> Шифр: РШ/2002/11 Журнал 2002г. N 11 Завгородня, Т. Штрихи до портрету сучасного старшокласника / Т. Завгородня. - С.3-5. фывфыв: психологія старшокласника Сушенцев, О. Сутність пізнавальної діяльності учнів / О. Сушенцев. - С.13-15. фывфыв: психологія навчання Шушара, Т. Навчально-пізнавальна діяльність учнів: зміст і основні критерії / Т. Шушара. - С.17-18. фывфыв: психологія навчання Порох, Л. Розвиток творчої особистості школяра як психолого-педагогічна проблема сучасності / Л., Порох Л., Н. Максимова. - С.42-44. фывфыв: психологія навчання Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (4) Свободны: Ч.З.№2 (4) |
Завгородня, Т. Штрихи до портрету сучасного старшокласника [Текстььь] / Т. Завгородня> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2002. - N11. - С. 3-5. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: психологія старшокласника психологія навчання Имеются экземпляры в отделах: всего 4 : Ч.З.№2 (4) Свободны: Ч.З.№2 (4) |
> Шифр: ШО1/2007/4 Журнал 2007г. N 4 Сухомлинська, О. Методологія дослідження історико-педагогічних реалій другої половини ХХ століття / О. Сухомлинська. - С.6-12 Остапчук, О. Професійний саморозвиток і самопроектування в системі педагогічної освіти / О. Остапчук. - С.13-18 Білецька, С. Американський та японський варіанти сімейного виховання (60-ті роки ХХ - початку XXI століття) / С. Білецька. - С.19-25 Гулецька, Я. Полікультурна освіта вчителів в університетах США / Я. Гулецька. - С.25-28 Шаповалова, Л. Реформування змісту університетської освіти Франції / Л. Шаповалова. - С.28-31 Онопрієнко, О. Концептуальні засади компетентнісного підходу в сучасній освіті / О. Онопрієнко. - С.32-37 Клокар, Н. Методологічні основи запровадження дистанційного навчання в системі підвищення кваліфікації / Н. Клокар. - С.38-41 Березівська, Л. Радянська реформа про зміцнення зв’язку школи з життям (1956-1964) / Л. Березівська. - С.42-47 Завгородня, Т. Галицький педагог Василь Пачовський - борець за українську державність / Т. Завгородня. - С.48-52 Лаврова, О. І.О.Сікорський та Київський Фребелівський педагогічний інститут / О. Лаврова. - С.53-56 Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Завгородня, Т. Галицький педагог Василь Пачовський - борець за українську державність [Текстььь] / Т. Завгородня> // Шлях освіти : Науково-методичний журнал. - 2007. - N4. - С. 48-52 Рубрики: історія педагогіки України, 1917-1991 Доп.точки доступа: Пачовський, Василь Миколайович (1878-1942) \о нем\ Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 204 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 76.17 грн. Содержание: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Авшенюк, Наталія Миколаївна. Соціальний контекст дослідження світового освітнього простору / Н. М. Авшенюк. - С .7-12 Александрова, Наталія Миколаївна. Концептуальні підходи до формування управлінської культури / Н. М. Александрова. - С .13-17 Борисенко, Денис Володимирович. Проблематика впровадження інформаційно-комунікативних навчальних комплексів у творчих спеціальностях / Д. В. Борисенко. - С .18-21 Дишко, Олеся Леонідівна. Теоретичні засади формування професійної взаємодії фахівців з туризму зі споживачами туристичних послуг / О. Л. Дишко. - С .22-25 Завгородня, Т. К. Проблема ступеневої підготовки у ВНЗ в контексті Болонського процесу і можливості її розв’язання в Україні / Т. К. Завгородня. - С .26-28 Зубехіна, Т. В. До питання сутнісного наповнення поняття "інформаційна культура бакалавра з туризму" / Т. В. Зубехіна. - С .29-32 Лось, Олена Вікторівна. Явище кінесичної лакуни у вивченні другої іноземної мови в немовному ВНЗ / О. В. Лось. - С .33-38 Мерзлякова, Олена Леонідівна. Розвиток інформаційної грамотності як актуальний напрямок педагогічної діяльності вищої школи / О. Л. Мерзлякова. - С .39-43 Настрадін, Володимир Петрович. Історико-педагогічна складова становлення та розвитку системи підготовки науково-педагогічних і наукових кадрів / В. П. Настрадін, Т. М. Багаліка. - С .44-51 Наход, Світлана Анатоліївна. Прогнозування у професійній діяльності майбутнього психолога / С. А. Наход. - С .51-54 Постригач, Надія Олегівна. Підвищення кваліфікації учителів у європейському регіоні: проблеми, перспективи / Н. О. Постригач. - С .55-60 Рябокінь, Сергій Іванович. Теоретико-методологічний аспект упровадження мoнiтopингу якocтi виxoвнoгo пpoцecу в пeдaгoгiчнoму коледжі / С. І. Рябокінь. - С .61-64 Сгадова, Валентина Василівна. Комунікативна культура викладача як умова гуманізації педагогічної взаємодії у навчальному процесі / В. В. Сгадова. - С .65-67 Ульянова, В. С. Аналіз систем оцінювання професійної компетентності вчителів / В. С. Ульянова. - С .68-72 Хомік, Оксана Миколаївна. Теоретичні передумови формування управлінської культури майбутніх економістів / О. М. Хомік. - С .73-77 Цвєткова, Ганна Георгіївна. Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей: програма та методика експериментального дослідження / Г. Г. Цвєткова. - С .78-83 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Бараненкова, Наталія Анатоліївна. Подолання лексичних труднощів у процесі навчання перекладу науково-технічної літератури / Н. А. Бараненкова. - С .84-87 Борисенко, Валентина Володимирівна. Сучасні освітні технології навчання української мови у вищій школі / В. В. Борисенко. - С .88-91 Гагіна, Наталія Вікторівна. Оцінювання групової проектної діяльності студентів на занятті з іноземної мови / Н. В. Гагіна. - С .92-96 Гриник, Богдана Степанівна. Тестування як ефективний інструмент вимірювання рівня знань студентів / Б. С. Гриник, О. Г. Пилипів. - С .97-102 Заблоцька, Любов Михайлівна. Методичні аспекти формування іншомовного професійного спілкування майбутніх фахівців у сфері туризму / Л. М. Заблоцька. - С .103-106 Іванова, Ірина Вікторівна. Засвоєння комунікативних моделей поведінки у процесі співвивчення мов і культур як основа розвитку полікультурної особистості / І. В. Іванова. - С .107-110 Новгородська, Юлія Григорівна. Формування організаторських здібностей майбутніх керівників дошкільних навчальних закладів / Ю. Г. Новгородська. - С .111-116 Романишин, Юлія Любомирівна. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у вивченні дисципліни "Фінансово-економічна інформація" / Ю. Л. Романишин. - С .117-121 Семигінівська, Тетяна Григорівна. Організаційно-дидактична модель процесу формування професійної етики у майбутніх перекладачів авіаційної галузі / Т. І. Семигінівська. - С .122-126 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Грітченко, Тетяна Яківна. Модель формування професiйно-мовного стилю спiлкування майбутнього вчителя початкової школи у вищому педагогічному навчальному закладi / Т. Я. Грітченко. - С .127-132 Дуброва, Світлана Володимирівна. Підготовка компетентних учителів іноземних мов на засадах особистісного та індивідуального підходів до навчання / С. В. Дуброва. - С .133-137 Житєньова, Наталія Василівна. Актуальні аспекти підготовки майбутнього вчителя природничо-математичних дисциплін до застосування технологій візуалізації в навчальному процесі / Н. В. Житєньова. - С .138-143 Олефіренко, Надія Василівна. Модернізація підготовки сучасного вчителя початкової школи в умовах інформатизації освіти / Н. В. Олефіренко. - С .144-148 Поперечна, Леся Юріївна. Професійний розвиток учителя початкових класів у системі підвищення кваліфікації в інституті післядипломної педагогічної освіти / Л. Ю. Поперечна. - С .149-154 Татаринцева, Ніна Євгеніївна. Розвиток проектної культури студента в освітньому процесі вишу / Н. Є. Татаринцева, О. Є. Реброва. - С .155-160 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Бєлікова, Наталія Олександрівна. Пріоритетні напрями модернізації вищої освіти України на сучасному етапі / Н. О. Бєлікова. - С .161-165 Вертегел, Вікторія Леонідівна. Вимоги Болонської Хартії в українській освітній системі / В. Л. Вертегел. - С .166-170 Голуб, Тетяна Петрівна. Інноваційна складова реформування університетської освіти в Німеччині та Швеції / Т. П. Голуб. - С .171-175 Гребеник, Юлія Сергіївна. Вітчизняний досвід підготовки майбутніх медиків / Ю. С. Гребеник. - С .176-180 Махінов, Віктор Миколайович. Мова та соціум як фактори формування мовної особистості у французькій лінгвістичній школі / В. М. Махінов. - С .181-185 Нагач, Марина Володимирівна. Професійний розвиток педагогів у США: досвід та перспективи / М. В. Нагач. - С .186-190 Сирай, Інна. Екологічна освіта в сучасних соціально-педагогічних концепціях Німеччини / І. Сирай. - С .191-195 Чернякова, Жанна Юріївна. Моніторинг якості інтернаціоналізованої освіти: досвід Великої Британії / Ж. Ю. Чернякова. - С .196-201
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Підготовка майбутніх вчителів Болонський процес--Україна Майбутні психологи--особистісна зрілість--професійні характеристики Вчителі--підвищення кваліфікації Вчитель початкової школи--культура післядипломна освіта Керівник ДНЗ Професійна компетентність педагога Викладання української мови в школі оцінювання знань--студенти Освіта в Україні--європейська інтеграція освіта в зарубіжних країнах Німеччина--освіта Швеція--освіта США--освіта та педагогіка Великобританія--освіта Доп.точки доступа: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Экземпляры всего: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ВМДЗ/2019/7 Журнал 2019г. N 7 Резніченко, І. STEM-освіта для дошкільників / Ірина Резніченко. - С.4–9. Резніченко, І. STEM-педагоги розкривають секрети / Ірина Резніченко. - С.10–15. Лайфаки для STEM-педагога / розробила Ірина Резніченко. - С.16. Коваленко, А. Діяльнісний підхід: учимося, граючи / Алла Коваленко. - С.17–19. Грицишина, Т. Абетка для туриста: як навчити старших дошкільників "читати" мапу / Таїсія Грицишина. - С.20–23. Зеніч, Т. Плекаємо любов до України: квест-технології / Тетяна Зеніч, Ірина Яковенко. - С.24–28. Левінець, Н. Оптимальна рухова активність дітей протягом дня – в трьох таблицях / Наталія Левінець. - С.29–31. Медико-педагогічний контроль: хто за що відповідає. - С.32–34. Безсонова, О. Мотивація до дії як основа формування сталого способу життя / Ольга Безсонова. - С.35–38. Освіта для сталого розвитку дошкільників, або Як організувати роботу з дітьми. - С.39–43. Освіта для сталого розвитку: поради педагогам. - С.44. Модель світу без відходів від Coca-Cola: екошпаргалка для дорослих і дітей. - С.45–47. Завгородня, Т. Тематичний проєкт "Вода! Водиця!", або Як навчити старших дошкільників берегти воду / Тетяна Завгородня, Олена Личана, Наталія Холод. - С.48–56. Як зберегти воду : побут. хитрощі / [буклет]. - С.[55–56]. Я розумію тебе: до Міжнародного дня миру. - С.57–58. Головіченко, О. Все починається з добра : сценарій муз. розваги за мотивами творів Василя Сухомлинського для дітей серед. групи / Ольга Головіченко, Лариса Омельченко, Оксана Хижа. - С.59–62. Коротіна, Л. Новий правопис: з проєкту в життя / Людмила Коротіна, Ганна Степанець. - С.63–69. Новий правопис. Перевірте себе. - С.70–71. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
З-13 Завгородня, Т. Тематичний проєкт "Вода! Водиця!", або Як навчити старших дошкільників берегти воду [Текст] / Тетяна Завгородня, Олена Личана, Наталія Холод> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2019. - № 7. - С. 48–56. - Зміст: Запитання до себе ; Прогамне забезпечення ; Поетапна робота ; Результати впровадження проєкту ; Додаток 1 : Карта проєкту ; Додаток 2 : Комплексний план заходів.
фывфывфыв: дошкільне виховання -- екологічне виховання -- вода -- екологічні проєкти -- екологічні проекти -- тематичні проєкти Аннотация: У статті вміщено матеріали для реалізації проєкту в освітньому процесі з дітьми. Доп.точки доступа: Личана, О.; Холод, Н. Имеются экземпляры в отделах: всего 1 : Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |