Шифр: ВМДЗ/2016/8
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2016г. N 8
Содержание:
Піроженко, Тамара. Навчитися довіряти дитині / Т. Піроженко. - С.4-6.
Гавриш, Наталя. Соціо-ігрова педагогіка як особливе перехрестя поколінь, або Роздуми напередодні нового навчального року / Н. Гавриш. - С.7-11.
Кузь, Ганна. Моніторинг як інструмент забезпечення якості освіти: індивідуальні освітні маршрути / Г. Кузь. - С.12-18.
Цапкалова-Старченко, Юлія. Діагностична гра для дітей старшого дошкільного віку / Ю. Цапкалова-Старченко, І. Погорєлова. - С.19-26.
Долганова, Ольга. Плекаємо обдарованість / О. Долганова. - С.27-39.
Самсонова, Олена. Корпоративний імідж дошкільного закладу як чинник фахового зростання педагогів / О. Самсонова, З. Каржова, Л. Логвінова. - С.40-44.
Безсонова, Ольга. Авторська творча майстерня для педагогів / О. Безсонова, Л. Дудинська. - С.45-51.
Про організацію національно-патріотичного виховання у дошкільних навчальних закладах : лист...від 25 липня 2016 р. № 1/9-396. - С.52-57.
Кулинич, Людмила. Козаками хочемо ми стати, рідну Україну захищати! : патріотичне свято для дітей середнього та старшого дошкільного віку / Л. Кулинич. - С.58-63.
Міжнародний день музики. - С.66-67.
Кирильчук, Наталія. Подорож на Планету барвистої музики : сценарій музичної розваги до Міжнародного дня музики / Н. Кирильчук. - С.68-71.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


74.104
Б 40


    Безсонова, Ольга.
    Авторська творча майстерня для педагогів [Текст] / О. Безсонова, Л. Дудинська // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2016. - N 8. - С. 45-51.
ББК 74.104
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота--підвищення кваліфікації педагога-дошкільника
   Заклади дошкільної освіти--методична робота--тренінги для вихователів

фывфывфыв:
педагоги дошкільних закладів -- творча майстерня -- професійна компетентність -- навчально-тематичний план -- громадянська активність дитини -- соціально-психологічний тренінг


Доп.точки доступа:
Дудинська, Лариса

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Безсмертна, Катерина
    Відкриваємо кав’ярню : гра-стратегія для дітей старшої групи [Текст] / Катерина Безсмертна, Лариса Дудинська // Дошкільне виховання. - 2018. - № 9. - С. 14-15 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--ігри--навчання грою
фывфывфыв:
робота в групах -- розвиток мислення -- розвиток мовлення -- гра-стратегія для дітей
Аннотация: "Гра-стратегія - особливий вид ігрової діяльності дошкільнят, що вчить їх планувати свої дії, об'єднувати зусилля, домовлятися, здійснювати вибір і приймати рішення для досягнення бажаного результату. Чудовий приклад - подана розробка, побудована за принципами соціально-ігрової взаємодії". Мета її - розширити знання дітей про місця відпочину, професії працівників кав'ярні, їхні обов'язки; розвиватии вміння діяти злагоджено й за алгоритмом; виховувати командний дух, готовність дослухатися до чужої думки.


Доп.точки доступа:
Дудинська, Лариса

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2020/3
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2020г. N 3
Содержание:
Іванчук, Сабіна. Виклики сталого розвитку для дорослих / С. Іванчук. - С.4-8.
Правила про правила: як навчати дитину справедливості. - С.9-11.
Безсонова, Ольга. Соціальне щеплення, або Стимульні ситуації для сталої поведінки / О. Безсонова, Л. Дудинська. - С.12-16.
Стоп істерика - діємо у конфліктній ситуації. - С.17.
Орієнтовна циклограма роботи вихователя-методиста на квітень. - С.18-20.
Стаєнна, Олена. Узагальнюйте педагогічний досвід без помилок / О. Стаєнна. - С.21-24.
Стаєнна, Олена. Професійна рефлексія: як аналізувати власну діяльність / О. Стаєнна. - С.25-27.
Левицька, Марина. Бачити, чути, говорити, або Розвиток мовлення дітей з порушенням зору / М. Левицька. - С.28-31.
Клименко, Людмила. Інтегрований підхід до корекційної роботи / Л. Клименко. - С.32-35.
Кляпець, Ольга. Формуємо батьківську команду в інклюзівній групі / О. Кляпець. - С.36-39.
5 типів висловлювань для підтримки дітей. - С.40-41.
Комунікація з дітьми з родин учасників ООС/АТО та внутрішньо переміщених осіб. - С.42-44.
Кондратець, Інна. Рефлексуємо, щоб поліпшити взаємодію з батьками / І. Кондратець. - С.45-49.
Техніки та прийоми згоди під час розмови з батьками : [пам’ятка для педагогів]. - С.50-51.
Як спілкуватися з батьками, щоб уникнути конфліктів. - С.52.
Стягунова, Ольга. Ігрове ранкове коло в дитячому садку / О. Стягунова, І. Шаманова, Л. Зеркаль. - С.53-57.
Щоб ранкове коло було успішним : поради ігромайстра. - С.58.
Рагуля, Вікторія. Стала гра – сталий розвиток / В. Рагуля. - С.59-61.
Чайка, Зоя. Впевнений старт, або Як нам вдалося оновити освітній процес / З. Чайка, Т. Олійник, Д. Ковальчук. - С.62-65.
Що відзначити у квітні. - С.66-67.
Джемула, Галина. Хай здійснюються бажання : сценарій розваги для дітей старшої групи до Всесвітнього дня бажань / Г. Джемула. - С.68-71.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Безсонова, Ольга.
    Соціальне щеплення, або Стимульні ситуації для сталої поведінки [Текст] / О. Безсонова, Л. Дудинська // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2020. - N 3. - С. 12-16.
Рубрики: Дошкільна освіта--поведінка дошкільника
фывфывфыв:
поведінка дошкільників -- стимульна ситуація -- конфлікти серед дошкільників -- спонтанні ситуації


