> Шифр: Умлш-1/2006/2 Журнал 2006г. N 2 Бакум, З. Елементи фоностилістики на уроках словесності / З. Бакум, Л. Бойко. - С.2-4 Любашенко, О. Навчання української мови як співдіяльність / О. Любашенко. - С.4-8 Дженджеро, О. Дещо про переваги інтерактивного навчання в шкільній практиці / О. Дженджеро. - С.8-10 Шуневич, О. Формування в старшокласників уміння складати конспект навчального тексту на уроках рідної мови / О. Шуневич. - С.10-17 Бійчук, Г. Програма спецкурсу "Українська постмодерна література". 10-11 (11-12) класи / Г. Бійчук. - С.22-28 Петриченко, Н. Роль фантастики та екзотики у творах Г.Квітки-Основ’яненка, Антонія Погорєльського і Юзефа-Ігнація Крашевського: спільне й відмінне / Н. Петриченко. - С.29-30 Телехова, О. Використання критичних праць під час вивчення української літератури. 10-11 класи / О. Телехова. - С.31-36 Яценко, Т. Особливості вивчення повісті А.Дімарова "Блакитна дитина" в 7 класі / Т. Яценко. - С.36-42 Скрипник, Л. Використання інноваційних методів і прийомів на уроках української мови і літератури / Л. Скрипник. - С.43-46 Симоненко, Т. Типологія навчальних текстів у структурі сучасного уроку рідної мови / Т. Симоненко. - С.50-53 Денискіна, Г. Лінгвостилістичний аспект дослідження іронічних висловлень у мові газети (на матеріалі випусків "Літературної України" у період з січня по грудень 2005 року) / Г. Денискіна. - С.54-57 Голод, Р. Іван Франко та новітні напрями літератури / Р. Голод. - С.58-61 Педагог від бога: [Про вченого методиста М.І.Пентилюк]. - С.66-67 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Дженджеро, О. Дещо про переваги інтерактивного навчання в шкільній практиці [Текстььь] / О. Дженджеро> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2006. - N2. - С. 8-10 Рубрики: навчання інтерактивне фывфывфыв: групова форма навчання Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
> Шифр: Умлш-1/2007/6 Журнал 2007г. N 6 Дженджеро, О. Проблема мовленнєво-комунікативної підготовки старшокласників у практиці навчання рідної мови / О. Дженджеро. - С.6-8 Кучерук, О. Лінгвокультурологічна модель формування мовної особистості: шляхи реалізації / О. Кучерук. - С.9-13 Соловець, Л. Фразеологізми як засіб формування культури спілкування / Л. Соловець. - С.14-19 Фасоля, А. Інтерактивне навчання на уроках української літератури у 5-7 класах: системність і систематичність / А. Фасоля. - С.20-24 Прибєгіна, В. В. Королів-Старий."Хуха-Моховинка".Добро і зло у казці / В. Прибєгіна. - С.29-32 Новиков, А. З історії українського професійного театру: (До 125-річчя заснування Марком Кропивницьким театру корифеїв) / А. Новиков. - С.37-46 Новосьолова, В. Тестові завдання з української мови: Для підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання / В. Новосьолова. - С.47-57 Дамалега, Т. На шляху до профільної освіти / Т. Дамалега. - С.58-61 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Дженджеро, О. Проблема мовленнєво-комунікативної підготовки старшокласників у практиці навчання рідної мови [Текстььь] / О. Дженджеро> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2007. - N6. - С. 6-8 Рубрики: викладання української мови в школі--мовленнєвий розвиток фывфывфыв: мовленнєво-комунікативна підготовка Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |