листок здоров’я дітей - форма відображення моніторингу їхнього фізичного розвитку / Н. Резенчук. - С.61-65. Ячник, Надія. Системний підхід до організації фізкультурно-оздоровчої роботи з дошкільниками / Н. Ячник ; Н. Янчик. - С.66-70 : фотогр. Безпека дитини - турбота дорослих. - С.71 : фотогр. Шаповал, Олена. Здрастуй, любий наш садок! : розвага для дошкільників / О. Шаповал, Л. Ляшенко. - С.74-79 : фотогр. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Г 95 Гурковська, Тетяна. Індивідуальні особливості адаптації малюків / Т. Гурковська> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 6. - С. 48-49.
фывфывфыв: адаптація -- проблеми адаптації -- індивідуальні особливості адаптації -- дошкільники -- непосидючі діти -- малорухливі діти Аннотация: У статті підкреслено залежність адаптації малюків до дитячого садочку від їхніх індивідуальних психофізіологічних особливостей. Розглянуто основні принципи роботи з непосидючими, а також пасивними й малорухливими дітьми. Відмічено необхідність узгоджених дій батьків та вихователів для успішної адаптації малюків до умов дошкільного закладу Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: ВМДЗ/2014/5 Журнал 2014г. N 5 Стаєнна, Олена. Освітня й мистецька цінність української народної іграшки / О. Стаєнна. - С.4-6. Гурковська, Тетяна. Конструктор як засіб атрибутивного забезпечення гри / Т. Гурковська. - С.7-9 : фотогр. Никончук, Валентина. Конструктор LEGO як допоміжний інструмент у процесі адаптації / В. Никончук, А. Деговець. - С.10-13 : фотогр. Рома, Оксана. Логіко-математичний розвиток дошкільників засобами конструктора LEGO: тренінг для педагогів / О. Рома. - С.14-19 : фотогр. Безпала, Світлана. Інтеграція LEGO-конструювання в освітній процес / С. Безпала. - С.20-26 : фотогр. Макарова, Євгенія. Поєднання казки з LEGO-конструюванням у роботі практичного психолога / Є. Макарова. - С.27-32 : фотогр. Геращенко, Тетяна. Розвиваємо мовлення з LEGO: дидактичні ігри / Т. Геращенко. - С.33-35. Геращенко, Тетяна. Розвиваємо мовлення з LEGO: дидактичні ігри / Т. Геращенко. - С.33-35. У світі космічних LEGO-фантазій та винаходів. - С.36 : фотогр. Герасименко, Катерина. Використання LEGO у здоров’язбережувальній технології / К. Герасименко, М. Онищук. - С.37-41. Сосенкова, Віра. Навчаємо презентувати LEGO-моделі / В. Сосенкова. - С.42-48. Овдій, Людмила. На порозі школи: співпраця з батьками / Л. Овдій, Т. Д’яченко, Л. Каган. - С.49-52 : фотогр. Кушнерук, Тетяна. Виховуємо креативну особистість / Т. Кушнерук. - С.53-58 : фотогр. Пасічник, Ніна. Екологічна освіта дошкільників засобами театральної діяльності : застосування методу проектів для підвищення екологічної обізнаності дітей / Н. Пасічник, М. Дода, Г. Гедз. - С.59-64 : фотогр. Фастовець, Тамара. Подорож до планети Легкоокеанії : розвага з плавання для дітей старшого дошкільного віку / Т. Фастовець. - С.68-71 : фотогр. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
Г 95 Гурковська, Тетяна. Конструктор як засіб атрибутивного забезпечення гри / Т. Гурковська> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 5. - С. 7-9 : фотогр. Рубрики: Іграшки--конструктори--дошкільники Дошкільна освіта--іграшки дитячі фывфывфыв: іграшки -- ігри -- ігрова діяльність -- конструктори -- предметно-ігрове середовище -- конструкційна діяльність -- конструювання -- дошкільники Аннотация: У статті розглянуто проблему організації ігрової діяльності дошкільників та атрибутивного забезпечення гри - підбору іграшок. Розкрито розвивальні можливості та переваги конструкторів як іграшок, що сприяють розвитку інтелектуальної та творчої сфери дітей. Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: Д958996/2008/11 Журнал 2008г. N 11 Гурковська, Тетяна. Новачок у дитячому садку / Т. Гурковська Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 95 Гурковська, Тетяна. Письмо без сліз / Тетяна Гурковська> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2020. - № 2. - С. 16-18.
фывфывфыв: моторика -- письмо -- навички письма -- графічні вправи -- адаптація школярів-шестирічок -- поради батькам Имеются экземпляры в отделах: Ч.З.№2 Экз. 1 (свободен) |
> Шифр: ВМДЗ/2020/7 Журнал 2020г. N 7 Савінова, Наталія. Як працювати в реаліях коронавірусу: хто що робить / Н. Савінова. - С.4-11. Орієнтовний розпорядок дня на період карантину. - С.11-12. Організація освітнього процесу влітку під час адаптивного карантину. - С.12-13. Шість правил літніх прогулянок. - С.13-14. Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на серпень. - С.14-17. Відновлення діяльності закладів дошкільної освіти: документ за 5 хвилин. - С.17-20. Бондар, Лариса. Як підготувати дитячий садок до нового навчального року / Л. Бондар, Н. Савінова. - С.20-24. Савченко, Анна. Методичний кейс для організації розвивального середовища дитячого садка / А. Савченко. - С.24-26. Гурковська, Тетяна. Дитина раннього віку: що потрібно знати педагогу / Т. Гурковська. - С.26-32. Фортунатова, Марина. Увага, малюки: як оптимізувати розвиток / М. Фортунатова. - С.32-37. Лахненко, Ірина. No_stress вправи для збереження працездатності в посткарантинній напрузі / І. Лахненко. - С.37-40. Мій рівень стресостійкості : експрес-тест. - С.40-42. Як щоденно підвищують рівень стресостійкості. - С.42-43. Околович, Олена. Відновлюємо діяльність дитячого садка: досвід практика / О. Околович. - С.43-46. Шинкар, Ірина. Сходинки до здоров’я, або Стоп-аеробіка у дитячому садку / І. Шинкар. - С.46-52. Гагаріна, Наталія. Навпроти чи поряд? або Як співпрацювати з батьками вихованців / Н. Гагаріна, Л. Сорока. - С.52-57. Повертаємось у дитячий садок!. - С.57-58. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |