> Шифр: СП-1/2008/3 Журнал 2008г. N 3 Дмитренко, Т. О. Інтеграція загальної педагогіки й соціальної педагогіки за напрямом розвитку поняттєвого апарату / Т. О. Дмитренко. - С.4-7 Возна, Ю. В. Наукові засади професійної співпраці соціального педагога з сучасними дитячими громадськими об’єднаннями / Ю. В. Возна. - С.8-13 Сєваст’янова, О. А. Студентська молодь у контексті суб’єкт-суб’єктних соціалізаційних виховних впливів у ВНЗ / О. А. Сєваст’янова. - С.14-20 Шабаєва, Н. С. Сутність та особливості гендерної соціалізації як теоретичної основи організації системи позанавчальної діяльності студентів коледжу / Н. С. Шабаєва. - С.21-26 Стрельцова, В. Ю. Соціально-педагогічний супровід процесу соціальної адаптації студентів творчих спеціальностей до умов культурно-освітнього середовища / В. Ю. Стрельцова. - С.27-32 Овчиннікова, М. М. Концепція соціальної адаптації дітей-сиріт в умовах школи-інтернату / М. М. Овчиннікова. - С.33-38 Лебедєва, І. О. Соціально-педагогічна профілактика адиктивної поведінки / І. О. Лебедєва. - С.45-50 Лютий, В. П. Чинники соціальної дезадаптації неповнолітніх засуджених, звільнених від відбування покарання з випробуванням / В. П. Лютий. - С.51-57 Петришен, О. Г. Соціально-історичні та педагогічні чинники розвитку теорії і практики колективу у 20-30-х роках ХХ століття / О. Г. Петришен. - С.58-64 Ченбай, І. В. Питання сирітства в народній педагогіці / І. В. Ченбай. - С.65-70 Дічек, Н. П. З історії соціального виховання: до започаткування в українському радянському шкільництві колективних форм організації життєдіяльності дітей / Н. П. Дічек. - С.71-82 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Дмитренко, Т. О. Інтеграція загальної педагогіки й соціальної педагогіки за напрямом розвитку поняттєвого апарату [Текстььь] / Т. О. Дмитренко> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2008. - N3. - С. 4-7 . - ISSN 1817-3764 Рубрики: педагогіка соціальна Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: С327798/2010/4 Журнал 2010г. N 4 Дмитренко, Т. О. Теоретико-методологічні засади дослідження соціально-педагогічних об’єктів / Т. О. Дмитренко. - С.4-9 Клішевич, Н. А. Становлення соціально-педагогічної роботи з підлітками з делінквентною поведінкою в другій половині 50-х рр. XX- початку XXI ст. / Н. А. Клішевич. - С.10-16 Бистрова, Ю. О. Психологічна та мотиваційна готовність розумово-відсталих школярів до вибору професії та трудової діяльності / Ю. О. Бистрова. - С.17-21 Гаміна, Т. С. Імідж особистості як засіб самореалізації / Т. С. Гаміна, Т. Я. Довга. - С.22-26 Бєлецька, І. В. Діяльність соціального педагога в контексті організації змістовного дозвілля розумово відсталих дітей / І. В. Бєлецька, Я. І. Юрків. - С.31-37 Зубцова, Ю. Є. Обгрунтування змісту та соціально-педагогічних умов ефективної взаємодії школи та сім’ї з формування патріотичних якостей молодших школярів / Ю. Є. Зубцова. - С.38-46 Гончарова, Т. В. Насильство дітей у сім’ї: умови, причини й фактори виникнення / Т. В. Гончарова. - С.47-53 Исраилова, Н. А. Низкий воспитательный потенциал семьи как фактор риска в формировании девиации подростков / Н. А. Исраилова. - С.54-61 Ігнатенко, К. В. Особливості соціально-педагогічної адаптації дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківсько піклування, у прийомній сім’ї та школі / К. В. Ігнатенко. - С.62-69 Сидорук, І. І. Основні тенденції підготовки майбутніх соціальних педагогів до профілактики зловживання дітьми психоактивних речовин / І. І. Сидорук. - С.70-76 Мальцева, О. І. Вплив міграцій на процес соціалізації молоді / О. І. Мальцева. - С.77-81 Ковальчук, І. А. Методи інтерактивного навчання майбутніх соціальних педагогів / І. А. Ковальчук. - С.82-87 Штика, Н. О. Формування готовності майбутніх соціальних педагогів до діяльності в громадських організаціях / Н. О. Штика. - С.88-96 Краснова, Н. П. Технології роботи соціального педагога в загальноосвітній школі / Н. П. Краснова. - С.97-106 Логвиненко, Т. О. Організація діяльності соціального працівника: італійський досвід / Т. О. Логвиненко. - С.107-113 Чуракова, О. В. Інституалізація процесу надання допомоги як передумова становлення менеджменту соціальної роботи в США / О. В. Чуракова. - С.114-120 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Д 53 Дмитренко, Т. О. Теоретико-методологічні засади дослідження соціально-педагогічних об’єктів [Текст] / Т. О. Дмитренко> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2010. - N 4. - С. 4-9 Рубрики: Соціальна педагогіка Соціально-педагогічна робота Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи фывфывфыв: соціально-педагогічні дослідження Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: С327798/2011/3 Журнал 2011г. N 3 Овчиннікова, М. М. Загальна характеристика результатів впливу фізичного виховання на рівень соціальної адаптації дітей-сиріт в умовах шкіл інтернатного типу / М. М. Овчиннікова. - С.4-14 Ткаченко, В. В. Оцінка ступеня соціальної адаптованості дітей-інвалідів за результатами формуючого експерименту / В. В. Ткаченко. - С.15-24 Коленіченко, Т. І. Аналіз факторів, які впливають на процес адаптації людини похилого віку до умов геріатричного пансіонату / Т. І. Коленіченко. - С.25-33 Калько, Р. М. Набуття соціокультурного досвіду як засіб самоактуалізації особистості в суспільстві / Р. М. Калько. - С.34-40 Краснова, Н. П. Деякі аспекти діяльності соціального педагога в сирітських закладах / Н. П. Краснова. - С.41-48 Дмитренко, Т. О. Концептуальні засади інтегративно-диференційованого підходу в дослідженні соціально-педагогічних об’єктів / Т. О. Дмитренко. - С.49-54 Коношенко, Н. А. Соціально-педагогічна реабілітація як засіб подолання девіантної поведінки молодших школярів / Н. А. Коношенко. - С.55-61 Юрків, Я. І. Модель соціально-педагогічного патронажу сімей з розумово відсталими дітьми / Я. І. Юрків. - С.62-71 Алєксєєнко, Т. Ф. Зміст соціальних очікувань сучасних старшокласників і соціально-педагогічні проблеми їх регулювання / Т. Ф. Алєксєєнко. - С.78-83 Кечик, О. О. Організація самостійної роботи студентів педагогічного коледжу з іноземної мови / О. О. Кечик. - С.84-89 Караман, О. Л. Вища освіта в процесі ресоціалізації засуджених у пенітенціарних закладах / О. Л. Караман. - С.90-94 Мотунова, Н. В. Профілактика правопорушень серед підлітків як соціально-педагогічна проблема / Н. В. Мотунова. - С.95-102 Бондаренко, В. В. Соціальне виховання дітей, позбавлених батьківського опікування, у період розвитку князівської та церковно-монастирської підтримки (з X до XIII ст.) / В. В. Бондаренко. - С.103-106 Цибулько, Л. Г. Організація виховної роботи з безпритульними дітьми та дітьми-сиротами в історії й теорії педагогіки / Л. Г. Цибулько. - С.107-110 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Д 53 Дмитренко, Т. О. Концептуальні засади інтегративно-диференційованого підходу в дослідженні соціально-педагогічних об’єктів [Текст] / Т. О. Дмитренко> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2011. - N 3. - С. 49-54 Рубрики: Підготовка соціальних педагогів Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |