> Шифр: ПП1/2002/1 Журнал 2002г. N 1-2 . - Библиогр. в конце ст. Кисіль, С. Г. Пам’ять у структурі особистості / С.Г. Кисіль. - С.20-25 Кравченко, Т. В. "Життєві сценарії" сім’ї та їхній вплив на соціальний розвиток особистості / Т.В. Кравченко. - С.61-67 Сидоренко, О. Л. Про способи підвищення ефективності взаємодії викладача зі студентами / О.Л. Сидоренко. - С.83-88 Ільченко, О. І. Біопсихологія в соціально-психологічному забезпеченні фізики й хімії як складових систем медико-біологіної освіти / О.І. Ільченко. - С.89-97 Блінова, О. Є. Відкритість як мотиваційна готовність майбутнього вчителя до педагогічного спілкування / О.Є. Блінова. - С.97-104 Коваленко, О. Г. Значення ролей і соціальних очікувань у педагогічному процесі / О.Г. Коваленко. - С.104-109 Бовть, О. Б. Комп’ютерні ігри та дитяча агресивність: випадковий взаємозв’язок чи прикра закономірність? / О.Б. Бовть. - С.110-116 Завгородня, О. В. З досвіду вивчення особистісних характеристик педагогів / О.В. Завгородня, Л.О. Курганська. - С.117-125 Антонець, М. О. Особливості міжособистісних стосунків у діадах погодків / М.О. Антонець, М.Є. Зюков. - С.141-147 Соколовська, С. В. Соціальні та психолого-педагогічні передумови навчання іноземної мови дітей п’ятирічного віку / С.В. Соколовська. - С.155-162 Котко, Т. П. Психокорекційна діяльність практичного психолога з формування сприятливого психічного клімату в колективі школярів / Т.П. Котко. - С.163-169 Летцев, В. М. Георгій Іванович Челпанов - психолог і педагог: До 140-річчя від дня народження / В.М. Летцев. - С.187-197 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Завгородня, О. В. З досвіду вивчення особистісних характеристик педагогів [Текстььь] / О.В. Завгородня, Л.О. Курганська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2002. - N1-2. - С. 117-125
Рубрики: Психологія статі тести розвиток особистості Аннотация: Авторы предлагают данные своего эмпирического изучения личностных характеристих учителей в зависимости от пола, а также четыре модели взаимодействий педагога с детьми и влияние этих взаимодействий на личностное развитие учащихся. Доп.точки доступа: Курганська, Л.О. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ОІУ/2002/5/4 Журнал 2002г. т.5 N 4 . - Библиогр. в конце ст. Карамушка, Л. Принцип гуманізації управління як один з провідних принципів освітнього менеджменту / Л. Карамушка. - С.41-60 Литовський, В. До аналізу становлення діалогічного підходу в педагогічній психології / В. Литовський. - С.77-86, мисленнєвий розвиток, писемнє мовлення Завгородня, О. В. До проблеми психологічного змісту фемінності та маскулінності / О.В. Завгородня. - С.87-97 Іщенко, Ю. Можливості громадянської освіти в Україні та виховання толерантності / Ю. Іщенко, Є. Іщенко. - С.98-113 Роджерс, К. Вчитися бути вільним / К. Роджерс. - С.126-145 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Завгородня, О. В. До проблеми психологічного змісту фемінності та маскулінності [Текстььь] / О.В. Завгородня> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2002. - Том5, N4. - С. 87-97
Рубрики: розвиток особистості Психологія статі соціальна психологія гендер Аннотация: У статті розглядаються проблеми психологічного змісту фемінності та маскулінності, зокрема питання гендерно відмінного і спільного в розвитку особистості та зв'язку цих характеристик з її самореалізацією, професійним вибором, освітою Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПП1/2002/4 Журнал 2002г. N 4 Бондаренко, О. Ф. Метапсихологічний контекст психологічної допомоги / О.Ф. Бондаренко. - С.4-12. фывфыв: "фармакон" Завгородня, О. В. Психологічні характеристики художньо обдарованої особистості / О.В. Завгородня. - С.89-99. Петрунько, О. В. Фільми жахів у житті сучасної дитини / О.В. Петрунько. - С.116-125. фывфыв: екранне насильство, дитяча психіка Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Завгородня, О. В. Психологічні характеристики художньо обдарованої особистості [Текстььь] / О.В. Завгородня> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2002. - N4. - С. 89-99.
Рубрики: психологія особистості обдарованість Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП1/2004/4 Журнал 2004г. N 4 Бех, І. Д. Педагогіка успіху : виховні втрати та їх подолання / І. Д. Бех. - С.5-15. фывфыв: успіх школяра, почуття власної цінності, психологія навчання, психологія школяра Завгородня, О. В. Шкільна адаптація і психологічне здоров’я першокласника / О. В. Завгородня, Л. О. Курганська. - С.47-55. Колодич, О. Б. Сучасні підходи до вивчення мовленнєвої діяльності / О. Б. Колодич. - С.55-60. М’ясоїд, П. А. Принцип доповнюваності в аналізі психологічного знання / П. А. М’ясоїд. - С.73-82. фывфыв: психологія і логіка, психологія і фізика, психологія і рух її знання Лосєва, Н. М. Питання самореалізації в історії вітчизняної педагогіки (Київська Русь - ХІХ ст.) / Н. М. Лосєва. - С.83-92. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) Заказаны экз-ры для отделов: Ч.З.№2 |
Завгородня, О. В. Шкільна адаптація і психологічне здоров’я першокласника [Текстььь] / О. В. Завгородня, Л. О. Курганська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2004. - N4. - С. 47-55.
