> Шифр: РШ/2006/3 Журнал 2006г. N 3 Красняков, Є. Державна політика в освітянській сфері в період українського державотворення / Є. Красняков. - С.3-8. Дем’яненко, Н. Співвідношення модернізаційних тенденцій та національних традицій у змісті діяльності вищої школи: авторський курс "Історія освітньо-виховних систем / Н. Дем’яненко ; Н. Дем’яненко. - С.11-17. Калініна, Л. Естетичне виховання молодших школярів як соціально-педагогічна проблема / Л. Калініна. - С.24-26. Мерлянова, О. Вплив фуекцій народного танцю на виховання особистості / О. Мерлянова. - С.27-29. Донець, З. Архітектурна культурна спадщина у навчанні й вихованні / З. Донець. - С.29-31. Олексін, Ю. Навчання у співпраці - ефективний шлях формування рис громадянськості старшокласників на уроках історії / Ю. Олексін. - С.32-35. Сащак, Н. Культура мови та мовлення людини / Н. Сащак. - С.43-45. Орлова, Н. Формування патріотичних та громадських почуттів учнів (на матеріалі педагогічної спадщини О. Захаренка) / Н. Орлова. - С.39-41. Журавльова, С. Соціоорієнтована модель виховання особистості Георга Кершенштейнера в освітніх / С. Журавльова. - С.71-80. Сбруєва, А. Уроки запровадження сучасних освітніх реформ у розвинутих англомовних країнах / А. Сбруєва. - С.74-76. Вачевський, М. Сучасна економічна освіта у країнах Західної Європи: формування професійних компетенцій / М. Вачевський. - С.71-74. Березівська, л. Нові підходи П. М. Ігнатьєва до реформи шкільної освіти (1915-1916 роки XX ст.) / л. Березівська. - С.64-67. Рейзенкінд, Т. Мистество кіно як фактор організації модульно-рейтингового підходу до навчання в поліхудожньому вихованні молоді / Т. Рейзенкінд. - С.58-61. Юник, Д. Оволодіння музичним матеріалом в процесі інструментальної підготовки школярів / Д. Юник. - С.55-57. Совгіра, С. Нетрадиційні форми екологічної освіти учнів / С. Совгіра. - С.51-54. Дмитрук, С. Груподинамічні вправи як засіб формування корпоративної культури / С. Дмитрук; О. Вєтохов. - С.48-51. Вєтохов, О. Психолого-педагогічні умови для успішного навчання іноземного читання / О. Вєтохов. - С.46-47. Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
Журавльова, С. Соціоорієнтована модель виховання особистості Георга Кершенштейнера в освітніх [Текстььь] / С. Журавльова> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N3. - С. 71-80. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: освіта в зарубіжних країнах педагоги зарубіжних країн Німеччина--ОСВІТА Доп.точки доступа: Кершенштейнера, Георг (нім. педагог ; 1854-1932) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
> Шифр: РШ/2006/7 Журнал 2006г. N 7 Києнко-Романюк, Л. Розвиток критичного мислення в учнів і студентів: теорія і практика / Л. Києнко-Романюк. - С.13-15. Петрова, А. Дидактичні умови організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів / А. Петрова. - С.16-19. Соколенко, Л. Педагогічні умови формування культури здорового способу життя студентської молоді / Л. Соколенко. - С.29-31. Молчан, О. Соціально-культурна активність як мета культурного розвитку молодих людей із фізичними та сенсорними обмеженнями / О. Молчан. - С.35-38. Колодько, Т. Спрямування іншомовної соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземних мов на міжкультурне спілкування у процесі професійної підготовки / Т. Колодько. - С.38-41. Симоненко, Т. Наукове обгрунтування пріоритетних принципів у роботі над формуванням професійної комунікативної компетенції студентів-філологів / Т. Симоненко. - С.44-47. Галів, М. Проблема виховання характеру людини в педагогічній спадщині К. Д. Ушинського / М. Галів. - С.66-69. Калініна, Л. Розвиток і становлення театру ляльок як виду мистецтва та його виховні особливості / Л. Калініна. - С.69-72. Бевз, О. Питання дитячої обдарованості в американській системі шкільної освіти / О. Бевз. - С.78-80. Біда, Т. З досвіду роботи школи Англо-Континентал / Т. Біда. - С.76-78. Журавльова, С. Реалізація антропософських ідей Рудольфа Штайнера в процесі становлення вальдорфської педагогічної системи / С. Журавльова. - С.73-76. Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
Журавльова, С. Реалізація антропософських ідей Рудольфа Штайнера в процесі становлення вальдорфської педагогічної системи [Текстььь] / С. Журавльова> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N7. - С. 73-76. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: вальдорфська педагогіка педагоги зарубіжних країн Австрія--освіта Австрія--філософія Доп.точки доступа: Штайнер, Рудольф (австрійский філософ і педагог ; 1861-1925) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
> Шифр: СіЧ-1/2008/2 Журнал 2008г. N 2 Крижко, В. Бердянський державний педагогічний університет / В. Крижко. - С.3 Зарва, В. Інститут філології Бердянського державного педагогічного університету / В. Зарва. - С.3-5 Циховська, Е. Катастрофічні мотиви у творчості Є. Маланюка і Ю. Лободовського / Е. Циховська. - С.8-12 Александрова, Г. Жанрові модифікації малої прози В. Будзиновського / Г. Александрова. - С.13-18 Мельникова, Ю. Естетично-художні функції описів у романі Наталени Королеви "Quid est Veritas?" / Ю. Мельникова. - С.19-26 Харлан, О. Чернівецький текст у циклі повістей Ірини Вільде "Метелики на шпильках" / О. Харлан. - С.27-32 Анісімова, Н. Художні моделі топосу міста в поезії вісімдесятників / Н. Анісімова. - С.33-43 Богданова, М. Жанрово-стильові особливості української історичної новели ХХ ст. / М. Богданова. - С.44-48 філоненко, С. "Інша мова жінки": художні особливості української жіночої апрози 90-х рр. ХХ ст. / С. філоненко. - С.49-55 Співак, І. проблема розпаду патріального роду: психологічний вимір (за повістю Б. Харчука "Онук") / І. Співак. - С.56-61 Журавльова, С. Житіє Олексія, чоловіка Божого, у віршовій обробці архієпископа Іоана Максимовича (до проблеми впливів на творчість митця) / С. Журавльова. - С.62-68 Новик, О. Традиція використання барокового мотиву гріха й покари у творчості українських поетів-романтиків / О. Новик. - С.69-74 Зарва, В. Жанрові особливості "Обломова " І. Гончарова як роману виховання / В. Зарва. - С.75-82 Солдатенко, Т. Біблійні мотиви в "білоруському циклі" / Т. Солдатенко. - С.83-86 Костромицький, Р. Міф і реальність у роман Віктора Пєлєвіна "Числа" / Р. Костромицький. - С.87-92 Школа, В. Функціонування жанру агітп’єси в українській драматургії 20-х років ХХ століття / В. Школа. - С.93-95 Школа, Г. . Повернення незабутніх (спадщина Т. Зіньківського) / Г. Школа. - С.96-99 Александрова, Г. Діалог Маланюка з польською культурою / Г. Александрова. - С.100 Харіна, О. Створення науково-дослідного інституту слов’янознавства і компаративістики / О. Харіна. - С.104 Наукова конференція з компаративістики в Бердянську. - С.105 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |
Журавльова, С. Житіє Олексія, чоловіка Божого, у віршовій обробці архієпископа Іоана Максимовича (до проблеми впливів на творчість митця) [Текстььь] / С. Журавльова> // Слово і Час : Науково-теоретичний журнал. - 2008. - N2. - С. 62-68 . - ISSN 0236-1477 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№3 (1) Свободны: Ч.З.№3 (1) |