> Шифр: ІПУ/2016/10/11 Журнал 2016г. N 10/11 Доценко, Л. Л. Вивчення контроверсійних питань історії в школі / Л. Л. Доценко. - С.2-5. - Библиогр. в конце ст. Токаленко, П. О. Історична публіцистика про події Першої російської революції / П. О. Токаленко. - С.6-8. - Библиогр. в конце ст. Яковлєва, В. В. Україна в період загострення кризи радянської системи (середина 60-х - середина 80-х рр.). Історія України. 11 клас / В. В. Яковлєва. - С.9-13. Бевза, Ю. В. Дидактичні матеріали до тематичного контролю. Всесвітня історія. 7 клас / Ю. В. Бевза. - С.14-15. Машика, В. Т. Юридичні задачі із сімейного права / В. Т. Машика. - С.16-20. Щербина, О. В. Україна в умовах десталінізації (1956-1964). Історія України. 11 клас / О. В. Щербина. - С.21-24. - Библиогр. в конце ст. Волянюк, Л. М. Дисидентський рух в Україні в період загострення кризи радянської системи (друга половина 60-х - початок 80-х рр.). Історія України. 11 клас / Л. М. Волянюк. - С.25-27. Гончар, О. А. Економічні, соціальні та політичні перетворення у повоєнному світі та основні тенденції суспільного розвитку у другій половині XX - на початку XXI ст. Всесвітня історія. 11 клас / О. А. Гончар. - С.28-31. Вернигор, І. В. Земельна реформа П. Столипіна та її вплив на українські землі. Історія України. 10 клас / І. В. Вернигор. - С.32-34. Кікава, Т. В. Вашингтонська конференція. Завершення формування Версальсько-Вашингтонської системи. Всесвітня історія. 10 клас / Т. В. Кікава. - С.35-39. Чорна, О. С. Османська імперія. Персія. Всесвітня історія. 8 клас / О. С. Чорна. - С.40-44. Гук, Ю. М. Квест тест "Еллінізм". Всесвітня історія. 6 клас / Ю. М. Гук. - С.45-56. Фатін, П. Небажана, велика, бідна. Марія Медічі / П. Фатін. - С.57-58. Чічкань, О. В. Культура та релігія Давньої Індії. Всесвітня історія. 6 клас / О. В. Чічкань. - С.59-62. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Д 71 Доценко, Л. Л. Вивчення контроверсійних питань історії в школі [Текст] / Л. Л. Доценко> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 10/11. - С. 2-5. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Викладання історії в школі--окремі теми фывфывфыв: національне державотворення -- контроверсійні питання історії -- вивчення історії в школі -- багатоперспективність змісту шкільної історії -- аналіз суперечливих історичних поцесів Аннотация: В статті піднімається питання про те, що шкільний курс історії є першоосновою формування підвалин об’єктивного аналізу нашого минулого та ров’язання контроверсійних питань історії. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІПУ/2019/1/2 Журнал 2019г. N 1/2 Гришина, І. І. Сила слова / І. І. Гришина. - С.2-3. Доценко, Л. Л. Інтеграційний підхід до викладання суспільних предметів / Л. Л. Доценко. - С.4-8. - Бібліогр.: 12 назв. Вівсяна, І. А. Підготовка учителя до формування предметних компетентностей учнів із історії / І. А. Вівсяна. - С.9-13. - Бібліогр.: 11 назв. Бурдинський, Ю. С. Меморіалізація Голокосту: пам’ять на тлі історії : заняття для факультативу "Історія Голокосту". 11 клас / Ю. С. Бурдинський. - С.14-19. Бабич, М. М. Програма факультативу "Підготовка до ЗНО. Історія України" : 10-11-й класи / М. М. Бабич. - С.20-25. - Бібліогр.: 20 назв. Хамуляк, С. Б. Тестові завдання для засвоєння понять і термінів до розділу "Історія України від найдавніших часів до XVI ст." / С. Б. Хамуляк. - С.26-32. Буланов, Ю. І. Підсумкові тестові завдання : історія України. 7 клас / Ю. І. Буланов : 33-54. Байбак, Тетяна. Шлях діячки ОУН Олени Теліги: від Петербурга до України / Т. Байбак. - С.55-57. Царьова, Т. А. Скандинавія. Доба вікінгів, або про що розповіли ісландські саги : інтегрований урок: всесвітня історія., світова література. 7 клас / Т. А. Царьова. - С.58-60. 8 звичок щасливих людей. - С.61. 8 питань, які потрібно ставити собі хоча б раз на рік. - С.62-63. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Д 71 Доценко, Л. Л. Інтеграційний підхід до викладання суспільних предметів [Текст] / Л. Л. Доценко> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 1/2. - С. 4-8. - Бібліогр.: 12 назв.
фывфывфыв: суспільні предмети -- інтеграційне навчання -- інтеграційний підхід до викладання -- внутрішньопредметна інтеграція -- міжпредметна інтеграція Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ІПУ/2020/7/9 Журнал 2020г. N 7/9 12 годин онлайн-спілкування з експертами! : січневий Інтернет-марафон - найяскравіша подія початку нового року. - С.3-4. Машика, В. Т. Основні новели Виборчого кодексу України / В. Т. Машика. - С.5-15. Шурхало, Дмитро. Чорна рада / Д. Шурхало. - С.15-19. Доценко, Л. Л. Методика вивчення курсу "Громадянська освіта” / Л. Л. Доценко. - С.19-25. Гончарова, О. С. Формування громадянської та соціальної компетентності учнів на уроках історії / О. С. Гончарова. - С.29-33. Василець, В. О. Формування хронологічної компетентності на уроках історії / В. О. Василець. - С.29-33. Мазур, Євгенія. Яскраві українки, які не мали часу на страждання / Є. Мазур. - С.33-44. Косянчук, Інна. Скіфську золоту пектораль знайшов "неблагонадійний” археолог / І. Косянчук. - С.44-46. 5 фактів про легендарну Соломію Крушельницьку, які приголомшують. - С.46-48. Небезпечна косметика і процедури, які застосовувалися в минулому. - С.48-50. Рубайло, Н. В. Міжнародні відносини XIX ст. : всесвітня історія. 9 клас / Н. В. Рубайло. - С.50-53. Бут, А. П. Інтелектуальний конкурс "Найрозумніший” в номінації "Історія” / А. П. Бут. - С.53-66. Кресан, А. О. Турнір юних правознавців "Людина. Право. Закон” / А. О. Кресан. - С.66-73. Пометун, О. І. Як стати успішною людиною : громадянська освіта. Практичне заняття / О. І. Пометун, Т. О. Ремех. - С.73-80. Тарасова, Дар’я. 8 цікавих фактів про українських міленіалів / Д. Тарасова. - С.80-84. Калошин, В. Ф. Сміятися корисно дорослим і дітям / В. Ф. Калошин. - С.84-87. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Д 71 Доценко, Л. Л. Методика вивчення курсу "Громадянська освіта” [Текст] / Л. Л. Доценко> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 7/9. - С. 19-25.
фывфывфыв: меодика вивчення курсу "Громадянська освіта” -- громадянська освіта -- виховання і розвиток особистості -- Концепція розвитку громадянської освіти в Україні Аннотация: У статті йдеться мова про те, що суспільні перетворення пов’язані в першу чергу зі змінами у свідомості людини. Важливу роль в цьому процесі відіграють освіта і виховання як основа формування усвідомленої громадянської позиції. Питання громадянської освіти постає у цьому аспекті одгим з ключових. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |