П 24 Педагогіка і психологія професійної освіти [Текст] : Науково-методичний журнал. № 6, грудень / Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН України, Львівський науково-практичний центр, Національний університет "Львівська політехніка" ; Гол. ред. Н. Г. Ничкало. - Львів : [б. и.], 2003. - 194 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 13.00 грн. Содержание: Чашечникова, О. Використання можливостей дистанційної освіти з метою підвищення ефективності диференційованого навчання математики / О. Чашечникова. - С .43-53 Гіптерс, З. Морально-етичний аспект формування ділової людини / З. Гіптерс. - С .91-100 Цюприк, А. Основні підходи до проблеми організації самостійної роботи студентів / А. Цюприк. - С .100-109 Вакуленко, В. Форми і методи контролю якості знань і рівня професійної компетентності майбутнього викладача / В. Вакуленко. - С .109-123 Теслюк, П. Проблема символу в філософських і психологічних дослідженнях / П. Теслюк. - С .123-131 Гайдук, Н. Концептуальні засади застосування посередництва при розв’язанні конфліктів / Н. Гайдук. - С .147-158
РУБ 37(05) Рубрики: Технології навчання Проблеми виховання Проблеми управління Професійна освіта--історія Наукове життя Дистанційна освіта Доп.точки доступа: Ничкало, Н. Г. \гол. ред.\; Інститут педагогіки і психології професійної освіти АПН УкраїниЛьвівський науково-практичний центр; Національний університет "Львівська політехніка" Экземпляры всего: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: РШ/2003/5 Журнал 2003г. N 5 Липова, Л. Діагностика дитячої обдарованості та психолого-педагогічні особливості обдарованих дітей / Л. Липова, Морозова Л., Бондарєв І. - С.9-11 Гіптерс, З. До проблеми естетичної соціалізації особистості / З. Гіптерс. - С.15-17 Шумаєва, С. Медіа освіта: історичні та культурологічні аспекти розвитку / С. Шумаєва. - С.70-72 Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : Ч.З.№2 (4), ректор (1) Свободны: Ч.З.№2 (4), ректор (1) |
Гіптерс, З. До проблеми естетичної соціалізації особистості [Текстььь] / З. Гіптерс> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2003. - N5. - С. 15-17 . - ISSN 0131-6788
Рубрики: соціальна психологія соціалізація психологія особистості творча особистість психологія виховання виховання студентів психологія вищої школи Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : Ч.З.№2 (4), ректор (1) Свободны: Ч.З.№2 (4), ректор (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 201 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 62.40 грн. Содержание: Дічек, Н. М. Педагогіко-антропологічні дослідження як рушійна сила розвитку педагогіки у другій половині ХІХ ст. / Н. М. Дічек. - С .7-11 Пелех, Ю. В. Історико-філософський аналіз аксіологічної парадигми як основи аксіопедагогіки / Ю. В. Пелех. - С .12-16 Виховський, Л. Ц. Антропологізм як провідний принцип педагогіки К. Ушинського / Л. Ц. Виховський. - С .17-19 Кочубей, Т. Д. Вплив педагогічних поглядів просвітників українського бароко на розвиток педагогічної думки ХІХ ст. / Т. Д. Кочубей. - С .20-24 Корж-Усенко, Л. В. Становлення елітарної особистості в умовах "шляхетського гнізда": досвід педагогічної фамілістики ХІХ - початку ХХ ст. / Л. В. Корж-Усенко. - С .25-29 Коляда, Н. М. Ідеї педагогів-реформаторів кінця - початку ХХ ст. як теоретичний фундамент дитячого руху / Н. М. Коляда. - С .30-34 Гіптерс, З. В. Громадсько-педагогічне сподвижництво культурно-освітніх товариств Галичини у справі просвіти та економічного навчання дітей і дорослих у ХІХ ст. / З. В. Гіптерс. - С .35-39 Золотухіна, С. Т. Роль учених рад у реформуванні системи управління вітчизняними університетами (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / С. Т. Золотухіна, Л. Д. Зеленська. - С .40-45 Гагіна, Н. В. Тенденції розвитку наукових поглядів на сутність та співвідношення категорій "навичка" і "вміння" / Н. В. Гагіна. - С .46-50 Кузьміна, С. Л. Київська академічна традиція ХІХ - початку ХХ ст. і становлення педагогічної науки в Україні / С. Л. Кузьміна. - С .51-55 Гнізділова, О. А. Роль наукових шкіл Слобожанщини у розвитку науки (середина ХІХ - початок ХХ ст.) / О. А. Гнізділова. - С .56-60 Побірченко, Н. С. Два погляди на проблеми освіти: М. Пирогов та К. Ушинський / Н. С. Побірченко. - С .61-65 Ткачук, М. М. Проблема змісту національного виховання у контексті українського культурно-освітнього руху другої половини ХІХ ст. / М. М. Ткачук. - С .66-69 Султанова, Л. Ю. Науково-дослідна діяльність студентів у контексті модернізації вищої освіти України / Л. Ю. Султанова. - С .70-73 Кравченко, О. О. "Сільська бібліотека" в контесті розвитку освіти в Україні у другій половині ХІХ ст. / О. О. Кравченко. - С .74-77 Бабій, І. В. Генеза розвитку проблеми морального виховання дошкільників засобами народної педагогіки / І. В. Бабій. - С .78-81 Мартиненко, Д. В. Епістолярії як джерело з історії педагогіки / Д. В. Мартиненко. - С .82-86 Мокрогуз, О. П. Особливості застосування мультимедійної презентації на уроках історії / О. П. Мокрогуз. - С .87-90 Стовбчата, Т. О. Сутнгість та структура професійної іншомовної компетентності майбутніх філологів / Т. О. Стовбчата. - С .91-93 Нікітіна, І. П. Методика поліпшення ефективності літньої навчальної практики профільних суспільно-гуманітарних класів / І. П. Нікітіна. - С .94-96 Толочкол, С. В. Організаційно-педагогічні внутрішні умови формування методичної компетентності викладачів-аграрників / С. В. Толочкол. - С .97-100 Аніщук, А. М. Розвиток ідей вітчизняних педагогів про мовленневе виховання дошкільників у сучасних умовах / А. М. Аніщук. - С .105-108 Бутурлим, Т. І. Українська література як засіб формування генденої культури старшокласників / Т. І. Бутурлим. - С .109-112 Березівська, Л. Д. К. Д. Ушинський про роль педагога у вихованні людини / Л. Д. Березівська. - С .113-116 Левківський, М. В. Роль праці у формуванні зростаючої особистості (за К. Д. Ушинським) / М. В. Левківський. - С .117-119 Шевченко, С. М. К. Д. Ушинський про виховання "нової людини" / С. М. Шевченко. - С .120-123 Ткаченко, О. М. Застосування ідей К. Д. Ушинського в процесі формування в майбутніх учителів етнопедагогічної компетентності / О. М. Ткаченко. - С .124-126 Соловей, М. В. Окремі аспекти сучасного виховання в контексті соціально-педагогічних поглядів Костянтина Ушинського / М. В. Соловей. - С .127-130 Грицай, Н. Б. Використання педагогічної спадщини К. Д. Ушинського у методичній підготовці майбутніх учителів біології / Н. Б. Грицай. - С .134-136 Медвідь, О. Б. К. Д. Ушинський про родинне виховання / О. Б. Медвідь, М В. Клепар. - С .131-133 Коваленко, Є. І. Ідеї "нового виховання" у педагогічній концепції Софії Русової / Є. І. Коваленко. - С .137-141 Мирончук, Н. М. Софія Русова про роль школи у національно-громадянському вихованні особистості / Н. М. Мирончук. - С .142-145 Петренко, О. Б. Роль ідей М. Пирогова у становленні гендерного підходу у вітчизняній педагогіці / О. Б. Петренко. - С .146-149 Калініченко, Н. А. Просвітницька діяльність М. Ф. Федоровського (Єлисаветградщина, друга половина ХІХ ст.) / Н. А. Калініченко. - С .15-153 Задорожна-Княгницька, Л. В. Проблема педагогічної майстерності у працях М. Демкова (1880-1904) / Л. В. Задорожна-Княгницька. - С .154-157 Вітвицька, С. С. Новаторство М. І. Пирогова у педагогічній теорії та практиці вищої школи / С. С. Вітвицька. - С .158-161 Бондар, Л. С. Корф Микола Олександрович - засновник народної земської школи / Л. С. Бондар. - С .162-164 Боровик, В. В. Фізичне виховання в педагогічній спадщині Григорія Ващенка / В. В. Боровик, П. І. Щербак, С. О. Оленченко. - С .165-169 Криловець, Ю. М. Проблеми виховання в педагогічній спадщині П. Г. Редкіна / Ю. М. Криловець. - С .169-172 Заніна, О. М. Учитель та його професійна підготовка у поглядах освітян України другої половини ХІХ - початку ХХ ст. / О. М. Заніна, Н. М. Демченко. - С .173-176 Пісоцька, Л. М. Історико-педагогічні аспекти проблеми трудового виховання дошкільників в Україні / Л. М. Пісоцька. - С .177-180 Олійник, В. В. Шкільне свято як засіб виховання учнів у вітчизняній педагогічній думці другої половини ХІХ - початку ХХ ст. (К Ушинський, М. Пирогов, С. Русова. Я. Чепіга) / В. В. Олійник. - С .181-184 Коваленко, В. О. Вплив педагогічних ідей Дж. Дьюї на українську педагогіку у 20-і роки ХХ ст. / В. О. Коваленко. - С .185-190 Пономаренко, О. В. Проблема лідерства в педагогічній теорії Хораса Манна / О. В. Пономаренко. - С .191-193 Василенко, Т. А. Розвиток педагогічних ідей Фр. Фребеля в українському дошкіллі / Т. А. Василенко. - С .194-199
РУБ 15 Рубрики: Табори літні оздоровчі--виховна робота Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ушинський, Костянтин Дмитрович \о нем\; Русова, Софія Федорівна \о нем\; ПИРОГОВ, МИКОЛА ІВАНОВИЧ \о нем\; Корф, Микола Олександрович \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович \о нем\; Дьюї, Джон \о нем\; Манн, Хорас \о нем\; Фребель, Фрідрих (видатний німецький педагог і теоретик дошкільного виховання, засновник перших дитячих садків ; 1782-1852) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: Умлш-1/2010/7 Журнал 2010г. N 7 Новиков, А. Марко Кропивницький - фундатор нового українського театру / А. Новиков. - С.4-7. Домчук, М. Драматичні аспекти генеалогії Марка Кропивницького в мемуарній спадщині митця / М. Домчук. - С.8-10. Гіптерс, З. Марко Кропивницький і західноукраїнська інтелігенція у справі економічної освіти дітей і дорослих другої половини XIX - початку XX ст. / З. Гіптерс. - С.11-16. Ковпік, С. Кропивницький як спадкоємець поетики української драматургії першої половини XIX століття / С. Ковпік. - С.17-19. Козлов, А. Психопоетика "Автобіографії (за 65 років)" М. Л. Кропивницького / А. Козлов. - С.20-22. Макарова, Т. Чи може злочин стати запорукою добробуту родини? (за п'сою М. Еропивницького "Страчена сила") / Т. Макарова. - С.23-25. Пустовіт, В. Мемуаристика Марка Кропивницького в колі націєтворчих проблем / В. Пустовіт. - С.26-28. Горболіс, Л. М. Вивчення творчості М. Кропивницького в університеті / Л. М. Горболіс. - С.29-30. Романишина, Н. Методичний аспект вивчення творчості письменника, відомого одночасно як драматур і прозаїк / Н. Романишина. - С.31-35. Клочек, Г. Про "Стратегію і тактику" актуалізаціїв сучасній українській суспільній свідомості феномена театру корифеїв як важливого націєтворчого чинника / Г. Клочек. - С.36-38. Оладько, Т. Жанрово-стильові особливості комедії І. Тобілевича (Карпенка-Карого) "Чумаки" / Т. Оладько. - С.39-41. Лучкіна, Л. Формування майбутнього вчителя-словесника / Л. Лучкіна. - С.46-47. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Г 11 Гіптерс, З. Марко Кропивницький і західноукраїнська інтелігенція у справі економічної освіти дітей і дорослих другої половини XIX - початку XX ст. [Текст] / З. Гіптерс> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 7. - С. 11-16. Рубрики: Українська література, 19 ст. Доп.точки доступа: Кропивницький, Марко Лукич (1840-1910) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. Т. М. Турчин. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - 152 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522-1736. - 225.00 грн. Перевод заглавия: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University Содержание: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Кононко, Олена Леонтіївна. Cоціально-моральне виховання в ранньому онтогенезі: теоретичні та технологічні аспекти / О. Л. Кононко. - С .8-19 Максименко, Віра Іванівна. Зміст поняття "художньо-творчий досвід" педагога-хореографа в контексті інтеграції мистецтва / В. І. Максименко. - С .9-26 Ткаченко, Т. С. Теорія та методика розвитку понять у психолого-педагогічній та методичній літературі / Т. С. Ткаченко, Т. В. Гордієнко. - С .26-33 Тюльпа, Тетяна Миколаївна. Соціалізуючий потенціал педагога як представника соціономічної професії / Т. М. Тюльпа. - С .33-39 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Бобро, Лілія Вікторівна. Наступність у формуванні екологічної компетентності старших дошкільників та молодших школярів / Л. В. Бобро, А. А. Бобро. - С .39-45 Дубровська, Лариса Олександрівна. Педагогічні особливості використання нетрадиційних уроків у початковій школі / Л. О. Дубровська, О. В. Самойленко, В. Л. Дубровський. - С .45-51 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Педагогічні умови виховання старших дошкільників з відхиленнями у поведінці / Н. П. Пихтіна. - С .51-57 Турчин, Тамара Миколаївна. Опанування специфіки наукової мови як передумова підготовки наукового тексту / Т. М. Турчин. - С .57-66 Хлєбік, Світлана Ростиславівна. Інноваційні технології в соціальній роботі з неповнолітніми засудженими у постпенітенціарний період / С. Р. Хлєбік. - С .66-73 Хоу, Імей. Педагогічні умови особистісно-креативного розвитку молодших школярів у процесі навчання музики / Імей Хоу. - С .73-79 Ющенко, Катерина Олександрівна. Превентивно-педагогічний потенціал образотворчої діяльності дітей дошкільного віку у попередженні їх негативної поведінки / К. О. Ющенко. - С .79-87 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Демченко, Наталія Михайлівна. Формування інформаційної компетентності в майбутніх докторів філософії / Н. М. Демченко, Б. С. Щуцький. - С .87-97 Коваль, М. С. Проблема забезпечення підготовки фахівців служби цивільного захисту / М. С. Коваль, З. В. Гіптерс, М. І. Кусій. - С .97-105 Липовецька, Євгенія Юріївна. Основні аспекти когнітивного компонента мистецької компетентності майбутнього керівника гуртка декоративно-прикладного мистецтва / Є. Ю. Липовецька. - С .105-110 Нагрибельний, Я. А. Дидактичні засади навчання історії педагогіки в закладах вищої педагогічної освіти незалежної України / Я. А. Нагрибельний. - С .110-117 Онищук, Ірина Анатоліївна. Визначення ефективності моделі розвитку культури самовираження майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти у художній діяльності / І. А. Онищук. - С .117-123 Переверзєва, О. В. Психологічні та творчі аспекти роботи концертмейстера в процесі диригентсько-хорової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва / О. В. Переверзєва. - С .123-129 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Дубровська, Лариса Олександрівна. Теоретичні основи організації самостійної роботи в початковій школі: історичний аспект / Л. О. Дубровська, В. Л. Дубровський, В. С. Король. - С .129-136 Зеленько, Олександр Анатолійович. Попередники соціальної педології (Х. А. Екеблад) / О. А. Зеленько. - С .136-142 Черненко, Тетяна Віталіївна. Питання про навчання дітей з порушенням функцій опорно-рухового апарату в Україні наприкінці ХІХ – на початку ХХ століття / Т. В. Черненко. - С .142-150
Кафедра психології Кафедра педагогіки Доп.точки доступа: Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (3), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Коваль, М. С. Проблема забезпечення підготовки фахівців служби цивільного захисту [Текст] / М. С. Коваль, З. В. Гіптерс, М. І. Кусій> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2019. - № 4. - С. 97-105
Доп.точки доступа: Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Гіптерс, З. В.; Кусій, М. І.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 2 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; за заг. ред. Т. М. Турчин. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - 174 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - ISSN 2522. - ISSN 2663-1736-4902. - 236.67 грн. Перевод заглавия: Research Notes [Naukovi Zapysky] Nizhyn Mykola Gogol State University Содержание: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Кошова, І. В. Фотографія як метод дослідження у психології та соціології / І. В. Кошова. - С .8-18 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Бондаренко, Ю. І. Формування математичної компетентності в процесі шкільного навчання художньої літератури / Ю. І. Бондаренко. - С .19-26 Borisyuk, I. System wartości kształcących się osób dorosłych / I. Borisyuk, J. Novgorodska, A. Szala. - С .27-39 Долматова, М. П. Естетичні чинники ефективного навчання англійської мови у ВНЗ / М. П. Долматова. - С .40-45 Заплішний, І. І. Особливості впровадження педагогіки успіху на уроках фізичної культури в старшій школі / І. І. Заплішний, В. В. Боровик. - С .46-52 Коваленко, С. О. Реалізація здоров’язберігаючих технологій на уроках біології / С. О. Коваленко, В. М. Гавій, С. О. Приплавко. - С .53-63 Lisovets, O. Etyczne aspekty pracy z dzieckiem i rodziną / O. Lisovets, K. Niedziela. - С .64-70 Онищенко, В. М. Особистісні трансформації в умовах подолання кризових станів особистості / В. М. Онищенко. - С .71-75 Тернавська, Т. А. Дистанційне навчання у період карантину: переваги та недоліки / Т. А. Тернавська, Ю. В. Журат. - С .76-81 Щербакова, К. Й. Трансформація форм і методів навчання у закладах вищої освіти: сучасний вимір / К. Й. Щербакова, Н. М. Щербакова, Л. В. Макаренко. - С .82-87 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Соколова, С. В. Психологічна структура особистості майбутніх інженерів-педагогів у процесі формування правової культури / С. В. Соколова, Л. С. Костіна. - С .88-94 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Bondarenko, G. Czynniki wpływające na wychowanie według teorii wychowania Zygmunta Mysłakowskiego / G. Bondarenko, L. Stepchenko, M. Czyżycka. - С .95-101 Гіптерс, З. В. Михайло Галущинський – український андрагог / З. В. Гіптерс. - С .102-108 Ельбрехт, О. М. Управління забезпеченням підручниками шкільної освіти у США як система / О. М. Ельбрехт. - С .109-120 Chernenko, T. Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną w polskim systemie edukacji / T. Chernenko [и др.]. - С .121-132 Другие авторы: Novgorodskii R., Borisyuk S., Chwedoruk N. Lisovets, O. Wkład Aleksandra Kamińskiego w rozwój teorii wychowania / O. Lisovets, M. Macioch. - С .133-140 Назаренко, О. В. Особливості розвитку методу тестування в українській та зарубіжній педагогічній науці / О. В. Назаренко. - С .141-147 Turchin, T. Proces wychowania uczniów wojskowych klas mundurowych na przykładzie zespołu szkół ekonomicznych i mundurowych im. gen. Władysława Andersa w Chełmie / T. Turchin, H. Bejger, R. Łubkowski. - С .148-171
Кафедра психології Кафедра педагогіки Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация) Доп.точки доступа: Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Chwedoruk, N.; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (3), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2) |
Н 34 Гіптерс, З. В. Михайло Галущинський – український андрагог [Текст] / З. В. Гіптерс> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - № 2. - С. 102-108
фывфывфыв: освіта дорослих -- самоосвіта Доп.точки доступа: Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Галущинський, Михайло Миколайович (укр. андрагог ; 1878-1931) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Имеются экземпляры в отделах: всего 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (3), Ч.З.№2 (2) |