Доп.точки доступа:
Дудинська, Лариса

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2021/1
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2021г. N 1
Содержание:
Гавриш, Наталія. Як зробити діалоги з дошкільниками пізнавальними / Н. Гавриш. - С.4-7.
Гавриш, Наталія. Різновиди мовленнєвої комунікації з дітьми / Н. Гавриш. - С.8-11.
Гречишкіна, Ірина. Як розвивати зв’язне мовлення молодших дошкільників: авторська методика / І. Гречишкіна. - С.13-15.
Савінова, Наталія. Слухати, щоб почути дитину / Н. Савінова. - С.16-17.
Савінова, Наталія. Щоб не горіли запобіжники, або Як утримувати енергетичний баланс / Н. Савінова. - С.20-23.
Дудинська, Лариса. Літературний проєкт у дитячому садку: як спланувати та провести / Л. Дудинська, Л. Мацкевич. - С.24-27.
Бондар, Лариса. Розвиваємо комунікативну компетентність педагогів / Л. Бондар. - С.28-30.
Літіченко, Олена. Спілкуємося з батьками вихованців онлайн: шість корисних сервісів / О. Літіченко. - С.34-36.
Омельяненко, Ніна. Посадова інструкція: що варто знати вихователю-методисту / Н. Омельяненко. - С.37-40.
План реалізації річного завдання за мовленнєвим напрямом освітнього процесу. - С.41-43.
Дубовик, Світлана. Навіщо "контейнерувати" емоції дитини та як це робити / С. Дубовик. - С.46-48.
Григор’єва, Інна. Перевіряємо готовність педагога до роботи в інклюзивній групі / І. Григор’єва. - С.54-56.
Внутрішня система забезпечення якості освіти: на що звернути увагу вихователю-методисту. - С.57-59.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Дудинська, Лариса.
    Літературний проєкт у дитячому садку: як спланувати та провести [Текст] / Л. Дудинська, Л. Мацкевич // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2021. - N 1. - С. 24-27.
Рубрики: Дошкільна освіта--читання--формування інтересу до книги
фывфывфыв:
літературний проект -- літературний твір -- книга і діти


Доп.точки доступа:
Мацкевич, Лариса

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ВМДЗ/2022/3/4
   Журнал

Вихователь-методист дошкільного закладу [Текстььь] : Щомісячний спеціалізований журнал. - Київ : ТОВ " Міжнародний центр фінансово-економічного розвитку - Україна", 2009 - . - Выходит ежемесячно
2022г. N 3/4
Содержание:
Рейпольська, Ольга. Показники життєвої компетентності дітей старшого дошкільного віку / О. Рейпольська. - С.4-9.
Стаєнна, Олена. Правове виховання дошкільників: як і що робити / О. Стаєнна. - С.9-13.
Що враховувати в організації освітнього процесу в дитячих садках під час воєнного стану. - С.13-16.
Дистанційна робота під час воєнного стану. - С.16-18.
План реалізації річного завдання з морально-етичного розвитку дошкільників. - С.18-20.
Розвиваємо мислення дошкільників: два прийоми. - С.20-22.
Алгоритм підготовки освітньої гри. - С.22-23.
Сім елементів щоб створити сюжет освітньої гри. - С.23-24.
Сім ігор, що допоможуть дітям познайомитися. - С.24-25.
Байєр, Ольга. Ігрова компетентність дошкільників: що врахувати під час оцінювання / О. Байєр, Г. Григоренко. - С.25-30.
Довбня, Софія. Аналізуємо плани роботи вихователів / С. Довбня. - С.30-32.
Шаплавська, Людмила. Володар планів: методичний квест для педагогів / Л. Шаплавська. - С.32-35.
Безсонова, Ольга. Як організувати командну взаємодію дошкільників / О. Безсонова, Л. Дудинська. - С.35-39.
Бєлєнька, Ганна. Формуємо в дітей звичку до трудових зусиль за допомогою чергувань / Г. Бєлєнька. - С.39-44.
Савінова, Наталія. Упроваджуємо кейс-метод в освітній процес дитячого садка / Н. Савінова. - С.44-51.
Сварковська, Ліна. Правила безпеки під час навчання дітей основних рухів / Л. Сварковська. - С.51-54.
Фортунатова, Марина. Як організувати безстресовий освітній процес: консультація для вихователів / М. Фортунатова. - С.54-58.
Сім ознак безстресового освітнього процесу. - С.58-59.
Як сконцентруватись на роботі під час війни. - С.59-60.
Трофименко, Крістіна. Створюємо мультимедійні дидактичні ігри за допомогою макросів / К. Трофименко. - С.60-63.
Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)




    Безсонова, Ольга.
    Як організувати командну взаємодію дошкільників [Текст] / О. Безсонова, Л. Дудинська // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2022. - N 3/4. - С. 35-39.
Рубрики: Дошкільники--взаємовідносини
фывфывфыв:
взаємодія дошкільників -- робота в команді


Доп.точки доступа:
Дудинська, Лариса

Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)