Рубрики: психологія молодшого школяра Адаптація учнів психологічне здоров’я школяра Доп.точки доступа: Курганська, Л. О. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) Заказаны экз-ры для отделов: Ч.З.№2 |
> Шифр: ПП1/2006/3 Журнал 2006г. N 3 Богуш, А. М. Культурологічна парадигма в спадщині В.О.Сухомлинського / А.М. Богуш. - С.5-12 Бондар, Л. С. Педагогічна культура вчителя як основа його професійної компетентності у творчій спадщині В.О.Сухомлинського / Л.С. Бондар. - С.13-18 Печенко, І. П. Окремі концептуальні положення соціалізації особистості в дошкільному дитинстві / І.П. Печенко. - С.19-29 Піддячий, М. І. Історичні передумови і теоретичні засади профорієнтації школярів / М.І. Піддячий. - С.29-36 Атаманчук, П. С. Ціннісні передумови формування експериментальних способів діяльності вчителя фізики / П.С. Атаманчук, В.В. Мендерецький. - С.37-48 Коваленко, О. М. Теоретична модель виховної роботи у вищому навчальному закладі в умовах загрози світової екологічної катастрофи / О.М. Коваленко, В.О. Коваленко. - С.55-64 Туркот, Т. І. Технологія самостійної роботи студентів, що зберігає їхнє здоров’я ( з досвіду роботи) / Т.І. Туркот, і.В. Осадчук. - С.65-73 Завгородня, О. В. Питання збереження психологічного здоров’я : визначення, критерії, умови збереження / О.В. Завгородня. - С.87-94 Мисечко, О. Є. Професійна підготовка вчителів іноземних мов для класичних гімназій з середини XIXст. до 1917р. / О.Є. Мисечко. - С.95-104 Кочубей, Т. Д. Педагогічна концепція Іоаникія Галятовського : духовно-моральний вимір / Т.Д. Кочубей. - С.105-115 Шевчук, О. М. Колегія Павла Галагана-джерело формування інтелектуальної еліти українського народу / О.М. Шевчук. - С.116-123 Шевченко, С. М. Педагогічні пошуки Е.Б.Бочковського ( до 80-річчя з дня народження) / С.М. Шевченко. - С.129-134 Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
Завгородня, О. В. Питання збереження психологічного здоров’я : визначення, критерії, умови збереження [Текстььь] / О.В. Завгородня> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2006. - N3. - С. 87-94 Рубрики: психологічне здоров’я Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ПП/2007/1 Журнал 2007г. N 1 Максименко, С. Д. Структура особистості / С. Д. Максименко. - С.1-13 Кульчицька, О. І. Соціально-психологічні фактори формування таланту / О. І. Кульчицька. - С.14-17 Щербатюк, Б. А. Методика дослідження особливостей самовизначення особистості / Б. А. Щербатюк. - С.18-21 Гусев, А. И. К проблеме измерения толерантности к неопределенности / А. И. Гусев. - С.21-28 Заброцький, М. М. Технологія розвитку комунікативної компетентності вчителя / М. М. Заброцький. - С.28-32 Мартинюк, І. А. Психологічна допомога людям похилого віку, або практикум з геронтопсихології / І. А. Мартинюк. - С.32-38 Тіунова, О. В. Соціально-психологічний тренінг як засіб формування навичок асертивної поведінки у старшокласників / О. В. Тіунова. - С.39-51 Завгородня, О. В. Проблема психологічного здоров’я: спроба теоретичного аналізу / О. В. Завгородня. - С.55-60 Моргун, В. Ф. Наклеп як багатовимірне етико-психологічне явище / В. Ф. Моргун. - С.60-65 (Далі буде) Лемещук, В. Р. Динаміка соціальних страхів сучасних підлітків / В. Р. Лемещук. - С.71-77 Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
Завгородня, О. В. Проблема психологічного здоров’я: спроба теоретичного аналізу [Текстььь] / О. В. Завгородня> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний та освітньо-методичний журнал. - 2007. - N1. - С. 55-60 Рубрики: психологічне здоров’я Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
> Шифр: ПП/2010/12 Журнал 2010г. N 12 Завгородня, О. В. Особистість: шляхи досягнення зрілості / О. В. Завгородня. - С.11-17. Скороходько, К. В. Децентрація як механізм міжособистісного пізнання / К. В. Скороходько. - С.18-20. Лишин, О. В. Тенденции личностного самоопределения в подростковом и юношеском возрастах (направленность мотивационной стратегии личности и психологические механизмы ее формирования) / О. В. Лишин. - С.23-29 (далі буде). Губенко, О. В. Творча діяльність як фактор реабілітації дітей, що зазнали насильства в сім’ї та мають затримки розумової діяльності / О. В. Губенко. - С.29-33. Люсин, Д. В. Опросник на эмоциональный интеллект ЭмИн: новые психомтрические данные / Д. В. Люсин. - С.39-48. Калинина, Н. В. Тренинг жизнестойкости для старших подростков / Н. В. Калинина. - С.48-54. Андреева, И. Н. Взаимосвязи эмоционального интеллекта и характеристик социально-психологической адаптации личности / И. Н. Андреева. - С.63-67. Болтівець, С. І. Ефективне застосування заходів пропагування серед молоді психогігієнічного виховання в навчальних закладах : методичні рекомендації / С. І. Болтівець. - С.67-70. Засади запровадження здорового способу життя української молоді : психогігієнічний аспект. - С.70-73. Гуменюк, Г. В. Психогігієнічне виховання молоді у медичних закладах : методичні рекомендації / Г. В. Гуменюк. - С.74-77. Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
З-13 Завгородня, О. В. Особистість: шляхи досягнення зрілості [Текст] / О. В. Завгородня> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2010. - N 12. - С. 11-17. Рубрики: Психологія особистості Имеются экземпляры в отделах: всего 2 : Ч.З.№2 (2) Свободны: Ч.З.№2 (2) |
І-73 Інтегративно-особистісний підхід у психологічній науці та практиці [Текст] : монографія / Національна академія педагогічних наук України, Інститут психології ім. Г. С. Костюка ; [Авт. колектив : Г. О. Балл, О. В. Губенко, О. В. Завгородня та ін.] ; за ред. Г. О. Балла. - Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2012. - 206 с. - ISBN 978-966-189-140-0 : 70.10 грн. РУБ 156 Рубрики: Кафедра загальної та практичної психології Інтегративно-особистісний підхід Психологія особистості Персонологія--розвиток Психологія дитини--мовленнєвий розвиток мовленнєвий розвиток--дитина Творче мислення Ідентичність особистості історія психології фывфывфыв: культурний простір особи -- екзистенційний вимір особистості Доп.точки доступа: Балл, Г. О.; Губенко, О.В.; Завгородня, О.В.; Зливков, В. Л.; Крилова-Грек, Ю. М.; Мєдінцев, В. О.; Морозовська, Т. Д.; Мусатов, С. О.; Нікуленко, О. О.; Розділенко, І. Є.; Російчук, Т. А.; Балл, Г. О. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут психології ім. Г. С. Костюка Экземпляры всего: 8 фб (1), ав (3), Ч.З.№2 (4) Свободны: фб (1), ав (3), Ч.З.№2 (4) |
> Шифр: ПП/2013/10 Журнал 2013г. N 10 Тищенко, С. П. Відтворення "я" у просторі автобіографічного дискурсу / С. П. Тищенко. - С.1-6. - Библиогр. в конце ст. Завгородня, О. В. Акмеологічна модель художньо обдарованої особистості / О. В. Завгородня. - С.7-11. - Библиогр. в конце ст. Мединська, Ю. Я. Теоретичні підходи та практичні аспекти діагностики компетентності особистості у сфері емоцій / Ю. Я. Мединська. - С.11-15. - Библиогр. в конце ст. Лаптєва, Г. Р. Теоретичні підходи до проблеми духовної самореалізації ососбистості у сучасній психології / Г. Р. Лаптєва. - С.16-19. - Библиогр. в конце ст. Тіунова, О. В. Корекція порушень емоційної прихильності засобами арт-терапії / О. В. Тіунова. - С.19-31. - Библиогр. в конце ст. Низовець, О. М. Програма соціально-психологічного тренінгу підготовки наповнолітніх засуджених до звільнення / О. М. Низовець. - С.32-57 Заика, Е. В. Подсчет количества букв в словах как способ развития внимания и саморегуляции умственных процессов / Е. В. Заика. - С.58-63. - Библиогр. в конце ст. Поклад, С. В. Формування професійної свідомості учнівської молоді професійно-технічних навчальних закладів (курс тренінгових занять) / С. В. Поклад. - С.63-70. - Библиогр. в конце ст. Мар’яненко, Л. Формування операційного компоненту пізнавальної діяльності в учнів молодшого шкільного віку / Л. Мар’яненко. - С.70-76. - Библиогр. в конце ст. Овчарова, А. О. Соціально-психологічні чинники суспільної консолідації / А. О. Овчарова. - С.77-80. - Библиогр. в конце ст. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
З-13 Завгородня, О. В. Акмеологічна модель художньо обдарованої особистості [Текст] / О. В. Завгородня> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2013. - N 10. - С. 7-11. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Психологія особистості--обдарованість Обдарованість--творча обдарованість фывфывфыв: акмеологічний аспект -- художньо обдарована особистість -- акмеологічна модель -- художня оригінальність Аннотация: У статті висвітлюється акмеологічний аспект становлення художньо обдарованої особистості. В такому становлення виокремлено та охарактеризовано чотири стадії. Окреслено умови переходу до стадії акме. Запропоновано акмеологічну модель художньо обдарованої особистості. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |